Рішення
від 11.05.2018 по справі 820/1282/18
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710 Рішення

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

"11" травня 2018 р. № 820/1282/18

Харківський окружний адміністративний суд у складі

Головуючого судді Спірідонов М.О.

за участю секретаря судового засідання Попова А.О.

представник позивача - Винник А.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом

Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Мрія" (63340, Харківська область, Красноградський район, с. Петрівка, вул. Колєснікова, буд. 71, код ЄДРПОУ: 30378024) до Кегичівської районної державної адміністрації Харківської області (64003, Харківська область, смт. Кегичівка, вул. Волошина, буд. 50, код ЄДРПОУ: 04059585), треті особи - Фізична особа підприємець ОСОБА_2 (АДРЕСА_1, код ЄДРПОУ: НОМЕР_1), ОСОБА_3 (692054, Харківська область, Кегичівський район, с. Коханівка) про визнання протиправним та скасування рішення ,

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Мрія", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом в якому просить суд:

1. Скасувати рішення Реєстраційної служби Кегичівського районного управління юстиції Харківської області про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер: 1386747 від 04.04.2013 року, номер запису про інше речове право: 551622 від 04.04.2013 року, на підставі якого проведене державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, кадастровий номер НОМЕР_3, за суб'єктом Фізичною особою підприємцем ОСОБА_4, код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ЄДРПОУ НОМЕР_2.

2. Стягнути на користь сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Мрія" (код ЄДРПОУ 30378024) за рахунок бюджетних асигнувань Кегичівської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 04059585) суму сплаченого с удового збору у розмірі 1762 грн.

В обґрунтування позову зазначено, що реєстраційною службою Кегичівського районного управління юстиції Харківській області проведено державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, що вже обтяжена правом оренди до 22.12.2021 року за іншим орендарем (ФОП ОСОБА_2). Позивач з зазначеним рішенням про державну реєстрацію іншого речового права не погоджується, вважає його незаконним та таким, що підлягає скасуванню.

Представник позивача в судове засідання з'явився, позовні вимоги підтримав та просив суд їх задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, про причини неявки суду не повідомив.

Треті особи в судове засідання не з'явилися, про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином, про причини неявки суду не повідомили.

Суд, вислухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов підлягає задоволе

Судом встановлено, що 03 січня 2008 року між позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю Аграрний дім. ім. Горького та ОСОБА_5 було укладено договір оренди землі № 1159, відносно земельної ділянки загальною площею 6,0723 га, кадастровий номер НОМЕР_3.

Відповідно до пунктів 1, 2, 8 договору, ОСОБА_5 надала, а ТОВ Аграрний дім ім. Горького прийняв у строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення, що знаходиться на території Бесарабівської сільської ради, строком на 10 років з дня набрання чинності вищезазначеним договором.

Відповідно до ст. 18 Закону України Про оренду землі , (в редакції чинній на момент укладання договору), а також п. 42 договору оренди землі, договір набирає чинності після підписання сторонами та його державної реєстрації.

Частиною 2 статті 125 Земельного кодексу України, визначено, що право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди і його державної реєстрації. Згідно частини 2 статті 126 Земельного кодексу України право оренди землі оформляється договором, який реєструється відповідно до закону.

22 грудня 2011 року Кегичівським районним відділом земельних ресурсів Харківської області було проведено державну реєстрацію вищевказаного договору, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис за №632318064000761, що підтверджується відповідною записом в договорі оренди землі на 4 стр.

Таким чином суд зазначає, що відповідно до діючого законодавства на час виникнення правовідносин, було проведено державну реєстрацію права оренди ТОВ Аграрний дім ім. Горького на вищезазначену земельну ділянку до 22 грудня 2021 року.

Також судом встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 померла, та спадщину на земельну ділянку кадастровий номер НОМЕР_3, прийняла ОСОБА_3, що підтверджується копією свідоцтва про право на спадщину за законом від 29.11.2012, витягу про реєстрацію в Спадковому реєстрі від 29.11.2012 №32575137.

Суд зазначає, що відповідно до п. 38. Договору оренди землі, перехід права власності на орендовану земельну ділянку до другої особи - не є підставою для зміни або розірвання договору.

Судовим розглядом встановлено, що 01 серпня 2016 року загальними зборами учасників Товариства з обмеженою відповідальністю Аграрний дім ім. Горького , вирішено припинити діяльність підприємства шляхом приєднання до Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Мрія , (код ЄДРПОУ 30378024).

Відповідно до положень п. 1.5.14 Статуту СТОВ Мрія , до Товариства приєднано ТОВ Аграрний дім ім. Горького , (код ЄДРПОУ 30772496) в результаті чого СТОВ Мрія є правонаступником всього майна, усіх прав та обов'язків ТОВ Аграрний дім ім. Горького .

Під час розгляду справи представником позитвача було зазначено, що на даний час, земельна ділянка (кадастровий номер: НОМЕР_3); використовується Позивачем за цільовим призначенням відповідно до умов вищезазначеного договору оренди землі. Своєчасно сплачується орендна плата Орендодавцю, що підтверджується довідкою про нарахування орендної плати за період з 2008-2017 роки.

30 листопада 2017 року позивач підписав додаткову угоду зі спадкоємицею ОСОБА_5 - ОСОБА_3.

17 січня 2018 року позивач звернувся з заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень за реєстраційним номером 26323725 до державного реєстратора прав на нерухоме майно приватного ОСОБА_6 для проведення державної реєстрації додаткової угоди до договору оренди землі відносно земельної ділянки, кадастровий номер: НОМЕР_3.

17 січня 2018 року державний реєстратор нерухомого майна, відмовив у державній реєстрації прав позивачу, встановивши зареєстроване інше речове право щодо зазначеного об'єкта, а саме наявний договір оренди з ФОП ОСОБА_2.

Згідно відомостей отриманих з інформаційної довідки від 22 січня 2018 року Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку, щодо земельної ділянки (кадастровий номер: НОМЕР_3), 04 квітня 2013 року Реєстраційною службою Кегичівського районного управління юстиції Харківської області, вчинено запис про інше речове право за номером 551622, про право оренди вищезазначеної земельної ділянки, за іншим суб'єктом - ФОП ОСОБА_2, (код ЄДРПОУ НОМЕР_1), на підставі рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер: 1386747 від 04 квітня 2013 року.

Правовідносини, пов'язані з набуттям права оренди на земельні ділянки, укладенням договорів оренди землі та їх реєстрацією на час їх вчинення регулювалися Земельним кодексом України, Законом України Про оренду землі , Законом України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень , Законом України Про державний земельний кадастр , Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядком надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 року №868.

Правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації, та їх обтяжень визначено Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 року.

Положення п.5 ст.126 ЗК України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) передбачали, що право оренди земельної ділянки посвідчується договором оренди землі, зареєстрованим відповідно до Закону.

Відповідно до пунктів 11,14 Порядку ведення Поземельної книги і Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.09.2009 року №1021, який діяв до 01.01.2013 року, передбачалось, що дата внесення запису до Книги записів є датою державної реєстрації документа, що посвідчує право на земельну ділянку. Кожному документові, що посвідчує право на земельну ділянку, при здійсненні його державної реєстрації з використанням автоматизованої системи, присвоюється реєстраційний номер.

Згідно з положеннями ст.10 Закону, Державний реєстр прав містить відомості про зареєстровані права і обтяження суб'єктів прав, об'єкти нерухомого майна, документи, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав. Невід'ємною складовою частиною Державного реєстру прав є база даних про реєстрацію заяв і запитів та реєстраційні справи. Пунктом 7 ст.16 зазначеного Закону державна реєстрація прав проводиться на підставі заяви власника, іншого право набувача, сторони правочину, за яким виникло право, уповноваженої ними особи або державного кадастрового реєстратора у випадках, передбачених цим Законом.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру від 17.10.2012 року №1051, з 01.01.2013 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України Про затвердження порядків ведення Поземельної книги і Книги записів про державну , реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі від 09.09.2009 року №1021.

Відповідно до Закону України Про державний земельний кадастр , який набув чинності 01.01.2013 року було внесені зміни до ст.126 ЗК України та викладено в новій редакції відповідно до якої право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .

Таким чином, з 01.01.2013 року відповідно до ст.5 Закону, встановлюється, що у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення.

Згідно з частиною 1 статті 2 Закону, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Частиною 1 статті 3 Закону прописано, що державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.

Частиною 4 статті 3 3акону передбачено, що права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до набрання чинності цим Законом, визнаються дійсними у разі відсутності їх державної реєстрації, передбаченої цим Законом, за таких умов: якщо реєстрація прав та їх обтяжень була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, або якщо на момент виникнення прав та їх обтяжень діяло законодавство, що не передбачало обов'язкової реєстрації таких прав та їх обтяжень.

Частина 1 статті 6 Закону містить, що систему органів державної реєстрації прав становить, у тому числі і Міністерство юстиції України (далі - орган державної реєстрації прав).

Статтею 8 Закону встановлено, що орган державної реєстрації прав: 1) проводить державну реєстрацію прав та їх обтяжень або відмовляє у їх реєстрації; 2) забезпечує ведення Державного реєстру прав; 3) надає інформацію про зареєстровані права та їх обтяження в порядку, встановленому цим Законом; 4) забезпечує облік безхазяйного нерухомого майна; 5) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом та іншими законами України.

У пункті 2 частини 2 статті 9 Закону закріплено - державний реєстратор приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про відмову в державній реєстрації, про її зупинення, внесення змін до Державного реєстру прав.

Частиною 1 статті 15 Закону встановлено, що державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку: 1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви; 2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень; 3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації; 4) внесення записів до Державного реєстру прав; 5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону; 6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.

Частиною 4 статті 15 закону встановлено, що державній реєстрації підлягають виключно заявлені права та їх обтяження за умови їх відповідності законодавству і поданим документам.

Статтею 9 Закону і пунктом 12 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, чинного на час виникнення спірних правовідносин, надалі - Порядок, визначено, що під час розгляду заяви і документів, що додаються до неї, державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно, їх обтяженнями, зокрема щодо: 1) обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у встановлених законом випадках); 2) повноважень заявника; 3) відомостей про нерухоме майно, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах; 4) наявності обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до закону; 5) наявності факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав.

Згідно пункту 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про Державний земельний кадастр , у разі якщо земельні ділянки, обмеження (обтяження) у їх використанні зареєстровані до набрання чинності цим Законом у Державному реєстрі земель, відомості про такі земельні ділянки, обмеження (обтяження) підлягають перенесенню до Державного земельного кадастру в автоматизованому порядку, без подання заяв про це їх власниками, користувачами та без стягнення плати за таке перенесення.

Відповідно до пункту 8-1 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державний реєстратор під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та зареєстровані в установленому порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій,, які відповідно до чинного на момент реєстрації законодавства проводили таку реєстрацію, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень, якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником, не містять передбачених цим Законом відомостей про правонабувача або про нерухоме майно. Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, до яких надійшов запит, зобов'язані безоплатно в установленому законодавством порядку протягом трьох робочих днів надати державному реєстратору відповідну інформацію, зокрема щодо зареєстрованих речових прав на нерухоме майно, у тому числі земельні ділянки.

Згідно з роз'ясненнями Державної реєстраційної служби України, викладеними у листі Щодо запобігання випадків подвійної реєстрації прав оренди на земельну ділянку за різними правонабувачами від 06.08.2013 року №2951/05-15-13, з метою недопущення одночасного існування державної реєстрації декількох прав оренди на одну земельну ділянку, у випадку проведення державної реєстрації права оренди на земельну ділянку, сформовану у результаті виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв), державному реєстратору слід запитувати інформацію про , наявність або відсутність зареєстрованих договорів у органів, що здійснювали таку реєстрацію до 01.01.2013 року, зокрема виконавчих комітетів сільської, селищної, міської ради за місцем розташування земельної частки (паю).

Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України Про державний земельний кадастр державний земельний кадастр ведеться на електронних та паперових носіях. У разі виявлення розбіжностей між відомостями на електронних та паперових носіях пріоритет мають відомості на паперових носіях.

З системного аналізу вказаних норм випливає висновок, що до кола повноважень державного реєстратора входить дослідження документів на предмет їх відповідності вимогам законодавства, визначення факту виникнення в заявника речового права на нерухоме майно, а також встановлення відсутності суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно.

Таким чином, відсутність суперечностей є одним із головних умов для проведення державної реєстрації.

Отже, державний реєстратор прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Кечигівського районного управління юстиції Харківської області під час проведення державної реєстрації права оренди земельної ділянки за ФОП ОСОБА_4 повинен був перевірити відповідність поданої заяви вимог п. 1 ч. 2 ст. 9, п.п. 1, 2 ч. 1 ст.15 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та п. 15 Порядку № 868.

Як було зазначено вище, 03 січня 2008 року між позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю Аграрний дім. ім. Горького та ОСОБА_5 було укладено договір оренди землі № 1159, відносно земельної ділянки загальною площею 6,0723 га, кадастровий номер НОМЕР_3 до 22.12.2021 року.

Вказаний договір на даний час не визнано нечинним, недійсним або розірваним.

Отже, державним реєстратор прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Кечигівського районного управління юстиції Харківської області всупереч вимог ч. 2 ст. 19 Конституції України, не було вчинено дій, передбачених Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", зокрема ст. 28-1, та Порядком № 868, щодо встановлення відповідності заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутності суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно, що вказує на їх протиправність.

Доказів вилучення з Державного земельного кадастру даних щодо земельної ділянки, що знаходиться в оренді у ТОВ Аграрний дім. ім. Горького або інформацію щодо припинення такого користування, відомості Державного земельного кадастру не містять.

Враховуючи викладене, суд зазначає, що оскаржуване рішення Реєстраційної служби Кегичівського районного управління юстиції Харківської області про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер: 1386747 від 04.04.2013 року, номер запису про інше речове право: 551622 від 04.04.2013 року, на підставі якого проведене державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, кадастровий номер НОМЕР_3, за суб'єктом Фізичною особою підприємцем ОСОБА_4, код ЄДРПОУ НОМЕР_1 є протиправним, оскільки відповідач не вчинив всіх передбачених чинним законодавством дій щодо перевірки наявності чи відсутності прав інших осіб на земельні ділянки, відносно яких проводились реєстраційні дії, та в порушення приписів ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію прав на нерухому майно та їх обтяжень" неправомірно прийняв рішення про державну реєстрацію права ренди земельної ділянки, кадастровий номер НОМЕР_3, за суб'єктом Фізичною особою підприємцем ОСОБА_4, код ЄДРПОУ НОМЕР_1.

За приписами статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

При цьому, перевіряючи правомірність такого рішення, суд відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України повинен перевірити, чи прийняте воно: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

На підставі вищевикладеного, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Мрія" до Кегичівської районної державної адміністрації Харківської області, треті особи - Фізична особа підприємець ОСОБА_2, ОСОБА_3 про визнання протиправним та скасування рішення є обґрунтованими, доведеними та такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст.246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Мрія" (63340, Харківська область, Красноградський район, с. Петрівка, вул. Колєснікова, буд. 71, код ЄДРПОУ: 30378024) до Кегичівської районної державної адміністрації Харківської області (64003, Харківська область, смт. Кегичівка, вул. Волошина, буд. 50, код ЄДРПОУ: 04059585), треті особи - Фізична особа підприємець ОСОБА_2 (АДРЕСА_1, код ЄДРПОУ: НОМЕР_1), ОСОБА_3 (692054, Харківська область, Кегичівський район, с. Коханівка) про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити в повному обсязі.

Скасувати рішення Реєстраційної служби Кегичівського районного управління юстиції Харківської області про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер: 1386747 від 04.04.2013 року, номер запису про інше речове право: 551622 від 04.04.2013 року, на підставі якого проведене державну реєстрацію права оренди земельної ділянки, кадастровий номер НОМЕР_3, за суб'єктом Фізичною особою підприємцем ОСОБА_4, код ЄДРПОУ НОМЕР_1.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення виготовлено 14 травня 2018 року.

Суддя Спірідонов М.О.

Дата ухвалення рішення11.05.2018
Оприлюднено18.05.2018
Номер документу73962806
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення

Судовий реєстр по справі —820/1282/18

Рішення від 11.05.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 23.02.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні