Постанова
від 19.06.2007 по справі 20-6/078
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД М. СЕВАСТОПОЛЯ

20-6/078

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

 

справа № 20-6/078

ПОСТАНОВА

і м е н е м     У к р а ї н и

"19" червня 2007 р.  10:50                                                                                          м. Севастополь

Господарський суд міста Севастополя в складі:

судді Лазарева С.Г., при секретарі Єрмолаєвої О.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Севастополі адміністративну справу

за позовом Державної податкової  інспекції у Ленінському районі м. Севастополя до Громадської організації Севастопольської міської Федерації Культуризму про припинення юридичної особи,

за участю представників:

позивача –Павленко Романа Григоровича, старшого державного податкового інспектора відділу представництва інтересів в судах та організації позовної роботи юридичного управління ДПА у м.Севастополі, довіреність № 10-004/260 від 25.05.2007,

відповідача –не з'явився,

          

С у т ь   с п о р а:

ДПІ в Ленінському районі м.Севастополя звернулося в порядку статей 104-107 Кодексу адміністративного судочинства України до господарського суду з позовної заявою про припинення юридичної особи - Громадської організації Севастопольської міської Федерації Культуризму, посилаючись на те, що відповідачем в порушення пункту 4.1 статті 4 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” не надається звітність у ДПІ більш року.  

Ухвалою від 25.05.2007 відкрито провадження у адміністративній справі, справа призначена до судового розгляду на 19.06.2007.

В ході судового розгляду позивач звернувся з усним клопотанням про уточнення позовних вимог в частини найменування відповідача

Відповідно до положень статті 51 Кодексу адміністративного судочинства України позивач має право уточнити позовні вимоги в будь-який час до закінчення судового розгляду.

Оскільки уточнення позовних вимог є правом позивача і не порушує чиї-небудь права, свободи чи інтереси, суд визнав можливим заявлене клопотання задовольнити.

Відповідач в судове засідання не з'явився, відзив на позов та витребувані судом документи не представив, про дату і час судового засідання був повідомлен належним чином.

Відповідно до частини другої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття в судове засідання без поважних причин представника сторони або третьої особи, які прибули в судове засідання, або неповідомлення ним про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду справи.

При викладених обставинах, враховуючи те, що відповідач викликався в судове засідання, зобов'язувався надати необхідні для розгляду справи документи, але в суд не з'явився та не надав витребувані документи, суд вважає можливим розглянути справу у відсутність відповідача за наявними в ній матеріалами.

Згідно ст.ст.27, 49, 51, 130 Кодексу адміністративного судочинства України, представнику позивача роз'яснені його процесуальні права і обов'язки.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши представлені докази, заслуховуючи пояснення представника позивача, суд

в с т а н о в и в:

Громадська організація Севастопольська міська Федерація Культуризму зареєстрована як суб'єкт підприємницької діяльності –юридична особа Управлінням юстиції м.Севастополя 20.06.1996 за № 204, перебуває на обліку як платник податків та зборів в Державної податкової інспекції у Ленінському районі м.Севастополя з 19.09.1996 за № 00003644.

Відповідно до підпункту 2 пункту 1 статті 9 Закону України “Про систему оподаткування” платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

Згідно статті 4 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платниками податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” платники податків зобов'язані в строки, встановлені законом, представляти в податковий орган декларації за відповідний звітний період.

Згідно пункту 4 Прикінцевих положень Господарського кодексу України, набраного закону силу з 01.01.2004р., до господарських  відносин, що  виникли до набрання чинності відповідними положеннями Господарського кодексу України, зазначені положення застосовуються щодо тих прав і обов'язків, які продовжують існувати або виникли після набрання  чинності цими положеннями.

Відповідно до пункту 8 статті 19 Господарського кодексу України усі суб'єкти господарювання зобов'язані здійснювати первинний (оперативний) та бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складати статистичну інформацію, а також надавати відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності, інші дані, визначені законом.  

Порядок та строки представлення звітності контролюючим органам визначені Законом України “Про порядок погашення зобов'язань платниками податків перед бюджетами та державними цільовими фондами ”від 21.12.2000р. № 2181.

В порушення вимог Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платниками податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” відповідач з моменту реєстрації в ДПІ у Ленінському районі м. Севастополя податкові розрахунки, звіти, декларації та інші документи, зв'язані з сплатою податків, інших обов'язкових платежів, не представляє, що підтверджується матеріалами справи, а саме: актом від 25.09.2006.

Відповідно до частини 2 статті 38  Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” від 15.05.03р. № 755-IV, підставами для постановляння судового рішення щодо припинення юридичної особи є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Згідно пунктів 6, 7 статті 59 Господарського кодексу України, суб'єкт господарювання ліквідується у разі скасування його державної реєстрації у випадках, передбачених законом. Скасування державної реєстрації позбавляє  суб'єкта господарювання статусу юридичної особи і є підставою для вилучення його з державного реєстру. Суб'єкт господарювання вважається ліквідованим з дня внесення до державного реєстру запису про припинення його діяльності. Такий запис вноситься після затвердження ліквідаційного балансу відповідно до вимог цього Кодексу.

Таким чином, суд вважає вимоги позивача щодо припинення державної реєстрації Громадської організації Севастопольської міської Федерації Культуризму обґрунтованими та підлягаючими задоволенню.

Відповідно до пункту 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі висловленого, керуючись ст. 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців”, ст. 94, 158-163, Кодексу адміністративного судочинства України, суд –

ПОСТАНОВИВ:

1.          Позов задовольнити повністю.

2.          Припинити юридичну особу –Громадська організація Севастопольська міська Федерація Культуризму, російською мовою: Общественная организация Севастопольская городская федерация культуризма (м.Севастополь, Стрелецкий спуск, 1, код ЄДРПОУ 23664814, зареєстровано Управлінням юстиції м.Севастополя 20.06.1996 за № 204)

3.          Проведення ліквідаційних заходів для державної реєстрації припинення юридичної особи покласти на Громадську організацію Севастопольську міську Федерацію Культуризму.

4.          Надіслати копію рішення державному реєстратору Ленінської районної державної адміністрації м. Севастополя, після набрання рішенням законної сили, для внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, а також Управлінню юстиції м.Севастополя для відома.

5.          Копії постанови направити сторонам.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Севастопольського апеляційного господарського суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку частини 5 статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана в строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

Суддя                                             підпис                                                С.Г.Лазарев

З оригіналом згідно

Суддя                                                                                          С.Г.Лазарев

22.06.2007

Постанова складена та підписана

в порядку ч. 3 ст. 160 КАС України

22.06.2007.

СудГосподарський суд м. Севастополя
Дата ухвалення рішення19.06.2007
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу739028
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20-6/078

Постанова від 19.06.2007

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Лазарев С.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні