Рішення
від 25.04.2018 по справі 805/713/18-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 квітня 2018 р. Справа№805/713/18

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Голошивця І.О., при секретарі судового засідання - Шташаліс О.О., за участю представників відповідача - Вовченка С.П., Тернинко С.М., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Агроресурси Країни" до Головного управління ДФС у Донецькій області про скасування наказу № 1558 від 08.12.2017 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки та скасування податкових повідомлень-рішень № 0000161418 від 10.01.2018, № 0000151418 від 10.01.2018.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Агроресурси Країни" звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Донецькій області в якому просило суд з урахуванням клопотання від 03.04.2018 про залишення позовних вимог в частині, без розгляду:

- скасувати наказ № 1558 від 08.12.2017 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ;

- скасувати податкове повідомлення - рішення № 0000161418 від 10.01.2018;

- скасувати податкове повідомлення - рішення № 0000151418 від 10.01.2018.

Позовні вимоги вмотивовані тим, що 08.12.2017 року відповідачем винесено наказ № 1558 "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Донспецмонтаж". Позивач зазначає, що відповідні дії відповідача з винесення наведеного наказу від 08.12.2017 № 1558 та у подальшому складанню акту від 22.12.2017 № 859/05-99-14-18/30074176 та винесенням податкових повідомлень-рішень є неправомірними. Також зазначає, що оскільки ТОВ "Донспецмонтаж" (ТОВ "Агроресурси Країни") перереєстрований на підконтрольній українській владі території у 2016 році, діє мораторій на проведення органами ДФС перевірок за податкові періоди. Таким чином, просив скасувати наказ відповідача та винесені податковим органом податкові повідомлення - рішення.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся судом належним чином.

Відповідач надав до суду відзив на адміністративний позов, який вмотивований тим, що за результатами аналізу податкової інформації щодо ТОВ "Донспецмонтаж" встановлено факти, що ймовірно свідчать про порушення платником податкового законодавства. Вважає, що обставини, які були виявлені при проведені перевірки свідчать про те, що винесені податкові повідомлення - рішення є правомірними. Зазначив, що відповідач діяв виключно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, визначені Конституцією та законами України. Просив відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Також, відповідачем до суду були надані додаткові пояснення, у яких зазначено, що втрата документів, що не пов'язана з проведенням антитерористичної операції, не надає права платнику податків/податковому агенту застосовувати положення п.п. 38.11 п. 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень Податкового кодексу України.

Представники відповідача у судовому засіданні підтримали письмові заперечення, просили відмовити в задоволенні позову у повному обсязі.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 06.02.2018 відкрито провадження в адміністративній справі та призначено підготовче засідання на 19.02.2018.

19.02.2018 відкладено розгляд справи для надання додаткових доказів до 12.03.2018.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 12.03.2018 відкладено розгляд справи до 26.03.2018 та витребувано певні докази.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 26.03.2018 закрито підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду на 03.04.2018.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 03.04.2018 витребувано певні докази.

03.04.2018 відкладено розгляд справи до 25.04.2018.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 25.04.2018 адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Агроресурси Країни" в частині позовних вимог про скасування податкового повідомленні - рішення № 0000754903 від 11.01.2018 - залишено без розгляду.

Перевіривши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Агроресурси Країни" (далі - ТОВ "Агроресурси Країни") зареєстроване в якості юридичної особи код ЄДРПОУ 30074176, (місцезнаходження: 01042, м. Київ, бул. Марії Приймаченко, буд. 1/27, офіс 304/3), 28.12.2017 відбулася державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо зміни найменування юридичної особи та зміни місцезнаходження підприємства, новою назвою підприємства стало ТОВ "Агроресурси Країни" замість ТОВ Донспецмонтаж . ТОВ Донспецмонтаж до 20.05.2016 було зареєстровано в м. Донецьку, після чого перереєстровано за адресою: вул. Промзона, буд. 64, Мар'їнський район, м. Курахове, Донецька область.

Відповідач, Головне управління ДФС у Донецькій області (далі - ГУ ДФС в Донецькій області) є суб`єктом владних повноважень, який в даних правовідносинах реалізує надані йому Податковим кодексом України повноваження.

13.04.2017 за № 621/10/05-3812-13-4 Мар'їнська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області підприємству надала запит про надання інформації (пояснень та їх документальних підтверджень) , що підтверджують фінансово-господарські відносини позивача з ТОВ Поліна-Тревел за грудень 2014 року. (а.с. 30-31)

24.04.2017 за № 15 ТОВ "Донспецмонтаж" (ТОВ "Агроресурси Країни") надало відмову у наданні документів у зв'язку з тим, що відповідний запит не ґрунтується з вимогами діючого законодавства. (а.с. 32-34)

08.12.2017 ГУ ДФС в Донецькій області винесено наказ № 1558 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Донспецмонтаж" (а.с. 35-36)

13.12.2017 ТОВ "Донспецмонтаж" отримало запит за підписом начальника відділу аудиту платників території обслуговування Мар'їнської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області про надання документів щодо фінансово-господарських відносин позивача з ТОВ Поліна-Тревел . (а.с. 37)

15.12.2017 ТОВ "Донспецмонтаж" на адресу відповідача надало відповідь, відповідно до якої повідомило про розповсюдження дії мораторію з проведення перевірок по втраті документів у зв'язку з перебуванням у м. Донецьку. (а.с. 38-39)

Також ТОВ "Донспецмонтаж" надав лист № 2012/1 від 20.12.2017 про втрату документів з проханням у наданні строку щодо подальшого відновлення цих документів відповідно до п. 44.5 ст. 44 Податкового кодексу України.(а.с. 40)

22.12.2017 ГУ ДФС в Донецькій області під розписку надав позивачу акт від 22.12.2017 № 859/05-99-14-18/30074176 про результати проведення документальної виїзної перевірки ТОВ "Донспецмонтаж" (ТОВ "Агроресурси Країни") з питань достовірності формування та віднесення сум з податку на додану вартість до податкового кредиту в деклараціях з податку на додану вартість по взаємовідносинам з контрагентом - постачальником ТОВ Поліна-Тревел (код ЄДРПОУ 35730094) за грудень 2014 року. (а.с.41-51)

На підставі акту перевірки від 22.12.2017 № 859/05-99-14-18/30074176 відповідачем прийняті податкові повідомлення - рішення: № 0000161418 від 10.01.2018 про застосування штрафних санкцій в розмірі 510 грн.; № 0000151418 від 10.01.2018 щодо завищення суми від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду з податку на додану вартість в сумі 83588600 грн.(а.с. 55-58)

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України, він, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до п. 44.1. ст. 44 Податкового кодексу України, для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

У пункті 61.1 статті 61 Податкового кодексу України визначено, що податковий контроль - це система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Способом здійснення такого контролю є, зокрема, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів відповідно до підпункту 62.1.2 пункту 62.2 статті 62 кодексу.

Відповідно пункту 73.3 статті 73 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій, завдань, та її документального підтвердження. Такий запит підписується керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу і повинен містити:

1) підстави для надіслання запиту відповідно до цього пункту, із зазначенням інформації, яка це підтверджує;

2) перелік інформації, яка запитується, та перелік документів, які пропонується надати;

3) печатку контролюючого органу.

Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав:

1) за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи;

2) для визначення відповідності умов контрольованої операції принципу "витягнутої руки" під час здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до статті 39 цього Кодексу та/або для визначення рівня звичайних цін у випадках, визначених цим Кодексом;

3) виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків;

4) щодо платника податків подано скаргу про ненадання таким платником податків:

- податкової накладної покупцю або про допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної, передбачених пунктом 201.1 статті 201 цього Кодексу, та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- акцизної накладної покупцю або про порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації акцизної накладної;

5) у разі проведення зустрічної звірки;

6) в інших випадках, визначених цим Кодексом.

Запит вважається належним чином врученим, якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену в запиті контролюючого органу, та її документальне підтвердження (крім проведення зустрічної звірки) протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом).

У разі проведення зустрічної звірки платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену в запиті контролюючого органу, протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту. Документальне підтвердження цієї інформації на вимогу контролюючого органу може бути надано в електронному або паперовому вигляді на вибір платника податків.

У разі якщо запит складено з порушенням вимог, визначених абзацами першим - п'ятим цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит.

Інформація на запит контролюючого органу надається Національним банком України, іншими банками безоплатно у порядку і обсягах, встановлених Законом України "Про банки і банківську діяльність".

Порядок отримання інформації контролюючими органами за їх письмовим запитом визначається Кабінетом Міністрів України.

Згідно приписів п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Відповідно до п.п.75.1.2 п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Згідно п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин, як зокрема:

пп. 78.1.1. отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником податків валютного, податкового та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначаються порушення цим платником податків відповідно валютного, податкового та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту;

пп. 78.1.4. виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначено виявлену недостовірність даних та відповідну декларацію протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту.

Відповідно до приписів п.79.1 ст.79 Податкового кодексу України документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником контролюючого органу рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.

З аналізу наведених норм вбачається, що в запиті контролюючого органу обов'язково зазначаються підстави для його надіслання із зазначенням інформації, яка це підтверджує.

Суб'єкт господарювання має право не погодитися з рішенням про призначення перевірки і оспорити його у суді.

Аналогічної правової позиції додержується Вищий адміністративний суд України в своїй Ухвалі від 11.11.2015 року за №К/800/26909/15, зокрема, суд зауважив: "За результатами розгляду відповідних позовів платників податків суди мають оцінити правомірність призначення та проведення такої перевірки та, відповідно, прийняти рішення щодо правомірності або протиправності наказу про призначення перевірки, або дій щодо її проведення."

В направленому на адресу ТОВ "Агроресурси Країни" (ТОВ "Донспецмонтаж") запиті від 13.04.2017 № 621/10/05-38-12-13-4 контролюючий орган в якості підстави його направлення визначив виникнення під час вжиття заходів податкового контролю сумнівів та дослідження факту здійснення операцій, їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Проте, суд зазначає, що в даному запиті містяться лише загальні посилання на виявлення фактів порушень з боку ТОВ "Агроресурси Країни" (ТОВ "Донспецмонтаж"), про наявність конкретно визначених законодавчо обумовлених підстав для отримання інформації, у зазначеному вище запиті взагалі не йдеться.

Окрім цього, суд зауважує, що в якості підстави видання спірного наказу контролюючим органом визначено пп. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України, яке передбачає отримання податкової інформації, що свідчить про порушення платником податків валютного, податкового та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства.

Проте в запиті від 13.04.2017 № 621/10/05-38-12-13-4 контролюючий орган не зазначає, яка саме податкова інформація ним отримана, та яким чином вона підтверджує наявність допущення порушень з боку ТОВ "Агроресурси Країни" (ТОВ "Донспецмонтаж") податкового законодавства.

Також, щодо посилань позивача в обґрунтування своїх позовних вимог на мараторій на проведення перевірок, передбачений діючим законодавством, після перереєстрації підприємства на іншій території України, суд зазначає наступне.

Так, пунктами 5, 6 розділу ІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" щодо лібералізації системи державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 3 листопада 2016 року №1726-VIII установлено, що на період проведення антитерористичної операції забороняється проведення перевірок органами Державної фіскальної служби України суб'єктів господарювання, що провадять діяльність в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та в населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення.

Також встановлено, що заборона на проведення планових та позапланових перевірок суб'єктів господарювання (в тому числі проведення перевірок органами Державної фіскальної служби України) поширюється також на суб'єктів господарювання, які здійснили державну реєстрацію зміни місцезнаходження з території проведення антитерористичної операції на територію, підконтрольну Україні, і які втратили первинну документацію щодо здійснення ними господарської діяльності на території та в період проведення антитерористичної операції.

Проте, у відповідності до п. 38.11 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень Податкового кодексу України у разі втрати та/або неможливості вивезення первинних документів платник податків/податковий агент за місцем свого обліку подає до контролюючого органу в довільній формі повідомлення про неможливість вивезення первинних документів, підписане керівником підприємства та головним бухгалтером, в якому зазначаються: обставини, що призвели до втрати та/або неможливості вивезення первинних документів, податкові (звітні) періоди, а також загальний перелік первинних документів (за можливості - із зазначенням реквізитів).

Дані та показники податкової звітності платника податків/податкового агента за податкові (звітні) періоди, зазначені у повідомленні, не можуть бути піддані сумніву лише на підставі відсутності первинних документів. Подане повідомлення є також підставою для збереження витрат (включаючи витрати у зв'язку з придбанням цінних паперів/корпоративних прав) та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток (включаючи від'ємний фінансовий результат за операціями з цінними паперами/корпоративними правами), та/або податкового кредиту з податку на додану вартість, та/або суми від'ємного значення податку на додану вартість минулих податкових (звітних) періодів без наявності договірних, розрахункових, платіжних та інших первинних документів, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

Після подання до контролюючого органу повідомлення про неможливість вивезення первинних документів до завершення проведення антитерористичної операції запроваджується мораторій на проведення будь-яких перевірок щодо зазначених у повідомленні податкових (звітних) періодів.

Зазначені в цьому підпункті положення застосовуються до платників податків/податкових агентів, які станом на 1 квітня 2017 року здійснили зміну свого місцезнаходження (місця проживання) з тимчасово окупованої території та/або території населених пунктів на лінії зіткнення на іншу територію України та сплачували податки до бюджету в період проведення антитерористичної операції згідно з цим Кодексом.

Платник податків/податковий агент не може застосовувати положення цього підпункту щодо податкових (звітних) періодів після перереєстрації підприємства на іншій території України.

Таким чином, мораторій, передбачений діючим законодавством не може застосовуватись платниками податків щодо податкових (звітних) періодів після перереєстрації підприємства на іншій території України.

Відповідно до наказу від 08.12.2017 № 1558 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Донспецмонтаж" відповідачем визначено проведення перевірки з питань достовірності формування та віднесення сум з податку на додану вартість до податкового кредиту в деклараціях з податку на додану вартість по взаємовідносинам з контрагентом - постачальником ТОВ Поліна - Тревел за грудень 2014 року.

Так, на запит від 13.12.2017 за підписом начальника відділу аудиту платників території обслуговування Мар'їнської ОДПІ про надання документів, позивачем на адресу відповідача була надана відповідь, підписана директором ТОВ "Донспецмонтаж", відповідно до якої підприємство повідомило про розповсюдження дії мораторію з проведення перевірок на втрати документів у зв'язку з перебуванням у м. Донецьку на момент виникнення спірних правовідносин за спірний період.

Також позивач надав відповідачу лист № 2012/1 від 20.12.2017, підписаний директором ТОВ "Донспецмонтаж", про втрату документів з наданням строку щодо подальшого відновлення цих документів відповідно до п. 44.5 ст. 44 Податкового кодексу України.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи ТОВ "Донспецмонтаж" до 20.05.2016 було зареєстроване в м. Донецьку. В 2016 році відбулась перереєстрація юридичної особи на підконтрольну територію України, а саме до м. Курахове, Мар'їнського району, Донецької області.

Таким чином, позивач перереєстрований на підконтрольній українській владі території у 2016 році та з наведених норм діючого законодавства вбачається, що мораторій на проведення органами ДФС перевірок за податковий період 2014 року розповсюджується на позивача.

Враховуючи вищенаведене, зважаючи на необґрунтованість підстав видання спірного наказу, суд приходить до висновку про необхідність його скасування.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 статі 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З урахуванням вищевикладеного, суд приходить до висновку, що відповідач при винесенні спірного наказу на проведення перевірки діяв в порушення вимог чинного законодавства, внаслідок чого позовні вимоги ТОВ "Агроресурси Країни" в цій частині підлягають задоволенню.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що відповідач не довів ані правомірність підстав для проведення перевірки, ні наявність порушення, та як наслідок не довів правомірність спірних податкових повідомлень-рішень № 0000161418 від 10.01.2018 про застосування штрафних санкцій в розмірі 510 грн.; № 0000151418 від 10.01.2018 щодо завищення суми від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду з податку на додану вартість в сумі 83588600 грн.

З урахуванням вищевикладеного, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Агроресурси Країни" до Головного управління ДФС у Донецькій області про скасування наказу № 1558 від 08.12.2017 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки та скасування податкових повідомлень-рішень № 0000161418 від 10.01.2018, № 0000151418 від 10.01.2018 підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є субєктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань субєкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з матеріалів справи, та підтверджується квитанцією № 0.0.951867788.1 від 29.01.2018, позивач за подання адміністративного позову сплатив 3524,00 грн.

Отже, суд повертає позивачу судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області у розмірі 3524,00 грн.

Повний текст постанови складено 03.05.2018.

Керуючись ст.ст. 2, 9, 90, 139, 243-244, 246, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Агроресурси Країни" до Головного управління ДФС у Донецькій області про скасування наказу № 1558 від 08.12.2017 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки та скасування податкових повідомлень-рішень № 0000161418 від 10.01.2018, № 0000151418 від 10.01.2018 - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області № 1558 від 08.12.2017 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ Донспецмонтаж .

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області № 0000161418 від 10.01.2018 про застосування штрафних санкцій в розмірі 510,00 грн.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області № 0000151418 від 10.01.2018 щодо завищення суми від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду з податку на додану вартість в сумі 83588600 грн.

Стягнути з Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області (код ЄДРПОУ 39406028, 87526, Донецька область, м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, 114) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Агроресурси Країни" (код ЄДРПОУ 30074176, 01042, м. Київ, бул. Марії Приймаченко, буд. 1/27, офіс 304/3) суму судових витрат у розмірі 3524 (три тисячі п'ятсот двадцять чотири) гривні 00 копійок.

Вступна та резолютивна частини рішення проголошені у судовому засіданні 25 квітня 2018 року за участю представників відповідача.

Повний текст рішення складається відповідно до ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Голошивець І.О.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.04.2018
Оприлюднено03.05.2018
Номер документу73730895
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/713/18-а

Ухвала від 05.11.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 01.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 29.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 10.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 07.09.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 18.07.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 22.06.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 04.06.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 25.04.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

Рішення від 25.04.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні