Постанова
від 23.04.2018 по справі 813/4515/16
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 квітня 2018 рокуЛьвів№ 876/11567/17

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Іщук Л.П.,

суддів Обрізка І.М., Онишкевича Т.В.,

за участю секретаря судового засідання Джули В.М.,

представників апелянта ОСОБА_1, ОСОБА_2,

представника позивача ОСОБА_3,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 08 серпня 2017 року, ухвалену головуючим суддею Брильовським Р.М. о 09:32:01 у м. Львові, повний текст складений 11.08.2017року, у справі за адміністративним позовом публічного акціонерного товариства Нафтопереробний комплекс Галичина до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України, Дрогобицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити дії,

встановив:

Публічне акціонерне товариство Нафтопереробний комплекс Галичина (надалі - ПАТ НПК Галичина ) звернулося з позовом Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України, Дрогобицької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання дій щодо необхідності коригування в системі електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) товарів неправомірними та зобов'язання відобразити в системі електронного адміністрування реалізації пального товари.

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 08 серпня 2017 року позов задоволений частково: визнано неправомірними дії Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників податків у м. Львові Міжрегіонального головного управління ДФС неправомірними щодо коригування в системі електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) газу скрапленого в кількості 86610 кг., що складає 162191, 01 л., приведених до t 15 градусів С за кодом УКТ ЗЕД НОМЕР_1; зобов'язано Дрогобицьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Львівській області відобразити в системі електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) газ скраплений в кількості 86610 кг., що складає 162191, 01 л., приведених до t 15 градусів С за кодом УКТ ЗЕД НОМЕР_1. В решті позовних вимог відмовлено.

Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби України оскаржив постанову суду першої інстанції в частині задоволення позовних вимог. Вважає, що судом першої інстанції ухвалено рішення із неповним з'ясуванням обставин, що мають значення для справи, та з порушенням норм матеріального та процесуального права.

В апеляційній скарзі зазначає, що ПАТ НПК Галичина в акт проведення інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 01 березня 2016 року включено обсяги залишків скрапленого газу, які станом на 00 год 01 березня 2016 року знаходилися в дорозі згідно товарно - транспортних накладних. Для встановлення даного факту, СДПІ з ОВП у м.Львові скеровано запити у відділ управління превентивної діяльності ГУ Національної поліції у Львівській області №10445/28-06-41/968 від 02.08.2016 року та №11750/28-06-41/1047 від 02.09.2016 року про надання інформації щодо фактів руху транспортних засобів територією України згідно даних автоматизованої системи фіксації та розпізнавання державних номерних знаків Відеоконтроль Рубіж згідно товарно - транспортних накладних, які відповідно до даних ПАТ НПК Галичина станом на 00 год. 01.03.2016 року перебували у дорозі (зазначені підприємством в акті інвентаризації №9037292401 від 17.03.2016 року). Згідно даних ПАТ НПК Галичина та інформації, наданої відділом управління превентивної діяльності ГУ Національної поліції у Львівській області у листах №3175рк від 10.08.2016 року та №726зп від 09.09.2016 року, станом на 00 год. 01.03.2016 року перебувало в процесі перевезення 160045,00 кг або 301429,86 л при температурі 15 градусів С, тому ці дані підлягають внесенню в систему СЕАРП обсяги скрапленого газу. Враховуючи вищенаведене, коригування в системі електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) згідно акта №291/28-06-41/00152388 від 13.09.2016 року Про результати проведення перевірки акта інвентаризації обсягів залишку пального здійснено правомірно.

Просить апелянт скасувати постанову в частині задоволених позовних вимог і прийняти в цій частині нову, якою відмовити в задоволенні позову.

Представники апелянта під час апеляційного розгляду підтримали апеляційну скаргу з підстав, що у ній зазначені.

Представник позивача заперечив проти задоволення апеляційної скарги.

Заслухавши доповідь судді Львівського апеляційного адміністративного суду, пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, апеляційний суд приходить до висновку, що апеляційна скарга до задоволення не підлягає, виходячи з наступного.

Судом першої інстанції встановлено, що ПАТ НПК Галичина на виконання вимог ПК України та Порядку № 113 подано до СДПІ з ОВП у м.Львові в електронному вигляді протягом 16.03.2016 року - 18.03.2016 року п'ять актів інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 01.03.2016 року, які були прийняті 16.03.2016 року -18.03.2016 року та зареєстровані під номерами №№ НОМЕР_2, НОМЕР_3, НОМЕР_4, НОМЕР_5, НОМЕР_6, що підтверджується квитанціями.

13 вересня 2016 року працівниками Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м.Львові міжрегіонального головного управління ДФС складено акт про результати проведення документальної позапланової виїзної перевірки акта інвентаризації обсягів залишку пального. У висновках зазначено, що відображені ПАТ НПК Галичина інвентаризаційні залишки пального (18 позицій ) станом на 01.03.2016 року підлягають коригуванню на відхилення визначені в акті перевірки в СЕАРП.

Суд першої інстанції, частково задовольняючи позовні вимоги, виходив з того, що невключення обсягів залишку скрапленого газу в Акт інвентаризації з огляду на факт перебування в процесі перевезення газу скрапленого з посиланням на відповіді відділу управління превентивної діяльності Головного управління Національної поліції у Львівській області №3175рк від 10.08.2016 року та №726зп від 09.09.2016 року не заслуговує на увагу, оскільки комплекс Відеоконтроль-Рубіж не є належним та допустим доказом відсутності факту транспортування газу скрапленого.

Офісом великих платників податків ДФС правомірно проведено коригування в сторону зменшення в системі СЕАРП обсягів фракції легкої (суміш вуглеводнів СЗ і вище), зазначеної з кодом УКТ ЗЕД НОМЕР_7 в кількості 31241,00 кг (45 521,00л при температурі 15°С), оскільки з вказаного товару не було сплачено акцизного податку, такий товар не підлягає відображенню в акті інвентаризації обсягів залишку пального, а відтак позов ПАТ НПК Галичина в частині визнання неправомірними дій та зобов'язання до вчинення дій щодо коригування та відображення в системі електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) даного товару в кількості 31241,00 кг (45 521,00л при температурі 15°С) (код УКТ ЗЕД НОМЕР_8) не підлягає до задоволення.

Апеляційний суд повністю погоджується з таким висновком суду першої інстанції і, надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи та доводам апеляційної скарги, зазначає наступне.

Відповідно до ч.1 ст.309 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Відповідно до пункту 232.1 статті 232 ПК України (далі ПК України, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) облік обсягів пального в системі електронного адміністрування реалізації пального ведеться за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД.

Ведення обліку обсягів пального у системі електронного адміністрування реалізації пального здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Порядок електронного адміністрування реалізації пального встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України №113 від 24.02.2016 року затверджено Порядок електронного адміністрування реалізації пального (далі Порядок № 113). Згідно з пунктом 1 Порядку № 113 Система електронного адміністрування реалізації пального (далі - СЕАРП) запроваджується з 1 березня 2016 року.

Пунктом 9 підрозділу 5 розділу ХХ ПК України та пунктом 31 Порядку № 113 визначено, що протягом 20 календарних днів, починаючи з 1 березня 2016 року, платник податку зобов'язаний подати контролюючому органу акт проведення інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 1 березня 2016 року із зазначенням адрес об'єктів, на яких зберігаються відповідні обсяги залишків пального, перелік резервуарів, в яких зберігаються обсяги залишку пального, їх технічних параметрів (фізична місткість, що відповідає технічним паспортам), правовстановлюючих документів на відповідні об'єкти та документів, що засвідчують правові підстави експлуатації таких об'єктів. Зазначені у такому акті інвентаризації обсяги залишку пального контролюючий орган враховує у формулі, визначеній пунктом 232.3 статті 232 цього Кодексу, як обсяг, на який платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування в системі електронного адміністрування реалізації пального. Форма акта проведення інвентаризації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Дані акта проведення інвентаризації обсягів залишку пального можуть бути перевірені контролюючим органом у встановленому порядку протягом шести календарних місяців із дня його подання. При встановленні за результатами перевірки невідповідності обсягів пального, зазначених у акті інвентаризації, фактичним даним та/або даним бухгалтерського обліку підприємства контролюючий орган здійснює відповідні коригування в Єдиному реєстрі електронних акцизних накладних на підставі даних акта перевірки.

Згідно з п.2 Порядку №113 заповнення та подання Акта інвентаризації обсягів залишку пального, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 року №219, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.03.2016 року за №377/28507, Акт складається особою, що здійснює реалізацію пального та яка згідно з підпунктом 212.3.4 пункту 212.3 статті 212 розділу VI Кодексу зареєстрована платником акцизного податку (далі - платник податку) щодо обсягів залишку пального отриманого від інших суб'єктів господарювання (складається особою, що здійснює реалізацію пального, в тому числі виробником та імпортером).

Як встановлено судом першої інстанції, ПАТ НПК Галичина в акт інвентаризації включено обсяги скрапленого газу за кодом УКТ ЗЕД НОМЕР_1 в кількості 249 185 кг (486 443,6 л. приведених до t 15 градусів С ).

ПАТ НПК Галичина придбано на аукціоні газ скраплений в ПАТ Укрнафта згідно договорів купівлі-продажу скрапленого газу:

№ АК26/5-1- СГ від 10.02.2016 року,

№ АК26/4-1-СГ від 10.02.2016 року,

№ АК26/3-1-СГ від 10.02.2016 року,

№АК26/2-1-СГ від 10.02.2016 року,

додаткових угод до від 29.02.2016 року до вищезазначених договорів та аукціонних свідоцтв№ СГ-26-УМВБ-22-5, № СГ-26-УМВБ-22-6, № СГ-26-УМВБ-22-8, № СГ-26-УМВБ-22-10, № СГ -26- УМВБ-22-12від 10.02.2016.

До перевірки надано також сертифікати відповідності на газ скраплений паливний для комунально-побутового споживання марки СПБТ, код УКТ ЗЕД - 2711, видані Державною системою сертифікації УкрСЕПРО, зареєстровані в Реєстрі за №11А 1.145.0098413-15, ИА1.145.0086176-15, 11А1.145.0098392-15, ПАЇ. 145.0098415-15, ІІА1.145.0098414-15 та паспорти на газ скраплений паливний для комунально-побутового споживання марки СПБТ. ДСТУ 4047- 2001, видані хімічними лабораторіями газопереробних заводів, № 73/1, 73/2, 73/3, 73/4, 74/3. 415, 416, 417, 418, 419, 270, 271,421, 20.

Відвантаження газу скрапленого відбувалось на підставі виданих ПАТ Укрнафта видаткових накладних:

№ 267 від 29 лютого 2016 року на 18,400т. (Автомобіль АТ 2956АХ, причіп АТ 8313 ХХ);

№268 від 29 лютого 2016 року на 18,100т. (Автомобіль АТ 8970 ВК , причіп АТ 0145 КР );

№414 від 29 лютого 2016 року на 18,220т. (Автомобіль АЕ 4405 ЕО , причіп АЕ 1283 ХО );

№415 від 29 лютого 2016 року на 17,880т. (Автомобіль АЕ 1521 НМ , причіп АЕ 9479 ХТ );

№416 від 29 лютого 2016 року на 18,500т. (Автомобіль АЕ 1522 НМ , причіп АЕ 7818 ХТ );

№417 від 29 лютого 2016 року на 18,300т. (Автомобіль ВМ 7612 АК , причіп ВМ 8159 ХХ );

№418 від 29 лютого 2016 року на 18,360т. (Автомобіль АТ 2234 АХ , причіп АТ 0841 ХТ );

№419 від 29 лютого 2016 року на 18,020т. (Автомобіль АЕ 8232 ЕТ , причіп АЕ 2004 ХО);

№Г16-190 від 29 лютого 2016 року на 18,040т. (Автомобіль АЕ 8727 ВІ , причіп АЕ 5659 ХХ );

№Г16-191 від 29 лютого 2016 року на 18,080т. (Автомобіль АЕ 4261 СК , причіп АЕ 9474 ХТ );

№Г16-192 від 29 лютого 2016 року на 17,980т. (Автомобіль АЕ 9178 ЕМ , причіп АЕ 0733 ХО );

№Г16-193 від 29 лютого 2016 року на 18,040т. (Автомобіль АЕ 4407 ЕО , причіп АЕ 1279 ХО );

№Г16-198 від 29 лютого 2016 року на 18,070 т. (Автомобіль ВМ 2025 АТ , причіп ВМ 9445 ХТ ).

Також на перевезення зазначених кількостей газу скрапленого, на автотранспортні засоби були виписані наступні товаро-транспортні накладні:

товарно-транспортна накладна №2481 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2482 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2483 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2484 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2485 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2486 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2487 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2488 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2489 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2471 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2472 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2473 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2474 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2475 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2476 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2477 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2478 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2479 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2480 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна № Г16-198/3 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна № Г16-198/4 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна № Г16-198/5 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна № Г16-198/6 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна № Г16-198/7 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна № Г16-198/8 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2455 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2456 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2457 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2458 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2459 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2460 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2461 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2462 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2499 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2500 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2501 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2502 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2503 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2504 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2505 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2506 від 29 лютого 2016 року;

товарно-транспортна накладна №2507 від 29 лютого 2016 року.

Крім цього, придбання та реалізація газу скрапленого ПАТ НПК Галичина відображена у відповідних регістрах бухгалтерського обліку товариства, зокрема, у поданій суду оборотно-сальдовій відомості по рахунку: 28.8 покупні товари; склади; аукціони за лютий - березень 2016 року.

Відвантаження газу скрапленого відбувалось на Качанівському та Гнідинцівському ГПЗ, які є виробниками даного пального. Відповідно до норм Податкового кодексу України, на їхніх пунктах навантаження функціонують акцизні склади.

Відповідно до п.14.1.6 ст14 ПКУ акцизний склад - спеціально обладнані приміщення на обмеженій території (далі - приміщення), розташовані на митній території України, де під контролем постійних представників контролюючого органу розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів, а також приміщення, розташовані на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, навантаження-розвантаження, зберігання пального (крім скрапленого газу природного, бензолу, метанолу), за винятком приміщень для навантаження-розвантаження, зберігання пального виключно для потреб власного споживання пального розпорядником акцизного складу

Відповідно до Порядку роботи представників контролюючих органів на акцизних складах, що утворюються на території підприємств, де виробляються нафтопродукти, паливо моторне альтернативне та скраплений газ, затвердженого Наказом Мінфіну № 416 від 10.04.2015 року основним завданням представника контролюючого органу на акцизних складах є здійснення постійного безпосереднього контролю за дотриманням установленого порядку виробництва, зберігання, відпуску нафтопродуктів, палива моторного альтернативного та скрапленого газу.

Представник (представники) контролюючого органу на акцизному складі відповідно до покладених на нього завдань здійснює контроль за виробництвом, зберіганням, відпуском (із застосуванням повірених та опломбованих засобів вимірювальної техніки) та обліком нафтопродуктів, палива моторного альтернативного, скрапленого газу за даними бухгалтерського обліку акцизного складу;

Під час відвантаження нафтопродуктів, палива моторного альтернативного та скрапленого газу представник контролюючого органу на акцизному складі: робить відмітку в товарно-транспортній накладній, зареєстрованій в Єдиному реєстрі товарно-транспортних накладних на переміщення нафтопродуктів, палива моторного альтернативного та скрапленого газу, про погодження відпуску шляхом проставляння штампа "Виїзд дозволено" та особистого підпису, зазначення часу виїзду з акцизного складу та показників пробігу транспортного засобу

Всі вищезгадані дії були здійснені представником податкового органу при виїзді автомобілів, завантажених скрапленим газом з територій пунктів навантаження Качанівського та Гнідинцівського ГПЗ. На товарно-транспортних накладних стоїть відмітка працівника податкового органу про дозвіл виїзду транспортного засобу з території підприємства-виробника.

Також судом першої інстанції встановлено і не спростовано відповідачами, що в подальшому, відповідно до графіків поставки газу, товар був доставлений кінцевим споживачам, за винятком 2145 кг (4016,98 л. при 15 ° С), що підтверджується звітом експедитора, який надавався для перевірки.

На перевезення газу скрапленого ПАТ НПК Галичина укладено договір № 12-02/16тр від 12.02.2016 року на надання транспортно-експедиційних послуг з ТзОВ Букаєвиця ЛТД (код ЄДРПОУ 24211753), згідно якого ТзОВ Букаєвиця ЛТД ( експедитор ) зобов'язується за плату і за рахунок клієнта - ПАТ НПК-Галичина виконати та/або організувати виконання визначених Договором послуг, пов'язаних з перевезенням вантажу Клієнта автомобільним транспортом.

Згідно з п.3.2 договору факт надання послуг Експедитором підтверджується актом приймання-здачі наданих послуг. Експедитор зобов'язується надавати Клієнту акт приймання-здачі наданих послуг щомісячно до 10-го числа місяця наступного за звітним.

В акті приймання-здачі наданих послуг зазначається: вид і найменування (номенклатура) вантажу та кількість перевезеного вантажу протягом звітного місяця; пункти навантаження і розвантаження вантажів та маршрут транспортування вантажу протягом звітного місяця; вантажовідправник та вантажоодержувач вантажу, перевезеного згідно цього договору; вид і найменування (номенклатура) вантажу та кількість вантажу, що перебуває в перевезенні на 24.00 год останнього дня звітного місяця, а також, маршрут транспортування такого вантажу, пункти його навантаження і розвантаження, марка і державний номерний знак автомобільного транспортного засобу, що здійснює перевезення вантажу на останній день звітного місяця.

Відповідно до звіту експедитора № 1 від 29.02.2016 року до договору транспортного експедирування № 12-02/16тр від 12.02.2016 року у лютому 2016 року експедитором були надані послуги по організації відвантаження і транспортування автотранспортом скрапленого газу : всього відвантажено для перевезення 4456,020 т скрапленого газу, відвантажено після перевезення 4453,964 т скрапленого газу, була виявлена понаднормативна недостача скрапленого газу у розмірі 2,056т.

До перевірки надано звіт експедитора по обліку газу, прийнятого для транспортування, в газовозах на 00 год 01.03.2016 року у відповідності до п.3.2 договору транспортного експедирування № 12-02/16тр від 12.02.2016 року до акту наданих послуг по договору експедирування №12-02/16тр від 12.02.2016 року, залишок скрапленого газу, який на 00 год. 01.03.2016 року завантажено для перевезення становить 247,040 т або 464 426,62 л (при температурі 15 градусів С).

Згідно з товарно-транспортними накладними на перевезення газу скрапленого, що станом на 00 год. 01 березня 2016 року перебував у дорозі, встановлено, що фактично залишки газу скрапленого станом на 00 год. 01 березня 2016 року становлять 246, 655 т (дані товарно-транспортних накладних).

Відповідно до звіту експедитора №2 від 31.03.2016 року до договору транспортного експедирування №12-02/16тр від 12.02.2016 року у березні 2016 року експедитором були надані послуги по організації відвантаження і транспортування автотранспортом скрапленого газу, який 29.02.2016 року відвантажено з ГПЗ (газо-переробних заводів) для перевезення та 01.03.2016 здійснено злив на АЗС покупців, тобто станом на 00 год 01.03.2016 року перебував в процесі перевезення 246,655 т скрапленого газу.

При цьому, як встановлено судом першої інстанції, в акті перевірки податковим органом підтверджено те, що станом на 00 год. 01 березня 2016 року перебувало в процесі перевезення 160 045,00 кг, або 301 429,86 л при температурі 15 градусів С.

Виходячи з аналізу вищенаведених правових норм та встановлених обставин, апеляційний суд погоджується з висновком суду першої інстанції про безпідставність висновків податкового органу щодо неправомірності включення обсягів залишків скрапленого газу, які станом на 00 год 01 березня 2016 року знаходилися в дорозі згідно товарно - транспортних накладних.

Доводи апелянта про безпідставність включення позивачем обсягів залишку скрапленого газу в акт інвентаризації з огляду на факт перебування в процесі перевезення газу скрапленого з покликанням на інформацію про те, що рух окремих транспортних засобів якими перевозився вищезгаданий газ скраплений, комплексом Відеоконтроль - Рубіж не зафіксовано, не заслуговує на увагу з огляду на наступне.

Наказ Міністерства внутрішніх справ України №975 від 29.12.2011 року Про введення в експлуатацію системи відеофіксації номерних знаків транспортних засобів Відеоконтроль-Рубіж в Міністерстві юстиції України не зареєстровано, тому він не є актом нормативно-правового характеру, крім того, є скасованим згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України №418 від 14.05.2012 року Про скасування наказу МВС від 29.12.2011 №975 .

Відповідно до ч.1 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Суд апеляційної інстанції зазначає, що надані відділом управління превентивної діяльності Головного управління Національної поліції у Львівській області дані системи відеофіксації номерних знаків транспортних засобів Відеоконтроль-Рубіж не можуть слугувати належним та допустимим доказом для висновків контролюючого органу про відсутність факту транспортування газу скрапленого. Інформація, яка отримується в результаті діяльності системи відеоконтролю Рубіж , носить допоміжний характер в діяльності поліції та не є безумовним підтвердженням фіксації місцезнаходження того чи іншого автомобіля.

Також апеляційний суд зауважує, що з урахуванням завдань та принципів адміністративного судочинства, обов'язку доказування, принципу правової визначеності, особливості розподілу обов'язку доказування в адміністративних справах дозволяють трактувати будь-які сумніви не інакше, як неспроможність суб'єкта владних повноважень переконливо довести обґрунтованість та правомірність власних рішень у спірних правовідносинах, що є невиконанням ним його процесуального обов'язку.

Нездатність державного органу довести обґрунтованість та законність власних рішень є підставою судового захисту порушених прав позивача. Будь-який інший висновок, фактично, зводить нанівець всю систему завдань адміністративного судочинства.

Суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду, а тому постанову суду першої інстанції слід залишити без змін.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Апеляційний суд не здійснює новий розподіл судових витрат відповідно до ч.6 ст.139 КАС України, оскільки судове рішення першої інстанції залишається без змін.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

постановив:

Апеляційну скаргу Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби Українизалишити без задоволення, а постанову Львівського окружного адміністративного суду від 08 серпня 2017 року у справі № 813/4515/16 - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя ОСОБА_4 судді ОСОБА_5 ОСОБА_6 Повне судове рішення складене 03.05.2018 року

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.04.2018
Оприлюднено04.05.2018
Номер документу73763281
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/4515/16

Постанова від 01.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 29.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 13.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 26.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 08.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 07.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 23.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 15.01.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 09.01.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 30.11.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні