ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 березня 2018 року Справа № 804/3049/17 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Турлакової Н. В. розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Вода Основа до Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області про визнання протиправною та скасування постанови, -
ВСТАНОВИВ :
Товариство з обмеженою відповідальністю Вода Основа звернулось до Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області з адміністративним позовом, в якому просить:
- визнати протиправною та скасувати постанову Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області від 19.04.2017 року № 104/4.1-3/367 про накладення на Товариство з обмеженою відповідальністю Вода Основа штрафу у сумі 480 000,00 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що з 20.03.17 по 29.03.17 відповідачем було проведено перевірку ТОВ Вода Основа , за результатами якої складено акт перевірки №104/4.1-3 та прийнято постанову про накладення штрафу №104/4.1-3/367 від 19.04.2017р. у розмірі 480000грн. Позивач вважає, що висновки, зроблені за результатами перевірки та викладені у акті №104/4.1-3 є незаконними, а оскаржувана постанова прийнята із порушенням законодавства, не відповідає закону та порушує права і законні інтереси позивача, покладаючи на нього неправомірні та надмірні зобов'язання зі сплати штрафу, у зв'язку з чим оскаржувана постанова є протиправною та підлягає скасуванню.
Від відповідача надійшли заперечення в яких він посилається на те, що перевіркою позивача встановлено порушення вимог ч.3 ст.24 та ст.31 КЗпП України, а саме позивачем фактично було допущено ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та без повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. У зв'язку з чим, відповідач вважає, оскаржувану постанову про накладення штрафу №104/4.1-3/367 від 19.04.2017р. у розмірі 480000грн. правомірною, підстави для її скасування відсутні.
Представник позивача до суду не з'явився, про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлений належним чином.
Представник відповідача до суду не з'явився, про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлений належним чином.
Відповідно до ч.9 ст.205 КАС України справу призначено до розгляду у письмовому провадженні на підставі наявних в справі доказів, за відсутності сторін.
Дослідивши чинне законодавство та матеріали справи, судом встановлені наступні обставини.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що в період з 20.03.2017 по 29.03.2017 на підставі наказу №124-П від 13.03.2017 Головним управлінням Держпраці у Дніпропетровській області була проведена планова перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю ВОДА ОСНОВА з питань додержання суб'єктами господарювання законодавства про працю та загальнообов'язкове державне соціальне страхування за результатами якої був складений акт перевірки №104/4.1-3 від 29.03.2017р.
Відповідно до вказаного Акта, перевіркою встановлено, що на підприємстві існують випадки укладання цивільно-правових угод, які мають ознаки трудових договорів, які повинні укладатись у відповідності до норм трудового законодавства, а саме:
1) 03 серпня 2015 року було укладено договір №02/08гпх між ТОВ ВОДА ОСНОВА в особі директора ОСОБА_2 (Замовник), що діє на підставі статуту, з однієї сторони, та громадянином ОСОБА_2 (Підрядник).
Згідно з яким, відповідно до п. 1.1 розділу 1 Обов'язки сторін Підрядник зобов'язується провести своїми силами на свій страх та ризик для передачі підприємству послугу в зазначені договірні строки: свабування свердловини. Строк здачі - 31.08.2015р.
Згідно з п.1.3 Підрядник зобов'язується забезпечити бережливе відношення до обладнання, устаткування, інструментам, а також до сировини та матеріалів, переданих підряднику адміністрацією підприємства для надання послуг.
Згідно з п.2.1 розділу 2 Порядок розрахунків за надані послуги адміністрація підприємства оплачує прийняті від підрядника послуги за ціною відповідно домовленості 659,00 грн.
2) 04 листопада 2015 року було укладено договір підряду №04/11 між ТОВ ВОДА ОСНОВА в особі директора ОСОБА_2 (Замовник), що діє на підставі статуту, з однієї сторони, та громадянином ОСОБА_3 (Виконавець).
Згідно з яким, відповідно до п.1.1 розділу 1 Предмет договору Замовник доручає, а Виконавець власними або залученими силами приймає на себе зобов'язання виконати на свій страх та ризик та під свою відповідальність наступні роботи: буріння розвідувально-експлуатаційної свердловини у с. Королева, Новомосковського району, на об'єкті - МФМ - 1 СООО Дружба - Казначеєвка в строк до 30 листопада 2015 року.
Згідно з п. 1.2 Робота повинна відповідати вимогам ДБН України та будівельним нормам, які застосовуються до даного виду робіт.
Відповідно до п. 3.2 розділу 3 Права та обов'язки сторін Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно планує, організує та виконує роботи. На нього не розповсюджується дія Правил внутрішнього трудового розпорядку Замовника.
Згідно з п.3.6 Замовник зобов'язаний забезпечити Виконавця усіма необхідними матеріалами для виконання роботи, яка передбачена цим договором.
Відповідно до п.2.1 розділу 2 Розмір та порядок оплати адміністрація підприємства оплачує прийняті від підрядника послуги за ціною відповідно домовленості 1000,00 грн.
3) 20 липня 2016року було укладено договір підряду №20/7 між ТОВ ВОДА ОСНОВА в особі директора ОСОБА_2 (Замовник), що діє на підставі статуту, з однієї сторони, та громадянином ОСОБА_4 (Виконавець).
Згідно з яким відповідно до п.1.1 розділу 1 Предмет договору Замовник доручає, а Виконавець власними або залученими силами приймає на себе зобов'язання виконати на свій страх та ризик та під свою відповідальність роботи по бурінню розвідувально-експлуатаційної свердловини на об'єкті с. Башмачка, в строк до 29 липня 2016 року.
Згідно з п.1.2 Робота повинна відповідати вимогам ДБН України та будівельним нормам, які застосовуються до даного виду робіт.
Відповідно до п.3.2 розділу 3 Права та обов'язки сторін Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно планує, організує та виконує роботи. На нього не розповсюджується дія Правил внутрішнього трудового розпорядку Замовника.
Згідно з п.3.6 Замовник зобов'язаний забезпечити Виконавця усіма необхідними матеріалами для виконання роботи, яка передбачена цим договором.
Відповідно до п.2.1 розділу 2 Розмір та порядок оплати адміністрація підприємства оплачує прийняті від підрядника послуги за ціною відповідно домовленості 1000,00 грн.
4) 01 грудня 2016 року було укладено договір підряду №02/12 між ТОВ ВОДА ОСНОВА в особі директора Лук'яненко Андрія Олександровича (Замовник), що діє на підставі статуту, з однієї сторони, та громадянином ОСОБА_5 (Виконавець).
Згідно з яким відповідно до п.1.1 розділу 1 Предмет договору Замовник доручає, а Виконавець власними або залученими силами приймає на себе зобов'язання виконати на свій страх та ризик та під свою відповідальність наступні роботи : - Водозниження насосами на об'єкті Реконструкція та будівництво готельного комплексу за адресою вул.Горького, 44 в Голосіївському районі м.Києва; - Буріння розвідувально-експлуатаційної свердловини за адресою Петриківський район, с. Єлизаветівка, вул.Приозерна, 2.
Згідно з п.1.2 Робота повинна відповідати вимогам ДБН України та будівельним нормам, які застосовуються до даного виду робіт.
Відповідно до п. 3.2 розділу 3 Права та обов'язки сторін Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно планує, організує та виконує роботи. На нього не розповсюджується дія Правил внутрішнього трудового розпорядку Замовника.
Згідно з п.3.6 Замовник зобов'язаний забезпечити Виконавця усіма необхідними матеріалами для виконання роботи, яка передбачена цим договором.
Відповідно до п.2.1. розділу 2 Розмір та порядок оплати адміністрація підприємства оплачує прийняті від підрядника послуги за ціною відповідно домовленості : по першому об'єкту ,3000,00 грн., по другому об'єкту 2000,00 грн.
5) 01 грудня 2016року було укладено договір підряду №02/12 між ТОВ ВОДА ОСНОВА в особі директора Лук'яненко Андрія Олександровича (Замовник), що діє на підставі статуту, з однієї сторони, та громадянином ОСОБА_6 (Виконавець).
Згідно з яким відповідно до п.1.1 розділу 1 Предмет договору Замовник доручає, а Виконавець власними або залученими силами приймає на себе зобов'язання виконати на свій страх та ризик та під свою відповідальність наступні роботи : - Водозниження насосами на об'єкті Реконструкція та будівництво готельного комплексу за адресою вул.Горького, 44 в Голосіївському районі м.Києва; - Буріння розвідувально-експлуатаційної свердловини за адресою Петриківський район, с. Єлизаветівка, вул.Приозерна, 2.
Згідно з п.1.2 Робота повинна відповідати вимогам ДБН України та будівельним нормам, які застосовуються до даного виду робіт.
Відповідно до п. 3.2 розділу 3 Права та обов'язки сторін Виконавець виконує роботу на свій ризик, самостійно планує, організує та виконує роботи. На нього не розповсюджується дія Правил внутрішнього трудового розпорядку Замовника.
Згідно з п.3.6 Замовник зобов'язаний забезпечити Виконавця усіма необхідними матеріалами для виконання роботи, яка передбачена цим договором.
Відповідно до п. 2.1. розділу 2 Розмір та порядок оплати адміністрація підприємства оплачує прийняті від підрядника послуги за ціною відповідно домовленості : по першому об'єкту 3000,00 грн., по другому об'єкту 2000,00 грн.
На підставі вказаного Акта перевірки, відповідачем прийнято постанову про накладення штрафу № 104/4.1-3/367 від 19.04.2017 на ТОВ ВОДА ОСНОВА , за порушення вимог ч.3 ст. 24 та ст.31 КЗпП України, за не дотримання вимог ч.3 ст. 24 КЗпП України, згідно якої: Працівник не може бути допущений до роботи без укладання трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України та вимог ст. 31 КЗпП України, згідно якої: Власник або уповноважений ним орган не має права вимагати від працівника виконання роботи, не обумовленої трудовим договором .
Згідно Довідки АА №508294 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) основним видом діяльності ТОВ ВОДА ОСНОВА за КВЕД-2010: є 43.13 Розвідувальне буріння.
Відповідно до ст. 259 КЗпП України, державний нагляд та контроль за додержанням законодавства про працю юридичними особами незалежно від форми власності, виду діяльності, господарювання, фізичними особами - підприємцями, які використовують найману працю, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Згідно із п.п.1, 7 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 96 від 11.02.2015 р., Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб. Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Постановою Кабінету Міністрів України № 100 від 11.02.2015р. утворено територіальні органи Держпраці, зокрема, Головне Управління Держпраці у Дніпропетровській області.
Наказом Держпраці №8 від 04.02.2016р. затверджено Положення про Головне Управління Держпраці у Дніпропетровській області, згідно з п. 1 якого, Головне Управління Держпраці у Дніпропетровській області є територіальним органом Державної служби України з питань праці, що їй підпорядковується.
Підпунктом 5 пункту 4 Положення передбачено, що Головне управління здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням законодавства про працю.
Отже, Головне управління Держпраці у Дніпропетровській області є повноважним органом, який забезпечує реалізацію державної політики з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю на території Дніпропетровської області.
Зазначене управління здійснює діяльність у сфері нагляду за додержанням законодавства про працю у відповідності до вимог Порядку проведення перевірок посадовими особами Державної інспекції України з питань праці та її територіальних органів, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України № 390 від 02.01.2012 р., зареєстрованого Міністерством юстиції 30.07.2012 р. за № 31291/21603.
Згідно ст.21 КЗпП України, трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Відповідно до ч.3 ст.24 КЗпП України, працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно ст.31 КЗпП України, Власник або уповноважений ним орган не має права вимагати від працівника виконання роботи, не обумовленої трудовим договором.
Абз.2 ч.2 ст.265 КЗпП України передбачено, що юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків - у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.
Ст. 18 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ від 14.10.1992 передбачено, що до робіт з підвищеною небезпекою не допускаються працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Крім того, ст.21 Закону України № 2694-ХІІ визначає, що роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).
Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року №1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки , у додатку 2 до якого затверджено Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, на виконання яких суб'єкт господарювання зобов'язаний отримати дозвіл, у додатку 6 затверджено Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, що виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, у додатку 7 до якого затверджено Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатується (застосовується) на підставі декларації відповідальності матеріально - технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Судом встановлено, згідно з висновками, викладеними в акті перевірки №104/4.1-3 від 29.03.2017, перевіркою встановлено порушення позивачем вимог чинного трудового законодавства, а саме: на підприємстві існують випадки укладання цивільно-правових угод, які мають ознаки трудових договорів, які повинні укладатись у відповідності до норм трудового законодавства.
Так, позивачем укладалися наступні договори: договір №02/08гпх із громадянином ОСОБА_2 (Підрядник); договір підряду №04/11 із громадянином ОСОБА_3 (Виконавець); договір підряду №20/7 із громадянином ОСОБА_4 (Виконавець); договір підряду №02/12 із громадянином ОСОБА_5 (Виконавець); договір підряду №02/12 із громадянином ОСОБА_6 (Виконавець)
З огляду на норми законодавства, слід зазначити, що відповідно до ст.21 КЗпП України, трудовий договір - це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Цивільно-правовий договір - це угода між громадянином і організацією (підприємством тощо) на виконання першим певної роботи (а саме: договір підряду, договір доручення тощо), предметом якого є надання певного результату праці, але за цього виду договору не виникають трудові відносини, на які поширюється трудове законодавство.
Серед ознак, за допомогою яких відрізняються один вид договору від іншого, можна виділити такі: за договором підряду, укладеним між власником і громадянином, останній зобов'язується за винагороду виконувати для підприємства індивідуально визначену роботу. Основною ознакою, що відрізняє підрядні відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес трудової діяльності, її організація.
За цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату. Підрядчик, на відміну від працівника, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, він сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик. Отже, за наявності ознак, притаманних саме трудовим відносинам, укладається трудовий договір, за наявності ж ознак, притаманних цивільно-правовим відносинам, укладається цивільно-правовий договір.
При цьому, неприпустимо оформляти договори цивільно-правового характеру на виконання небезпечних робіт, а також робіт, які мають постійний характер виконання.
Так, згідно Довідки АА №508294 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України основним видом діяльності ТОВ ВОДА ОСНОВА за КВЕД-2010: є 43.13 Розвідувальне буріння.
Зазначені роботи відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою , який затверджено наказом Державного Комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 відносяться до 23. Промислово-геофізичні дослідження свердловин.
Згідно з п. 1.7 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці , який затверджено наказом Державного Комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 року №15 : Робота з підвищеною небезпекою - це робота в умовах впливу шкідливих і небезпечних виробничих чинників або така, де є потреба в професійному доборі, чи пов'язана з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров'ю, майну, довкіллю. На підприємствах на основі Переліку, з урахуванням специфіки виробництва, роботодавцем розробляється і затверджується відповідний перелік робіт з підвищеною небезпекою, для проведення яких потрібні спеціальне навчання і щорічна перевірка знань з питань охорони праці .
Враховуючи вимоги закону про необхідність одержання дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, навіть при укладенні договору підряду, предметом якого є виконання робіт підвищеної небезпеки, підрядник (виконавець) зобов'язаний мати відповідний дозвіл на виконання таких робіт.
Отже, виходячи з вищевикладеного, за результатами проведеної перевірки встановлено:
- роботи, на виконання яких ТОВ ВОДА ОСНОВА укладало договори підряду з фізичними особами, у тому числі зі свабування свердловин, за своїм технологічним процесом пов'язані з бурінням свердловин, отже відносяться до робіт з підвищеною небезпекою та потребують спеціального дозволу на їх виконання, який відсутній у фізичних осіб - підрядників;
- зазначені роботи відносяться за КВЕД до робіт постійного характеру ТОВ ВОДА ОСНОВА , тобто їх можуть виконувати штатні працівники підприємства, які пройшли навчання, інструктаж та перевірку знань з охорони праці;
- відповідно до умов договорів підряду фізичні особи - підрядники для виконання робіт використовують матеріали та устаткування ТОВ ВОДА ОСНОВА .
Устаткування для буріння, яким користуються підрядники, відповідно до Додатку 7 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відноситься до устаткування підвищеної небезпеки, що експлуатується (застосовується) на підставі декларації відповідальності матеріально - технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Таким чином, враховуючи специфіку роботи підприємства, а саме розвідувальне буріння та інші спеціалізовані будівельні роботи, директором ТОВ ВОДА ОСНОВА фактично було допущено ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та без повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
З огляду на сукупність встановлених під час судового розгляду справи обставин, суд прийшов до висновку, що постанова №104/4.1-3/367 від 19.04.2017р. про накладення штрафу на позивача, винесена Головним управлінням Держпраці у Дніпропетровській області, відповідає вимогам чинного законодавства.
Відповідно до ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Оцінуючи усі докази, які були досліджені судом у їх сукупності, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.
Керуючись ст.ст.241-250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю Вода Основа (49022, м.Дніпро, вул.Молодогвардійська, 1а, ЄДРПОУ 37540121) до Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області (49050, м.Дніпро, вул.Казакова, 3, ЄДРПОУ 39788766) про визнання протиправною та скасування постанови - відмовити.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Н.В. Турлакова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.03.2018 |
Оприлюднено | 15.05.2018 |
Номер документу | 73898123 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Чабаненко С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні