Ухвала
від 07.05.2018 по справі 344/5999/18
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 344/5999/18

Провадження № 1-кс/344/2368/18

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 травня 2018 року м. Івано-Франківськ

Слідчий суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого Івано-Франківського ВП ГУ НП в Івано-Франківській області капітана поліції ОСОБА_3 , яке погодженого з прокурором Івано-Франківської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , про проведення обшуку в рамках кримінального провадження № 42017091010000091 від 27.09.2017,

В С Т А Н О В И В:

Слідчий звернувся з вказаним клопотанням, в обґрунтування якого покликався на те, що слідчим відділом Івано-Франківського ВП ГУНП в Івано-Франківській області проводиться досудове розслідування за матеріалами кримінального провадження №42017091010000091 від 27.09.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Матеріалами клопотання зазначено, що 21.07.2017 року Департаментом житлової комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради на веб-порталі Уповноваженого органу prozzoro.gov.ua оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-07-21-000924-a на закупівлю товару «CPV ДК 021:2015 34140000-0 великовантажні моторотранспортні засоби (бурильно-кранова установка на базі вантажного бортового автомобіля DAF CF 75.250 б/в) або еквівалент» з очікуваною вартістю предмету закупівлі 2 500 000 грн.

Наприкінці липня 2017 року, більш точний період часу досудовим розслідуванням не встановлено, ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , що перебував на посаді директора ТОВ «Зофор» (код ЄДРПОУ 40213887) ввійшли у злочинну змову з невстановленими досудовим розслідуванням особами Департаменту житлової комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради, в співучасті з якими розробили план, спрямований на заволодіння коштами місцевого бюджету у особливо великих розмірах.

Згідно умов цього плану, 08.08.2017 ОСОБА_5 подав до Уповноваженого органу з питань закупівель «Prozzoro» тендерну пропозицію, - автомобіль марки «DAF CF 75.250» із краном маніпулятором (бурильно-кранова установка) 2006 року виготовлення, реєстраційний номер НОМЕР_1 , вартістю 2 470 000 грн. (без ПДВ), при цьому подача пропозиції відбулась з ІР-адреси: НОМЕР_2 , що згідно інформації отриманої з володіння ТОВ «ЮТІМ» була присвоєна ТОВ «Зофор».

Водночас, ОСОБА_5 , достеменно знаючи про те, що у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі», обов`язковою вимогою Замовника до Учасника торгів є наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, надав у складі тендерної документації завідомо підроблений документ, - договір купівлі продажу №01/06 від 01.06.2017, у відповідності до якого ніби-то реалізував ТОВ «Франкобрук» електронавантажувач марки ЕВ-687, 1969 р.в, кузов № НОМЕР_3 , шасі - № НОМЕР_4 .

Поданий ОСОБА_5 документ не відповідав дійсності, оскільки згідно інформації з Управління держпраці в Івано-Франківській області та Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області вищевказаний технологічний транспортний засіб за ФОП ОСОБА_5 та ТОВ «Івано-Франківська дорожня служба», в якого ОСОБА_5 ніби-то придбав електронавантажувач згідно договору № 01/05 від 29.05.2017, зареєстрований не був, та інформація про транспортний засіб з вище переліченими ідентифікаційними ознаками у Єдиному реєстрі сільськогосподарської техніки відсутня.

Не припиняючи своїх протиправних дій, ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , схилили до злочинної змови невстановлених досудовим розслідуванням осіб Департаменту житлової комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради, які у період серпня-вересня 2017 року, в порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», відхилили більш вигідну тендерну пропозицію ТОВ «Івано-Франківський комерційний центр» - 1 945 000 грн., та прийняли тендерну пропозицію ФОП ОСОБА_5 , що призвело до зайвих витрат міського бюджету на суму 525 000 грн., які документально підтверджуються довідкою спеціаліста Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 30.01.2018 та висновком експерта № 9/112 від 20.03.2018.

В подальшому, ОСОБА_5 , діючи за попередньою змовою групою осіб з ОСОБА_6 та невстановлених досудовим розслідуванням особами Департаменту житлової комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради, 26.09.2017 уклав з Департаментом житлової комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради, в особі директора ОСОБА_7 , договір на закупівлю товару № 699/17, на виконання умов якого реалізував Департаменту великовантажний транспортний засіб (бурильно-кранову установку на базі вантажного бортового автомобіля DAF CF 75.250 б/в за ціною 2 470 000 грн., яка у відповідності до висновку експерта № 12.01.2018 № 4.5-65/17 є на 1 501 817 грн. вищою від ринкової вартості.

Вище наведені дані дають органу досудового розслідування підстави вважати, що до вчинення протиправних дій з бюджетними коштами, які виразились у їх розтраті та привласненні, шляхом обману та використання підроблених документів, можуть бути причетні посадові особи ТОВ «Зофор», код ЄДРПОУ 40213887, юридична адреса: м. Івано-Франківськ, вул. Василіянок, 30.

Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав покликаючись на викладені в ньому обставини, просив клопотання задоволити.

Заслухавши слідчого та дослідивши матеріали клопотання вважаю наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Згідно з ч. 3 ст. 234 КПК України у разі необхідності провести обшук слідчий за погодженням з прокурором або прокурор звертається до слідчого судді з відповідним клопотанням, яке повинно містити відомості про: 1) найменування кримінального провадження та його реєстраційний номер; 2) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з розслідуванням якого подається клопотання; 3) правову кваліфікацію кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; 4) підстави для обшуку; 5) житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку; 6) особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться; 7) речі, документи або осіб, яких планується відшукати.

До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання.

У ч. 5 ст. 234 КПК України передбачено підстави, за наявності яких слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, зокрема якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що: було вчинено кримінальне правопорушення; відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи.

Мета проведення обшуку відшукання і вилучення документів, що містять в собі відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення та можуть мати доказове значення в цьому кримінальному провадженні.

При цьому, стороною кримінального провадження, яка звернулась з вказаним клопотанням доведено, що на даний час проводиться вичерпний комплекс заходів, спрямованих на розкриття кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, та встановлення осіб, які його вчинили, а також наявність достатніх підстав вважати, що зазначене кримінальне правопорушення було вчинено, відшукувані речі, документи та грошові кошти мають значення для досудового розслідування, а відомості, які містяться у них, можуть бути доказами під час судового розгляду, як і доведено, що такі можуть знаходитися в нежитлових приміщеннях особи за зазначеною в клопотанні адресою.

Отже, враховуючи вищенаведене, вважаю, що необхідність проведення такої слідчої дії, як обшук, відповідає завданням кримінального провадження, тому клопотання слід задоволити.

Керуючись ст.ст. 234, 235, 309 КПК України,

У Х В А Л И В:

Клопотання задоволити.

Надати дозвіл на проведення обшуку у нежитлових приміщеннях, що розміщені за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Василіянок, 30, та належать на праві приватної власності ПВП «Трель», код ЄДРПОУ 22178678, з метою відшукання і вилучення документів, що містять в собі відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення та можуть мати доказове значення в цьому кримінальному провадженні, зокрема:

- оригінали документів, що були додатками до пропозиції ОСОБА_5 , яка була подана останнім при проведенні відкритих торгів UA-2017-07-21-000924-a на закупівлю товару «CPV ДК 021:2015 34140000-0 великовантажні моторотранспортні засоби (бурильно-кранова установка на базі вантажного бортового автомобіля DAF CF 75.250 б/в);

- оригінали документів щодо придбання ОСОБА_5 вантажного автомобіля марки «DAF CF 75.250», 2006 року виготовлення, реєстраційний номер НОМЕР_1 ;

- оригінали документів щодо придбання ОСОБА_5 додаткового обладнання для буріння, що було встановлене на вантажний автомобіль марки «DAF CF 75.250» перед подачею останнім пропозиції при проведенні електронних торгів;

- оригінали документів щодо придбання та реалізації ОСОБА_5 електронавантажувача марки ЕВ-687, 1969 р.в, кузов № НОМЕР_3 , шасі - № НОМЕР_4 (акти приймання/передачі, видаткові накладні, рахунки фактури, платіжні документи);

- оригінали платіжних документів щодо використання ОСОБА_5 грошових коштів, отриманих від реалізації Департаменту житлової комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради великовантажного транспортного засобу (бурильно-кранової установки на базі вантажного бортового автомобіля DAF CF 75.250 б/в, у відповідності до договору на закупівлю товару № 699/17.

- чорнові записи ОСОБА_6 , що стосуються реалізації Департаменту житлової комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради великовантажного транспортного засобу (бурильно-кранової установки на базі вантажного бортового автомобіля DAF CF 75.250 б/в, у відповідності до договору на закупівлю товару № 699/17, обставин подачі останнім пропозиції, підготовки тендерної документації, одержання та використання грошових коштів;

- журнал реєстрації договорів ТОВ «Зофор» за 2017 рік.

Ухвала діє до 06 червня 2018 року включно та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІвано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення07.05.2018
Оприлюднено27.02.2023
Номер документу73851830
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —344/5999/18

Ухвала від 07.05.2018

Кримінальне

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Островський Л. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні