Справа № 296/4230/18
1-кс/296/2041/18
УХВАЛА
Іменем України
08 травня 2018 року м.Житомир
Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури Житомирської області ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності,
ВСТАНОВИВ:
08.05.2018 до Корольовського районного суду м. Житомира звернувся слідчий з клопотанням, в якому просить надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Андрушівської міської ради Житомирської області (код ЄДРПОУ 24706710) яка знаходиться за адересою: Житомирська область, Андрушівський район, м. Андрушівка, площа Т. Г. Шевченка, 7 за період 01.01.2017 року по час проведення перевірки щодо дотримання вимог чинного законодавства в ході виконання договірних зобов`язань за договором № 53-0-08 від 14.08.2017 (щодо капітального ремонту асфальтобетонного покриття по пров. Шевченка в м. Андрушівка).
Слідчим суддею встановлено, що у провадженні СУ ГУ Національної поліції в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування відомості щодо яких внесено до ЄРДР за № 12018060000000070 від 15.03.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлені фактичні дані, які дають підстави вважати, що посадові особи ПП «Сучасне дорожнє будівництво», діючи умисно, за попередньою змовою з посадовими особами Андрушівською міської ради Житомирської області, заволоділи чужим майном шляхом зловживання своїм службовим становищем, а саме бюджетними коштами на суму понад 200 тис. грн.
Зокрема в ході досудового розслідування встановлено, що ПП ««Сучасне дорожнє будівництво» (код ЄРДПОУ 39974495, Житомирська обл., Черняхівський район, смт. Черняхів, вул. Володимирська, 125, директор ОСОБА_5 , іпн. НОМЕР_1 , проживаючи за адресою: АДРЕСА_1 ) протягом 2017 року прийняло участь в 35 публічних закупівлях, а саме: капітальний ремонт, реконструкція доріг, капітальний ремонт інших об`єктів інфраструктури на території Житомирської області на загальну суму понад 26 млн. грн.
Основним замовником робіт в 2017 році виступив Андрушівський виконком міської ради на суму 71103 тис. грн.
В ході аналізу фінансово-господарської діяльності ПП «Сучасне дорожнє будівництво» за 2017 - 2018 роки встановлено, що з метою штучного завищення вартості робіт та привласнення бюджетних коштів посадові підприємства внесли до офіційних документів завідомо неправдиві відомості щодо вартості, об`єму придбаного товару та наданих послуг.
Так, з метою створення видимості фінансово господарської діяльності, незаконного обернення безготівкових коштів в готівкові, здійснення документального оформлення, начебто проведених операцій з купівлі продажу товарів та послуг від СПД з ознаками фіктивності ( тобто зареєстрованих на осіб, що прописані на території Донецької області, СПД зареєстровані за адресами масової реєстрації, деякі СПД вже фігурують в кримінальних провадженнях як фірми з ознаками фіктивності), а саме: ПП «ТБК «основа Тех Буд» (код 41444984); ТОВ «Старк +» (код 40648358); ТОВ «Санторіні Ленд» (код 40035065); ТОВ «СК «Антстрой» (код 36994058); ТОВ «Преміум Деніс» (код 41658090); ТОВ «Вестхем Груп» (код 40752518); ТОВ «Електро-Прайм ОПТ» (код 41443027); ТОВ «Колон Стандарт» (код 41658194); ТОВ «Стандарт-Трейд Компані» (код 41188303); ТОВ «Івент Консалт» (код 41131461).
Згідно інформації з реєстру судових рішень встановлено, що вищевказані СПД фігурують в кримінальних провадженнях як підприємства з ознаками фіктивності, а саме:
- СУ ДФС у Черкаській області відкрито кримінальне провадження № 32012250000000080, в якому ТОВ «СК Анстройв» (код ЄДРПОУ 36994058) визначено як суб`єкт господарської діяльності, що має ознаки фіктивності;
- СУ ФР ДІП у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві відкрито кримінальне провадження № 32017100060000104 від 17.11.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 1 ст. 205 КК України за фактом фіктивного підприємництва, в якому ТОВ «Ларс Торг» (код 409322804), ПП «Форе-Стер» (код 39423834) та ТОВ «Стандарпт-Трейд Компані» (код 41188303) виступають як підприємства транзитно конвертаційної групи, що створені з метою надання послуг з мінімізації податкових зобов`язань.
Також проведено перевірку виконання робіт по капітальному ремонту асфальтобетонного покриття по пров. Шевченка в м. Андрушівка згідно договору № 53-0-08 від 14.08.2017 на суму 1,4 млн. грн., укладеного між Андрушівською сільською радою та ПП ««Сучасне дорожнє будівництво». В ході перевірки встановлено, що роботи по договору виконані не в повному об`ємі, хоча термін дії договору закінчився, розрахунок проведено в повному обсязі.
Таким чином, в ході досудового розслідування встановлені фактичні дані, які дають підстави вважати, що службові особи ПП «Сучасне дорожнє будівництво», діючи за попередньою змовою зі службовими особами Андрушівської міської ради Житомирської області, заволоділи чужим майном шляхом зловживання своїм службовим становищем, а саме бюджетними коштами на суму понад 200 тис. грн.
Враховуючи вищевикладене, слідчий просить призначити позапланову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності Андрушівської міської ради Житомирської області (код ЄДРПОУ 24706710), яка знаходиться за адересою: Житомирська область, Андрушівський район, м. Андрушівка, площа Т. Г. Шевченка, 7, визначити термін ревізії в15 робочих днів. Слідчий подав до суду заяву, в якій просив проводити розгляд клопотання без його участі, клопотання підтримав з наведених у ньому підстав.
Згідно з нормою ч.1 ст.107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалось.
Дослідивши матеріали клопотання та надані докази, слідчий суддя приходить до наступного висновку.
Згідно ч.2 ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Вимогами ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено проведення ревізій органами державного фінансового контролю. Так, позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Національного антикорупційного бюро України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю. Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.
Відповідно до п.27 Постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 р. N 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами», за зверненням правоохоронного органу контролюючі органи в межах своєї компетенції проводять планові та позапланові виїзні ревізії за місцезнаходженням об`єкта контролю.
Згідно п. 29 Постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 р. N 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами», позапланова виїзна ревізія об`єкта контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним клопотання слідчого або прокурора про призначення позапланової виїзної ревізії та ухвали суду про дозвіл на її проведення.
Отже, з урахуванням вищенаведеного, слідчий суддя вважає, що слідчим доведено наявність достатніх підстав для проведення ревізії, а клопотання є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.
Керуючись ст. ст. 93, 309, 395 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 задовольнити.
Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Андрушівської міської ради Житомирської області (код ЄДРПОУ 24706710) яка знаходиться за адересою: Житомирська область, Андрушівський район, м. Андрушівка, площа Т. Г. Шевченка, 7 за період 01.01.2017 року по час проведення перевірки щодо дотримання вимог чинного законодавства в ході виконання договірних зобов`язань за договором № 53-0-08 від 14.08.2017 (щодо капітального ремонту асфальтобетонного покриття по пров. Шевченка в м. Андрушівка) для з`ясування наступних положень, які цікавлять слідство:
1.Чи обгрунтовано та відповідно до чинного законодавства було витрачено кошти місцевого бюджету Андрушівської міської ради Житомирської області в ході виконання договірних зобов`язань за договором № 53-0-08 від 14.08.2017 (щодо капітального ремонту асфальтобетонного покриття по пров. Шевченка в м. Андрушівка. Якщо не відповідають то в чому полягають невідповідності, чи спричинили останні будь-яку шкоду місцевому бюджету, якщо спричинили то в наслідок чиїх дій було спричинено таку шкоду?
2.Чи дотримані службовими особами Андрушівської міської ради Житомирської області вимоги законодавства при підписанні договору № 53-0-08 від 14.08.2017 (щодо капітального ремонту асфальтобетонного покриття по пров. Шевченка в м. Андрушівка)?
3.Чи дотримані, під час виконання договору № 53-0-08 від 14.08.2017 (щодо капітального ремонту асфальтобетонного покриття по пров. Шевченка в м. Андрушівка) вимоги законодавства при здійсненні авторського та технічного нагляду за якістю та обсягами робіт?
4.Чи відповідають об`єми фактично виконаних робіт під час виконання договору № 53-0-08 від 14.08.2017 (щодо капітального ремонту асфальтобетонного покриття по пров. Шевченка в м. Андрушівка) затвердженій проектно-кошторисній документації по об`єкту та інш., документам та актам приймання виконаних робіт?
5.Чи були допущенні порушення чинного законодавства при використанні бюджетних коштів службовими особами Андрушівської міської ради Житомирської області щодо взаємовідносин ПП «Сучасне дорожнє будівництво», зокрема при виконані робіт згідно договору № 53-0-08 від 14.08.2017 (щодо капітального ремонту асфальтобетонного покриття по пров. Шевченка в м. Андрушівка). Якщо так, то ким вони були допущені та які наслідки настали в результаті останніх?
6.Провести зустрічну звірку з ПП «Сучасне дорожнє будівництво» (код ЄРДПОУ 39974495), що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Черняхівський район, смт. Черняхів, вул. Володимирська, 125.
Термін ревізії визначити 15 робочих днів, починаючи з 14.05.2018.
Проведення ревізії доручити Управлінню північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Корольовський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 08.05.2018 |
Оприлюднено | 01.03.2023 |
Номер документу | 73850266 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Корольовський районний суд м. Житомира
Рожкова О. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні