Ухвала
від 21.12.2009 по справі 22-а-18099/08/9104
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ А ДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 грудня 2009 року № 22-а -18099/08/ 9104

Колегія суддів Львівсько го апеляційного адміністрат ивного суду у складі:

Обрізко І.М.,

Багрія В.М., Улицького В.З .,

Золотому Я.В. ,

головуючого судді

суддів

при секретарі судового зас ідання

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в місті Ль вові апеляційну скаргу відді лу державної виконавчої служ би головного управління юсти ції в Рівненській області на постанову Рівненського окру жного адміністративного суд у від 29 липня 2008 року по справі з а позовом товариства з обмеж еною відповідальністю «Л.Д.-К ар» до відділу державної вик онавчої служби головного упр авління юстиції в Рівненські й області про визнання проти правними дій та скасування п останови про відмову у відкр итті виконавчого провадженн я,

В С Т А Н О В И Л А :

ТзОВ «Л.Д.-Кар» звернулось 23.07.2008 року в суд з позовом до від ділу державної виконавчої сл ужби головного управління юс тиції в Рівненській області про визнання протиправними д ій, скасування постанови про відмову у відкритті виконав чого провадження від 16.07.2008 року із зобов'язанням відповідач а прийняти до виконання вико навчий лист № 2-а-946/07 від 16.04.2008 року та відкрити за ним виконавче провадження. В обґрунтуванн я позовних вимог вказує, що 11.04. 2008 року Рівненським окружним адміністративним судом було видано виконавчий лист за су довим рішенням, яке набуло за конної сили у справі № 2-а-946/07. 14 ли пня 2008 року позивачем було под ано вказаний виконавчий лист до відділу державної викона вчої служби головного управл іння юстиції в Рівненській о бласті для відкриття виконав чого провадження та здійснен ня примусового стягнення. На запит позивача, 22.07.2008 року відп овідачем було надано постано ву про відмову у відкритті ви конавчого провадження. Вважа є, що дії відповідача є протип равними, а постанова підляга є до скасування, виходячи з то го, що єдиним суб'єктом господ арювання у справі № 2-а-946/07 є ТзОВ «Л.Д.-Кар», ідентифікаційний н омер вказаного суб'єкта госп одарювання у виконавчому лис ті вказано. Відповідач у пост анові про відмову у відкритт і виконавчого провадження за значив, що боржником є Держав ний бюджет України і жоден но рмативно-правовий акт чи інш ий документ не закріплює за Д ержавним бюджетом України ні якого місцезнаходження, оскі льки державний бюджет є цент ралізованим фондом коштів, а не господарюючим суб'єктом. К рім того, відповідно до ст. 19 За кону України «Про виконавче провадження», суд у виконавч ому документі вказує ті відо мості, які йому відомі. А відта к, виконавчий лист відповіда є вимогам, передбаченим зако нодавством.

Постановою Рівненського о кружного адміністративного суду від 29 липня 2008 року позовн і вимоги задоволено . Суд вихо див з того, що єдиним суб'єктом господарської діяльності, я кий зазначений у виконавчому листі та на користь якого нео бхідно здійснити виконавчі д ії за обумовленим виконавчим листом, є ТзОВ «Л.Д.- Кар». У вик онавчому листі від 16.04.2008 року за значено код ЄДРПОУ ТзОВ «Л.Д.- Кар» - код 33982652, який є ідентифік аційним кодом, відтак викона вчий лист виданий Рівненськи м окружним адміністративним судом 16.04.2008 року відповідає вим огам, передбаченим ст. 19 Закон у України «Про виконавче про вадження».

Не погодившись із зазначен им судовим рішенням сторона відповідача подала апеляцій ну скаргу з якої із-за порушен ня норм матеріального та про цесуального права, невідпові дності висновків суду обстав инам справи, просить його ска сувати та постановити рішенн я, яким відмовити позивачу в з адоволенні позовних вимог. П окликається в основному на т е, що оскільки Державний бюдж ет України не є юридичною (фіз ичною) особою, тому, резолютив на частина рішення, викладен а у виконавчому листі, не є зро зумілою для державного викон авця щодо стягнення, оскільк и не зазначено конкретного б оржника, його місце знаходже ння та ідентифікаційний код, державним виконавцем було в инесено постанову про відмов у у відкритті виконавчого пр овадження підставно.

Судова колегія заслухавши доповідь судді-доповідача, п ояснення учасника розгляду, перевіривши матеріали справ и і обговоривши підстави апе ляційної скарги, вважає за не обхідне її відхилити.

Відповідно до ст. 200 КАС Украї ни суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу б ез задоволення, а постанову б ез змін, якщо визнає, що суд пе ршої інстанції правильно вст ановив обставини справи та у хвалив судове рішення з доде ржанням норм матеріального і процесуального права.

Розглядаючи спір, судова ко легія вважає, що місцевий суд повно і всебічно дослідив і о цінив обставини по справі, на дані сторонами докази, прави льно визначив юридичну приро ду спірних правовідносин і з акон, який їх регулює.

Судом встановлено, підтвер джено матеріалами справи, що 16.04.2008 року за судовим рішенням , яке набрало законної сили бу ло видано виконавчий лист, як ий подано позивачем до відді лу ДВС головного управління юстиції в Рівненській област і для прийняття рішення про в ідкриття виконавчого провад ження та здійснення примусов ого стягнення.

16.07.2008 року відповідачем було винесено постанову про відмо ву у відкритті виконавчого п ровадження (відмову у прийня тті до провадження виконавчо го документа), оскільки викон авчий лист № 2-а-946 від 16.04.2008 року не відповідає вимогам ст. 19 Зако ну України «Про виконавче пр овадження», а саме відсутнє м ісцезнаходження боржника, ід ентифікаційний код суб'єкта господарювання.

У відповідності до пп.7.7.10 п.7.7. с т.7 Закону України «Про подато к на додану вартість», джерел ом сплати бюджетного відшкод ування (в тому числі бюджетно го боргу) є загальні доходи Де ржавного бюджету України. Кр ім того, з п. 4 «Порядку відшкод ування податку на додану вар тість» (затвердженого Наказо м ДПА України та Держказначе йства України №209/72 від 02.07.1997 року ) вбачається, що відшкодуванн я податку на додану вартість з бюджету здійснюється орга нами Державного казначейств а за висновками податкових о рганів або за рішенням суду.

З виконавчого листа №2-а-946/07 ві д 16.04.2008 року на користь ТзОВ «Л.Д .-Кар» присуджено з Державног о бюджету України суму відшк одування податку на додану в артість при цьому у резолюти вній частині рішення суду за значено порядок виконання та кого рішення суду у відповід ності до вищевказаного «Поря дку відшкодування податку на додану вартість», а саме зазн ачено, що таке відшкодування здійснюється через головне управління Державного казна чейства України в Рівненські й області та його структурни й підрозділ - управління де ржавного казначейства у м. Рі вне. Відтак, окружним судом вк азано у виконавчому листі у в ідомостях про боржника - Держ авний бюджет України, а також зазначено органи, які здійсн юють у відповідності до спец іального законодавства відш кодування податку на додану вартість - органи державного казначейства України.

Отже, суд першої інстанції д ійшов обґрунтованого виснов ку про те, що у виконавчому лис ті було виконано вимоги Зако ну України «Про виконавче пр овадження» при цьому, зазнач ено ідентифікаційний номер с уб'єкта господарювання, а сам е зазначено код ЄДРПОУ ТзОВ « Л.Д.-Кар» -33982652, який і є для господ арюючих суб'єктів ідентифіка ційним кодом.

Щодо покликання сторони ап елянта про необхідність зазн ачити ідентифікаційні коди Д ержавного бюджету України та органів державного казначей ства України, то таке спросто вується тим, що останні не є су б'єктами господарювання, а то му не мають ідентифікаційног о коду присвоєного їм саме як суб'єктам господарської дія льності, і жоден нормативно-п равовий акт чи будь-який інши й документ не закріплює за Де ржавним бюджетом України ні ідентифікаційного коду, ні м ісцезнаходження, оскільки де ржавний бюджет є централізов аним фондом коштів держави.

Крім цього, згідно до ст.19 Зак ону України «Про виконавче п ровадження» суд вказує ті ві домості у виконавчому листі, які йому відомі. Отже, окружни м адміністративним судом бул о вірно встановлено, що відмо ва відповідача у відкритті в иконавчого провадження з тіє ї підстави, що у виконавчому л исті не зазначено місцезнахо дження боржника - Державного бюджету є протиправною.

З огляду на викладене, судов а колегія вважає, що доводи ап еляційної скарги в цілому су ттєвими не являються і не даю ть підстав для висновку про н еправильне застосування суд ом першої інстанції норм мат еріального чи процесуальног о права, які призвели до непра вильного вирішення справи, а також відсутня невідповідні сть висновків суду обставина м справи.

Керуючись ст.ст. 160 ч. 3, 195, 196, 198, 200, 205 , 206 КАС України, колегія суддів

У Х В А Л И Л А :

Апеляційну скаргу відді лу державної виконавчої служ би головного управління юсти ції в Рівненській області за лишити без задоволення, пост анову Рівненського окружног о адміністративного суду від 29 липня 2008 року по справі №2-а-3621/08, без змін.

Ухвала набирає законної си ли з моменту її проголошення та може бути оскаржена до Вищ ого адміністративного суду У країни протягом одного місяц я шляхом подання касац ійної скарги безпосередньо д о суду касаційної інстанції.

І.М. Обрізко

В.М. Багрій

В.З. Улицький.

Головуючий суддя

судді

Повний текст виготов лено 25.12.2009 року.

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.12.2009
Оприлюднено27.07.2010
Номер документу7395215
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —22-а-18099/08/9104

Ухвала від 21.12.2009

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні