Постанова
від 18.05.2018 по справі 233/2330/18
КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Код суду 233 № 233/2330/18

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18.05.2018 року м.Костянтинівка

Суддя Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області Стадченко О.В. вивчивши адміністративний матеріал, який надійшов з Головного управління ДФС у Донецькій області відносно:

ОСОБА_1, яка народилася 26 грудня 1973 року, ІНН НОМЕР_1, займає посаду головного бухгалтера ТОВ АГРО-ТРАНС (ЄДРПОУ НОМЕР_2), зареєстрована за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1 УкраїниАДРЕСА_1, -

за ст. 163-2 ч. 1 КУпАП,

В С Т А Н О В И В:

До Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області надійшов адміністративний протокол №40/1 від 30 березня 2018 року, відповідно до якого при перевірці головним державним ревізором-інспектором Костянтинівського відділу податку на прибуток, місцевих податків і зборів, екологічного податку та рентної плати Костянтинівсько- Дружківського управління ГУ ДФС у Донецькій області ОСОБА_2 ТОВ АГРО-ТРАНС (юридична адреса: Донецька область, м. Костянтинівка, вул.. 6-го Вересня, буд.40А) встановлено, що ОСОБА_3, яка обіймає посаду головного бухгалтера ТОВ АГРО-ТРАНС (ЄДРПОУ 36310820) - допустила несвоєчасне подання платіжного доручення на перерахування узгоджених податкових зобов'язань по податку на прибуток до бюджету, а саме: в порушення п.57.3 ст.57 Податкового кодексу України, а саме: несвоєчасно сплачена сума узгодженого податкового зобов'язання з податку на прибуток по податковому повідомленню рішенню № НОМЕР_3 від 18 серпня 2017 року у розмірі 3224 грн. 40 коп. термін сплати 01 вересня 2017 року, фактично сплачено 08 вересня 2017 року, затримка склала 7 днів, за що передбачена адміністративна відповідальність за ч.1 ст. 163-2 КУпАП.

Вивчивши матеріал про адміністративне правопорушення, суддя дійшов наступних висновків.

Відповідно ст. 278 КУпАП під час підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення суддя повинен перевірити чи правильно складений протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Відповідно до ст. 7 КУпАП провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Згідно ст. 245 КУпАП завданнями провадження про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом…

Відповідно ст. 278 КУпАП під час підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення суддя повинен перевірити чи правильно складений протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Відповідно до ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Згідно ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, протоколом про вилучення речей і документів, акти закупки, тощо, а також іншими документами.

Відповідно до ч.2 ст.251 КУпАП обов'язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього кодексу.

При вивченні матеріалу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1В встановлено, що протокол про адміністративне правопорушення № 40/1 від 30 березня 2018 року складений з порушенням вимог ст.ст.251, 256 КУпАП , а саме: в протоколі відсутні підпис та пояснення особи, яка притягується до адміністративної відповідальності. Також, відсутній підпис особи, яка притягається до адміністративної відповідальності в самому акті перевірки № 186/05-99-43-08/36310820 від 15 лютого 2018 року.

Крім того, відсутні документи на підтвердження отримання ОСОБА_1В протоколу про адміністративне правопорушення № 40/1 від 30 березня 2018 року та акту про результати перевірки своєчасності сплати грошового зобов'язання з податку на прибуток ТОВ АГРО-ТРАНС по податковому повідомленню рішенню № НОМЕР_3 від 18 серпня 2017 року.

Натомість в матеріалах справи мається копія повідомлення про запрошення платника податків, зборів, платежів або його представників до органу доходів і зборів № 16769/05-99-43-08 від 22 березня 2018 року, а саме: директора ТОВ АГРО-ТРАНС ОСОБА_4 на 12 годину 00 хвилин 30 березня 2018 року для вирішення питання щодо притягнення до адміністративної відповідальності згідно з результатами камерної перевіркою дотримання вимог п.57.3 ст.57 Податкового кодексу України щодо своєчасності сплати узгодженого податкового зобов'язання з податку на прибуток про податковому повідомленню-рішенню № НОМЕР_3 від 18 серпня 2017 року у розмірі 3224 грн. 40 коп. ( акт 186/05-99-43-08/36310820 від 15 лютого 2018 року).

При цьому з матеріалів справи не вбачається жодного документу, який би підтверджував факт направлення ОСОБА_1 вищевказаного повідомлення та його отримання останньою.

Вище зазначені недоліки та суперечності, допущені при оформленні адміністративного протоколу позбавляють суддю можливості здійснити всебічне, повне і об'єктивне з'ясування всіх обставин правопорушення, як цього вимагає ст. 245 КУпАП та ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 1950 року і, як наслідок, здійснити розгляд справи про адміністративне правопорушення та прийняти законне і обґрунтоване рішення по ній.

Враховуючи, що складання та оформлення даного матеріалу про адміністративне правопорушення виконано неналежним чином, вважаю за необхідне його повернути до Головного управління ДФС у Донецькій області

Керуючись ст.ст. 7, 245, 251, 256, 268, 278, 280, 283 КУпАП, суддя -

П О С Т А Н О В И В:

Матеріал про адміністративне правопорушення № 40/1 від 30 березня 2018 року відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-2 КУпАП з додатками повернути до Головного управління ДФС у Донецькій області.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя: О.В.Стадченко

СудКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області
Дата ухвалення рішення18.05.2018
Оприлюднено21.05.2018
Номер документу74086082
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —233/2330/18

Постанова від 07.12.2018

Адмінправопорушення

Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області

Стадченко О. В.

Постанова від 18.05.2018

Адмінправопорушення

Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області

Стадченко О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні