ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 травня 2018 р.м. ХерсонСправа № 821/610/18
Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Василяки Д.К., розглянувши у спрощеному провадженні в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом заступника керівника Каховської місцевої прокуратури Херсонської області до Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії,
встановив:
30 березня 2018 року заступник керівника Каховської місцевої прокуратури Херсонської області (далі по тексту - позивач) звернувся до суду з адміністративним позовом до Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області (далі по тексту - відповідач) у якому просить визнати бездіяльність протиправною та зобов'язати вчинити певні дії.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що на території Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області розташовані дитячо- ігрові майданчики. На думку позивача, обладнання дитячих ігрових майданчиків, що перебуває на балансі Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області, є елементами об'єктів благоустрою, а самі майданчики - об'єктами благоустрою.
Позивач вважає, що обов'язком Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області, як органу місцевого самоврядування, є визначення підприємств, установ, організацій відповідальних за утримання таких об'єктів благоустрою, як дитячі ігрові майданчики.
Згідно інформації Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області та наданих документів, підприємства, установи, організації, відповідальні за утримання вказаних об'єктів благоустрою, не визначались.
Крім того, на думку позивача, відповідач зобов'язаний затвердити план інвентаризації та паспортизації дитячого ігрового майданчика.
На підставі вказаного позивач просить:
- визнати протиправною бездіяльність Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області щодо не визначення підприємств, установ та організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об'єкту благоустрою - дитячого майданчику та його частин, розташованих: по вул. Садового (біля будівлі сільської ради) в с. Агаймани та зобов'язати Агайманську сільську раду Іванівського району Херсонської області вчинити дії щодо визначення підприємств, установ та організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об'єкту благоустрою - вказаного дитячого майданчика, його частин, розташованих: по вул. Садового (біля будівлі сільської ради) в с. Агаймани Іванівського району Херсонської області;
- визнати протиправною бездіяльність Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області щодо не розроблення та не затвердження планів технічної інвентаризації та паспортизації об'єкту благоустрою - дитячого майданчика, та його частин, розташованих: по вул. Садового (біля будівлі сільської ради) в с. Агаймани та зобов'язати Агайманську сільську раду Іванівського району Херсонської області вчинити дії щодо розроблення та затвердження планів технічної інвентаризації та паспортизації цього об'єкту благоустрою населення (його частин), розташованих: по вул. Садового (біля будівлі сільської ради) в с. Агаймани Іванівського району Херсонської області.
Ухвалою Херсонського окружного адміністративного суду від 03 квітня 2018 року провадження у справі відкрито.
11 квітня 2018 року від Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області надійшла заява про розгляд справи без її участі. Проти задоволення позовних вимог не заперечує.
24 квітня 2018 року від заступника керівника Каховської місцевої прокуратури Херсонської області надійшла заява про розгляд справи в порядку письмового провадження.
Ухвалою суду від 24 квітня 2018 року вирішено розгляд адміністративної справи здійснювати у порядку письмового провадження.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, суд вказує на наступне: листом Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області №02-27/57 від 16.03.2018 р. позивача повідомлено, що в жовтня 2016 року Агайманською сільською радою Іванівського району Херсонської області придбано дитячий ігровий майданчик, який розташований за адресою с. Агаймани, вул. Садового та включає:
- ігровий комплекс, 2016 року випуску інвентарний номер 101610, вартість 18334 грн.;
- качалка на пружині К 34 2016 року випуску інвентарний номер 101611, вартість 8726 грн.;
- пісочниця "Квіточка", 2016 року випуску інвентарний номер 101612, вартість 6467 грн.;
- гойдалка металева, 2016 року випуску інвентарний номер 101613 вартість 6566 грн.;
- качалка-балансир К-37, 2016 року випуску інвентарний номер 101614, вартість 6423 грн.;
- карусель з кермом К-32, 2016 року випуску інвентарний номер 101615, вартість 8570 грн.;
- карусель К-35, 2016 року випуску інвентарний номер 101616, вартість 8334 грн.;
- качалка на пружині К-22 "їжачок" 2016 року випуску інвентарний номер 101617, вартість 6431 грн.
Відповідно до вказаного листа, Балансоутримувачем вказаних об'єктів благоустрою є Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області. Плани технічної інвентаризації та паспортизації вказаних об'єктів благоустрою не затверджувалась. Технічна інвентаризація та паспортизація вказаних об'єктів благоустрою не проводилась.
Крім того, відповідно до інвентаризаційного опису основних засобів Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області, складеного 08.11.2017, на балансі цього органу місцевого самоврядування з присвоєнням інвентаризаційних номерів перебуває: ігровий комплекс, 2016 року випуску інвентарний номер 101610, вартість 18334 грн.; качалка на пружині К 34 2016 року випуску інвентарний номер 101611, вартість 8726 грн.; пісочниця "Квіточка", 2016 року випуску інвентарний номер 101612, вартість 6467 грн.; гойдалка металева, 2016 року випуску інвентарний номер 101613 вартість 6566 грн.; качалка-балансир К-37, 2016 року випуску інвентарний номер 101614, вартість 6423 грн.; карусель з кермом К-32, 2016 року випуску інвентарний номер 101615, вартість 8570 грн.; карусель К-35, 2016 року випуску інвентарний номер 101616, вартість 8334 грн.; качалка на пружині К-22 "їжачок" 2016 року випуску інвентарний номер 101617, вартість 6431 грн.
Також, відповідно до інвентарних карток обліку основних засобів б/н Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області від 04.10.2016, прийнято на баланс органу місцевого самоврядування (введено в експлуатацію) ігровий комплекс, 2016 року випуску інвентарний номер 101610, вартість 18334 грн.; качалка на пружині К 34 2016 року випуску інвентарний номер 101611, вартість 8726 грн.; пісочниця "Квіточка", 2016 року випуску інвентарний номер 101612, вартість 6467 грн.; гойдалка металева одинарна В-41, 2016 року випуску інвентарний номер 101613 вартість 6566 грн.; качалка-балансир К-37, 2016 року випуску інвентарний номер 101614, вартість 6423 грн.; карусель з кермом К-32, 2016 року випуску інвентарний номер 101615, вартість 8570 грн.; карусель К-35, 2016 року випуску інвентарний номер 101616, вартість 8334 грн.; качалка на пружині К-22 "їжачок" 2016 року випуску інвентарний номер 101617, вартість 6431 грн.
Суд зазначає, що участь у судовому процесі органів та осіб, яким законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб, визначено статтею 53 КАС України, якою, зокрема, передбачено, що у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, вступає за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами.
Частинами 3,4 ст. 53 КАС України, прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, визначених статтею 169 цього Кодексу.
Статтею 1 Закону України "Про прокуратуру" від 14.10.2014 року №1697-VII встановлено, що прокуратура України становить єдину систему, яка в порядку, передбаченому цим Законом, здійснює встановлені Конституцією України функції з метою захисту прав і свобод людини, загальних інтересів суспільства та держави.
Відповідно до статті 23 Закону України "Про прокуратуру", представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом. Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу. Наявність таких обставин обґрунтовується прокурором у порядку, передбаченому частиною четвертою цієї статті.
Частиною 4 статті 23 Закону № 1697-VII встановлено, що прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді після підтвердження судом підстав для представництва. Прокурор зобов'язаний попередньо, до звернення до суду, повідомити про це громадянина та його законного представника або відповідного суб'єкта владних повноважень.
Рішенням Конституційного Суду України від 8 квітня 1999 р. № 3-рп / 99 визначено, що оскільки "інтереси держави" є оціночним поняттям, прокурор чи його заступник у кожному конкретному випадку самостійно визначає, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.
Заступник керівника Каховської місцевої прокуратури Херсонської області обґрунтовує представництво в суді законних інтересів держави у забезпеченні гарантованих ст. 3 Конституції України та Законом України "Про охорону дитинства", прав людей на життя та здоров'я, безпеку, які визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю та визначають зміст та спрямованість діяльності держави, що становить суспільний інтерес.
Таким чином, суд підтверджує наявність у прокурора підстав для представництва інтересів держави у суді.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне: Закон України від 06.09.2005 № 2807-IV (далі по тексту - Закон України № 2807-IV) визначає правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів і спрямований на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини.
Статтею 1 Закону України № 2807-IV визначено, що благоустрій населених пунктів - комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.
Статтею 2 Закону № 2807-IV встановлено, що благоустрій населених пунктів передбачає:
1) розроблення і здійснення ефективних і комплексних заходів з утримання територій населених пунктів у належному стані, їх санітарного очищення, збереження об'єктів загального користування, а також природних ландшафтів, інших природних комплексів і об'єктів;
2) організацію належного утримання та раціонального використання територій, будівель, інженерних споруд та об'єктів рекреаційного, природоохоронного, оздоровчого, історико-культурного та іншого призначення;
3) створення умов для реалізації прав та виконання обов'язків суб'єктами у сфері благоустрою населених пунктів.
Частиною 1 статті 10 Закону № 2807-IV, визначено, що до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить: 1) затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів; 2) затвердження правил благоустрою територій населених пунктів; 3) створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб'єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб); 4) визначення на конкурсних засадах підприємств, установ та організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об'єктів благоустрою.
Відповідно до пп. "а" п. 1 ч. 1 ст. 13 Закону України № 2807-IV, до об'єктів благоустрою населених пунктів належать території загального користування парки (гідропарки, лугопарки, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки - пам'ятки садово-паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіальні та інші), рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики.
Частинами першою, другою статті 20 Закону № 2807-IV встановлено, що організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом. Благоустрій здійснюється в обов'язковому порядку на всій території населеного пункту (села, селища, міста).
Згідно п. 8 ч. 1 ст. 21 Закону України № 2807-IV, елементами (частинами) об'єктів благоустрою є обладнання (елементи) дитячих, спортивних та інших майданчиків.
Таким чином, обладнання дитячих ігрових майданчиків, які перебувають на балансі Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області є елементами об'єктів благоустрою, а самі майданчики - об'єктами благоустрою.
Відповідно до ст. 143 Конституції України, територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 № 280/97-ВР визначено систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
Підпунктом 7 пункту "а" ст. 30 № 280/97-ВР встановлено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать організація благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.
Крім того, п. 4 ч. 1 ст. 10 Закону України № 2807-IV встановлено, що до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить визначення на конкурсних засадах підприємств, установ та організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об'єктів благоустрою.
Таким чином, суд приходить до висновку, що на відповідача відповідно до законодавства, покладено обов'язок визначення підприємств, установ, організацій відповідальних за утримання таких об'єктів благоустрою, як дитячі ігрові майданчики, які розташовані на в межах її території.
Крім того, в матеріалах справи наявні Правила благоустрою території села Агаймани Агайманської сільської ради, затверджені рішенням ХIV сесії VІІ скликання 23.06.2016 р. № 53, якими також не визначено повноваження підприємств, установ, організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об'єктів благоустрою, а саме, дитячих ігрових майданчиків.
Щодо позовної вимоги про визнання протиправною бездіяльності Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області щодо не розроблення та не затвердження планів технічної інвентаризації та паспортизації об'єкту благоустрою - дитячого майданчика, та його частин, розташованих: по вул. Садового (біля будівлі сільської ради) в с. Агаймани та зобов'язання відповідача вчинити дії щодо розроблення та затвердження планів технічної інвентаризації та паспортизації цього об'єкту благоустрою населення (його частин), розташованих: по вул. Садового (біля будівлі сільської ради) в с. Агаймани Іванівського району Херсонської області суд зазначає наступне: п. 5 ч. 2 ст. 18 Закону України № 2807-IVпередбачено, що підприємства, установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані проводити згідно з планами, затвердженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, інвентаризацію та паспортизацію закріплених за ними об'єктів благоустрою (їх частин), що здійснюються у порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
Суд зазначає, що на виконання положень Закону № 2807-IV Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України наказом № 550 від 29 жовтня 2012 року затвердило Інструкцію з проведення технічної інвентаризації та паспортизації об'єктів благоустрою населених пунктів.
Пунктом 1.2 Інструкції № 550 встановлено, що Інструкція визначає порядок проведення робіт з технічної інвентаризації та паспортизації парків (гідропарків, лугопарків, лісопарків, парків культури та відпочинку, парків - пам'яток садово-паркового мистецтва, спортивних, дитячих, історичних, національних, меморіальних та інших), рекреаційних зон, садів, скверів та майданчиків, пам'яток культурної та історичної спадщини, майданів, площ, бульварів, проспектів, вулиць, доріг, провулків, узвозів, проїздів, пішохідних та велосипедних доріжок, пляжів, кладовищ, інших територій загального користування; прибудинкових територій; територій будівель та споруд інженерного захисту територій; територій підприємств, установ, організацій та закріплених за ними територій на умовах договору, а також інших об'єктів благоустрою в межах населеного пункту (крім земельних ділянок, на яких розташовано вказані об'єкти).
Пунктом 1.3 Інструкції визначено, що паспортизація об'єктів благоустрою - складання технічних паспортів об'єктів благоустрою за результатами їх інвентаризації; технічна інвентаризація об'єктів благоустрою - сукупність заходів з обстеження, спрямованих на підтвердження наявності об'єктів нерухомого майна, елементів благоустрою та оцінку їх технічного стану, а також наявності інженерних мереж на об'єкті благоустрою.
Технічна інвентаризація та паспортизація об'єктів благоустрою проводяться власником, балансоутримувачем або виконавцем на підставі договору із замовником або самостійно (п.1.4. Інструкції).
Відповідно до п. 1.5, 1.6 Інструкції, технічна інвентаризація об'єктів благоустрою може бути плановою або позаплановою. Планова технічна інвентаризація повинна проводитись згідно з планами, затвердженими органами державної влади та органами місцевого самоврядування.
Позапланова технічна інвентаризація проводиться у разі: введення в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта благоустрою; закінчення ремонту об'єкта благоустрою; зміни власника (балансоутримувача) об'єкта благоустрою; протиправного знищення чи пошкодження об'єкта благоустрою; надзвичайної ситуації техногенного або природного характеру на об'єкті благоустрою; прийняття рішення про її проведення власником (балансоутримувачем) об'єкта благоустрою.
На підставі матеріалів технічної інвентаризації об'єктів благоустрою на кожний об'єкт благоустрою складається інвентаризаційна справа згідно з додатком 1 до цієї Інструкції.
Склад інвентаризаційної справи визначається відповідно до опису інвентаризаційної справи, наведеного в додатку 2 до цієї Інструкції.
Отже, суд приходить до висновку, що організацію благоустрою території с. Агаймани повинна забезпечувати Агайманська сільська рада Іванівського району Херсонської області, до компетенції якої віднесено, зокрема, затвердження правил і заходів благоустрою населеного пункту.
Для підтримання об'єктів благоустрою у належному стані Закон № 2807-IV зобов'язує, зокрема, підприємства, установи, організації у сфері благоустрою населених пунктів проводити їх планову інвентаризацію та паспортизацію. Однією з необхідних умов для належного виконання цього обов'язку є наявність затвердженого плану проведення таких заходів з благоустрою населеного пункту.
За змістом наведених положень Закону № 2807-IV та прийнятої на його виконання Інструкції № 550, затвердження планів інвентаризації та паспортизації об'єктів благоустрою є компетенцією сільської ради.
В ході розгляду справи встановлено, що Агайманська сільська рада Іванівського району Херсонської області не затвердила плани інвентаризації та паспортизації таких об'єктів благоустрою як дитячі майданчики, які розміщені в по вул. Садового (біля будинку сільської ради в с. Агаймани Іванівського району Херсонської області.
Отже, відсутність затверджених планових заходів щодо інвентаризації об'єктів благоустрою (дитячих майданчиків) свідчить про протиправну бездіяльність відповідача, яка своєю чергою слугує підставою для невжиття підприємствами, установами та організаціями у сфері благоустрою заходів щодо належного їх утримання. Крім того, зважаючи на цільове призначення таких об'єктів благоустрою як дитячі майданчики, невиконання суб'єктами благоустрою своїх обов'язків у цій сфері порушує права користувачів цих об'єктів на безпечні умови для життя і розвитку.
Аналогічний правовий висновок викладено в ухвалі Вищого адміністративного суду України по справі К/800/11809/16 від 27 липня 2016 року.
Крім того суд зазначає, що Законом України "Про охорону дитинства" визначено охорону дитинства в Україні як стратегічний загальнонаціональний пріоритет і з метою забезпечення реалізації прав дитини на життя, охорону здоров'я, освіту, соціальний захист, всебічний розвиток та виховання в сімейному оточенні встановлює основні засади державної політики у цій сфері, що ґрунтуються на забезпеченні найкращих інтересів дитини.
Пунктом 2 статті 6 Закону України "Про охорону дитинства", визначено, що держава гарантує дитині право на охорону здоров'я, безоплатну кваліфіковану медичну допомогу в державних і комунальних закладах охорони здоров'я, сприяє створенню безпечних умов для життя і здорового розвитку дитини, раціонального харчування, формуванню навичок здорового способу життя.
Таким чином, бездіяльність відповідача може призвести до безконтрольності за технічним станом елементів дитячих майданчиків та завдати шкоди здоров'ю дітей.
Згідно з ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно ч. 1 ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд зазначає, що відповідач проти задоволення позовних вимог не заперечував.
На підставі вказаного, суд, робить висновок щодо наявності підстав для задоволення позовних вимог.
Судові витрати розподілено відповідно до ст. 139 КАС України.
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
вирішив:
Адміністративний позов заступника керівника Каховської місцевої прокуратури Херсонської області (Херсонська область, м. Каховка, вул. Соборності, 18, код ЄДРПОУ 04851120) до Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області (Херсонська область, Іванівський район, с. Агаймани, вул. Садового, 2, код ЄДРПОУ 04400995) про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії задовольнити в повному обсязі.
Визнати протиправною бездіяльність Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області щодо не визначення підприємств, установ та організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об'єкту благоустрою - дитячого майданчику та його частин, розташованих: по вул. Садового (біля будівлі сільської ради) в с. Агаймани.
Зобов'язати Агайманську сільську раду Іванівського району Херсонської області вчинити дії щодо визначення підприємств, установ та організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об'єкту благоустрою - дитячого майданчика, його частин, розташованих: по вул. Садового (біля будівлі сільської ради) в с. Агаймани Іванівського району Херсонської області.
Визнати протиправною бездіяльність Агайманської сільської ради Іванівського району Херсонської області щодо не розроблення та не затвердження планів технічної інвентаризації та паспортизації об'єкту благоустрою - дитячого майданчика, та його частин, розташованих: по вул. Садового (біля будівлі сільської ради) в с. Агаймани.
Зобов'язати Агайманську сільську раду Іванівського району Херсонської області вчинити дії щодо розроблення та затвердження планів технічної інвентаризації та паспортизації цього об'єкту благоустрою населення (його частин), розташованих: по вул. Садового (біля будівлі сільської ради) в с. Агаймани Іванівського району Херсонської області.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Василяка Д.К.
кат. 6.1
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.05.2018 |
Оприлюднено | 08.05.2018 |
Номер документу | 73734347 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Василяка Д.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні