Рішення
від 07.05.2018 по справі 904/1276/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07.05.2018м. ДніпроСправа № 904/1276/18

Господарський суд Дніпропетровської області у складі: суддя Петрова В.І.

за участю секретаря судового засідання Кутяєва В.С.

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "НАШЕ МАЙБУТНЄ", м. Новомосковськ, Дніпропетровська область

до Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради, м. Дніпро

про стягнення заборгованості за договором поставки

Представники:

від позивача: Павлов Є.Г., дов. від 04.01.2018р.

від відповідача: не з'явився

СУТЬ СПОРУ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "НАШЕ МАЙБУТНЄ" звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області з позовною заявою до Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради, в якій просить стягнути з останнього заборгованість у розмірі 22 138,00грн.

Позовні вимоги обгрунтовував неналежним виконанням відповідачем умов договору №79-ТМЦ від 10.11.2017р. щодо своєчасної та повної оплати отриманого товару.

Ухвалою суду від 03.04.2018р. прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, розпочато розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням сторін, призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 19.04.2018р.

Ухвалою суду від 19.04.2018р. у судовому засіданні оголошено перерву до 07.05.2018р.

Відповідач явку представника в судові засідання не забезпечив, відзив на позов не подав, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.

07.05.2018р. у судовому засіданні проголошені вступна та резолютивна частини рішення відповідно до ст.240 Господарського процесуального кодексу України.

Розглянувши справу за наявними в ній матеріалами відповідно до ч.9 ст.165 Господарського процесуального кодексу України, заслухавши пояснення представника позивача, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

10.11.2017р. між Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "НАШЕ МАЙБУТНЄ" (постачальник) укладено договір №79-ТМЦ.

Згідно п.1.1. договору постачальник зобов'язався протягом 2017 року поставити замовникові продукти харчування (далі - товар), зазначений у Специфікації, а замовник - прийняти та оплатити такий товар. Найменування товару: крохмалі та крохмалепродукти (крупа манна), кількість товару становить 4 286,00грн.

Відповідно до п.3.1. договору ціна цього договору становить 49 717,60грн., у т.ч. ПДВ 8 286,27грн. Ціна вказана з урахуванням усіх необхідних витрат (транспорті витрати, податки, пакування, фасування, навантаження, розвантаження тощо). Ціна за одиницю товару вказана у Специфікації. Ціна за одиницю товару може змінюватись протягом дії договору до повного виконання зобов'язань сторонами, у випадку зміни ціни за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі.

За п.5.1. договору строк (термін) поставки (передачі) товару: з дня укладення договору протягом 2017 року за виключенням вихідних, канікулярних та святкових днів 1 раз на місяць відповідно до заявок замовника (згідно специфікації - Додаток 1 до договору), що надаються постачальнику на електронну пошту за адресою: trocenko_sv@sheree.dp.ua. Товар постачається протягом 5 календарних днів з дня надання заявки від замовника. Поставки здійснюються у відповідності до графіку поставки харчових продуктів (Додаток 2 до договору).

Пунктом 5.2. договору передбачено, що місце поставки (передачі) товару: заклади освіти замовника відповідно до Дислокації (Додаток 3 до договору). Постачальник розвозить товар у кожний заклад та самостійно проводить розвантажувальні роботи.

Згідно п.5.4. договору датою поставки товару є дата приймання товару представниками закладів освіти замовника відповідно до Дислокації (Додаток 3). Перехід права власності на товар відбувається в момент прийняття представником закладу освіти відповідно до Дислокації партії товару. Доказом прийняття товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами учасника та закладу освіти при передачі товару. Право власності на товар переходить до замовника в момент отримання товару від постачальника за належно оформленою та підписаною представниками обох сторін накладною.

Відповідно до ч.1 ст.712 Цивільного кодексу України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов"язується передати у встановлений строк товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов"язаних з особистими, сімейними, домашніми або іншим подібним використанням, а покупець зобов"язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.

Згідно ч.2 ст.712 Цивільного кодексу України до договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.

15.12.2017р. позивач поставив відповідачу товар на загальну суму 49 717,60грн., що підтверджується видатковими накладними, підписаними сторонами без будь-яких зауважень (а.с.30-32).

Відповідно до ст.692 Цивільного кодексу України покупець зобов"язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару. Покупець зобов'язаний сплатити продавцеві повну ціну переданого товару.

Пунктом 4.1. договору передбачено, що розрахунки проводяться за фактично поставлений товар згідно накладних шляхом перерахування замовником на розрахунковий рахунок постачальника бюджетних коштів. Замовник має право на відстрочення платежів строком до 30 календарних днів з моменту надходження бюджетних коштів на відповідний рахунок замовника, відкритий в органах ГУ ДКСУ.

За п.п.6.1.1. п.6.1. договору замовник зобов"язаний своєчасно (відповідно до терміну відстрочення платежів) та в повному обсязі сплачувати за поставлений товар.

Постачальник має право своєчасно та у повному обсязі отримувати плату за поставлений товар (п.п.6.4.1. п.6.4. договору).

Відповідно до ч.1 ст.530 Цивільного кодексу України якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Як вбачається з матеріалів справи, відповідач частково розрахувався з позивачем за поставлений товар у розмірі 27 399,60грн., у зв"язку з чим заборгованість відповідача перед позивачем складає 22 318,00грн.

Згідно ч.1 ст.193 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом (ст.525 Цивільного кодексу України).

Відповідно до приписів ст.629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим до виконання.

За ч.1 ст.625 Цивільного кодексу України боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов'язання.

Згідно ст.610 Цивільного кодексу України порушенням зобов"язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов"язання (неналежне виконання).

Враховуючи викладене, суд вбачає підстави для задоволення позовних вимог про стягнення з відповідача заборгованості у розмірі 22 138,00грн.

Керуючись ст.ст.73, 74, 76-79, 86, 129, ч.9 ст.165, 232, 233, 237, 238, 240 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Стягнути з Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75, ідентифікаційний код в ЄДРПОУ 40506248) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "НАШЕ МАЙБУТНЄ" (51200, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Сучкова, 32, ідентифікаційний код в ЄДРПОУ 36181620) заборгованість у розмірі 22 138,00грн. (двадцять дві тисячі сто тридцять вісім) та 1 762,00грн. (одна тисяча сімсот шістдесят дві) судового збору.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення суду набирає законної сили у відповідності до ст.241 Господарського процесуального кодексу України.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та у строки, передбачені ст.256, п.п.17.5 п.17 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України.

Повне рішення складено 11.05.2018р.

Суддя В.І. Петрова

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення07.05.2018
Оприлюднено16.05.2018
Номер документу73925028
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/1276/18

Судовий наказ від 01.06.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Петрова Валентина Іванівна

Рішення від 07.05.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Петрова Валентина Іванівна

Ухвала від 19.04.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Петрова Валентина Іванівна

Ухвала від 03.04.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Петрова Валентина Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні