Постанова
від 16.05.2018 по справі 675/1289/18
ІЗЯСЛАВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 675/1289/18

Провадження № 3/675/485/2018

П О С Т А Н О В А

16 травня 2018 року м. Ізяслав

Суддя Ізяславського районного суду Хмельницької області Трасковський С.Л., розглянувши адміністративні матеріали, що надійшли з головного управління ДФС у Хмельницькій області, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, проживає ІНФОРМАЦІЯ_2, паспорт серії НВ 272516, виданий Ізяславським РВ УМВС України 14.08.2005 року, номер облікової картки платника податків - НОМЕР_1, яка працює на посаді головного бухгалтера в КП Дертківське , що знаходиться за адресою: вул. Центральна, 8, с. Дертка, Ізяславський район, Хмельницька область, за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

в с т а н о в и в :

15.05.2018 року до суду надійшли матеріали щодо притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за несвоєчасне подання платіжного доручення на сплату самостійно визначеного податкового зобов'язання з податку на прибуток підприємств за 2017 рік, за що передбачена адміністративна відповідальність за ч.1 ст.163-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Вивчивши матеріали справи, вважаю, що їх необхідно повернути на доопрацювання з наступних підстав.

Відповідно до п.2 ст.278 КУпАП орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує питання, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Протокол про адміністративне правопорушення має відповідати вимогам ст.256 КУпАП, в якому має бути зазначено: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.

Однак, протокол про адміністративне правопорушення №28 від 08.05.2018 року, складений головним державним ревізором - інспектором відділу адміністрування ПДВ, адміністрування податку на прибуток, адміністрування екологічного податку та рентної плати, адміністрування місцевих податків і зборів, камеральних перевірок податкової звітності території обслуговування Славутської ОДПІ ГУ ДФС у Хмельницькій області ОСОБА_2 не містить підпису останньої, а також в протоколі не зазначено дати отримання ОСОБА_1 другого примірнику вказаного протоколу.

Також звертає на себе увагу той факт, що у поданих матеріалах міститься копія Акту від 04.04.2018 року №3063/22-01-12-07-17/39074216 Про результати камеральної перевірки з питання своєчасності сплати узгодженої суми податкового зобов'язання по податку на прибуток підприємства за 2017 рік КП Дертківське (код 39074216), в якому відсутній підпис керівника та головного бухгалтера підприємства.

Відповідно до п.12 Постанови Пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ Про деякі питання дотримання розумних строків розгляду судами цивільних, кримінальних справ і справ про адміністративні правопорушення від 17 жовтня 2014 року №11, норми КУпАП не забороняють повернення протоколу про адміністративне правопорушення, складеного без додержання вимог статті 256 цього Кодексу вмотивованою постановою суду для належного оформлення.

За таких обставин вказаний протокол про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, необхідно повернути до головного управління ДФС у Хмельницькій області на доопрацювання з метою усунення вказаних вище недоліків.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 9, 163-2, ч. 1, 245, 252, 254, 255, 256, 265, 277, 278 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суддя, -

п о с т а н о в и в :

Адміністративні матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, яка працює на посаді головного бухгалтера в КП Дертківське , за ч.1 ст. 163-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення, направити до головного управління ДФС у Хмельницькій області для доопрацювання.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя: С.Л. Трасковський

СудІзяславський районний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення16.05.2018
Оприлюднено17.05.2018
Номер документу74014864
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —675/1289/18

Постанова від 14.06.2018

Адмінправопорушення

Ізяславський районний суд Хмельницької області

Трасковський С. Л.

Постанова від 16.05.2018

Адмінправопорушення

Ізяславський районний суд Хмельницької області

Трасковський С. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні