ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 49089 м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4, (веб адреса сторінки на офіційному веб -порталі судової влади України в мережі Інтернет - http://adm.dp.court.gov.ua )
11 квітня 2018 року Справа № 804/1453/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Жукової Є.О.
при секретарі Воробйовій П.В.
за участі представника позивача ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Дніпрі адміністративну справу за адміністративним Товариства з обмеженою відповідальністю ОРЛІ ГРУП до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій Державної фіскальної служби України щодо відмови у реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних, скасування рішень комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову у такій реєстрації, а саме: № 454867/40165175 від 20.12.2017 року, № 454866/40165175 від 20.12.2017 року, № 454865/40165175 від 20.12.2017 року, № 583334/40165175 від 02.02.2018 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 126 від 22.11.2017 року, № 574320/40165175 від 29.01.2018 року та зобов'язання Державної фіскальної служби України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до відповідних податкових накладних датою їх фактичного отримання , -
ВСТАНОВИВ:
26.02.2018р. до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ОРЛІ ГРУП до Державної фіскальної служби України, в якому позивач просить суд:
- визнати протиправними дії Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ - 39292197) щодо відмови у реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ОРЛІ ГРУП (код ЄДРПОУ-40165175) та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації:
1) № 454867/40165175 від 20.12.2017 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 148 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 61 від 14.07.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
2) № 454866/40165175 від 20.12.2017 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 138 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 63 від 14.07.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
3) № 454865/40165175 від 20.12.2017 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 129 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 90 від 17.08.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
4) № 583334/40165175 від 02.02.2018 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 126 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
5) № 574320/40165175 від 29.01.2018 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 131 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- Зобов'язати Державну фіскальну службу України (код ЄДРПОУ - 39292197) внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ОРЛІ ГРУП датою їх фактичного отримання Державною фіскальною службою України, а саме:
1) розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 148 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 61 від 14.07.2017 року - 04.12.2017 року;
2) розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 138 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 63 від 14.07.2017 року - 30.11.2017 року;
3) розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 129 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 90 від 17.08.2017 року - 30.11.2017 року;
4) розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 126 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року - 28.12.2017 року;
5) розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 131 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року - 22.12.2017 року.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 28.02.2018 р. у справі № 804/1453/18 провадження було відкрито та справа призначена до розгляду в судовому засіданні.
В судове засідання, призначене на 14.02.2018р., з'явився лише представник позивача.
Дослідивши в судовому засіданні докази, наявні в матеріалах справи, заслухавши пояснення представників позивача, суд вирішив відкласти розгляд справи до 11.04.2018р. на 15:40.
Позовні вимоги обґрунтовано наступним.
Товариства з обмеженою відповідальністю ОРЛІ ГРУП не погоджується з оскаржуваними рішеннями комісії Державної фіскальної служби України № 454867/40165175 від 20.12.2017 року, № 454866/40165175 від 20.12.2017 року, № 454865/40165175 від 20.12.2017 року, № 583334/40165175 від 02.02.2018 року, № 574320/40165175 від 29.01.2018 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 148 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 61 від 14.07.2017 року, № 138 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 63 від 14.07.2017 року, № 129 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 90 від 17.08.2017 року, № 126 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року, № 131 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, вважає їх протиправними та такими, що підлягає скасуванню зважаючи на те, що контролюючим органом було порушено пп.201.16.1, п.201.16 ст.201 ПК України, оскільки останнім не було зазначено у квитанції, яка була отримана підприємством, конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, достатнього для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі якого було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування та зазначено лише загальні посилання на відповідну податкову накладну критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, затверджених Наказом МФУ від 13.06.2017р. №567.
При цьому, позивач зазначає, що на виконання вимог чинного податкового законодавства України останнім було подано до Комісії Державної фіскальної служби документи з метою пояснення суті та реальності господарських операцій.
З урахуванням вищезазначеного, позивач вважає протиправним рішення комісії Державної фіскальної служби України, а саме: № 454867/40165175 від 20.12.2017 року, № 454866/40165175 від 20.12.2017 року, № 454865/40165175 від 20.12.2017 року, № 583334/40165175 від 02.02.2018 року, № 574320/40165175 від 29.01.2018 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 148 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 61 від 14.07.2017 року, № 138 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 63 від 14.07.2017 року, № 129 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 90 від 17.08.2017 року, № 126 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року, № 131 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
В судове засідання, призначене на 11.04.2018 р., з'явився повноважний представник позивача. Відповідач до зали судового засідання свого представника не направив, відомості про вручення судової повістки в матеріалах справи наявні, причини неявки не відомі.
При цьому, суд зазначає, що будь-яких заяв чи клопотань від відповідача на адресу суду не надходило.
Суд вважає, що вжив усі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином про розгляд даної адміністративної справи із їх участю та реалізації ними права судового захисту своїх прав та інтересів.
Відповідно до ч.4 ст.229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Зважаючи на викладене, та, відповідно до ст. 229 КАС України, враховуючи описану вище явку сторін у судове засідання, повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписуваного технічного засобу судом не здійснювалось.
В судовому засіданні судом було поставлено на розгляд питання щодо можливості переходу до розгляду справи по суті за доказами, які наявні у матеріалах справи.
Повноважений представник позивача не заперечував щодо переходу до розгляду справи по суті.
У зв'язку з неявкою в судове засідання повноважного представника відповідача, думка останнього стосовно закриття підготовчого провадження та переходу до розгляду зазначеної справи по суті суду не відома.
Таким чином, враховуючи зазначене вище, суд закрив підготовче провадження та перейшов до розгляду зазначеної справи по суті, застосувавши принцип процесуальної економії та у відповідності до ст.ст.192 - 211, 217, 224 - 228 КАС України безпосередньо 11.04.2018 року.
Дослідивши матеріали справи та наявні в них докази, проаналізувавши зміст норм матеріального та процесуального права, які регулюють спірні правовідносини, суд приходить до висновку про те, що даний адміністративний позов підлягає задоволенню, виходячи з наступних підстав.
Товариство з обмеженою відповідальністю ОРЛІ ГРУП (код ЄДРПОУ 40165175) є юридичною особою та зареєстровано, як платник податку на додану вартість, що підтверджується відомостями, які містяться в матеріалах справи.
Видами діяльності позивача є:
Неспеціалізована оптова торгівля (Код КВЕД 46.90);
Виробництво інших виробів з паперу та картону (Код КВЕД 17.29);
Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами (Код КВЕД 46.18);
Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту (Код КВЕД 46.19);
Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення (Код КВЕД 46.49);
Оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням (код КВЕД 49.69);
Оптова торгівля іншими проміжними продуктами (Код КВЕД 46.76)
Судом встановлено, що між ТОВ ОРЛІ ГРУП (Платник податків) та Лівобережною ОДПІ м. Дніпропетровска укладено договір про визнання електронних документів від 28.12.2015 року.
Відповідно умов договору Платник податків має можливість, а не зобов'язання подавати до органів ДФС податкові документи у електронному вигляді, якщо інше не передбачено законом.
Судом встановлено, що між ТОВ ОРЛІ ГРУП (Постачальник) та Фізичної особи-підприємця ОСОБА_2(Покупець) укладено договір поставки № 55 ПОГ від 12.06.2017 року.
Відповідно до п.2.1. Постачальник зобов'язується поставити Товар Покупцю у строк, встановлений в Специфікації до договору. При цьому, датою здійснення передоплати вважається дата списання відповідної суми коштів з рахунку Покупця.
На підставі вказаного договору ТОВ ОРЛІ ГРУП було складено та направлено на реєстрацію до ДФС податкові накладні від 14.07.2017 року № 61 на суму 715 000,00грн, від 14.07.2017 року № 63 на суму 535 000,00 грн., від 17.08.2017року № 90 на суму 416 666,67 грн.
Згідно з квитанціям, що були отримані ТОВ ОРЛІ ГРУП , одразу після подання Податкових накладних на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних: Документ доставлено до центрального рівня ДФС України, Документ прийнято .
Проте, 21.11.2017 року за вих.39 ФОП ОСОБА_2 звернувся до ТОВ ОРЛІ ГРУП з листом, в якому просив повернути суму авансу в розмірі 2 000 000.00 грн на його поточний рахунок у зв'язку з відсутністю можливості оплатити Рахунок № 1022 від 12.06.2017 року в повному обсязі.
У зв'язку повернення суми зазначеного авансу, за правилами першої події ТОВ ОРЛІ ГРУП було виписано та направлено на реєстрацію наступні розрахунки-коригування до податкових накладних:
- РК № 148 від 22.11.2017 року до ПН № 61 від 14.07.2017 року на суму 858 000,00грн, у т.ч. ПДВ 143 000,00грн.;
- РК № 138 від 21.11.2017 року до ПН № 63 від 14.07.2017 року на суму 460 000,00грн, у т.ч. ПДВ 76 666,67 грн.;
- РК № 150 від 22.11.2017 року до ПН № 63 від 14.07.2017 року на суму 42 000,00 грн, у т.ч. ПДВ 7 000,00грн;
- РК № 155 від 23.11.2017 року до ПН № 63 від 14.07.2017 року на суму 140 000,00грн, у т.ч. ПДВ 23 333,33 грн.;
- РК № 129 від 21.11.2017 року до ПН № 90 від 17.08.2017 року на суму 500 000,00 грн., у т.ч. ПДВ 83 333,33 грн.
Згідно з квитанціям, що були отримані ТОВ ОРЛІ ГРУП , одразу після подання розрахунків-коригування до податкових накладних на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних: Документ прийнято. Реєстрація зупинена .
Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567. Відповідно до п.201.16.1 статті 201 ПК України реєстрацію РК зупинено. РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації РК в ЄРПН затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року № 567 (із змінами та доповненнями). Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту «в» п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 та/або таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу.» .
ТОВ ОРЛІ ГРУП подані документи на підтвердження реальності господарських операцій та пояснення.
Комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення № 454867/40165175 від 20.12.2017 року, № 454866/40165175 від 20.12.2017 року, № 454865/40165175 від 20.12.2017 року, про відмову у реєстрації розрахунку коригування до податкових накладних, складених ТОВ ОРЛІ ГРУП , у зв'язку із наданням платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної розрахунку коригування.
Не погодившись з рішеннями ДФС, позивач направив на адресу відповідача скарги вих. № 2818/2 від 28.12.2017 року, № 2612/13 від 26.12.2017 року, № 2612/1 від 26.12.2017 року на зазначені рішення з проханням їх скасувати.
Судом встановлено, що між ТОВ ОСОБА_3 (Постачальник) та Приватним підприємством Виробничьо-консалдингова компанія Імператив (Покупець) укладено договір поставки № 36 ОГ від 28.04.2016 року.
Відповідно до п.1.1. Договору. Постачальник зобов'язується в обсягах та порядку , передбачених Договором, поставити матеріали, обладнання для друку, та інші компоненти, необхідні для друку (далі-товар), номенклатура та ціни яких вказані у рахунках та/або видаткових накладних.
Поставлений товар був сплачений ПП ВКК ІМПЕРІАЛ в повному обсязі, що підтверджується банківською випискою за 30.11.2017 року.
На підставі вказаного договору ТОВ ОРЛІ ГРУП було складено та направлено на реєстрацію до ДФСУ податкову накладну від 10.11.2017 року на суму 6 588,54 грн. У зв'язку із допущенням помилки в ціні, позивачем був виписаний РК № 126 від 22.12.2017 року на суму -6588,54 та РК № 131 від 22.12.2017 року на зміну вартості на суму 6 750,00 грн.
Згідно з квитанціям, що були отримані ТОВ ОРЛІ ГРУП , одразу після подання розрахунків-коригування до податкових накладних на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних: Документ прийнято. Реєстрація зупинена .
Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567. Відповідно до п. 201.16.1 статті 201 ПК України реєстрацію РК зупинено. РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків визначених підпунктом 3 пункту 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків .
ТОВ ОРЛІ ГРУП подані документи на підтвердження реальності господарських операцій та пояснення.
Комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення № 583334/40165175 від 02.02.2018 року, № 574320/40165175 від 29.01.2018 року, про відмову у реєстрації розрахунку коригування до податкових накладних, складених ТОВ ОРЛІ ГРУП , у зв'язку із наданням платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної розрахунку коригування.
Не погодившись з рішеннями ДФС, позивач направив на адресу відповідача скаргу на зазначене рішення з проханням їх скасувати.
Станом на момент розгляду справи № 804/1453/18 на скарги позивача відповідей ДФС не надано.
Правовідносини сторін, що виникають у сфері внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних, регулюються нормами Конституції України від 28.06.1996р. № 254к/96-ВР, Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755- VI, Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 р., Критеріями оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України 13.06.2017 р. №567 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 р. за №753/30621, Вичерпним переліком документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 13.06.2017 р. №567 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 р. за №754/30622.
Відповідно до ст.55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.
Статтями 61, 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Юридична відповідальність особи має індивідуальний характер.
Відповідно до ст. ст. 6, 13 Європейської конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950 року, кожен має право на справедливий розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення, а також кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинено особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
Відповідно до ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності субєктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Частиною 3 ст.2 КАС України визначено, що Основними засадами (принципами) адміністративного судочинства є: верховенство права; рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом; гласність і відкритість судового процесу та його повне фіксування технічними засобами; змагальність сторін, диспозитивність та офіційне з'ясування всіх обставин у справі; обов'язковість судового рішення; забезпечення права на апеляційний перегляд справи; забезпечення права на касаційне оскарження судового рішення у випадках, визначених законом; розумність строків розгляду справи судом; неприпустимість зловживання процесуальними правами; відшкодування судових витрат фізичних та юридичних осіб, на користь яких ухвалене судове рішення.
Відповідно до ст. ст.8, 9 КАС України усі учасники адміністративного процесу є рівними перед законом і судом, а розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
За змістом ч. 4 ст. 9 КАС України суд повинен визначити характер спірних правовідносин та зміст правової вимоги, матеріальний закон, який їх регулює, а також факти, що підлягають встановленню і лежать в основі вимог та заперечень; з'ясувати, які є докази на підтвердження зазначених фактів. Суд дійшов висновку, що поданих сторонами доказів достатньо для встановлення обставин справи та для ухвалення судового рішення.
Згідно норм ст.72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.
Відповідно до ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу, а суд згідно ст. 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Частиною 1 ст.79 КАС України визначено, що письмовими доказами є документи (у тому числі електронні документи), акти, листи, телеграми, будь-які інші письмові записи, що містять в собі відомості про обставини, які мають значення для справи.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому, порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 р., податкова накладна є електронним документом, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно пункту 12 зазначеного вище Порядку №1246 від 29.12.2010 р., після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 р., за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Аналогічні приписи наведені у підпункті 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 р. № 567 (далі Критерії оцінки ступня ризиків).
Згідно пункту 6 Критеріїв моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:
1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);
2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України, стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.
Таким чином, контролюючий орган був зобов'язаний у відповідних Квитанціях чітко вказати на конкретний вид критерію, який встановлений пунктом 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків Наказу №567.
Як вбачається з копій наведених вище квитанцій, відповідачем зазначений вид критерію визначено не було.
Письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.
Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Системний аналіз наведених вище норм чинного законодавства України у сукупності з обставинами, встановленими судом в процесі розгляду даної справи на підставі доказів, наявних в матеріалах справи, дозволяє суду прийти до висновку про обґрунтування позивачем належними та допустимими доказами в розумінні ст.ст.73, 74 КАС України протиправності прийнятого рішення комісії Державної фіскальної служби України № 454867/40165175 від 20.12.2017 року, № 454866/40165175 від 20.12.2017 року, № 454865/40165175 від 20.12.2017 року, № 583334/40165175 від 02.02.2018 року, № 574320/40165175 від 29.01.2018 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 148 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 61 від 14.07.2017 року, № 138 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 63 від 14.07.2017 року, № 129 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 90 від 17.08.2017 року, № 126 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року, № 131 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Так, судом встановлено, що підставою для відмови у реєстрації розрахунку коригування податкової накладної відповідачем було зазначено: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Відтак, відповідно до наведених вище норм Податкового кодексу України; Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних №1246; Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №567; Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних встановлено чіткий механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних покигувань до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних; затверджено Критерії оцінки ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, які, як прямо свідчать матеріали справи, не було дотримано відповідачем при винесенні оскаржуваних рішень.
При цьому, під час судового розгляду справи судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що позивачем на виконання відповідних норм чинного податкового законодавства України було направлено на адресу Комісії ДФС: первинні документи в підтвердження здійснення господарської операції.
Суд зазначає, що в оскаржуваному рішенні не наведено обґрунтувань щодо причини відмови в реєстрації розрахунку коригування до податкових накладних № 61 від 14.07.2017 року, № 63 від 14.07.2017 року, № 90 від 17.08.2017 року, № 66 від 10.11.2017 року, № 66 від 10.11.2017 року.
Відповідачем в оскаржуваному Товариством з обмеженою відповідальністю ОРЛІ ГРУП рішенні не зазначено, що саме стало підставою для винесення такого рішення, а зазначено загалом, що надані платником податку копій документів, або складені з порушенням законодавства, або поданих документів недостатньо для прийняття рішень про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування.
При цьому не вказано, які саме документи складені з порушенням законодавства, які вимоги законодавства порушено при складанні документів та яких документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
З урахуванням викладеного вище, оскаржувані позивачем рішення № 454867/40165175 від 20.12.2017 року, № 454866/40165175 від 20.12.2017 року, № 454865/40165175 від 20.12.2017 року, № 583334/40165175 від 02.02.2018 року, № 574320/40165175 від 29.01.2018 року про відмову у реєстрації податкових накладних № 61 від 14.07.2017 року, № 63 від 14.07.2017 року, № 90 від 17.08.2017 року, № 66 від 10.11.2017 року, № 66 від 10.11.2017 року є прийнятими відповідачем без використання повноваження з метою, з якою це повноваження надано; необґрунтовано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішень; упереджено; недобросовісно; нерозсудливо; без дотримання принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; непропорційно, зокрема без дотримання необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямовані зазначені рішення.
Відтак, позовні вимога щодо визнання протиправним та скасування рішень комісії Державної фіскальної служби України № 454867/40165175 від 20.12.2017 року, № 454866/40165175 від 20.12.2017 року, № 454865/40165175 від 20.12.2017 року, № 583334/40165175 від 02.02.2018 року, № 574320/40165175 від 29.01.2018 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 148 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 61 від 14.07.2017 року, № 138 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 63 від 14.07.2017 року, № 129 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 90 від 17.08.2017 року, № 126 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року, № 131 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, є такою, що підлягає задоволенню.
Щодо позовної вимоги про зобов'язання внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників № 148 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 61 від 14.07.2017 року - 04.12.2017 року, № 138 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 63 від 14.07.2017 року - 30.11.2017 року, № 129 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 90 від 17.08.2017 року - 30.11.2017 року, № 126 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року - 28.12.2017 року, № 131 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року - 22.12.2017 року днем їх отримання, суд зазначає наступне.
Податковим кодексом України визначено правові наслідки відсутності факту реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Така податкова накладна не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.
Виявлення розбіжностей даних податкової накладної та Єдиного реєстру податкових накладних, у свою чергу, є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.
Відтак, відсутність реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних впливає на правовий стан платників податків. Покупець товарів позбавляється права на формування податкового кредиту за рахунок відповідних сум, а продавець може зазнати небажаних для нього наслідків у вигляді проведення його позапланової перевірки.
Відповідно до п.201.16.4 ст.201 Податкового кодексу України податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрація якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:
а). прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
б). набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Таким чином, законодавством не передбачений інший ефективний спосіб захисту порушеного права у спірних правовідносинах, відмінний від зобов'язання ДФС зареєструвати податкову накладну в ЄРПН, у зв'язку із чим суд прийшов до висновку про обґрунтованість заявленого позивачем способу захисту права, порушеного оскаржуваними рішеннями.
Зазначене вище має наслідком задоволення позовної вимоги щодо зобов'язання відповідача здійснити реєстрацію розрахунків коригування кількісних і вартісних показників № 148 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 61 від 14.07.2017 року - 04.12.2017 року, № 138 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 63 від 14.07.2017 року - 30.11.2017 року, № 129 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 90 від 17.08.2017 року - 30.11.2017 року, № 126 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року - 28.12.2017 року, № 131 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року - 22.12.2017 року у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з наступного.
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Враховуючи задоволення адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю ОРЛІ ГРУП до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій Державної фіскальної служби України щодо відмови у реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних, скасування рішень комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову у такій реєстрації, а саме: № 454867/40165175 від 20.12.2017 року, № 454866/40165175 від 20.12.2017 року, № 454865/40165175 від 20.12.2017 року, № 583334/40165175 від 02.02.2018 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 126 від 22.11.2017 року, № 574320/40165175 від 29.01.2018 року та зобов'язання Державної фіскальної служби України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до відповідних податкових накладних датою їх фактичного отримання, суд приходить до висновку про наявність підстав для присудження і всіх здійснених позивачем документально підтверджених судових витрат за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України, а саме, судового збору у розмірі 8 810,00 грн. (вісім тисяч вісімсот десять грн., 00 коп.).
Керуючись ст.ст.242-244, 246, 250, 254, 255 , Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ОРЛІ ГРУП до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій Державної фіскальної служби України щодо відмови у реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних, скасування рішень комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову у такій реєстрації, а саме: № 454867/40165175 від 20.12.2017 року, № 454866/40165175 від 20.12.2017 року, № 454865/40165175 від 20.12.2017 року, № 583334/40165175 від 02.02.2018 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 126 від 22.11.2017 року, № 574320/40165175 від 29.01.2018 року та зобов'язання Державної фіскальної служби України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до відповідних податкових накладних датою їх фактичного отримання, - задовольнити.
Визнати дії Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197) щодо відмови у реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ОРЛІ ГРУП (код ЄДРПОУ 40165175) протиправними.
Скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, а саме: № 454867/40165175 від 20.12.2017 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №148 від 22.11.2017 р. до податкової накладної №61 від 14.07.2017 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних; № 454866/40165175 від 20.12.2017 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №138 від 21.11.2017 р. до податкової накладної №63 від 14.07.2017 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних; № 454865/40165175 від 20.12.2017 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №129 від 21.11.2017 р. до податкової накладної №90 від 17.08.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних; № 583334/40165175 від 02.02.2018 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №126 від 22.11.2017 р. до податкової накладної №66 від 10.11.2017 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних; № 574320/40165175 від 29.01.2018 року про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №131 від 22.11.2017 року до податкової накладної №66 від 10.11.2017 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України (код ЄДРПОУ 39292197) внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ОРЛІ ГРУП (код ЄДРПОУ 40165175), а саме: розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 148 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 61 від 14.07.2017 року; розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 138 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 63 від 14.07.2017 року; розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 129 від 21.11.2017 року до податкової накладної № 90 від 17.08.2017 року; розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 126 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року; розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 131 від 22.11.2017 року до податкової накладної № 66 від 10.11.2017 року, в порядку, встановленому чинним законодавством.
Стягнути судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ОРЛІ ГРУП (код ЄДРПОУ 40165175) з оплати судового збору у розмірі 8 810,00 грн. (вісім тисяч вісімсот десять грн., 00 коп.).
Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені ст.295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя ОСОБА_4
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.04.2018 |
Оприлюднено | 23.05.2018 |
Номер документу | 74129934 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні