ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.: (057) 702-07-99, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua
Р І Ш Е Н Н Я
іменем України
26.04.2018 Справа № 905/54/18
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю Івеста , м. Маріуполь
до відповідача: Маріупольської міської ради, м. Маріуполь
про визнання поновленим договору оренди земельної ділянки, зобов'язання Маріупольської міської ради укласти додаткову угоду
Суддя Матюхін В.І.
Секретар судового засідання Вороніна О.С.
Представники:
позивача: не з'яв.
відповідача: не з'яв.
Товариство з обмеженою відповідальністю Івеста звернулось до господарського суду з позовом до Маріупольської міської ради про:
- визнання поновленим договору оренди земельної ділянки від 22.04.2010, зареєстрованого за №04.10.196.00055, на строк 5 років, до 15.12.2019р.;
- зобов'язання Маріупольської міської ради укласти додаткову угоду до договору оренди земельної ділянки від 22.04.2010 року, зареєстрованого за №04.10.196.00055.
В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на те, що 22.04.2010 між сторонами був укладений договір оренди земельної ділянки строком на 3 роки. Додатковою угодою строк його дії був подовжений до 15.12.2014. За два місяці до закінчення дії договору позивач звернувся до відповідача з листом-повідомленням, в якому повідомив про намір скористатися переважним правом на укладення договору оренди землі на новий строк, проте, останній, в порушення ч.5 ст.33 Закону України Про оренду землі не відповів на згадану пропозиції та не уклав додаткову угоду про поновлення договору оренди землі.
Позивачем до позовної заяви додані копії своїх листів-повідомлень до відповідача №9 від 25.06.2014, №21 від 24.10.2014 і №27 20.11.2014, копія відповіді виконкому відповідача на своє звернення №27 20.11.2014, а також проект запропонованої редакції додаткової угоди.
Маріупольська міська рада відзивом на позов вимоги товариства не визнала з посиланням на те, що:
- на звернення ТОВ «Івеста» з листами від 25.06.2014 та 20.11.2014 про бажання продовжити договір оренди землі на новий строк, нею були надані відповіді (листи від 11.12.2014 №16-4056-03 та від 05.08.2014 №031-188/1 із роз'ясненням порядку подовження договору оренди земельної ділянки з посиланням на нормативно-правові акти та рекомендовано надати відповідні документи через центр надання адміністративних послуг;
- відповідно до рішення Маріупольської міської ради від 28.07.2016 №7/9-517, до переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр адміністративних послуг міської ради та його територіальний відділ належить Рішення міської ради про поновлення договору оренди землі ;
- листом від 23.12.2014 №2320 рада направило лист про заперечення у поновлені договору оренди земельної ділянки;
- позивач зазначає, що не отримував від Маріупольської міської ради заперечень проти поновлення договору оренди земельної ділянки, але листом від 30.12.2014 №30 позивач повідомив, що отримав лист заперечення від 23.12.2014 №2320 від Маріупольської міської ради;
- ТОВ Івеста не було дотримано вимог п.3 ч.1 ст.123 Земельного кодексу України, які роз'яснювала у своїх листах рада;
- на підставі листа-повідомлення про бажання поновити договір оренди земельної ділянки, проекту додаткової угоди та при наявності листа-заперечення міськради, рада не має законних підстав для поновлення договору оренди земельної ділянки;
- необхідною умовою укладення договору оренди земельної ділянки, яка перебуває у державній власності, є наявність рішення відповідного органу про надання земельної ділянки і за відсутності такого рішення зобов'язати цей орган в судовому порядку укласти такий договір або ж його поновити неможливо, оскільки це суперечить вимогам законодавства - відповідно до ст.319 ЦК власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд;
- реалізація переважного права на поновлення договору оренди земельної ділянки можлива лише за наявності волевиявлення на те сторін, яке з боку уповноваженого органу оформлюється відповідним рішенням;
- поновлення договірних відносин стосовно оренди земельної ділянки комунальної або державної власності можливе лише шляхом прийняття відповідного рішення органу місцевого самоврядування або виконавчої влади, який за законодавством має такі повноваження;
- суд не може вирішувати питання, віднесені до компетенції органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування, зокрема про укладення чи поновлення договору оренди земельної ділянки (п.7 із змінами, внесеними згідно з постановою Пленуму Верховного Суду України від 19 березня 2010 року № 2);
- згідно ст.ст.125, 126 ЗК України, право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав; право користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень";
- згідно Податкового кодексу України, підставою нарахування орендної плати є зареєстрований договір оренди земельної ділянки, якого у ТОВ Івеста не має.
Маріупольська міська рада також наголошує на тому, що вона як власник землі не бажає поновлювати договір оренди земельної ділянки та бажає звільнити територію міста від торгівельних об'єктів.
Товариство з обмеженою відповідальністю Івеста відповіддю на відзив заперечення відповідача вважає безпідставними з огляду на наступне:
1. Позивач звертався до Маріупольської міської ради з листом-повідомленням №8 від 25.06.2014 року про бажання подовжити термін дії договору оренди земельних ділянок від 22.04.2010 року на новий термін. Маріупольська міська рада надала відповідь листом №031-188/1 від 05.08.2014 року за підписом секретаря міської ради ОСОБА_1, в якому не висловила заперечень проти подовження строку дії договору оренди на новий термін. Крім того, у листі зазначено, що відповідно до регламенту Маріупольської міської ради виключно на пленарних засіданнях міської ради приймаються рішення відносно регулювання земельних відносин, та запропоновано надати документи, передбачені чинним законодавством.
2. Відповідач зауважив про наявність заперечень орендодавця щодо поновлення договору оренди землі і послався на лист від 23.12.2014 року №2320, який у дійсності є лист управління земельних відносин, а не Маріупольської міської ради.
Згідно договору оренди від 22.04.2010 року, який був зареєстрований в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі 29 квітня 2010 року за №04.10.197.00033, між позивачем та відповідачем виникли цивільно-правові відносини. Сторонами цих відносин є орендодавець - Маріупольська міська рада, відповідач по справі, та орендар - ТОВ «Івеста» , позивач по справі.
Позивач не надав рішення Маріупольської міської ради про заперечення стосовно поновлення договору оренди землі.
Відповідач посилається на лист управління земельних відносин №2320 від 23.12.2014 року. У відповідності до статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» управління земельних відносин є структурою Маріупольської міської ради та діє у відповідності до затвердженого радою положення про управління.
Згідно положенню про Управління земельних відносин Маріупольської міської ради, затвердженого рішенням міськради №6/31-3827 від 26.11.2013 року, серед функцій управління не має функції приймати від імені Маріупольської міської ради рішення про відсутність наміру поновлювати дію договору оренди земельної ділянки та направляти на адресу орендаря лист-повідомлення.
Статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймаються на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків передбачених законом. Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин.
Маріупольська міська рада не приймала рішення у встановленому законом порядку про відсутність наміру поновлювати дію договору оренди земельної ділянки та про направлення на адресу позивача листа-повідомлення.
Лист управління земельних відносин №2320 від 23.12.2014 року не може бути листом Маріупольської міської ради. В свою чергу управління земельних відносин не є уповноваженою особою на приймання рішень замість Маріупольської міської ради.
Ухвалою від 19.03.2018:
- строк підготовчого провадження продовжено на 30 днів, до 02.05.2018 включно;
- відкладено підготовче засідання на 29.03.2018 року;
- визнано явку представників обох сторін у підготовче засідання обов'язковою.
У підготовче засідання 29.03.2018 представник позивача з'явився, відповідач свого представника до суду не направив, у зв'язку з чим ухвалою від 29.03.2018 розгляд справи (підготовче засідання) відкладено на 12.04.2018 року об 11:00 год. і визначено строк, до якого відповідач має право надати заперечення на відповідь позивача - до 09.04.2018.
Маріупольська міська рада заперечення на відповідь позивача не надала, у підготовче засідання 12.04.2018 року свого представника не направила.
Ухвалою від 12.04.2018 року підготовче провадження було закрите і справу призначено до судового розгляду по суті. на 26.04.2018 року об 11:30 год.
Сторони, належним чином повідомлені про час і місце розгляду справи по суті, у судове засідання 26.04.2018 року своїх представників не направили, ніяких додаткових документів і пояснень не надали, у зв'язку з чим господарським судом справа розглянута за наявними у ній матеріалами.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача у підготовчому засіданні, господарський суд встановив:
На підставі рішення Маріупольської міської ради від 15.12.2009р. № 5/38-6163 між Маріупольською міською радою (орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю Івеста (орендар) 22.04.2010р. був укладений договір оренди 4-х земельних ділянок, а саме:
- по пр. Леніна, 5/7 у Жовтневому районі м. Маріуполя;
- по вул. Артема, 48/58 у Жовтневому районі м. Маріуполя;
- по бул. Шевченка, 262 у Жовтневому районі м. Маріуполя;
- по пр. Леніна, 129 у Жовтневому районі м. Маріуполя.
Укладений між сторонами договір є договором найму (оренди) земельної ділянки, а відтак між сторонами виникли правовідносини, які підпадають під правове регулювання параграфу 3 глави 58 Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Земельного кодексу України та Закону України Про оренду землі .
Згідно з положеннями статті 759 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Згідно з положеннями статті 792 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) земельної ділянки наймодавець зобов'язується передати наймачеві земельну ділянку на встановлений договором строк у володіння та користування за плату. Земельна ділянка може передаватись у найм разом з насадженнями, будівлями, спорудами, водоймами, які знаходяться на ній, або без них. Відносини щодо найму (оренди) земельної ділянки регулюються законом.
Відповідно до ст.2 Закону України Про оренду землі відносини, пов'язані з орендою землі регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України та іншими нормативно - правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.
Статтею 4 Закону України Про оренду землі визначено, що орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності, є сільські, селищні, міські ради в межах повноважень, визначених законом.
Положеннями ч. 1-2 ст. 83 Земельного кодексу України встановлено, що землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, є комунальною власністю. У комунальній власності перебувають: а) усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності; б) земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування.
Відповідно до ч.1 ст.93 Земельного кодексу України, ст.1 Закону України «Про оренду землі» у відповідній редакції право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.
Договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства (ст.13 Закону України «Про оренду землі» ).
За змістом ч.1 ст.116 вказаного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування та державних органів приватизації щодо земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації, в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом.
Відповідно до ч.2 ст.116 ЗК України набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Згідно з ч.1 ст.124, ч.2 ст.126 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки. Право оренди землі оформляється договором, який реєструється відповідно до закону.
Відповідно до ч.5 ст.60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду
Згідно з ст.26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та ст.12 Земельного Кодексу України, до виключних повноважень міських рад у галузі земельних відносин належить розпорядження землями територіальних громад, передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу, організація землеустрою, здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства.
Згідно п.2.1 укладеного між сторонами договору в оренду передаються земельні ділянки площею:
- 0,0014га, кадастровий №1412300000:04:009:0174;
- 0,0014га, кадастровий № 1412300000:04:007:0004;
- 0,0014га, кадастровий № 1412300000:04:017:0214;
- 0,0016га, кадастровий № 1412300000:04:002:0182.
Відповідно до положень ст.ст.13, 14 Закону України Про оренду землі договір оренди землі - це договір землі, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства. Договір оренди землі укладається у письмовій формі і за бажанням однієї сторони може бути посвідчений нотаріально;
П.3.1 договору в редакції додаткового договору від 04.07.2011 визначено, що договір укладено терміном на 5 років - до 15.12.2014р .
За приписами частини другої статті 762 Цивільного кодексу України та частини третьої статті 285 Господарського кодексу України за користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму;
Відповідно до п.4.3 договору (в редакції додаткового договору від 04.07.2011) орендна плата за землю (платіж), сплачується орендарем у грошовій формі у розмірі 7% від грошової оцінки земельної ділянки (на рік). З 29 березня 2011 року орендна плата за землю (платіж) сплачується орендарем у грошовій формі в розмірі 5% від грошової оцінки земельної ділянки (на рік).
Пунктом 3 додаткового договору від 04.07.2011 також визначено, що за період з 29 березня 2011 року до дня державної реєстрації додаткового договору орендна плата сплачується за ставкою 5% від грошової оцінки земельної ділянки без нарахування пені.
Згідно п.3.2 договору після закінчення строку договору орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі орендар повинен не пізніше ніж за 2 місяці до закінчення строку дії договору оренди повідомити письмово орендодавця про намір поновлення терміну дії договору. В іншому випадку договір поновленню не підлягає.
Згідно ст.33 Закону України Про оренду землі по закінченню строку, на який було укладено договір оренди землі, орендар, який належно виконував обов'язки за умовами договору, має переважне право перед іншими особами на укладення договору оренди землі на новий строк (поновлення договору оренди землі). Орендар, який має намір скористатися переважним правом на укладення договору оренди землі на новий строк, зобов'язаний повідомити про це орендодавця до спливу строку договору оренди землі у строк, встановлений цим договором, але не пізніше ніж за місяць до спливу строку договору оренди землі . У разі смерті орендодавця до спливу строку дії договору оренди землі орендар, який має намір скористатися переважним правом на укладення договору оренди землі на новий строк, зобов'язаний повідомити про це спадкоємця земельної ділянки протягом місяця з дня, коли йому стало відомо про перехід права власності на земельну ділянку.
До листа-повідомлення про поновлення договору оренди землі орендар додає проект додаткової угоди (ч.3 ст.33 Закону України Про оренду землі).
На виконання п.3.2 договору та ст.33 Закону України Про оренду землі позивачем на адресу відповідача були надіслані листи-повідомлення №9 від 25.06.2014 та №21 від 24.10.2014 з проханням пролонгувати договір на новий строк разом з проектом додаткової угоди у наступній редакції
ДОДАТКОВА УГОДА
до договору оренди земельної ділянки
від 28 квітня 2010 р. №04.10.196.00055
з урахуванням Додаткового договору від 04.07.2011 року.
м. Маріуполь, Донецької області, Україна „ __»
Ми, що нижче підписалися: Маріупольська міська рада, (код ЄДРПОУ 33852448), місцезнаходження: м. Маріуполь, пр. Леніна, буд. 70, іменована далі ..Орендодавець» , в особі
1. Пункт 3.1. викласти у наступній редакції:
3.1. Договір укладено терміном на 5 (п'ять) років (до 15 грудня дві тисячі дев'ятнадцятого року).
2. Цю угоду укладено у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких знаходиться у орендаря, другий - за місцем нотаріального посвідчення, третій - в управлінні Держкомзему в м. Маріуполі .
На звернення з листом від 25.06.2014 про бажання продовжити договір оренди землі на новий строк, ТОВ «Івеста» отримало відповідь на бланку Маріупольської міської ради за підписом секретаря міської ради ОСОБА_1, в якому міськрада не висловила заперечень проти подовження строку дії договору оренди на новий термін . Крім того, у листі зазначено, що відповідно до регламенту Маріупольської міської ради виключно на пленарних засіданнях міської ради приймаються рішення відносно регулювання земельних відносин, роз'яснено порядок подовження договору оренди земельної ділянки з посиланням на нормативно-правові акти та рекомендовано (запропоновано) надати відповідні документи, передбачені чинним законодавством, через центр надання адміністративних послуг.
У відповіді Виконавчого комітету Маріупольської міської ради №16-4056-03 від 11.12.2014р. на лист ТОВ «Івеста» №27 від 20.11.2014р. були надані роз'яснення щодо процедури поновлення договору, та рекомендовано звернутися до Центру адміністративних послуг Діалог у випадку виникнення питання щодо переліку документів, які необхідні для вирішення питання щодо поновлення строку договору оренди земельної ділянки.
В листі №2320 від 23.12.2014р. Управління земельних ресурсів Маріупольської міської ради повідомило ТОВ «Івеста» про відсутність наміру поновлювати дію договору оренди земельної ділянки. Вказаний лист Управління земельних ресурсів Маріупольської міської ради був підписаний начальником управління земельних відносин.
Вищезазначені обставини визнані обома сторонами .
Як зазначено в ч.5 ст.33 Закону України Про оренду землі орендодавець у місячний термін розглядає надісланий орендарем лист-повідомлення з проектом додаткової угоди, перевіряє його на відповідність вимогам закону, узгоджує з орендарем (за необхідності) істотні умови договору і, за відсутності заперечень, приймає рішення про поновлення договору оренди землі (щодо земель державної та комунальної власності), укладає з орендарем додаткову угоду про поновлення договору оренди землі. За наявності заперечень орендодавця щодо поновлення договору оренди землі орендарю направляється лист-повідомлення про прийняте орендодавцем рішення.
З пояснень сторін та наданих суду документів вбачається, що Маріупольською міською радою рішення щодо продовження строку дії договору оренди спірних земельних ділянок в обумовлений законодавством строк відносно Товариства з обмеженою відповідальністю «Івеста» не приймалось.
Згідно ч.6 ст.33 Закону України Про оренду землі у разі якщо орендар продовжує користуватися земельною ділянкою після закінчення строку договору оренди і за відсутності протягом одного місяця після закінчення строку договору листа-повідомлення орендодавця про заперечення у поновленні договору оренди землі такий договір вважається поновленим на той самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором. У цьому випадку укладання додаткової угоди про поновлення договору оренди землі здійснюється із уповноваженим керівником органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування без прийняття рішення органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування про поновлення договору оренди землі (щодо земель державної або комунальної власності).
В підтвердження здійснення плат за оренду землі за договором, відповідачем суду надані копії податкових декларацій Товариства з обмеженою відповідальністю «Івеста» з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2015-2017рр., листа Центрального відділення Маріупольської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області № 31044/10/05-19-81-07 від 30.11.2017р. щодо стану розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами станом на 01.01.2015р., 01.01.2016р., 01.01.2017р., 01.10.2017р. по орендній платі за землю з юридичних осіб, згідно якого станом на:
- 01.01.2015р. переплата складала 749,42грн.,
- 01.01.2016р. переплата складала 441,68грн.,
- 01.01.2017р. переплата складала 789,74грн.,
- 01.10.2017р. переплата складала 5 162,67грн.
Надані позивачем відомості і документи на підтвердження здійснення плат за оренду землі за договором оренди земельної ділянки від 22.04.2010 року, зареєстрованим за №04.10.196.00055, відповідачем не спростовані.
Як встановлено в судовому засіданні та не заперечується відповідачем, позивач, після закінчення строку дії договору, продовжує користуватися земельною ділянкою та сплачувати за неї орендну плату.
Відповідно до ч.8 ст.33 Закону України Про оренду землі додаткова угода до договору оренди землі про його поновлення має бути укладена сторонами у місячний строк в обов'язковому порядку.
Враховуючи вищевикладене, оцінюючи надані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, а також беручи до уваги те, що відповідачем не надано доказів на підтвердження наявності та надсилання, протягом строку встановленого ч.6 ст.33 Закону України "Про оренду землі", позивачу листа-повідомлення про заперечення у поновленні договору оренди землі, господарський суд вважає, що позовні вимоги позивача обґрунтовані і підлягають задоволенню у повному обсязі.
Посилання відповідача на лист від №2320 від 23.12.2014р, підписаний начальником управління земельних ресурсів судом до уваги не прийняте, оскільки:
- орендодавцем за договором оренди є Маріупольська міська рада;
- лист №2320 від 23.12.2014р. був підписаний не Маріупольським міським головою, який відповідно до п.14 ч.4 ст.42 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні має представляти територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а начальником управління земельних ресурсів і відповідачем не було надано суду ніяких документів на підтвердження повноважень особи, яка його підписала від імені Маріупольської міської ради.
Судові витрати в межах, встановлених законодавством, покладаються на відповідача.
Враховуючи вищевикладене, на підставі ст.ст.759, 792 Цивільного кодексу України, ст.93 Земельного Кодексу України, ст. 33 Закону України Про оренду землі , ст.ст.179, 187 Господарського кодексу України і керуючись ст.ст.91, 210, 233, 236, 238, 241 Господарського процесуального кодексу України (в редакції Закону № 2147-VIII від 03.10.2017), господарський суд, -
В И Р І Ш И В:
Позовні вимоги задовольнити.
Визнати поновленим договір оренди земельної ділянки від 22.04.2010, зареєстрований 28.04.2010 у Маріупольському міському відділі Донецької регіональної філії Державного підприємства Центр Державного земельного кадастру за №04.10.196.00055, на строк 5 років, до 15.12.2019р.
Зобов'язати Маріупольську міську раду (87500, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру, 70, код ЄДРЮФОП 33852448) укласти додаткову угоду до договору оренди земельної ділянки від 22.04.2010 року, зареєстрованого 28.04.2010 у Маріупольському міському відділі Донецької регіональної філії Державного підприємства Центр Державного земельного кадастру за №04.10.196.00055, у наступній редакції:
ДОДАТКОВА УГОДА
до договору оренди земельної ділянки
від 28 квітня 2010 р. №04.10.196.00055
з урахуванням Додаткового договору від 04.07.2011 року.
м. Маріуполь, Донецької області, Україна „ __»
Ми, що нижче підписалися: Маріупольська міська рада, (код ЄДРПОУ 33852448), місцезнаходження: м. Маріуполь, пр. Леніна, буд. 70, іменована далі ..Орендодавець» , в особі
1. Пункт 3.1. викласти у наступній редакції:
3.1. Договір укладено терміном на 5 (п'ять) років (до 15 грудня дві тисячі дев'ятнадцятого року).
2. Цю угоду укладено у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких знаходиться у орендаря, другий - за місцем нотаріального посвідчення, третій - в управлінні Держкомзему в м. Маріуполі .
Стягувач - Товариство з обмеженою відповідальністю Івеста (87515, м Маріуполь, вул. А. Куїнджі (ОСОБА_1)АДРЕСА_2, код ЄДРЮФОП 22030013).
Стягнути з Маріупольської міської ради (87500, м. Маріуполь, Донецька область, пр. Миру, 70, код ЄДРЮФОП 33852448) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Івеста (87515, м Маріуполь, вул. Куїнджі (ОСОБА_1)АДРЕСА_2, код ЄДРЮФОП 22030013) 3 200,00грн. на відшкодування витрат по оплаті судового збору.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається у порядку, передбаченому п.17.5 перехідних положень Господарського процесуального кодексу України, протягом двадцяти днів з дня його проголошення (складення повного судового рішення).
Суддя В.І. Матюхін
Повний текст рішення складено 27.04.2018р.
Надруковано примірників:
1 до справи;
1 позивачу;
1 відповідачу.
Вик. Вороніна
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 26.04.2018 |
Оприлюднено | 17.05.2018 |
Номер документу | 73925101 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
В.І. Матюхін
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні