Постанова
від 17.04.2018 по справі 820/2836/18
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, код за ЄДРПОУ 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 квітня 2018 р. 18 год. 54 хв. № 820/2836/18

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Бідонька А.В.

при секретарі судового засідання - Мурадли А.І.

за участю:

позивачів - ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6

представника Харківської районної організації Політичної партії "Об'єднання "САМОПОМІЧ" - Богунової Н.О.

представника відповідача - ОСОБА_8

третіх осіб - ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11

представника третьої особи ОСОБА_12 - ОСОБА_13

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Харкові адміністративну справу за позовом Харківської районної організації Політичної партії "Об'єднання "САМОПОМІЧ", ОСОБА_5, ОСОБА_4, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_3, ОСОБА_17, ОСОБА_2, ОСОБА_6, ОСОБА_18, ОСОБА_1 до Пісочинської селищної виборчої комісії Харківського району Харківської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26, ОСОБА_27, ОСОБА_28, ОСОБА_29, ОСОБА_12, ОСОБА_30, ОСОБА_31, ОСОБА_32, ОСОБА_33, ОСОБА_34, ОСОБА_35, ОСОБА_36, ОСОБА_37, про визнання протиправною та скасування постанови та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Позивачі, Харківська районна організація Політичної партії "Об'єднання "САМОПОМІЧ", ОСОБА_5, ОСОБА_4, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_3, ОСОБА_17, ОСОБА_2, ОСОБА_6, ОСОБА_18, ОСОБА_1 звернулись до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Пісочинської селищної виборчої комісії Харківського району Харківської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26, ОСОБА_27, ОСОБА_28, ОСОБА_29, ОСОБА_12, ОСОБА_30, ОСОБА_31, ОСОБА_32, ОСОБА_33, ОСОБА_34, ОСОБА_35, ОСОБА_36, ОСОБА_37, в якому просять суд:

- визнати противоправною та скасувати постанову Пісочинської селищної виборчої комісії Харківського району Харківської області від 11 квітня 2018 року № 167 "Про затвердження тексту виборчих бюлетенів з виборів Депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області і Пісочинського селищного голови Харківського району Харківської області" в частині затвердження тексту виборчих бюлетенів з виборів депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області згідно з додатками № 2, 3, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 20, 22;

- зобов'язати Пісочинську селищну виборчу комісію Харківського району Харківської області затвердити новий текст виборчих бюлетенів для голосування в одномандатних виборчих округах № 1 - № 26 з виборів депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області та новий текст виборчого бюлетеня для голосування в єдиному одномандатному виборчому окрузі з виборів Пісочинського селищного голови Харківського району Харківської області 29 квітня 2018 року відповідно до вимог абзацу 4 частини 7 статті 74 Закону України "Про місцеві вибори".

В обґрунтування позовних вимог позивачі зазначили, що постанова Пісочинської селищної виборчої комісії Харківського району Харківської області від 11 квітня 2018 року № 167 "Про затвердження тексту виборчих бюлетенів з виборів Депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області і Пісочинського селищного голови Харківського району Харківської області" в частині затвердження тексту виборчих бюлетенів з виборів депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області згідно з додатками № 2, 3, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 20, 22, є протиправною.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти позову, зазначивши, що правові підстави про визнання противоправної та скасування постанови Пісочинської селищної виборчої комісії Харківського району Харківської області від 11 квітня 2018 року № 167 "Про затвердження тексту виборчих бюлетенів з виборів Депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області і Пісочинського селищного голови Харківського району Харківської області" в частині затвердження тексту виборчих бюлетенів з виборів депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області згідно з додатками № 2, 3, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 20, 22 відсутні.

Представник позивача - Харківської районної організації Політичної партії "Об'єднання "САМОПОМІЧ", у судове засідання прибув, підтримав доводи, викладені у позовній заяві та просив суд задовольнити позов.

Позивачі - ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, у судове засідання прибули, підтримали доводи, викладені у позовній заяві та просили суд задовольнити позов.

Представник відповідача у судове засідання прибув, проти позову заперечував та просив суд відмовити у задоволенні позову.

Третя особа - ОСОБА_9, у судове засідання прибув, проти позову заперечував та просив суд відмовити у задоволенні позову.

Третя особа - ОСОБА_10, у судове засідання прибув, проти позову заперечував та просив суд відмовити у задоволенні позову.

Третя особа - ОСОБА_11, у судове засідання прибув, проти позову заперечував та просив суд відмовити у задоволенні позову.

Представник третьої особи - ОСОБА_12, у судове засідання прибув, проти позову заперечував та просив суд відмовити у задоволенні позову.

Суд, заслухавши пояснення позивачів, представників сторін та третіх осіб, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, зазначає наступне.

Відповідно до постанови Центральної виборчої комісії від 16 лютого 2018 року № 22 Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 29 квітня 2018 року Центральна виборча комісія призначила на 29 квітня 2018 року перші вибори депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області Пісочинської селищної об'єднаної територіальної громади і Пісочинського селищного голови Харківського району Харківської області.

Постановою Пісочинської селищної виборчої комісії Харківського району Харківської області від 11 квітня 2018 року № 167 було затверджено текст виборчих бюлетенів для голосування в одномандатних виборчих округах № 1 - № 26 з виборів депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області (згідно з додатками 1-26) та текст виборчого бюлетеня для голосування в єдиному одномандатному виборчому окрузі з виборів Пісочинського селищного голови Харківського району Харківської області.

Організація і порядок проведення місцевих виборів регулюються Конституцією України, Законом України Про місцеві вибори та іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства.

Відповідно до статті 10 Закону України Про місцеві вибори право висування кандидатів належить громадянам України, які мають право голосу. Це право реалізується громадянами України відповідно через республіканські в Автономній Республіці Крим, обласні, районні, міські, районні у містах організації політичних партій (місцеві організації партій) або шляхом самовисування. Право висування кандидатів у депутати сільських, селищних рад реалізується виборцями в одномандатних виборчих округах через місцеві організації партій або шляхом самовисування у порядку, передбаченому цим Законом. Право висування кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости реалізується виборцями у відповідних єдиних одномандатних виборчих округах через місцеві організації партій або шляхом самовисування у порядку, передбаченому цим Законом (стаття 35 Закону України Про місцеві вибори ).

Статтею 38 Конституції України встановлено право громадян України брати участь в управлінні державними справами державою, яке може бути реалізоване у різних формах, зокрема обирати і бути обраним до органів державної влади (Рішення Конституційного суду України від 13 травня 1998 року № 6-рп/98, від 29 січня 2008 року № 2-рп/2008).

У положеннях статті 71 Конституції України закріплено основні принципи виборчого права, які покладені в основу регламентації цього конституційно-правового інституту: - принцип вільних виборів; принцип загального, рівного і прямого виборчого права; принцип таємного голосування.

Як зазначено в Рішенні Конституційного Суду України від 26 лютого 1998 року № 1-рп/98 за змістом статей 38, 70, 71, 76, 141 Конституції України сутністю виборчого права є право громадян України вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Це право є загальним, рівним і прямим. Основоположні принципи загального, рівного і прямого виборчого права, вільне і таємне волевиявлення громадян України на виборах народних депутатів України становлять конституційну основу правового регулювання виборчого процесу .

Відповідно до ст. 69 Конституції України в Україні народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії. Громадянам гарантується право брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування; вибори народних депутатів України є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування (частина перша статті 38, стаття 71, частина перша статті 76 Конституції України).

Конституційний Суд України у Рішеннях № 1-рп/98 від 26 лютого 1998 року, №8-рп/2012 від 5 квітня 2012 року та № 7-рп/2012 від 4 квітня 2012 року зазначив, що загальне, рівне і пряме виборче право, вільне і таємне волевиявлення громадян України на виборах народних депутатів України є конституційною основою правового регулювання виборчого процесу (абзац другий пункту 4 мотивувальної частини).

Представник позивача у судовому засіданні пояснив, що постанова Пісочинської селищної виборчої комісії Харківського району Харківської області від 11 квітня 2018 року № 167 "Про затвердження тексту виборчих бюлетенів з виборів Депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області і Пісочинського селищного голови Харківського району Харківської області" в частині затвердження тексту виборчих бюлетенів з виборів депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області згідно з додатками № 2, 3, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 20, 22, є, на його думку, протиправною, оскільки у виборчих бюлетенях містяться відомості про деяких кандидатів у депутати Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області, що такий кандидат є депутатом Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області, що є порушенням вимог абзацу четвертого частини сьомої статті 74 Закону України Про місцеві вибори .

Відповідно до абз. 4 ч. 7 статті 74 Закону України Про місцеві вибори у виборчому бюлетені для голосування в єдиному одномандатному, одномандатному виборчому окрузі зазначаються порядкові номери, під якими в алфавітному порядку включені до бюлетеня зареєстровані у цьому виборчому окрузі кандидати (у депутати, на посаду сільського, селищного, міського голови, старости), їх прізвища, власні імена (усі власні імена) та по батькові (за наявності), відомості про рік народження, освіту, партійність, посаду, основне місце роботи (заняття), місце проживання, а також суб'єкт висування кожного кандидата (у разі якщо кандидат висунутий шляхом самовисування, міститься позначка "самовисування"). Між порядковим номером та прізвищем кожного кандидата розміщується порожній квадрат.

Приписами абз. 4 ч. 7 статті 74 Закону України Про місцеві вибори встановлено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються у виборчому бюлетені для голосування в єдиному одномандатному, одномандатному виборчому окрузі та розширеному тлумаченню не підлягають.

Суд зазначає, що положеннями Закону України Про місцеві вибори не передбачено зазначення у виборчому бюлетені для голосування в єдиному одномандатному, одномандатному виборчому окрузі відомостей щодо наявності чи відсутності у кандидата у депутати представницького мандату.

Дослідивши копії додатків № 2, 3, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 20, 22 до постанови Пісочинської селищної виборчої комісії Харківського району Харківської області від 11 квітня 2018 року № 167 Про затвердження тексту виборчих бюлетенів з виборів Депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області і Пісочинського селищного голови Харківського району Харківської області , суд встановив, що у відомостях про кандидата у депутати Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської ОСОБА_20 зазначено інформацію, що такий кандидат є депутатом Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області; у відомостях про кандидата у депутати Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської ОСОБА_21 зазначено інформацію, що такий кандидат є депутатом Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області; що у відомостях про кандидата у депутати Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської ОСОБА_38 зазначено інформацію, що такий кандидат є депутатом Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області; у відомостях про кандидата у депутати Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської ОСОБА_23 зазначено інформацію, що такий кандидат є депутатом Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області; у відомостях про кандидата у депутати Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської ОСОБА_24 зазначено інформацію, що такий кандидат є депутатом Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області; у відомостях про кандидата у депутати Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської ОСОБА_27 зазначено інформацію, що такий кандидат є депутатом Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області; що у відомостях про кандидата у депутати Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської ОСОБА_3 зазначено інформацію, що такий кандидат є депутатом Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області; у відомостях про кандидата у депутати Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської ОСОБА_28 зазначено інформацію, що такий кандидат є депутатом Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області; у відомостях про кандидата у депутати Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської ОСОБА_29 зазначено інформацію, що такий кандидат є депутатом Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області; у відомостях про кандидата у депутати Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської ОСОБА_32 зазначено інформацію, що такий кандидат є депутатом Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області; у відомостях про кандидата у депутати Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської ОСОБА_34 зазначено інформацію, що такий кандидат є депутатом Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області.

Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону України Про зайнятість населення зайнятість - не заборонена законодавством діяльність осіб, пов'язана із задоволенням їх особистих та суспільних потреб з метою одержання доходу (заробітної плати) у грошовій або іншій формі, а також діяльність членів однієї сім'ї, які здійснюють господарську діяльність або працюють у суб'єктів господарювання, заснованих на їх власності, у тому числі безоплатно.

Відповідно до положень ст. 4 Закону України Про зайнятість населення до зайнятого населення належать особи, які працюють за наймом на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, особи, які забезпечують себе роботою самостійно (у тому числі члени особистих селянських господарств), проходять військову чи альтернативну (невійськову) службу, на законних підставах працюють за кордоном та які мають доходи від такої зайнятості, а також особи, що навчаються за денною формою у загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах та поєднують навчання з роботою.

Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України Про статус депутатів місцевих рад депутат сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної ради є представником інтересів територіальної громади села, селища, міста чи їх громад, який відповідно до Конституції України і закону про місцеві вибори обирається на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування на строк, встановлений Конституцією України.

Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України Про статус депутатів місцевих рад депутат місцевої ради здійснює свої повноваження, не пориваючи з виробничою або службовою діяльністю.

Враховуючи наведене суд дійшов висновку, що діяльність особи як депутата місцевої ради не є основним місцем роботи та/або заняттям у розумінні положень Закону України Про зайнятість населення та Закону України Про статус депутатів місцевих рад .

Таким чином, суд приходить до висновку, що постанова Пісочинської селищної виборчої комісії Харківського району Харківської області від 11 квітня 2018 року № 167 "Про затвердження тексту виборчих бюлетенів з виборів Депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області і Пісочинського селищного голови Харківського району Харківської області" в частині затвердження тексту виборчих бюлетенів з виборів депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області згідно з додатками № 2, 3, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 20, 22, не відповідає вимогам чинного законодавства України, оскільки у виборчих бюлетенях зазначено відомості щодо кандидатів у депутати Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області про те, що вони є діючими депутатами, а відтак наявні підстави для визнання протиправною та скасування оскаржуваної постанови.

Також, враховуючи те, що судом визнано протиправною та скасовано постанову Пісочинської селищної виборчої комісії Харківського району Харківської області від 11 квітня 2018 року № 167 "Про затвердження тексту виборчих бюлетенів з виборів Депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області і Пісочинського селищного голови Харківського району Харківської області" в частині затвердження тексту виборчих бюлетенів з виборів депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області згідно з додатками № 2, 3, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 20, 22, суд вважає за необхідне з метою належного судового захисту зобов'язати Пісочинську селищну виборчу комісію Харківського району Харківської області затвердити новий текст виборчих бюлетенів для голосування в одномандатних виборчих округах № 2, 3, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 20, 22 з виборів депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області 29 квітня 2018 року відповідно до вимог абзацу 4 частини 7 статті 74 Закону України "Про місцеві вибори".

Згідно з ч. 2 ст. 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Стосовно позовних вимог позивача в частині зобов'язання відповідача затвердити новий текст виборчих бюлетенів для голосування в одномандатних виборчих округах № 1 - № 26 з виборів депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області 29 квітня 2018 року відповідно до вимог абзацу 4 частини 7 статті 74 Закону України "Про місцеві вибори" суд зазначає, що в цій частині позовні вимоги підлягають задоволенню лише стосовно затвердження нового тексту виборчих бюлетенів для голосування в одномандатних виборчих округах № 2, 3, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 20, 22, оскільки позивачами заявлено позовні вимоги про скасування оскаржуваної постанови лише стосовно вказаних округів та не заявлено позовні вимоги про скасування постанови в інших округах.

Також суд зазначає, що слід відмовити у позовних вимогах про затвердження нового тексту виборчого бюлетеня для голосування в єдиному одномандатному виборчому окрузі з виборів Пісочинського селищного голови Харківського району Харківської області 29 квітня 2018 року відповідно до вимог абзацу 4 частини 7 статті 74 Закону України "Про місцеві вибори", оскільки позивачами не надано будь - яких доказів, в чому оскаржувана постанова в цій частині є незаконною.

Частиною першою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Положеннями частини 1 статті 73 КАС України визначено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат суд виходить із наступного.

Частиною дев'ятою статті 273 КАС України передбачено, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Разом із тим, відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду з даним позовом судовий збір позивачем сплачено не було.

За визначенням статті 1 Закону України Про судовий збір судовий збір - це збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду. Судовий збір включається до складу судових витрат. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України Про судовий збір , судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Підпунктом 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою ставка судового збору складає 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 6 Закону України "Про судовий збір", у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Позовна заява містить одну позовну вимогу немайнового характеру, а відтак сума, яку повинні були сплатити позивачі при зверненні до суду із цим позовом складає 704,80 грн.

Тому суд дійшов висновку, що стягненню з позивачів на користь Державного бюджету України підлягає судовий збір у розмірі 352,40 грн. та з відповідача на користь Державного бюджету України підлягає судовий збір у розмірі 352,40 грн.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 243, ст. 246, ст. 255, ст.273, ст. 293, ст. 295, ст. 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Харківської районної організації Політичної партії "Об'єднання "САМОПОМІЧ", ОСОБА_5, ОСОБА_4, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_3, ОСОБА_17, ОСОБА_2, ОСОБА_6, ОСОБА_18, ОСОБА_1 до Пісочинської селищної виборчої комісії Харківського району Харківської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26, ОСОБА_27, ОСОБА_28, ОСОБА_29, ОСОБА_12, ОСОБА_30, ОСОБА_31, ОСОБА_32, ОСОБА_33, ОСОБА_34, ОСОБА_35, ОСОБА_36, ОСОБА_37, про визнання протиправною та скасування постанови та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати противоправною та скасувати постанову Пісочинської селищної виборчої комісії Харківського району Харківської області від 11 квітня 2018 року № 167 "Про затвердження тексту виборчих бюлетенів з виборів Депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області і Пісочинського селищного голови Харківського району Харківської області" в частині затвердження тексту виборчих бюлетенів з виборів депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області згідно з додатками № 2, 3, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 20, 22.

Зобов'язати Пісочинську селищну виборчу комісію Харківського району Харківської області затвердити новий текст виборчих бюлетенів для голосування в одномандатних виборчих округах № 2, 3, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 20, 22 з виборів депутатів Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області 29 квітня 2018 року відповідно до вимог абзацу 4 частини 7 статті 74 Закону України "Про місцеві вибори".

У задоволенні адміністративного позову в іншій частині - відмовити.

Стягнути з Харківської районної організації Політичної партії "Об'єднання "САМОПОМІЧ", ОСОБА_5, ОСОБА_4, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_3, ОСОБА_17, ОСОБА_2, ОСОБА_6, ОСОБА_18, ОСОБА_1 на користь Державного бюджету України (одержувач: УДКСУ у Основ'янському районі м. Харкова Харківської області, код 37999628, банк ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011, рахунок 31217206784011, код класифікації доходів бюджету 22030101) судовий збір у розмірі 352,40 грн. (триста п'ятдесят дві гривні 40 коп.).

Стягнути з Пісочинської селищної виборчої комісії Харківського району Харківської області (код ЄДРПОУ - 34056255, вул. Полтавське шосе, 159-А, смт. Пісочин, Харківський район, Харківська область, 62416) на користь Державного бюджету України (одержувач: УДКСУ у Основ'янському районі м. Харкова Харківської області, код 37999628, банк ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011, рахунок 31217206784011, код класифікації доходів бюджету 22030101) судовий збір у розмірі 352,40 грн. (триста п'ятдесят дві гривні 40 коп.).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на рішення може бути подана у дводенний строк з дня його проголошення до Харківського апеляційного адміністративного суду в порядку визначеному ст.297 КАС України або відповідно до п.15.5 Розділу VII КАС України.

Суддя Бідонько А.В.

Дата ухвалення рішення17.04.2018
Оприлюднено19.04.2018
Номер документу73448023
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/2836/18

Ухвала від 05.11.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 26.07.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 19.04.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Постанова від 20.04.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 19.04.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Постанова від 17.04.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 16.04.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 16.04.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні