Постанова
від 14.03.2018 по справі 757/4285/18-п
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/4285/18-п

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14.03.2018 року cуддя Печерського районного суду м. Києва Карабань В.М., розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління ДФС в м.Києві, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, громадянина України, працюючого генеральним директором ТОВ АСКАНІЯ ГРУП , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 за ч.1 ст.163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

встановив:

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення №22 від 18.01.2018року під час проведення планової виїзної документальної перевірки діяльності ТОВ АСКАНІЯ ГРУП , громадянин ОСОБА_1, перебуваючи на посаді генерального директора ТОВ АСКАНІЯ ГРУП вів податковий облік з порушенням встановленого порядку, а саме встановлено порушення вимог п.44.1 ст.44, пп.134.1.1 п.134.1 ст.134, п.198.5 ст.198, п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI, зі змінами та доповненнями, Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні від 16.07.1999 №996-XIV, П(С)БО 1 Загальні вимоги до фінансової звітності затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.199 №290, П(С)БО 15 Дохід затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 №290 форми заповнення Декларації з податку на прибуток за ІІІ квартали 2017 року, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №467, внаслідок чого завищено від'ємне значення об'єкта оподаткування податком на прибуток за ІІІ квартали 2017року на суму 9786000грн, занижено податок на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету на загальну суму 131070грн., в т.ч. за січень 2017року на суму 39374грн, за лютий 2017року на суму 52481грн, за березень 2017року на суму 39215грн, факт несвоєчасного реєстрування податкових накладних на суму податку на додану вартість 85664,98грн, що відображено в акті перевірки від 03.01.2018 №1/26-15-14-01-01/33598068., тим самим громадянин ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.

Вивчивши матеріали адміністративної справи, вважаю, що адміністративний матеріал складений відносно ОСОБА_1 необхідно направити на доопрацювання з наступних підстав.

Органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст. 19 Конституції України).

Відповідно до вимог ст. ст. 254, 256 Кодексу України про адміністративні правопорушенняпротокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання. При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

Як вбачається з матеріалів адміністративної справи, протокол про адміністративне правопорушення складено з порушенням вищевказаних вимог, а саме: в протоколі зазначені пункти статей Податкового кодексу, які порушено, однак не зазначено суть адміністративного правопорушення , в чому саме виявилося порушення вказаних статей Податкового кодексу України, шляхом вчинення яких дій чи бездіяльності.

Враховуючи зазначене, вважаю за необхідне, протокол про адміністративне правопорушення, складеного відносно ОСОБА_1 направити до Головного управління ДФС в м. Києві, для усунення вищезазначених порушень.

Керуючись ст. 251 КУпАП, суддя, -

П О С Т А Н О В И В :

Направити адміністративний матеріал відносно ОСОБА_1 до Головного управління ДФС в м. Києві, для дооформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя В.М.Карабань

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.03.2018
Оприлюднено26.04.2018
Номер документу73615945
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —757/4285/18-п

Постанова від 14.09.2018

Адмінправопорушення

Печерський районний суд міста Києва

Карабань В. М.

Постанова від 14.03.2018

Адмінправопорушення

Печерський районний суд міста Києва

Карабань В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні