Ухвала
від 25.04.2018 по справі 916/3338/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

про затвердження звіту ліквідатора та

закриття провадження у справі

"25" квітня 2018 р.м. Одеса Справа № 916/3338/16 Господарський суд Одеської області у складі судді Грабован Л.І.,

секретар судового засідання Майданик Ю.В.

дослідивши матеріали справи

за заявою кредитора: Публічного акціонерного товариства „Юніон ОСОБА_1»

до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю „ОЛ КОМПАНІ» (65031, м. Одеса, площа Грецька, буд. 3/4, офіс 736; код ЄДРПОУ 39313777)

про визнання банкрутом

у відкритому судовому засіданні за участю

представників сторін та учасників:

від кредитора: не з'явився;

ліквідатор банкрута: не з'явився.

Встановив :

У судовому засіданні 25.04.2018р. оголошувалась перерва на нараду у нарадчій кімнаті.

Всі сторони та учасники буди належним чином повідомлені про дату, час і місце проведення судового засідання, про що свідчать рекомендовані повідомлення про вручення поштових відправлень (т. 4 а.с. 136-137).

Приймаючи до уваги те, що представник кредитора та ліквідатор банкрута у судове засідання не з'явилися, не зважаючи на належне повідомлення про дату, час та місце проведення судового засідання, суд розглядає справу без їх участі відповідно до ч. 1 ст. 202 ГПК України.

Історія справи

Ухвалою підготовчого засідання суду від 10.01.2017р. (т. 1 а.с. 81-88) порушено провадження у справі за заявою ПАТ „Юніон ОСОБА_1» про визнання банкрутом ТОВ „ОЛ КОМПАНІ» ; визнано грошові вимоги ПАТ „Юніон ОСОБА_1» до ТОВ „ОЛ КОМПАНІ» в сумі 623 882, 96 грн.; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; введено процедуру розпорядження майном боржника ТОВ „ОЛ КОМПАНІ» ; призначено розпорядником майна боржника ТОВ „ОЛ КОМПАНІ» арбітражного керуючого ОСОБА_2

Ухвалою господарського суду Одеської області від 10.03.2017р. (т. 2 а.с. 22-26), визнано додаткові грошові вимоги ПАТ „Юніон ОСОБА_1» до ТОВ „ОЛ КОМПАНІ» в сумі 69 566 193, 99 грн. із задоволенням у четверту чергу, решту заявлених вимог, які складаються з пені в сумі 16 852 894, 37 грн. врахувати в реєстрі вимог кредиторів із задоволенням в шосту чергу.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 15.05.2017р. (т.3 а.с. 3-6), якою затверджено звіт арбітражного керуючого ОСОБА_2 про нарахування та виплату грошової винагороди в сумі 18 559, 10 грн. під час виконання повноважень розпорядника майном ТОВ „ОЛ КОМПАНІ» за період з 10.01.2017р. по 06.04.2017р. частково; в решті - відмовлено; стягнено з ПАТ „Юніон ОСОБА_1» на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 грошову винагороду в сумі 18 559 (вісімнадцять тисяч п'ятсот п'ятдесят дев'ять), 10 грн.; видано наказ на примусове виконання ухвали.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 10.03.2017р. (т. 2 а.с. 27-29), затверджено реєстр вимог кредиторів ТОВ „ОЛ КОМПАНІ» з вказівкою розміру вимог до боржника та черговості їх задоволення.

Постановою господарського суду Одеської області від 15.05.2017р. (т. 3 а.с. 9-16), визнано банкрутом ТОВ „ОЛ КОМПАНІ» , відкрито відносно нього ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2

Ухвалою господарського суду Одеської області від 06.09.2017р. (т.3 а.с. 94-97), якою визнано поточні грошові вимоги ПАТ „Юніон ОСОБА_1» до ТОВ „ОЛ КОМПАНІ» в сумі 5 433 873, 07 грн., з яких 5 122 191, 78 грн. із задоволенням у четверту чергу, 311 681, 29 грн. із задоволенням у шосту чергу.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 06.11.2017р. (т. 3 а.с. 176-178), визначено грошову винагороду ліквідатору Товариства з обмеженою відповідальністю „ОЛ КОМПАНІ» (арбітражному керуючому ОСОБА_2 в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання нею повноважень ліквідатора; задоволено клопотання ліквідатора ТОВ „ОЛ КОМПАНІ» арбітражного керуючого ОСОБА_2; затверджено звіт ліквідатора ТОВ „ОЛ КОМПАНІ» арбітражного керуючого ОСОБА_2 про нарахування основної грошової винагороди за час виконання повноважень ліквідатора за період з 15.05.2017р. по 11.10.2017р. у розмірі 31 380, 60 грн.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, 16.05.2017р. здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання ТОВ „ОЛ КОМПАНІ» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет за № 42908 (т. 3 а.с. 18).

Зміст питань, що розглядаються судом .

19.02.2018р. ліквідатором банкрута арбітражним керуючим до господарського суду Одеської області надано звіт ліквідатора у справі № 916/3338/16 про банкрутство ТОВ „ОЛ КОМПАНІ» (т.4 а.с. 23-29) з підтверджуючими документами (т.4 а.с. 30-120) та клопотання про затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу банкрута та припинення провадження у справі (т. 4 а.с. 21-22).

У звіті ліквідатора банкрута зазначено, що нею були направлені запити на отримані наступні відповіді: Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України (т. 4 а.с. 40), відповідно до якої у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ТОВ „Ол Компані» повітряні судна не зареєстровані; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №09/01113177 від 05.07.2017р. (т. 4 а.с. 41), відповідно до якої станом на 31.03.2017р. ТОВ „Ол Компані» серед власників, які володіють значними пакетами акцій (10 відсотків і більше статутного капіталу) емітентів, відсутнє; Департаменту Державної Архітектурно-Будівельної інспекції України №1015-05/1-994 від 02.02.2017р. (т. 4 а.с. 44), відповідно до якої відсутні інформація щодо видачі (реєстрації) ТОВ „Ол Компані» документів декларативного характеру, дозволів та сертифікатів на виконання підготовчих та будівельних робіт; Міністерства внутрішніх справ України Регіонального сервісного центру в Одеській області № 31/15-2986 від 19.06.2017р. (т. 4 а.с. 46), відповідно до якої згідно бази даних АІС „Автомобіль» в Одеській області та НВІС станом на 16.06.2017р. відомості щодо реєстрації транспортних засобів за ТОВ „Ол Компані» в територіальних сервісних центрах в Одеській області - відсутні; Головного управління Держгеокадастру в Одеській області № 33-15-0.83-10867/2-17 від 14.09.2017р. (т. 4 а.с.56), згідно якої станом на 31.12.2012р. земельні ділянки за ТОВ „Ол Компані» не зареєстровано; Державної фіскальної служби України Одеської митниці ДФС (т. 4 а.с. 60), відповідно до якої станом на 20.06.2017р. згідно електронної бази митних декларацій Одеської митниці ДФС фактів митного оформлення вантажів ТОВ „Ол Компані» не виявлено та на обліку в якості суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності не знаходиться; Державної служби України з безпеки на транспорті (т. 4 а.с. 62), відповідно до якої відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є ТОВ „Ол Компані» ; Одеського міського центру зайнятості №1544/19/02 від 20.06.2017р.( т. 4 а.с. 64), згідно якої ТОВ „Ол Компані» в Одеському міському центрі зайнятості, як платник страхових внесків, станом на 20.06.2017р. в Одеському міському центрі зайнятості не зареєстроване; Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області №4213/04 від 03.07.2017р. (т. 4 а.с. 66), відповідно до якої за ТОВ „Ол Компані» сільськогосподарська техніка не зареєстрована; Головного управління регіональної статистики №23-07/1594 від 29.08.2017р. (т. 4 а.с. 68) повідомлено, що ТОВ „Ол Компані» не значиться засновником суб'єктів господарської діяльності; Головного управління Держпраці в Одеській області №15/01-33-9926 від 26.06.2017р. (т. 4 а.с. 70) , відповідно до якої в Головному управлінні відсутні відомості щодо зареєстрованих за ТОВ „Ол Компані» об'єктів підвищеної небезпеки, великотоннажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об'єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд;; Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Одеса № 03/3995 від 29.06.2017р. (т. 4 а.с. 74), згідно якої ТОВ „Ол Компані» станом на 29.06.2017р. заборгованості перед Фондом не має; Одеської міської виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності Одеського обласного відділення №01-36-723 від 21.06.2017р. (т. 4 а.с. 76), відповідно до якої ТОВ „Ол Компані» перебуває на обліку в Одеській міській виконавчій дирекції Одеського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності з 30.07.2014р. Станом на 21.06.2014р. заборгованість по страховим коштам за фондом або за страхувальником відсутня.

09.06.2017р. ліквідатор банкрута арбітражний керуючий ОСОБА_2 листом за вих. №02-01/7-46 (т. 4 а.с. 32) зверталася до керівника ТОВ „Ол Компані» , в якому викладено прохання у строк до 22.06.2017р. передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута, однак відповіді не отримала.

У зв'язку з тим, що керівник не реагував на звернення арбітражного керуючого щодо передачі бухгалтерської та іншої документації банкрута, ліквідатором ТОВ „Ол Компані» направлено заяву про вчинення злочину від 08.09.2017р. № 02-01/7-75 (т. 4 а.с. 78-80) до Начальника Новобузького відділу поліції ГУНП в Миколаївській області підполковнику поліції ОСОБА_3

Листом № 02-01/7-75 від 13.09.2017р. (т. 4 а.с. 82) Баштанська місцева прокуратура повідомила, що з огляду на вимогу Закону України №1697-VI Про прокуратуру , який набрав чинності 15.07.2015р., органи прокуратури більше не виконують функцію нагляду за додержанням і застосуванням законів, у зв'язку з чим позбавляються можливості проводити перевірки та вносити документи прокурорського реагування. Заяву з додатками на 23 аркушах направила Начальнику Новобузького відділу поліції ГУНП в Миколаївській області підполковнику поліції ОСОБА_3

Згідно відповіді Головного управління Національної поліції у Миколаївській області Головного управління Національної поліції у Миколаївській області Новобузький відділ поліції №8069/65-2017 від 15.09.2017р. (т. 4 а.с. 83), Новобузьким ВП ГУНП було проведено ретельну перевірку та, керуючись ст. 15 Закону України Про звернення громадян , прийнято рішення про припинення подальшого розгляду даної заяви у зв'язку з тим, що в даному випадку відсутні ознаки кримінального правопорушення.

26.05.2017р. (т.3 а.с. 25-26) господарським судом Одеської області у порядку ст. 90 ГПК України надіслано повідомлення до Головного управління ДФС в Одеській області та до Головного управління Національної поліції в Одеській області з врахуванням підслідності, встановленої ст. 216 КПК України, з проханням у порядку ст. 214 КПК України прийняти рішення про внесення відповідних відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань та початок розслідування виявлених при розгляді справи порушення законності.

Листом №4/9826 від 07.06.2017р. (т. 3 а.с. 85), інформовано, що для розгляду по суті та надання змістовної відповіді направлено Начальнику Приморського ВП в м. Одеса ГУНП в Одеській області майору поліції ОСОБА_4 повідомлення судді господарського суду Одеської області Грабован Л.І., щодо вчинення кримінального правопорушення з боку посадових осіб ТОВ „Ол Компані» . Відповідь на повідомлення не надана.

Наказом №1 від 01.06.2017р. (т. 4 а.с. 99), вирішено створити комісію з інвентаризації матеріальних цінностей по ТОВ „Ол Компані» у складі ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2; здійснити у період з 02.06.2017р. інвентаризацію матеріальних цінностей станом на 02.08.2017р.

На підставі розпорядчого документа №1 від 01.06.2017р. ліквідатором банкрута було проведено інвентаризацію фактичної наявності запасів, грошових коштів, які обліковуються на рахунках боржника, грошових документів, бланків документів суворої звітності, фінансових інвестиції, розрахунків з дебіторами, розрахунків щодо відшкодування матеріальних збитків, необоротних активів, матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання, про що свідчать: звіряльна відомість результатів інвентаризації запасів (т. 4 а.с. 100), Акт №1 від 02.06.2017р. (т. 4 а.с. 101), Акт №2 від 02.06.2017р. (т. 4 а.с. 102-103), Акт №3 від 02.06.2017р. (т. 4 а.с. 104-105), Акт інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами від 02.06.2017р. (т. 4 а.с. 106), Акт інвентаризації розрахунків щодо відшкодування матеріальних збитків від 02.06.2017р. (т. 4 а.с. 107), з яких вбачається, що у ТОВ „Ол Компані» відсутні будь-які види активів.

Відповідно до протоколу інвентаризаційної комісії від 02.06.2017р. (т. 4 а.с. 108-109) за даними інвентаризації, встановлено, що за ТОВ „Ол Компані» рахується кредиторська заборгованість, будь-які інші види активів відсутні.

У відповіді Відділу примусового виконання рішень департаменту Державної виконавчої служби Міністерства юстиції України №24690-0-33-17/20-1/25 від 01.09.2017р. (т. 4 а.с.50), зазначено, що перевіркою даних Автоматизованої Системи Виконавчих проваджень - відкритих виконавчих документів де стороною виступає ТОВ „Ол Компані» у відділі не виявлено.

Згідно відповіді Приморського відділу державної виконавчої служби м. Одеса Головного територіального управління Юстиції в Одеській області № 09.1-4238 від 21.06.2017р. (т. 4 а.с. 51), перевіркою даних Автоматизованої Системи Виконавчих проваджень - відкритих виконавчих документів де стороною виступає ТОВ „Ол Компані» у відділі не виявлені.

У відповіді Центрального об'єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Одесі №4926/07 від 07.07.2017р. (т. 4 а.с. 72), відповідно до якої ТОВ „Ол Компані» знаходиться в об'єднаному управлінні з 23.07.2014р. та станом на 30.06.2017р. переплата зі сплати внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування відсутня. Відомості про нарахування заробітної плати та єдиного внеску на загальнообов'язкове страхування страхувальником ТОВ „Ол Компані» надано за липень-вересень 2015р. на одну застраховану особу.

У відповіді ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області №6583/10/15-53-08-01 від 07.07.2017р. (т. 4 а.с. 58) зазначено, що станом на 30.06.2017р. ТОВ „Ол Компані» не має відкритих рахунків.

У відповіді Головного управління статистики в Одеській області №05-20/146 від 19.06.2017р. (т. 4 а.с. ) повідомлено, що ТОВ „Ол Компані» не було включено до переліку звітних одиниць у 2014-2017рр. і фінансову та статистичну звітність не надавало до органів державної статистики.

У відповіді Головного управління статистики в Одеській області №05-20/226 від 14.09.2017р. (т. 4 а.с. 37-38), інформовано, що ТОВ „Ол Компані» надавало до ГУС в Одеській області у 2014р. - фінансову звітність за формами №1-мс „Баланс» та №2-мс „Звіт про фінансові результати» .

У відповіді ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області від 07.07.2017р. №6583/10/15-53-08-01 (т. 4 а.с.58) вказано, що станом на 30.06.2017р. у ТОВ „Ол Компані» не має відкритих рахунків.

Таким чином, наявні в матеріалах відомості свідчать про відсутність боржника та фактичне припинення ним підприємницької діяльності з 2014р., відсутність керівника та будь-якої документації.

Ліквідатором банкрута у звіті зазначено, що за результатами здійснених дій у ТОВ „Ол Компані» жодних активів не виявлено; складені 02.06.2017р. (т. 4 а.с. 110-115) інвентаризаційні описи підтверджують відсутність у ТОВ „Ол Компані» майна та грошових коштів, які можливо б було спрямувати на погашення вимог кредитора.

Відповідно до ліквідаційного балансу банкрута (т.4 а.с. 98) станом на 16.02.2018р. у ТОВ „Ол Компані» відсутні будь-які активи та рахуються короткострокові кредити банків в сумі 92 497, 02грн.

Згідно рішення комітету кредиторів ТОВ „Ол Компані» , оформленого протоколом № 4 від 16.02.2018р. (т. 4 а.с. 94-95) вирішено схвалити звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс та уповноважити ліквідатора банкрута звернутися до господарського суду Одеської області з клопотанням про затвердження звіту ліквідатора, ліквідувати банкрута та припинити провадження у справі №916/3338/16 про банкрутство ТОВ „Ол Компані» .

Заперечень стосовно звіту ліквідатора до господарського суду не надходило.

Скарг на дії ліквідатор до суду не надходило.

Норми права, що підлягають застосуванню .

Відповідно до ч. 1 ст. 3 ГПК України судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Ч. 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов'язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Згідно ч. 3 ст. 98 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» під час реалізації своїх прав та обов'язків арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) зобов'язаний діяти добросовісно, розсудливо, з метою, з якою ці права та обов'язки надано (покладено), обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), на підставі, у межах та спосіб, що передбачені Конституцією та законодавством України про банкрутство.

Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Відповідно до правової позиції, викладеної у постанові Верховного суду від 14.02.2018р. по справі №927/1191/14 Статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (Конвенція №ETS N 005 від 04.11.1950р., ратифікованою 17.07.1997р.) не встановлено правил щодо допустимості доказів або їх оцінки, що є предметом регулювання в першу чергу національного законодавства та оцінки національними судами. Проте Європейський суд з прав людини оцінює ступінь умотивованості рішення національного суду, як правило, з точки зору наявності в ньому достатніх аргументів стосовно прийняття чи відмови в прийнятті саме тих доказів і доводів, які є важливими, тобто такими, що були сформульовані заявником ясно й чітко та могли справді вплинути на результат розгляду справи.

Таким чином, Законом України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачена певна сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків, які додаються до звіті ліквідатора і є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, що проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури. Обов'язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів, спрямованих на виявлення активів боржника, при цьому ні у кого не повинен виникати обґрунтований сумнів щодо їх належного здійснення (принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі).

У відповідності з ч.5 ст.45 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до ч.2 ст.46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Ч.3 ст. 46 «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачено, що якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

П. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» встановлено, що господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Відповідно до ч. 3 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» про закриття провадження у справі про банкрутство виноситься ухвала.

Згідно ч. 4 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у випадках, передбачених пунктами 4 - 7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Висновки суду .

За результатами дослідження доказів та оцінки документів доданих ліквідатором банкрута арбітражним керуючим ОСОБА_2 до звіту, дослідження судом матеріалів справи, встановлено, що ліквідатором банкрута здійснено усі заходи спрямовані на виявлення активів боржника шляхом витребування документів та майна у банкрута, здійснення запитів до реєструючих органів, звернення до правоохоронних органів передбачених ст.ст. 41-45 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , які свідчать, що майно банкрута не виявлено. Звіт ліквідатора банкрута за наслідками проведених ліквідаційних заходів, складений відповідно до вимог ст. 46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та схвалений комітетом кредиторів.

За таких обставин, суд затверджує звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, припиняє юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю „Ол Компані» , закриває провадження у справі, припиняє повноваження ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2

Керуючись ст.ст. 41, 46, п.6 ч.1 ст. 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутом» , ст.ст. 234, 240 Господарського процесуального кодексу України, суд

У Х В А Л И В:

1.Затвердити звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю „ОЛ КОМПАНІ» (65031, м. Одеса, площа Грецька, буд. 3/4, офіс 736; код ЄДРПОУ 39313777).

2.Затвердити ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю „ОЛ КОМПАНІ» (65031, м. Одеса, площа Грецька, буд. 3/4, офіс 736; код ЄДРПОУ 39313777).

3.Вимоги, не задоволені за відсутності майна банкрута, вважати погашеними.

4.Припинити юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю „ОЛ КОМПАНІ» (65031, м. Одеса, площа Грецька, буд. 3/4, офіс 736; код ЄДРПОУ 39313777).

5.Припинити повноваження ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю „ОЛ КОМПАНІ» (65031, м. Одеса, площа Грецька, буд. 3/4, офіс 736; код ЄДРПОУ 39313777) арбітражного керуючого ОСОБА_2 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1736 від 05.11.2015р. з моменту внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута у порядку ст.46 Закону України «Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутом» .

6.Закрити провадження у справі №916/3338/16.

7.Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття відповідно до ч. 1 ст. 235 Господарського процесуального кодексу та ч. 4 ст. 8 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Ухвала може бути оскаржена у порядку, встановленому ст. ст. 254, 255 Господарського процесуального кодексу України, ст. 8 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Повний текст ухвали складено та підписано 27.04.2018р.

Копію ухвали надіслати: ПАТ „Юніон ОСОБА_1» (02100, м. Київ, бул. Верховної Ради, 7), ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області (65012, м. Одеса, Французький бульвар, 7), Приморському ВДВС м. Одеси ГТУЮ в Одеській області (65026, м. Одеса, вул. Пастера, 58), відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради (65009, м. Одеса, вул. Черняховського, 6), арбітражному керуючому ОСОБА_2 (03035, м. Київ-35, а/с 20).

Суддя Л.І. Грабован

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення25.04.2018
Оприлюднено02.05.2018
Номер документу73696823
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/3338/16

Ухвала від 25.04.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 25.04.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 28.03.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 21.02.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 15.12.2017

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 06.11.2017

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 06.11.2017

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 06.09.2017

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 06.09.2017

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 06.09.2017

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні