Справа № 357/1201/18
1-кп/357/635/18
Категорія 48
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
10 квітня 2018 року Білоцерківський міськрайонний суд Київської області в складі:
головуючого ОСОБА_1
при секретарі ОСОБА_2 ,
за участю прокурора - ОСОБА_3
захисника - ОСОБА_4
обвинуваченого - ОСОБА_5
розглянувши у відкритому підготовчому судовому засіданні в заді суду м. Біла Церква обвинувальний акт у кримінальному провадженні, внесеному в Єдиний реєстр досудових розслідувань за №32018110080000001 від 29.01.2018 р. щодо
ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Дмитрівка Шахтарського району Донецької області, громадянина України, з вищою освітою, одруженого, маючого на утриманні малолітнього сина 2006 р.н., знятого із військового обліку, як непридатного до військової служби у мирний час, обмежено придатного у воєнний час, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого,-
обвинуваченого у вчиненні злочину, передбаченого ст. 366 ч.1 КК України,-
В С Т А Н О В И В:
Обвинувальний акт у кримінальному провадженні щодо ОСОБА_5 , обвинуваченого у вчиненні злочину, передбаченого ст. 366 ч.1 КК України, надійшов до Білоцерківського міськрайонного суду 02.02.2018 р.
ОСОБА_5 обвинувачується у вчиненні злочину, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, тобто у вчиненні службового підроблення, а саме: у складанні, видачі службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесенні до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, вчиненому за наступних обставин.
ОСОБА_5 , займаючи посаду директора (наказ про вступ на посаду від 27.09.2013 року) товариства з обмеженою відповідальністю «Інком Строй» (код ЄДРПОУ 38824525, податкова адреса: м. Київ, вул. Зоологічна, б. 4-А офіс 139, далі ТОВ «Інком Строй»), зареєстрованого 31.07.2013 року Шевченківською районною в місті Києві державною адміністрацією за № 1 074 102 0000 046387, яке взято на податковий облік 01.08.2013 за №265913123198 у Шевченківській ДПІ ГУ ДФС у м. Києві, одночасно виконуючи обов`язки головного бухгалтера підприємства, являючись відповідальною за правильне нарахування і своєчасне перерахування до бюджетів податків, зборів та інших обов`язкових платежів, своєчасне складання та подання достовірної бухгалтерської та податкової звітності про проведені фінансово-господарські операції в установлені законом терміни контролюючим органам, виконуючи організаційно-розпорядчі та адміністративно господарські обов`язки, відповідно до Статуту ТОВ «Інком Строй» (затверджений загальними зборами учасниками товариства ТОВ «Інком Строй» від 26.09.2013 року), відповідно до п. 10.6.1 та п. 10.6.4 Розділу 10 Органи управління товариством цього Статуту виконавчим органом Товариства, що здійснює управління його поточною діяльністю, є Директор, який вирішує всі питання діяльності Товариства, а також відповідно до повноважень:
без довіреності здійснювати дії від імені Товариства;
укладати договори (контракти) та чинити юридичні дії від імені Товариства, видавати довіреності;
видавати Правила внутрішнього трудового розпорядку;
організовувати виконання рішень Загальних Зборів Учасників Товариства;
розробляти та затверджувати оперативні плани діяльності Товариства;
обґрунтовувати порядок розподілу прибутку та засобів покриття збитків;
розробляти пропозиції про внесення змін в Статут та інших внутрішніх документів;
затверджувати акти, які визначають відносини, які визначають відносини між підрозділами та філіями Товариства;
приймати та звільняти працівників, застосовувати до них заходи заохочення чи стягнення;
відкривати та використовувати рахунки в установах банків та інших фінансово-кредитних установах;
забезпечувати виконання рішень Загальних Зборів Учасників Товариства;
розпоряджатися майном, що визначається Загальними Зборами Учасників Товариства;
здійснювати інші дії, передбачені статутом та чинним законодавством України, спрямовані на досягнення мети Товариства в межах його компетенції;
вирішувати інші питання в межах прав, що надані йому Загальними Зборами Учасників,
та у відповідності до ч. 6 ст. 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-ХІV від 16.07.1999 року (із змінами та доповненнями), згідно якої керівник підприємства зобов`язаний створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів, з метою сприяння в ухиленні від сплати податків службовим особам ТОВ «Реформ», умисно склав підроблені за своїм змістом податкові накладні та декларації з ПДВ за звітний податковий період з липня 2014 року по листопад 2014 року про проведенні фінансово-господарські операції з ТОВ «Реформ», достовірно знаючи, що вказаному суб`єкту господарювання товар не постачався, а послуги не надавались та в подальшому, умисно вніс до них завідомо неправдиві відомості та умисно видав їх для врахування службовими особами ТОВ «Реформ» у податковій звітності і в подальшому використав їх для складання податкової звітності з податку на додану вартість ТОВ «Інком Строй» за звітний податковий період з липня 2014 року по листопад 2014 року за наступних обставин.
Крім того, директор ТОВ «Інком Строй» ОСОБА_5 маючи за мету сприяння в ухиленні від сплати податків службовим особам суб`єкта реального сектору економіки ТОВ Реформ у невстановлений слідством час та невстановленому слідством місці умисно складав підроблені за своїм змістом податкові накладні за звітний податковий період з липня 2014 по листопад 2014, де відображав завідомо підроблені дані щодо проведення фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ Реформ, після чого видавав їх у якості офіційного документу, скріпивши їх своїм підписом та печаткою товариства, чим підтвердив повноту та достовірність внесенних даних, службовим особам ТОВ Реформ для врахування їх у податковій звітності з податку на додану вартість (надалі по тексту ПДВ).
У подальшому директор ТОВ «Інком Строй» ОСОБА_5 маючи за мету сприяння в ухиленні від сплати податків суб`єкту реального сектору економіки ТОВ Реформ у невстановлений слідством час та невстановленому слідством місці на підставі складених ним раніше підроблених податкових накладних, умисно складав підроблені за своїм змістом податкові декларації з ПДВ за звітний податковий період з липня по листопад 2014 року, де відображав завідомо підроблені дані щодо проведення фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ Реформ в якості офіційних документів. Після чого він подав їх з засобами електронного зв`язку до ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві, в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису засобами телекомунікаційного зв`язку, як оригіналу.
Директор ТОВ «Інком Строй» ОСОБА_5 володів на підприємстві правом першого підпису у всіх фінансово-господарських та інших документах, в тому числі податкової звітності з податку на додану вартість із формою зберігання, розповсюдження, використання інформації, шляхом її фіксації на папері, дискеті або іншому носії.
Реалізовуючи свій злочинний намір, 23.07.2014 року, директор ТОВ Інком Строй ОСОБА_5 з однієї сторони (Постачальник), за невстановлених слідством обставин, у невстановленому досудовим розслідуванням місці, уклав договір поставки № 14073 з ТОВ «Реформ» (Покупець), в особі директора ОСОБА_7 , з іншої сторони, згідно з яким ТОВ «Інком Строй» зобов`язувався передати у власність ТОВ «Реформ», товар (обладнання та запчастини для переобладнання автомобілів).
ОСОБА_5 достовірно знаючи, що підприємство ТОВ «Інком Строй» не буде здійснювати постачання товарів в адресу ТОВ «Реформ», знаходячись у м. Біла Церква, вул. Гординського, 2 (Абонент міг знаходиться радіусі 6 км від вказаної Базової Станції), точний час та місце досудовим розслідуванням не встановлено, умисно склав та вніс завідомо неправдиві відомості в податкові накладні щодо проведення фінансово-господарських операцій з ТОВ Реформ за звітний податковий період з липня 2014 по вересень 2014 року та листопад 2014 року за ніби-то поставлений товар в адресу ТОВ «Реформ» від ТОВ «Інком Строй», а саме:
- податкову накладну № 9 від 01.07.2014 року на загальну суму 1 157,76 грн., в тому числі ПДВ 192,96 грн. (номенклатура товару «Гальмівні колодки передні», «Ручка відкривання правих дверей», «Тяга стабілізатора»);
- податкову накладну № 2 від 01.08.2014 року на загальну суму 146 500,00 грн., в тому числі ПДВ 24 416,67 грн. (номенклатура товару «Циліндр гідравлічний», «Система RunFlat» );
- податкову накладну № 48 від 12.08.2014 року на суму 25 000,00 грн, в тому числі ПДВ 4 166,67 грн. (номенклатура товару «Шестерня сейфова»);
- податкову накладну № 55 від 15.08.2014 року на суму 38 500,00 грн, в тому числі ПДВ 6 416,67 грн. (номенклатура товару «Блок індикації та кнопок»);
- податкову накладну № 154 від 29.08.2014 року на суму 45 000,00 грн, в тому числі ПДВ 7 500,00 грн. (номенклатура товару «Комплект електропроводки на авто MersedesSprinter»);
- податкову накладну № 6 від 01.09.2014 року на суму 50 000,00 грн, в тому числі ПДВ 8 333,33 грн. (номенклатура товару «Комплект електропроводки на авто Т5»);
- податкову накладну № 7 від 01.09.2014 року на суму 25 000,00 грн, в тому числі ПДВ 4 166,67 грн. (номенклатура товару «Комплект електропроводки на авто Т5»
- податкову накладну № 80 від 15.09.2014 року на суму 25 000,00 грн, в тому числі ПДВ 4 166,67 грн. (номенклатура товару «Комплект електропроводки на авто Т5»);
- податкову накладну № 148 від 20.11.2014 року на суму 56 000,00 грн, в тому числі ПДВ 9 333,33 грн. (номенклатура товару «Комплект електропроводки на авто VWAmorok»).
Після чого, директор ТОВ Інком Строй ОСОБА_8 переслідуючи свої злочинні наміри, спрямовані на сприяння в ухиленні від сплати податків службовим особам ТОВ Реформ, достовірно знаючи, що вказані вище податкові накладні містять завідомо неправдиві відомості про продаж (постачання) обладнання та запчастини для переобладнання автомобілів, загальні суми вартості товарно-матеріальних цінностей, в томі числі сум ПДВ, що підлягає включенню до податкового зобов`язання, поставив підпис у даних первинних документах, чим підтвердив повноту та достовірність внесених даних, та видав їх у невстановлених слідством час та місці, службовим особам ТОВ Реформ у якості офіційного документу про постачання товарно-матеріальних цінностей, для використання цих документів у складанні податкової звітності з ПДВ.
Продовжуючи свій злочинний умисел 23.07.2014 року директор ТОВ Інком Строй ОСОБА_5 з однієї сторони (Виконавець), за невстановлених слідством обставин, у невстановленому досудовим розслідуванням місці, уклав договір про надання послуг № 14074 з ТОВ «Реформ» (Замовник), в особі директора ОСОБА_7 з іншої сторони, згідно з яким ТОВ «Інком Строй» зобов`язується надати послуги ТОВ «Реформ», а надалі ТОВ Реформ приймає та оплачує послуги, визначені у рахунках-фактурах.
Так, ОСОБА_5 достовірно знаючи, що підприємство ТОВ «Інком Строй» не буде здійснювати надання послуг в адресу ТОВ «Реформ», знаходячись у м. Біла Церква, вул. Гординського, 2 (Абонент міг знаходиться радіусі 6 км від вказаної Базової Станції), точний час та місце досудовим розслідуванням не встановлено, умисно склав та вніс завідомо неправдиві відомості в податкові накладні за звітний податковий період з липня 2014 по листопад 2014 року за нібито надані послуги в адресу ТОВ «Реформ» від ТОВ «Інком Строй», а саме:
- податкову накладну № 113 від 29.07.2014 року на суму 600 000,00 грн, в тому числі ПДВ 100 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування MersedesSprinter» );
- податкову накладну № 165 від 31.07.2014 року на суму 60 000,00 грн, в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування Mersedes» );
- податкову накладну № 170 від 31.07.2014 року на суму 60 000,00 грн, в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування MersedesSprinter» );
- податкову накладну № 166 від 31.07.2014 року на суму 60 000,00 грн, в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Відновлення лакофарбованого покриття авто куз»);
- податкову накладну № 169 від 31.07.2014 року на суму 60 000,00 грн, в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Відновлення лакофарбованого покриття авто куз»);
- податкову накладну № 167 від 31.07.2014 року на суму 60 000,00 грн, в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Відновлення лакофарбованого покриття авто куз.);
- податкову накладну № 168 від 31.07.2014 року на суму 60 000,00 грн, в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Відновлення лакофарбованого покриття авто куз»);
- податкову накладну № 16 від 05.08.2014 року на суму 56 000,00 грн, в тому числі ПДВ 9 333,00 грн. (номенклатура послуг «лазерна порізка (4а/м), куз.»);
- податкову накладну № 26 від 06.08.2014 року на суму 34 000,00 грн, в тому числі ПДВ 5 666,00 грн. (номенклатура послуг «Послуги посилення ходової авто (4 а/м), куз.»);
- податкову накладну № 20 від 06.08.2014 року на суму 64 000,00 грн, в тому числі ПДВ 10 666,67 грн. (номенклатура послуг «Відновлення лакофарбованого покриття авто (4 а/м) куз.»);
- податкову накладну № 114 від 28.08.2014 року на суму 600 000,00 грн, в тому числі ПДВ 100 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів»);
- податкову накладну № 75 від 20.08.2014 року на суму 660 000,00 грн, в тому числі ПДВ 110 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування MersedesSprinter»);
- податкову накладну № 118 від 29.08.2014 року на суму 600 000,00 грн, в тому числі ПДВ 100 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування MersedesSprinter», «Монтаж/демонтаж обладнання та органів»);
- податкову накладну № 119 від 29.08.2014 року на суму 98 500,00 грн, в тому числі ПДВ 16 416,67 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування VW», «Відновлення лакофарбованого покриття авто куз», «Послуги посилення ходової авто», «Лазерна порізка»);
- податкову накладну № 4 від 01.09.2014 року на суму 60 000,00 грн, в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів);
- податкову накладну № 8 від 01.09.2014 року на суму 18 200,00 грн, в тому числі ПДВ 3 033,33 грн. (номенклатура послуг «Лазерна порізка на авто Т5»;
- податкову накладну № 5 від 01.09.2014 року на суму 30 000,00 грн., в тому числі ПДВ 5 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування»);
- податкову накладну № 110 від 23.09.2014 року на суму 25 500,00 грн., в тому числі ПДВ 4 250,00 грн..( номенклатура послуг Послуги посилення ходової авто MersedesSprinter);
- податкову накладну № 52 від 08.09.2014 року на суму 60 000,00 грн, в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування Т 5»);
- податкову накладну № 65 від 10.09.2014 року на суму 18 200,00 грн, в тому числі ПДВ 3 033, 33 грн номенклатура послуг «Лазерна порізка на а/м Т 5»).;
- податкову накладну № 111 від 23.09.2014 року на суму 48 000,00 грн, в тому числі ПДВ 8 000,00 грн. (номенклатура послуг «Відновлення лакофарбованого покриття авто MersedesSprinter»);
- податкову накладну № 137 від 29.09.2014 року на суму 41 600,00 грн, в тому числі ПДВ 6 933,33 грн. (номенклатура послуг «Відновлення лакофарбованого покриття авто Т 5»);
- податкову накладну № 132 від 29.09.2014 року на суму 44 200,00 грн., в тому числі ПДВ 7 366,67 грн. (номенклатура послуг «Послуги посилення ходової авто Т 5»);
- податкову накладну № 133 від 29.09.2014 року на суму 41 600,00 грн., в тому числі ПДВ 6 933,33 грн. (номенклатура послуг «Відновлення лакофарбованого покриття авто Т 5»);
- податкову накладну № 58 від 08.10.2014 року на суму 60 000,00 грн., в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування);
- податкову накладну № 63 від 09.10.2014 року на суму 60 000,00 грн., в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування);
- податкову накладну № 84 від 14.10.2014 року на суму 60 000,00 грн., в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування Т 5»);
- податкову накладну № 73 від 10.10.2014 року на суму 60 000,00 грн., в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування Т 5»);
- податкову накладну № 124 від 20.10.2014 року на суму 18 200,00 грн., в тому числі ПДВ 3 033,33 грн. (номенклатура послуг «Лазерна порізка RenaultMaster 2.3 TDI»);
- податкову накладну № 109 від 22.10.2014 року на суму 55 000,00 грн., в тому числі ПДВ 9 166,67 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів RenaultMaster 2.3 TDI»);
- податкову накладну № 188 від 31.10.2014 року на суму 40 000,00 грн., в тому числі ПДВ 6 666,67 грн. (номенклатура послуг «Лазерна порізка VolkswagenAmarok»);
- податкову накладну № 9 від 03.11.2014 року на суму 46 000,00 грн, в тому числі ПДВ 7 666,67 грн. (номенклатура послуг «Відновлення лакофарбованого покриття авто VolkswagenAmarok»);
- податкову накладну № 12 від 03.11.2014 року на суму 25 000,00 грн, в тому числі ПДВ 4 166,67 грн. (номенклатура послуг «Послуги посилення ходової авто VolkswagenAmarok»);
- податкову накладну № 25 від 04.11.2014 року на суму 60 000,00 грн, в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування»);
- податкову накладну № 26 від 04.11.2014 року на суму 60 000,00 грн, в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування»);
- податкову накладну № 65 від 10.11.2014 року на суму 46 000,00 грн, в тому числі ПДВ 7 666,67 грн. (номенклатура послуг «Відновлення лакофарбованого покриття авто VolkswagenAmarok»);
- податкову накладну № 93 від 12.11.2014 року на суму 60 000,00 грн, в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування VolkswagenTransporterGP»);
- податкову накладну № 107 від 14.11.2014 року на суму 20 000,00 грн, в тому числі ПДВ 3 333,33 грн. (номенклатура послуг «Лазерна порізка VolkswagenTransporterGP»);
- податкову накладну № 120 від 17.11.2014 року на суму 23 000,00 грн, в тому числі ПДВ 3 833,33 грн. (номенклатура послуг «Відновлення лакофарбованого покриття авто VolkswagenAmarok»);
- податкову накладну № 127 від 18.11.2014 року на суму 12 500,00 грн, в тому числі ПДВ 2 083,33 грн. послуг «Послуги посилення ходової авто Volkswagen»);
- податкову накладну № 128 від 18.11.2014 року на суму 60 000,00 грн., в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж VolkswagenAmarok»);
- податкову накладну № 130 від 18.11.2014 року на суму 60 000,00 грн., в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж VolkswagenAmarok»);
- податкову накладну № 129 від 18.11.2014 року на суму 60 000,00 грн., в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж VolkswagenAmarok»);
- податкову накладну № 160 від 21.11.2014 року на суму 50 000,00 грн., в тому числі ПДВ 8 333,33 грн. (номенклатура послуг «Лазерна порізка VolkswagenAmarok»);
- податкову накладну № 161 від 21.11.2014 року на суму 50 000,00 грн., в тому числі ПДВ 8 333,33 грн. (номенклатура послуг «Лазерна порізка VolkswagenAmarok»);
- податкову накладну № 162 від 21.11.2014 року на суму 56 000,00 грн., в тому числі ПДВ 9 333,33 грн. (номенклатура послуг «Відновлення лакофарбованого покриття авто VolkswagenAmarok»);
- податкову накладну № 163 від 21.11.2014 року на суму 56 000,00 грн., в тому числі ПДВ 9 333,33 грн. (номенклатура послуг «Відновлення лакофарбованого покриття авто VolkswagenAmarok»);
- податкову накладну № 187 від 24.11.2014 року на суму 37 000,00 грн., в тому числі ПДВ 6 166,67 грн. (номенклатура послуг «Послуги посилення ходової VolkswagenAmarok»);
- податкову накладну № 188 від 24.11.2014 року на суму 37 000,00 грн., в тому числі ПДВ 6 166,67 грн. (номенклатура послуг «Послуги посилення ходової VolkswagenAmarok»);
- податкову накладну № 212 від 30.11.2014 року на суму 20 000,00 грн., в тому числі ПДВ 3 333,33 грн. (номенклатура послуг «Лазерна порізка VolkswagenTransporterGP»);
- податкову накладну № 247 від 30.11.2014 року на суму 23 000,00 грн., в тому числі ПДВ 3 833,33 грн. (номенклатура послуг «Відновлення лакофарбованого покриття VolkswagenTransporter Т5»);
- податкову накладну № 248 від 30.11.2014 року на суму 12 500,00 грн., в тому числі ПДВ 2 083,00 грн. (номенклатура послуг «Послуги посилення ходової Volkswagen Т5»);
- податкову накладну № 131 від 18.11.2014 року на суму 60 000,00 грн., в тому числі ПДВ 10 000,00 грн. (номенклатура послуг «Монтаж/демонтаж обладнання та органів керування VolkswagenAmarok»).
Після чого, директор ТОВ Інком Строй ОСОБА_5 , переслідуючи свої злочинні наміри, спрямовані на сприяння в ухиленні від сплати податків службовим особам ТОВ Реформ, достовірно знаючи, що вказані вище податкові накладні містять завідомо неправдиві відомості про надання послуг, загальні суми вартості послуг, в томі числі сум ПДВ, що підлягають включенню до податкового зобов`язання, поставив підпис у даних первинних документах, чим підтвердив повноту та достовірність внесених даних, та умисно видав їх у невстановлених слідством час та місці, службовим особам ТОВ Реформ у якості офіційного документу про надання послуг, для використання цих документів у складанні податкової звітності з ПДВ.
Складені та видані директором ТОВ Інком Строй ОСОБА_5 податкові накладні з урахуванням примітки до ст. 358 КК України є офіційним документом, так як містять зафіксовану інформацію на паперовому носії, посвідчують факти проведення господарської операції, які спричинили наслідки правового характеру, та складаються і видаються службовими особами від імені підприємства з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити, а саме з дотриманням вимог ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-ХІV від 16.07.1999 року (із змінами та доповненнями), п. 6.2. «Порядку заповнення податкової накладної», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 01 листопада 2011 року №1379, зареєстрованого в Міністерстві Юстиції України від 22.11.2011 року № 1333/20071.
Продовжуючи свої злочинні дії, директор ТОВ «Інком Строй» ОСОБА_5 , маючи за мету сприяння в ухиленні від сплати податків службовим особам суб`єкта реального сектору економіки ТОВ Реформ, знаходячись у м. Біла Церква, вул. Гординського, 2 (Абонент міг знаходиться радіусі 6 км від вказаної Базової Станції), на підставі раніше підроблених податкових накладних, умисно складав підроблені за своїм змістом податкові декларації з ПДВ за звітний податковий період з липня по листопад 2014 року, де відображав завідомо підроблені дані щодо проведення фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ Реформ в якості офіційних документів. Після чого він подав їх з засобами електронного зв`язку до ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві, в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису засобами телекомунікаційного зв`язку, як оригіналу.
ОСОБА_5 володів на підприємстві правом першого підпису у всіх фінансово-господарських та інших документах, в тому числі податкової звітності з податку на додану вартість, у невстановленому досудовим розслідуванням місці, у період з серпня по грудень 2014 року умисно склав, вніс завідомо неправдиві відомості до декларації з податку на додану вартість ТОВ «Інком Строй» та подав їх в електронному вигляді до ДПІ Шевченківського району ГУ Міндоходів у м. Києві, за наступних обставин.
У серпні 2014 року директор ТОВ Інком Строй ОСОБА_5 з метою сприяння в ухиленні від сплати податків службовим особам ТОВ Реформ та включення суми податку на додану вартість ТОВ Інком Строй, вказаної в підроблених податкових накладних, виписаних від ТОВ Інком Строй за звітний податковий період - липень 2014 року, до суми податкових зобов`язань декларації з ПДВ цього підприємства, та достовірно знаючи, про відсутність фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ Реформ, знаходячись у м. Біла Церква, вул. Гординського, 2 (Абонент міг знаходиться радіусі 6 км від вказаної Базової Станції) точного місця досудовим розслідуванням не встановлено, умисно склав документ державної податкової звітності декларацію з податку на додану вартість за липень 2014 року, у яку умисно вніс завідомо неправдиві відомості, а саме до розділу 1 (Податкові зобов`язання), рядку 1 вніс загальну суму ПДВ 1 257 428 грн., до складу якої включено суму ПДВ 247 192, 96 грн., сформовану із завідомо підроблених податкових накладних, попередньо ним складених та виданих за звітний податковий період - липень 2014 року, а саме: - податкової накладної № 9 від 01.07.2014 року, податкової накладної № 113 від 29.07.2014 року, податкової накладної № 165 від 31.07.2014 року, податкової накладної № 170 від 31.07.2014 року, податкової накладної № 166 від 31.07.2014 року, податкової накладної № 169 від 31.07.2014 року, податкової накладної № 167 від 31.07.2014 року, податкової накладної № 168 від 31.07.2014 року. 19.08.2014 року після складення декларації з ПДВ за липень 2014 року ТОВ Інком Строй, і внесення до неї неправдивих відомостей, директор ТОВ Інком Строй ОСОБА_5 переслідуючи свої злочинні наміри, достовірно знаючи, що дана декларація з ПДВ містить завідомо неправдиві відомості про суми податкових зобов`язань, поставив електронний цифровий підпис у даній декларації з ПДВ, чим підтвердив повноту та достовірність внесених даних, та надав до ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві за вх. №9048094177 у якості офіційного документу про результати діяльності підприємства.
У вересні 2014 року директор ТОВ Інком Строй ОСОБА_5 з метою сприяння в ухиленні від сплати податків службовим особам ТОВ Реформ та включення суми податку на додану вартість ТОВ Інком Строй, вказаної в підроблених податкових накладних, виписаних від ТОВ Інком Строй за звітний податковий період - серпень 2014 року, до суми податкових зобов`язань декларації з ПДВ цього підприємства, та достовірно знаючи, про відсутність фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ Реформ, знаходячись у м. Біла Церква, вул. Гординського, 2 (Абонент міг знаходиться радіусі 6 км від вказаної Базової Станції) точного місця досудовим розслідуванням не встановлено, умисно склав документ державної податкової звітності декларацію з податку на додану вартість за серпень 2014 року, у яку умисно вніс завідомо неправдиві відомості, а саме до розділу 1 (Податкові зобов`язання), рядку 1 вніс загальну суму ПДВ 1 476 831 грн., до складу якої включено суму ПДВ 404 583, 33грн., сформовану із завідомо підроблених податкових накладних, попередньо ним складених та виданих за звітний податковий період - серпень 2014 року, а саме: податкової накладної № 2 від 01.08.2014 року, податкової накладної № 48 від 12.08.2014 року, податкової накладної № 55 від 15.08.2014 року, податкової накладної № 154 від 29.08.2014 року, розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної № 50 від 14.08.2014 року, податкової накладної № 16 від 05.08.2014 року, податкової накладної № 26 від 06.08.2014 року, податкової накладної № 20 від 06.08.2014 року, податкової накладної № 114 від 28.08.2014 року, податкової накладної № 75 від 20.08.2014 року, податкової накладної № 118 від 29.08.2014 року, податкової накладної № 119 від 29.08.2014 року. 22.09.2014 року після складення декларації з ПДВ за серпень 2014 року ТОВ Інком Строй, і внесення до неї неправдивих відомостей, директорТОВ Інком Строй ОСОБА_5 переслідуючи свої злочинні наміри, достовірно знаючи, що дана декларація з ПДВ містить завідомо неправдиві відомості про суми податкових зобов`язань, поставив електронний цифровий підпис у даній декларації з ПДВ, чим підтвердив повноту та достовірність внесених даних, та надав до ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів м. Києві за вх. №9054485152 у якості офіційного документу про результати діяльності підприємства.
У жовтні 2014 року директор ТОВ Інком Строй ОСОБА_5 з метою сприяння в ухиленні від сплати податків службовим особам ТОВ Реформ та включення суми податку на додану вартість ТОВ Інком Строй, вказаної в підроблених податкових накладних, виписаних від ТОВ Інком Строй за звітний податковий період - вересень 2014 року, до суми податкових зобов`язань декларації з ПДВ цього підприємства, та достовірно знаючи, про відсутність фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ Реформ, знаходячись у м. Біла Церква, вул. Гординського, 2 (Абонент міг знаходиться радіусі 6 км від вказаної Базової Станції) точного місця досудовим розслідуванням не встановлено, умисно склав документ державної податкової звітності декларацію з податку на додану вартість за вересень 2014 року, у яку умисно вніс завідомо неправдиві відомості, а саме до розділу 1 (Податкові зобов`язання), рядку 1 вніс загальну суму ПДВ 1 591 622 грн., до складу якої включено суму ПДВ 100 250 грн., сформовану із завідомо підроблених податкових накладних, попередньо ним складених та виданих за звітний податковий період - вересень 2014 року, а саме: податкової накладної № 6 від 01.09.2014 року, податкової накладної № 7 від 01.09.2014 року, податкової накладної № 5 від 01.09.2014 року, податкової накладної № 110 від 23.09.2014 року, податкової накладної № 80 від 15.09.2014 року, податкової накладної № 4 від 01.09.2014 року, податкової накладної № 8 від 01.09.2014 року, податкової накладної № 52 від 08.09.2014 року, податкової накладної № 65 від 10.09.2014 року, податкової накладної № 111 від 23.09.2014 року, податкової накладної № 137 від 29.09.2014 року, податкової накладної № 132 від 29.09.2014 року, податкової накладної № 133 від 29.09.2014 року. 20.10.2014 року після складення декларації з ПДВ за вересень 2014 року ТОВ Інком Строй, і внесення до неї неправдивих відомостей, директор ТОВ Інком Строй ОСОБА_5 переслідуючи свої злочинні наміри, достовірно знаючи, що дана декларація з ПДВ містить завідомо неправдиві відомості про суми податкових зобов`язань, поставив електронний цифровий підпис у даній декларації з ПДВ, чим підтвердив повноту та достовірність внесених даних, та надав до ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві за вх. №9060489698 у якості офіційного документу про результати діяльності підприємства.
У листопаді 2014 року директор ТОВ Інком Строй ОСОБА_5 з метою сприяння в ухиленні від сплати податків службовим особам ТОВ Реформ та включення суми податку на додану вартість ТОВ Інком Строй, вказаної в підроблених податкових накладних, виписаних від ТОВ Інком Строй за звітний податковий період - жовтень 2014 року, до суми податкових зобов`язань декларації з ПДВ цього підприємства, та достовірно знаючи, про відсутність фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ Реформ, знаходячись у м. Біла Церква, вул. Гординського, 2 (Абонент міг знаходиться радіусі 6 км від вказаної Базової Станції) точного місця досудовим розслідуванням не встановлено, умисно склав документ державної податкової звітності декларацію з податку на додану вартість за жовтень 2014 року, у яку умисно вніс завідомо неправдиві відомості, а саме до розділу 1 (Податкові зобов`язання), рядку 1 вніс загальну суму ПДВ 2 133 658 грн., до складу якої включено суму ПДВ 72 866, 67 грн., сформовану із завідомо підроблених податкових накладних, попередньо ним складених та виданих за звітний податковий період - жовтень 2014 року, а саме: податкової накладної № 58 від 08.10.2014 року, податкової накладної № 63 від 09.10.2014 року, податкової накладної № 84 від 14.10.2014 року, податкової накладної № 73 від 10.10.2014 року, податкової накладної № 124 від 20.10.2014 року, податкової накладної № 109 від 22.10.2014 року, податкової накладної № 188 від 31.10.2014 року. 19.11.2014 року після складення декларації з ПДВ за жовтень 2014 року ТОВ Інком Строй, і внесення до неї неправдивих відомостей, директор ТОВ Інком Строй ОСОБА_5 переслідуючи свої злочинні наміри, достовірно знаючи, що дана декларація з ПДВ містить завідомо неправдиві відомості про суми податкових зобов`язань, поставив електронний цифровий підпис у даній декларації з ПДВ, чим підтвердив повноту та достовірність внесених даних, та надав до ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві за вх. №9067237660 у якості офіційного документу про результати діяльності підприємства.
У грудні 2014 року директор ТОВ Інком Строй ОСОБА_5 з метою сприяння в ухиленні від сплати податків службовим особам ТОВ Реформ та включення суми податку на додану вартість ТОВ Інком Строй, вказаної в підроблених податкових накладних, виписаних від ТОВ Інком Строй за звітний податковий період - листопад 2014 року, до суми податкових зобов`язань декларації з ПДВ цього підприємства, та достовірно знаючи, про відсутність фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ Реформ, знаходячись у м. Біла Церква, вул. Гординського, 2 (Абонент міг знаходиться радіусі 6 км від вказаної Базової Станції) точного місця досудовим розслідуванням не встановлено, умисно склав документ державної податкової звітності декларацію з податку на додану вартість за листопад 2014 року, у яку умисно вніс завідомо неправдиві відомості, а саме до розділу 1 (Податкові зобов`язання), рядку 1 вніс загальну суму ПДВ 3 072 189 грн., до складу якої включено суму ПДВ 174 333, 34 грн., сформовану із завідомо підроблених податкових накладних, попередньо ним складених та виданих за звітний податковий період - листопад 2014 року, а саме: податкової накладної № 148 від 20.11.2014 року, податкової накладної № 9 від 03.11.2014 року, податкової накладної № 12 від 03.11.2014 року, податкової накладної № 25 від 04.11.2014 року, податкової накладної № 26 від 04.11.2014 року, податкової накладної № 65 від 10.11.2014 року, податкової накладної № 93 від 12.11.2014 року, податкової накладної № 107 від 14.11.2014 року, податкової накладної № 120 від 17.11.2014 року, податкової накладної № 127 від 18.11.2014 року, податкової накладної № 128 від 18.11.2014 року, податкової накладної № 130 від 18.11.2014 року, податкової накладної № 129 від 18.11.2014 року, податкової накладної № 160 від 21.11.2014 року, податкової накладної № 161 від 21.11.2014 року, податкової накладної № 162 від 21.11.2014 року, податкової накладної № 163 від 21.11.2014 року, податкової накладної № 187 від 24.11.2014 року, податкової накладної № 188 від 24.11.2014 року, податкової накладної № 212 від 30.11.2014 року, податкової накладної № 247 від 30.11.2014 року, податкової накладної № 248 від 30.11.2014 року, податкової накладної № 131 від 18.11.2014 року. 22.12.2014 року після складення декларації з ПДВ за листопад 2014 року ТОВ Інком Строй, і внесення до неї неправдивих відомостей, директор ТОВ Інком Строй ОСОБА_5 переслідуючи свої злочинні наміри, спрямовані на сприяння в ухиленні від сплати податків службовим особам ТОВ Реформ, достовірно знаючи, що дана декларація з ПДВ містить завідомо неправдиві відомості про суми податкових зобов`язань, поставив електронний цифровий підпис у даній декларації з ПДВ, чим підтвердив повноту та достовірність внесених даних, та надав до ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві за вх. №9074059932 у якості офіційного документу про результати діяльності підприємства.
Подані директором ТОВ Інком Строй ОСОБА_8 декларації з ПДВ підприємства з урахуванням примітки до ст. 358 КК України є офіційним документом, так як містять зафіксовану інформацію на електронному та паперовому носії, посвідчують факти проведення господарської операції, які спричинили наслідки правового характеру, та складаються і видаються службовими особами від імені підприємства з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити, а саме з дотриманням вимог ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-ХІV від 16.07.1999 року (із змінами та доповненнями), п. 8 розділу 3 «Порядку заповнення та подання податкової декларації з податку на додану вартість», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011 року № 1492 (із змінами та доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві Юстиції України від 20.12.2011 року № 1490/20228, Наказу Міністерства фінансів України № 966 від 23.09.2014 року «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість» зареєстровану в Міністерстві юстиції України 14 жовтня 2014 року за № 1267/26044). Крім того, подані директором ТОВ Інком Строй ОСОБА_5 вище вказані декларації з податку на додану вартість відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» є електронним документом, створення якого завершується у відповідності до ч. 2 ст. 6 накладенням електронного цифрового підпису.
В підготовчому судовому засіданні захисником обвинуваченого заявлено клопотання про звільнення від кримінальної відповідальності обвинуваченого у кримінальному провадженні №32018110080000001 від 29.01.2018 р. за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, ОСОБА_5 , у зв`язку з закінченням строків давності.
Обвинувачений підтримав клопотання свого захисника в повному обсязі.
Прокурор не заперечував проти задоволення клопотання захисника обвинуваченого.
Заслухавши сторони кримінального провадження, дослідивши надані суду матеріали провадження, суд рахує, що клопотання захисника обґрунтоване і підлягає задоволенню.
Згідно ст.49 КК України особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею злочину і до дня набрання вироком законної сили минули такі строки:
1) два роки - у разі вчинення злочину невеликої тяжкості, за який передбачене покарання менш суворе, ніж обмеження волі;
2) три роки - у разі вчинення злочину невеликої тяжкості, за який передбачене покарання у виді обмеження або позбавлення волі;
3) п`ять років - у разі вчинення злочину середньої тяжкості;
4) десять років - у разі вчинення тяжкого злочину;
5) п`ятнадцять років - у разі вчинення особливо тяжкого злочину.
З огляду на встановлені обставини, часом скоєння ОСОБА_5 інкримінованого злочину, є 22 грудня 2014 р. і на даний час вже минуло понад 3 (три) роки.
Злочин, передбачений ч. 1 ст. 366 КК України, згідно ст.12 КК України є злочином невеликої тяжкості.
ОСОБА_5 вину у вчиненні вищевказаних досудовим слідством дій визнав, просив суд клопотання задовольнити та звільнити його від кримінальної відповідальності у даному кримінальному провадженні на підставі ст.49 КК України, у зв`язку із закінченням строків давності.
На підставі вищевикладеного, є обґрунтовані правові та процесуальні підстави для звільнення від кримінальної відповідальності ОСОБА_5 у зв`язку із закінченням строків давності.
Процесуальні витрати у провадженні за проведення судово-почеркознавчої експертизи №8-4/127 від 24.01.2018 р. в сумі 1430 грн.підлягають відшкодуванню з ОСОБА_5 на користь держави у повному обсязі.
На підставі ст. 49 КК України, керуючись ст.ст. 285-288 КПК України, суд-
У Х В А Л И В:
Клопотання задовольнити.
Кримінальне провадження щодо ОСОБА_6 за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018110080000001 від 29.01.2018 р. закрити.
Звільнити ОСОБА_6 у вчиненні злочину, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України від кримінальної відповідальності у зв`язку із закінченням строків давності.
Стягнути з ОСОБА_6 на користь держави процесуальні витрати у сумі 1430 (одна тисяча чотириста тридцять) грн. 00 коп.
Ухвала може бути оскаржена сторонами провадження до Апеляційного суду Київської області протягом 7 днів після винесення.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Білоцерківський міськрайонний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 10.04.2018 |
Оприлюднено | 01.03.2023 |
Номер документу | 73517740 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Білоцерківський міськрайонний суд Київської області
Бобкова Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні