Постанова
від 24.04.2018 по справі 760/8618/18
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження №3-3388/18

Справа №760/8618/18

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 квітня 2018 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Курова О.І., розглянувши матеріали, що надійшли з Головного управління ДФС у м. Києві, про притягнення до адміністративної відповідальності директора ТОВ ІНОФОРУМ (код 36797593) ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 за ч. 1 ст.163-1 КУпАП, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 125 від 07 березня 2018 року, головним державним ревізором-інспектором ГУ ДФС у м. Києві Фоміною О.С., при проведенні документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ ІНОФОРУМ (код 36797593), юридична адреса: м. Київ, вул. Лінійна, буд. 17, директором якого є ОСОБА_1, було вчинено правопорушення ведення податкового обліку, а саме: занижено податок на додану вартість в квітні 2017 на загальну суму 50 000 гривень (п. 44.1 ст. 44, п. 185.1 ст. 185, п. 187.1, ст. 187, п. 188.1, ст. 188, п. 198.2, п. 198.3, ст. 198, п. 201.1 та п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 № 2755-VI ( зі змінами та доповненнями), що відображено в акті перевірки від 07.03..2018 № 111/26-15-14-02-05/36797593.

Вивчивши матеріали справи, суд прийшов до наступного висновку.

Відповідно до ст.9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права та свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

У відповідності з вимогами ст. 280 КУпАП, орган ( посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати, зокрема, чи було вчинено адміністративне правопорушення та чи винна особа у його вчиненні.

Диспозиція ч. 1 ст.163-1 КУпАП передбачає відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.

Відповідно до п.14.1.7 Податкового кодексу України оскарження рішень контролюючих органів- оскарження платником податку податкового повідомлення - рішення про визначення сум грошового зобов'язання платника податків або будь-якого рішення контролюючого органу в порядку і строки, які встановлені цим Кодексом за процедурами адміністративного оскарження, або в судовому порядку.

Через канцелярію суду надійшло письмове заперечення від ОСОБА_1 на протокол №125, згідно якого визначається, що податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у м. Києві, від 29.03.2018 року прийняте на підставі Акту № 111/26-15-14-02-05/36797593 від 07.03.2018 року перебуває у процедурі оскарження, тобто порушення, викладені у акті, на підставі яких і було складено протокол про адміністративне правопорушення на даний час є неузгодженими.

04.04.2018 року до ДФС України було подано скаргу на вищевказане податкове повідомлення-рішення, про що у визначеному законодавством порядку, було повідомлено і ГУ ДФС у м. Києві.

Таким чином, на даний час має місце спір між платником податку та податковим органом.

ОСОБА_1 просив провадження по справі закрити за відсутністю складу адміністратвиного правопоуршення.

Виходячи з наведеного, до остаточного вирішення спору в порядку адміністративного судочинства між податковим органом і платником податку, складені працівниками податкового органу акт та відповідне податкове повідомлення-рішення відображають лише позицію однієї з сторін спору, а тому не можуть бути підставою для висновку про наявність в діях посадової особи платника податку вини в формі умислу або необережності, і відповідно бути підставою для притягнення її до адміністративної відповідальності.

Враховуючи викладене вважаю, що висновки інспектора ГУ ДФС у м. Києві, викладені в протоколі про адміністративне правопорушення щодо наявності події порушення встановленого законом порядку ведення податкового обліку, до завершення процедури адміністративного оскарження акту перевірки ТОВ ІНОФОРУМ , та прийнятих на його підставі податкових повідомлень-рішень, є передчасними.

У зв'язку із зазначеним суд приходить до висновку, що подія адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163-1 КУпАП, на даний час не встановлена у належний спосіб, а тому провадження у адміністративній справі щодо ОСОБА_1, підлягає закриттю за відсутністю події адміністративного правопорушення.

Зважаючи на викладене та керуючись ст. ст.. 9, 163-1 ч.1, 247, 283, 284 КУпАП,-

ПОСТАНОВИВ :

Провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності посадової особи директора ТОВ ІНОФОРУМ (код 36797593) ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-1 КУпАП закрити у зв'язку із відсутністю події адміністративного правопорушення.

Постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з моменту винесення до Апеляційного суду міста Києва через районний суд.

Суддя О.І. Курова

Дата ухвалення рішення24.04.2018
Оприлюднено27.04.2018
Номер документу73656526
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/8618/18

Постанова від 24.04.2018

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Курова О. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні