Ухвала
від 10.05.2018 по справі 809/796/18
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

              ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД                                                                У Х В А Л А                                         про залишення позовної заяви без руху "10" травня 2018 р.                                                                                     Справа № 809/796/18 м. Івано-Франківськ Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Микитюк Р.В., розглянувши матеріали адміністративного позову Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області до    Долинської загальноосвітньої вечірньої школи ІІ-ІІІ ступенів Долинської районної ради Івано-Франківської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),-                                                           В С Т А Н О В И В: 08.05.2018 Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області звернулося до суду з адміністративним позовом  до Долинської загальноосвітньої вечірньої школи ІІ-ІІІ ступенів Долинської районної ради Івано-Франківської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю). Приписами пункту 3 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі також - КАС України) визначено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу. Відповідно до ч.3 ст.161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону. З урахуванням вимог частини 2 статті 169 КАС України, суд зазначає наступне. За змістом вимог частини 1 і 2 статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України "Про судовий збір". Відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 3 вказаного Закону судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством. Частиною 1 статті 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Згідно із частиною 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою або фізичною особою - підприємцем, становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Абзацом 4 статті 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2018 рік", який вступив в дію з 01.01.2018 року, встановлено, що прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць з 1 січня 2018 року складає 1762,00 грн. Із змісту позовних вимог слідує, що позивачем заявлено одну позовну вимогу немайнового характеру, а саме: застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю). Як вбачається з матеріалів справи позивачем, на підтвердження сплати судового збору, надано платіжне доручення №154 від 26.04.2018 про сплату судового збору в розмірі 1600,00 грн., тобто судовий збір сплачено не у повному обсязі. Оскільки позивачем подано документ про сплату судового збору на суму 1600,00  грн. то необхідно додатково долучити документ про сплату судового збору на суму 162,00 грн. (1762,00 грн. - 1600,00 грн. = 162,00 грн.). Вищенаведене свідчить про недотримання вимог Кодексу адміністративного судочинства України та є недоліками позовної заяви, що в свою чергу створює перешкоди для вирішення питання про наявність підстав для відкриття провадження у справі. Таким чином, судом встановлено,  що позовна заява не відповідає вимогам, визначеним статтею 161 Кодексу адміністративного судочинства України. Відповідно до частини 1 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. На підставі наведеного, керуючись статтями 161, 169, 241-243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -                                                            У Х В А Л И В: Позовну заяву Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області   до Долинської загальноосвітньої вечірньої школи ІІ-ІІІ ступенів Долинської районної ради Івано-Франківської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) - залишити без руху. Надати позивачу десятиденний строк з дня вручення (отримання) копії цієї ухвали для усунення вказаних недоліків шляхом подання до суду документу про сплату судового збору у розмірі 162,00 грн. Роз'яснити, що в разі неусунення недоліків у визначений строк позовна заява буде повернена. Відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею. Ухвала окремо від рішення суду оскарженню не підлягає.         Суддя                                                                                              Микитюк Р.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.05.2018
Оприлюднено14.05.2018
Номер документу73872553
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/796/18

Рішення від 04.07.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 25.05.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 10.05.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні