Постанова
від 20.04.2018 по справі 711/2422/18
ПРИДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа №711/2422/18

Номер провадження 3/711/1014/18

20 квітня 2018 року

Суддя Придніпровського районного суду м. Черкаси Степаненко О.М., розглянувши адміністративні матеріали, які надійшли з Головного управління ДФС у Черкаській області про притягнення ОСОБА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1, гр. України, працюючої консультантом ТОВ Перші ВЛТ Технології , проживаючої за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 155-1 КУпАП,-

в с т а н о в и в:

В проваджені Придніпровського районного суду м. Черкаси знаходяться адміністративні матеріали, які надійшли з Головного управління ДФС у Черкаській області про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 155-1 КУпАП.

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення від 15.03.2018 № 29, при проведенні головним державним ревізором-інспектором ГУ ДФС у Черкаській області ОСОБА_2 фактичної перевірки ТОВ Перші ВЛТ Технології , ЄДРПОУ: 38398540, за адресою: м. Черкаси, вул. Смілянська, 21, встановлено, що консультант товариства ОСОБА_1 при продажу/надані послуг не провела розрахункову операцію через реєстратор розрахункових операцій та не видала відповідний розрахунковий документ (фіскальний чек), чим порушила вимоги п.1.2 ст. 3 ЗУ від 06.07.1995, чим вчинила правопорушення передбачене ч.1 ст. 155-1 КУпАП.

ОСОБА_1 в судове засідання не з'явилась, 17.04.2018 звернулась до суду із поясненням, в якому просила суд звільнити її від відповідальності за малозначністю діяння. Справу розглядати без її участі.

Відповідно до ст.256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складання; посада, прізвище і ім'я по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу порушника; місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення правопорушника; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушником заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі

Згідно до ч.2 ст.278 КУпАП, орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання, а саме: чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Як вбачається з матеріалів справи, а саме в протоколі про адміністративне правопорушення № 29 від 15.03.2018 особою, яка складала протокол про адміністративне правопорушення, не розкрита об'єктивна сторона складу адміністративного правопорушення, а саме: не зазначено, які послуги/продаж товару надавала ОСОБА_1 та не повним чином зазначена назва Закону України, який остання порушила.

Вказані обставини мають важливе значення для кваліфікації дій особи, адже відсутність вказівки на конкретне діяння, яке ставиться у вину особі, унеможливлює формування об'єктивної сторони правопорушення.

Вищезазначене не дає змогу суду виконати вимоги ст.280 КУпАП щодо встановлення наявності або відсутності вини ОСОБА_1у правопорушенні, що вказує на недоведеність складу адміністративного правопорушення, передбаченого зазначеною статтею, та дає підстави для закриття провадження на підставі п.1 ч. 1 ст. 247 КУпАП України.

Відповідно до ст.9 ч.1 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв'язку з адмінправопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адмінправопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції у точній відповідності з законом (ст.7 КУпАП).

За положеннями ст.245 КУпАП завданнями провадження у зазначених справах є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Суд, відповідно до ст.252 КУпАП, оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Відповідно до положень ст.62 Конституції України усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

Отже, враховуючи викладене, суд вважає, що справа підлягає до закриття провадженням у зв'язку із відсутністю складу адміністративного правопорушення.

На підставі викладеного, керуючись ч.1 ст.155-1, п.1 ч. 1 ст. 247, 245, 252, 280, 283-285 КУпАП,-

ПОСТАНОВИВ:

Провадження в адміністративній справі відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 155-1 КУпАП закрити за відсутністю складу адміністративного правопорушення.

Апеляційна скарга на постанову може бути подана до апеляційного суду Черкаської області через Придніпровський районний суд м. Черкаси протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя: ОСОБА_3

СудПридніпровський районний суд м.Черкас
Дата ухвалення рішення20.04.2018
Оприлюднено03.05.2018
Номер документу73722722
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —711/2422/18

Постанова від 20.04.2018

Адмінправопорушення

Придніпровський районний суд м.Черкас

Степаненко О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні