Ухвала
від 25.04.2018 по справі 815/1835/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/1835/18

УХВАЛА

25 квітня 2018 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Соколенко О.М., розглянувши матеріали позовної заяви Управління НКЦПФР у Південному регіоні в інтересах Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до товариства обмеженою відповідальністю Сільгоспремтехніка про стягнення штрафних санкцій, -

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Управління НКЦПФР у Південному регіоні в інтересах Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до товариства обмеженою відповідальністю Сільгоспремтехніка , в якому позивач просить суд стягнути з товариства обмеженою відповідальністю Сільгоспремтехніка (код ЄДРПОУ 22510405) 3400,00 грн. штрафних санкцій в дохід державного бюджету України на рахунок, відкритий на ім'я територіального органу Держказначейства за місцезнаходженням платника по коду бюджетної класифікації 21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції , символ звітності банку 106, МФО:828011, ЄДРПОУ 37929461, ГУДКУСУ в Одеській області, р/р 31116106700360.

Відповідно до ч.1 ст.171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує чи: подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність, має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником), відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу, належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності, позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними), немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Розглянувши даний позов, суд вважає, що він не відповідає вимогам ст.ст.160, 161 КАС України.

Згідно п.2 ч.5 ст.160 КАС України в позовній заяві зазначаються, зокрема, повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, ім'я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв'язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти.

Однак, позивачем у позовній заяві не зазначено відомі номери засобів зв'язку та адресу електронної пошти відповідача.

Отже, позивачу необхідно надати до суду вказану інформацію.

Позивач у справі визначає себе як Управління НКЦПФР у Південному регіоні в інтересах Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до п.8 ч.1 ст.4 КАС України позивач - особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано позов до адміністративного суду, а також суб'єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подано позов до адміністративного суду;

Згідно інформації, яка міститься в ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та наведених у позовній заяві обґрунтувань Управління НКЦПФР у Південному регіоні (код ЄДРПОУ 41483489) є відокремленим підрозділом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (код ЄДРПОУ 37956207).

Однак, до позовної заяви не додано жодних доказів того, що у НКЦПФР у Південному регіоні є повноваження звертатись до суду в інтересах Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

До того ж, позовна заява Управління НКЦПФР у Південному регіоні в інтересах Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку підписана представником за довіреністю (від 04.09.2017 року №100/17030) ОСОБА_1, яка їй видана саме Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Згідно довіреності від 04.09.2017 року №100/17030 ОСОБА_1 має право на вчинення саме від імені Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку всіх процесуальних дій, передбачених КАС України, а не від імені Управління НКЦПФР у Південному регіоні та не від імені Управління НКЦПФР у Південному регіоні в інтересах Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Таким чином позивачу необхідно визначитись із належним позивачем по справі, надавши до суду відповідні уточнення, належну довіреність та положення про Управління НКЦПФР у Південному регіоні та положення про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку.

Згідно з ч.1 ст.161 КАС України до позовної заяви додаються її копії, а також копії доданих до позовної заяви документів відповідно до кількості учасників справи, крім випадків, визначених частиною другою цієї статті.

Згідно п.6 ч.5 ст.160 КАС України в позовній заяві зазначається:

- виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини;

- перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності), зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви.

Однак, в порушення вимог п. 8 ч. 5 ст. 160 КАС України, в позовній заяві не зазначено щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до позовної заяви.

Окрім того, суд зазначає, що у переліку додатків до позовної заяві позивачем вказано копію супровідного листа №02/01/32166 від 29.12.2017 року, натомість до позовної заяви додано копію супровідного листа №25/01/32166 від 29.12.2017 року, який відсутній у переліків додатків до позовної заяви.

Таким чином позивачу необхідно надати до суду копію супровідного листа №02/01/32166 від 29.12.2017 року.

Згідно ч.3 ст.161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Частиною 2 статті 132 КАС України визначено, що розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначаються Законом України "Про судовий збір".

Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Предметом позову по даній адміністративній справі є стягнення з відповідача штрафних санкцій у розмірі 3400,00 грн.

Отже, адміністративний позов містить вимогу майнового характеру.

У відповідності до п.1 ч.1 ст.4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень сплачується судовий збір за ставкою 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет на 2018 рік" з 1 січня 2018 року установлено прожитковий мінімум для працездатних осіб 1762 гривень.

Таким чином за подачу даної позовної заяви позивачу необхідно надати до суду докази сплати судового збору у розмірі 1762,00 грн. (3400,00 грн.*1,5%, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб).

Однак, позивачем не додано до позовної заяви доказів сплати судового збору та не зазначено законодавчо встановлені підстави звільнення від сплати судового збору, якщо такі наявні.

Отже, за подачу даного позову, який містить вимогу майнового характеру на суму 3400,00 грн. позивачу необхідно надати до суду докази сплати судового збору у розмірі 1762,00 грн.

Як вбачається з позовної заяви, підставою для звернення позивача з даним позовом стала несплата у добровільному порядку та у визначений строк ТОВ Сільгоспремтехніка суми штрафу, накладеної постановою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.12.2017 року №311-ПУ-1Е, яка прийнята уповноваженою особою Комісії - начальником управління комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні.

У прохальній частині позовної заяви позивач просить суд стягнути з товариства обмеженою відповідальністю Сільгоспремтехніка (код ЄДРПОУ 22510405) 3400,00 грн. штрафних санкцій в дохід державного бюджету України на рахунок, відкритий на ім'я територіального органу Держказначейства за місцезнаходженням платника по коду бюджетної класифікації 21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції , символ звітності банку 106, МФО:828011, ЄДРПОУ 37929461, ГУДКУСУ в Одеській області, р/р 31116106700360.

Однак, у постанові Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.12.2017 року №311-ПУ-1Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 21.12.2017 року, яка прийнята уповноваженою особою Комісії - начальником управління комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні, вказано відповідачу про необхідність суми штрафу, накладеного на ТОВ Сільгоспремтехніка перерахувати в дохід державного бюджету України на рахунок, відкритий на ім'я територіального органу Держказначейства за місцезнаходженням платника по коду бюджетної класифікації 21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції , символ звітності банку 106, МФО:828011, ЄДРПОУ 37929461, ГУДКСУ у м.Одесі, р/р 31116106700360.

Таким чином, позивачу необхідно надати до суду уточнену позовну заяву із зазначенням належних реквізитів для стягнення суми, яку позивач просить суд стягнути з відповідача (з доказами направлення її копії на адресу відповідача).

Крім того, позивачу необхідно законодавчо обґрунтувати повноваження начальника управління комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні як уповноваженої особи Комісії (Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку) на прийняття вказаної вище постанови.

Згідно ч. 1 ст.169 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Виявлені недоліки мають бути усунені позивачем шляхом надання до суду доказів, пояснень та інформації, визначених в ухвалі суду та уточненої позовної заяви (з доказами направлення її копії на адресу відповідача).

За таких обставин, враховуючи, що виявлені недоліки перешкоджають суду вирішити питання про відкриття провадження в адміністративній справі, суддя доходить висновку, що адміністративний позов повинен бути залишений без руху, а позивачу наданий термін для усунення недоліків.

Суд вважає за доцільне також зазначити, що у разі своєчасного виконання ухвали суду, та направлення необхідних документів засобами поштового зв'язку, позивачу, з метою попередження повернення судом позовної заяви позивачеві з підстав невиконання вимог ухвали суду про залишення позову без руху, необхідно завчасно повідомити суд відповідними засобами зв'язку (телефон, факс, електрона пошта, тощо) про надіслання матеріалів до суду, оскільки згідно з п.1 та п.2 розділу ІІ Нормативів і нормативних строків пересилання поштових відправлень, затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України від 28 листопада 2013 року №958, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 28.01.2014 року за №173/24950, нормативні строки пересилання простої письмової кореспонденції операторами поштового зв'язку (без урахування вихідних днів об'єктів поштового зв'язку): 1) місцевої - Д+2, пріоритетної - Д+1; 2) у межах області та між обласними центрами України (у тому числі для міст Києва, Сімферополя, Севастополя) - Д+3, пріоритетної - Д+2; 3) між районними центрами різних областей України (у тому числі для міст обласного підпорядкування) - Д+4, пріоритетної - Д+3; 4) між іншими населеними пунктами різних областей України - Д+5, пріоритетної - Д+4, де Д - день подання поштового відправлення до пересилання в об'єкті поштового зв'язку або опускання простого листа чи поштової картки до поштової скриньки до початку останнього виймання; 1, 2, 3, 4, 5 - кількість днів, протягом яких пересилається поштове відправлення. При пересиланні рекомендованої письмової кореспонденції зазначені в пункті 1 цього розділу нормативні строки пересилання збільшуються на один день.

Керуючись ст.ст. 160, 161, 169 КАС України, суддя, -

У Х В А Л И В:

Позовну заяву Управління НКЦПФР у Південному регіоні в інтересах Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до товариства обмеженою відповідальністю Сільгоспремтехніка про стягнення штрафних санкцій - залишити без руху.

Повідомити позивача про необхідність у десятиденний строк з дня отримання копії ухвали (в тому числі, якщо її копію отримано нарочно, засобами електронної пошти та факсимільного зв'язку) усунути недоліки та роз'яснити, що в іншому випадку позов буде визнаний неподаним та повернутий позивачу.

Ухвала окремо від остаточного судового рішення оскарженню не підлягає.

Суддя О.М. Соколенко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.04.2018
Оприлюднено02.05.2018
Номер документу73689654
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/1835/18

Ухвала від 21.05.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Соколенко О. М.

Ухвала від 25.04.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Соколенко О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні