ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
23 квітня 2018 року Справа № 12б/5014/3369/2012
За заявою боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "Сєвєродонецькзалізобетон", м. Сєвєродонецьк Луганської області
про банкрутство.
Суддя Палей О.С.
Без виклику представників сторін.
Обставини справи: банкрутство; ліквідаційна процедура; розгляд заяви від 10.04.2018 №6445/07-19 Управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області, за якою Управління просить суд замінити кредитора у справі №12б/5014/3369/2012 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Сєвєродонецькзалізобетон", Управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області його правонаступником Головним управлінням ДФС у Луганській області в частині стягнення заборгованості з єдиного соціального внеску на суму 402104,51 грн, з яких: 354488,51 грн - заборгованість з єдиного соціального внеску та 47616,00 грн - фінансова санкція та пеня.
Розглянувши матеріали справи та додатково надані, суд
в с т а н о в и в:
27.12.2012 боржник - ТОВ "Сєвєродонецькзалізобетон", м. Сєвєродонецьк, - звернувся до суду з заявою про порушення провадження у справі про власне банкрутство.
За ухвалою від 17.01.2013 судом було введено процедуру розпорядження майном ТОВ "Сєвєродонецькзалізобетон" та призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Клименка М.А., ліцензія серії АГ № 580399 від 23.08.2011.
Оголошення про порушення справи про банкрутство боржника надруковане в газеті "Урядовий кур'єр" № 17(4903) від 26.01.2013.
За ухвалою від 08.04.2013 судом затверджений реєстр вимог кредиторів.
Постановою від 07.10.2013 господарський суд визнав боржника Товариство з обмеженою відповідальністю "Сєвєродонецькзалізобетон", м. Сєвєродонецьк, банкрутом; відкрив ліквідаційну процедуру; призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Клименка М.А.
Оголошення про визнання боржника банкрутом було опубліковане у газеті "Голос України" № 195 (5696) від 18.10.2013.
Згідно довідки від 28.04.2015 №220 справа №12б/5014/3369/2012 про банкрутство ТОВ "Сєвєродонецькзалізобетон" вважається втраченою, що зафіксовано Актом експертної комісії Господарського суду Луганської області №1 від 03.04.2015 "Про нестачу архівних справ (документів)" внаслідок настання обставин непереборної сили - проведенням антитерористичної операції (Указ Президента України від 14.04.2014 № 405/2014 "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України").
Господарським судом Харківської області за ухвалою від 06.05.2015 передано матеріали справи №12б/5014/3369/2012 про визнання банкрутом ТОВ "Сєвєродо-нецькзалізобетон" за територіальною підсудністю господарському суду Луганської області.
Ухвалою від 10.06.2015 Господарський суд Луганської області частково відновив втрачені матеріали справи №12б/5014/3369/2012 про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сєвєродонецькзалізобетон", м. Сєверодонецьк.
За ухвалою від 23.06.2015 судом:
- припинено повноваження арбітражного керуючого Клименка М.А. як ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Сєвєродонецькзалізобетон";
- призначено ліквідатором ТОВ "Сєвєродонецькзалізобетон" арбітражного керуючого Борисовича Є.І. (свідоцтво №173 від 07.02.2013).
За ухвалою від 25.10.2017 судом:
1. Скаргу Публічного акціонерного товариства "Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк" задоволено частково.
2. Зобов'язано арбітражного керуючого Борисовича Є.І. здійснити пошук, виявлення та повернення майна банкрута, а саме:
- крану - погрузчика башенного КБ-271, зав. №602, виліт 20м, вага 52.6 т, г/п 5т - основна, 10т - допоміжна, висота підйому - 20 м. (згідно договору застави №137/139 від 04.04.2008);
- товарів в обороті - готової продукція (збірний залізобетон) в асортименті, яке знаходиться за адресою: м. Сєверодонецьк, вул. Силікатна, 7, будівлі та споруди виробничого комплексу (плити пустотні - будівлі цеху Ка 2 (літера К - 1Н - 2Н-ЗН, згідно плану), сваі - на відкритому складі; решта в приміщенні ЖБЦ (Літера В-1Н) (по договору застави № 193/194 від 01.10.2007);
- форм металевих для виготовлення виробів з залізобетону за наступними інвентарними номерами, а саме: №№ 1523, 1594, 1599-1601, 1605-1608, 1682, 1684-1690, 1513-1514, 1548-1551, 1846-1847, 626, 1512, 1676-1679, 1756-1757, 1786, 1813-1814, 1821-1825, 1848, 1669, 1737-1742 598-599, 603, 647-650, 1405-1406, 590, 204-205, 1471, 1490, 1407-1409, 1589, 1762, 1775, 1780, 1643-1644, 1645-1647, 1764, 38, 159, 1886, 1887, 1000-1002, 1172, 1174, 1175 (по договору застави №194/194 від 01.10.2007).
В решті - скаргу Публічного акціонерного товариства "Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк" залишено без задоволення.
14.03.2018 до відділу документального забезпечення суду від ліквідатора Борисовича Є.І. надійшло клопотання від 12.03.2018 №08, за яким арбітражний керуючий - ліквідатор Борисович Є.І. просить суд приєднати до матеріалів справи №12б/5014/3369/2012 поточний звіт ліквідатора про хід ліквідації ТОВ "Сєвєродонецькзалізобетон" за період з 27.01.2018 по 12.03.2018 та провести розгляд справи без його участі.
23.04.2018 до відділу документального забезпечення суду надійшла заява від 10.04.2018 №6445/07-19 Управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області, за якою Управління просить суд замінити кредитора у справі №12б/5014/3369/2012 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Сєвєродонецькзалізобетон", Управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області його правонаступником Головним управлінням ДФС у Луганській області в частині стягнення заборгованості з єдиного соціального внеску на суму 402104,51 грн, з яких: 354488,51 грн - заборгованість з єдиного соціального внеску та 47616,00 грн - фінансова санкція та пеня.
В обґрунтування поданої заяви заявник посилається на те, що з 01.01.2017 функції з погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів здійснюється органами ДФС України обласного рівня відповідно до Законів України Про збір та облік єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування , Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи та Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні , постанов Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 №160 та від 06.08.2014 №311.
Таким чином, Головне управління ДФС у Луганській області є правонаступником прав та обов'язків Управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області.
Оцінивши подану заяву про заміну кредитора у справі його правонаступником, суд вважає заяву Управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області такою, що підлягає задоволенню, з огляду на наступне.
Статтею 12 Закону України Про збір та облік єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування визначено, що завданнями центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є забезпечення адміністрування єдиного внеску шляхом його збору, ведення обліку надходжень від його сплати та здійснення контролю за сплатою єдиного внеску.
Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до покладених на нього завдань:
1) аналізує та спільно з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування прогнозує надходження коштів від сплати єдиного внеску;
2) забезпечує збір та ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску;
3) здійснює контроль за додержанням законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати єдиного внеску;
4) встановлює форми, строки і порядок прийняття та обробки звітності, зокрема в електронній формі, від платників щодо нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування;
5) формує та веде реєстр страхувальників Державного реєстру, здійснює заходи щодо забезпечення доступу до даних Державного реєстру відповідно до цього Закону;
6) взаємодіє в установленому законодавством порядку з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, міністерствами, іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами і організаціями, Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування;
7) узагальнює практику застосування законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску;
8) надає роз'яснення з питань застосування законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску;
9) укладає з розташованими за межами України підприємствами, установами, організаціями (у тому числі міжнародними) договори про добровільну участь працюючих у них громадян України;
10) здійснює інші функції, передбачені законодавством.
Згідно з п.4, 5 Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи Пенсійний фонд України протягом десяти днів з дня набрання чинності цим Законом передає центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, реєстр страхувальників станом на дату набрання чинності цим Законом. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, формує новий реєстр страхувальників на підставі даних, отриманих із Пенсійного фонду України, відомостей, отриманих із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також інформаційного фонду єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб та Державного реєстру фізичних осіб - платників податків.
Встановити, що суми єдиного внеску, які надійшли на рахунки територіальних органів Пенсійного фонду України, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах для зарахування таких сум, підлягають перерахуванню на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 №160 Про утворення Державної фінансової служби утворено Державну фіскальну службу як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України, реорганізувавши Міністерство доходів і зборів шляхом перетворення.
Постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 №311 Про утворення територіальних органів Державної фінансової служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фінансової служби за переліком згідно з додатком 1 та реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фінансової служби за переліком згідно з додатком 2.
Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні від 21.12.2016 №1797-VIII, який набрав чинності 01.01.2017, внесені зміни до податкового кодексу України.
Пунктом 41.1 ст.41 Податкового кодексу України встановлено, що контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.
Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (п.41.2 ст.41 Податкового кодексу України).
Відповідно до п.п.19 1 .1.22 п.19 1 .1 ст.19 1 Податкового кодексу України, контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.
Згідно з статті 19 3 Податкового кодексу України, Державні податкові інспекції здійснюють сервісне обслуговування платників податків; здійснюють реєстрацію та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об'єктів оподаткування та об'єктів, пов'язаних з оподаткуванням; формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб - платників податків, Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи; виконують інші функції сервісного обслуговування платників податків, визначені законом.
З урахуванням викладеного, вбачається, що функції з адміністрування єдиного внеску були передані від органів Пенсійного фонду - органам Міністерства доходів і зборів, а потім органам Державної фіскальної служби України обласного рівня.
У ст.21 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом зазначено, що у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншого учасника (учасників) справи здійснює заміну такої сторони на будь-якій стадії провадження у справі її правонаступником. Усі дії, вчинені у справі про банкрутство до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.
Згідно зі ст. 52 Господарського процесуального кодексу України, у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу; усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник заміни; про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.
Враховуючи зазначене, суд, керуючись ст.52 Господарського процесуального кодексу України, здійснює заміну кредитора у справі, Управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області його правонаступником Головним управлінням ДФС у Луганській області в частині стягнення заборгованості з єдиного соціального внеску на суму 402104,51 грн, з яких: 354488,51 грн - заборгованість з єдиного соціального внеску та 47616,00 грн - фінансова санкція та пеня, та зобов'язує ліквідатора Борисовича Є.І. внести відповідні зміни до реєстру кредиторів.
Керуючись ст.ст. 1, 2, 37-46 Закону України "Про відновленняплатоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 52, 234, 235 ГПК України, суд
у х в а л и в :
1. Здійснити заміну кредитора у справі №12б/5014/3369/2012 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Сєвєродонецькзалізобетон", Управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області його правонаступником Головним управлінням ДФС у Луганській області в частині стягнення заборгованості з єдиного соціального внеску на суму 402104,51 грн, з яких: 354488,51 грн - заборгованість з єдиного соціального внеску та 47616,00 грн - фінансова санкція та пеня.
2. Зобов'язати ліквідатора Борисовича Є.І. внести відповідні зміни до реєстру вимог кредиторів по справі№12б/5014/3369/2012 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Сєвєродонецькзалізобетон".
3. Дану ухвалу надіслати:
- банкруту ТОВ "Сєвєродонецькзалізобетон" (вул. Силікатна,7"б", м. Сєвєродонецьк, 93400);
- ліквідатору - арбітражному керуючому Борисовичу Є.І. (АДРЕСА_5);
- ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУ ДФС у Луганській області (вул. Енергетиків, буд. 72, м. Сєвєродонецьк, 93400);
- УПФУ в м. Сєвєродонецьку (вул. Шевченка, 9, м. Сєвєродонецьк, 93400);
- Головному управлінню ДФС у Луганській області (вул. Енергетиків, 72, м. Сєвєродонецьк Луганської області, 93400);
- ПП "НВФ "Промресурс" (вул. Менделєєва, буд. 1, м. Сєвєродонецьк, 93400);
- ПП "Сєвєродонецькенергосервіс" (пр-т Гвардійський, 33/9, м. Сєвєродонецьк, 93400);
- Трудовому колективу ТОВ "Сєвєродонецькзалізобетон" в особі ОСОБА_5 (АДРЕСА_1);
- ПАТ по газопостачанню та газифікації "Луганськгаз" у особі філії Сєвєродонецьке міжрайонне управління по експлуатації газового господарства (вул. Гагаріна, 87, м. Сєвєродонецьк, 93400);
- ТОВ "Юридична консалтингова група "Клав" (вул. Орджонікідзе, 128, м. Лисичанськ, 93118);
- ПАТ "Акціонерний комерційний промислово - інвестиційний банк" в особі Обласного відділення ПАТ "Промінвестбанк" в м. Луганськ (за двома адресами: 01001, Київ, пров. Шевченка, 12 та 61003, м. Харків, вул. Павлівська, 10);
- відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Луганській області (93400, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, 22);
засновникам боржника:
- ОСОБА_6 (АДРЕСА_2);
- ОСОБА_5 (АДРЕСА_1);
- ОСОБА_7 (АДРЕСА_3);
- ОСОБА_8 (АДРЕСА_4).
Інформація про дату та час судового засідання додатково розміщена на сторінці суду (у розділі Новини та події суду) офіційного веб-порталу Судова влада в України в мережі Інтернет (http://lg.arbitr.gov.ua).
Суддя О.С.Палей
вих. №
16
24.04.2018
надр. 17 прим.
1 - до справи
2 - банкруту ТОВ "Сєвєродонецькзалізобетон" (вул. Силікатна, 7 "б", м. Сєвєродонецьк, 93400);
3 - ліквідатору - арбітражному керуючому Борисовичу Є.І. (АДРЕСА_5);
4 - УПФУ в м. Сєвєродонецьк (вул. Шевченка, 9, м. Сєвєродонецьк, 93400);
5 - Головному управлінню ДФС у Луганській області (вул. Енергетиків, 72, м. Сєвєродонецьк);
6 - ПП "НВФ "Промресурс" (вул. Менделєєва, буд. 1, м. Сєвєродонецьк, 93400);
7 - ПП "Сєвєродонецькенергосервіс" (пр-т Гвардійський, 33/9, м. Сєвєродонецьк, 93400);
8 - Трудовому колективу ТОВ "Сєвєродонецькзалізобетон" в особі ОСОБА_5 (АДРЕСА_1);
9 - ПАТ по газопостачанню та газифікації "Луганськгаз" у особі філії Сєвєродонецьке міжрайонне управління по експлуатації газового господарства (вул. Гагаріна, 87, м. Сєвєродонецьк, 93400);
10 - ТОВ "Юридична консалтингова група "Клав" (вул. Орджонікідзе, 128, м. Лисичанськ, 93118);
11,12 - ПАТ "Акціонерний комерційний промислово - інвестиційний банк" в особі Обласного відділення ПАТ "Промінвестбанк" в м. Луганськ (за двома адресами: 01001, Київ, пров. Шевченка, 12 та 61003, м. Харків, вул. Павлівська, 10);
13 - відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Луганській області (93400, м . Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, 22);
засновникам боржника:
14 - ОСОБА_6 (АДРЕСА_2);
15 - ОСОБА_5 (АДРЕСА_1);
16 - ОСОБА_7 (АДРЕСА_3);
17 - ОСОБА_8 (АДРЕСА_4)
Внесено до ЄДРСР
24.04.2018
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 23.04.2018 |
Оприлюднено | 25.04.2018 |
Номер документу | 73593768 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Палей О.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні