Справа № 815/2418/18
УХВАЛА
23 травня 2018 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Самойлюк Г.П., розглянувши матеріали адміністративного позову Головного управління ДСНС України в Одеській області до публічного акціонерного товариства СКТБ Елемент про вжиття заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи,-
В С Т А Н О В И В:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДСНС України в Одеській області до публічного акціонерного товариства СКТБ Елемент , в якому позивач просить застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення роботи ПАТ СКТБ Елемент (ЄДРПОУ 13888257), розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Глушка, 29, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей наведених в Акті перевірки №51 від 26 квітня 2018 року за номерами: 2, 3, 8, 9, 11, 12, 13, 16, 17, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 32, 33, 35.
Відповідно до п.п. 3, 6 ч. 1 ст.171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу, чи немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Позовна заява підлягає залишенню без руху, оскільки подана без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 КАС України, з огляду на наступне.
Відповідно до вимог п.2 ч. 5 ст. 160 КАС України в позовній заяві зазначаються: повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, ім'я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв'язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти.
За приписами ч. 6 ст. 160 КАС України, якщо позовна заява подається представником, то у ній додатково зазначаються відомості, визначені у пункті 2 частини п'ятої цієї статті стосовно представника.
Позивачем не дотримано вимог ч. 6 ст. 160 КАС України та не зазначено у позовній заяві щодо представника позивача реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта.
Статтею 55 КАС України встановлено, що сторона в адміністративній справі може брати участь у судовому процесі особисто (самопредставництво) та (або) через представника.
Позов поданий Головним управлінням ДСНС України в Одеській області та підписаний в тому числі заступником начальника ГУ ДСНС України в Одеській області із запобігання надзвичайним ситуаціям ОСОБА_1.
В позові зазначено, що вказана посадова особа має право відповідно до інформації з ЄДРПОУ вчиняти дії від імені ГУ ДСНС України в Одеській області без довіреності. Проте доказів, які б підтверджували зазначені обставини позивачем не надано.
Згідно п. 5 ч. 5 ст. 160, п.4 ч.1 ст.161 КАС України в позовній заяві зазначається перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; позивач зобов'язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги.
До позовної заяви не додано копій документів, зазначених у переліку, а саме: копії витягу з наказу № 709 від 26.12.2016р. про призначення ОСОБА_1 Враховуючи зазначене, 21.05.2018р. відділом з надання судово-адміністративних послуг та аналітичної роботи Одеського окружного адміністративного суду складено акт № 219.
Згідно п. 8 ч. 5 ст. 160 КАС України в позовній заяві зазначається щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви.
В порушення вимог п. 8 ч. 5 ст. 160 КАС України, в позовній заяві не зазначено щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до позовної заяви.
Статтею 94 КАС України передбачено, що копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством. Учасник справи, який подає письмові докази в копіях (електронних копіях), повинен зазначити про наявність у нього або іншої особи оригіналу письмового доказу. Учасник справи підтверджує відповідність копії письмового доказу оригіналу, який знаходиться у нього, своїм підписом із зазначенням дати такого засвідчення.
Позивачем не виконані вимоги ст. 94 КАС України щодо письмових доказів доданих до позову, а саме не завірені належним чином (не вказана посада особи, яка засвідчила копії, дата засвідчення) надані до суду документи, не зазначено наявності оригіналу доказу у позивача.
Згідно з ч. 3 ст. 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Відповідно до ч. 2 ст. 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
У свою чергу, правові засади справляння судового збору, платники, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені Законом України «Про судовий збір» .
Згідно ч.1 ст.2 Закону України «Про судовий збір» платники судового збору - громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене цим Законом.
Судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством (ч.1 ст.3 Закону України «Про судовий збір» ).
Підпунктом 1 п.3 ч.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір» встановлено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою встановлюється ставка судового збору в розмірі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2018 рік установлено, що у 2018 році прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2018 року становить 1762 гривні.
Позивач заявляє позовні вимоги про вжиття заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи, відтак за заявлені позовні вимоги немайнового характеру належить сплатити судовий збір у розмірі 1762,00 грн.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 9 Закону України «Про судовий збір» судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України. Суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.
Відповідно до ч. 1 ст. 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
Враховуючи вищевикладене, суддя дійшов висновку, що адміністративний позов Головного управління ДСНС України в Одеській області слід залишити без руху, встановивши позивачу строк для усунення недоліків.
Виявлені недоліки повинні бути усунені у п'ятиденний строк з моменту отримання ухвали суду шляхом оформлення позовної заяви відповідно до вимог ст.ст. 160, 161 КАС України, а саме:
зазначення в позовній заяві щодо представника позивача реєстраційного номера облікової картки платника податків за його наявності або номер і серії паспорта (якщо такі відомості відомі позивачу);
зазначення в позовній заяві щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до позовної заяви та надання до суду належним чином засвідчених копій документів, доданих до позовної заяви;
надання до суду копій документів, зазначених у переліку до позовної заяви, а саме: витягу з наказу № 709 від 26.12.2016р. про призначення ОСОБА_1 та документів на підтвердження повноважень підписувати позовну заяву та представляти інтереси позивача без довіреності заступником начальника ГУ ДСНС України в Одеській області із запобігання надзвичайним ситуаціям ОСОБА_1;
надання до суду документа про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі.
При цьому, суд зазначає, що з урахуванням вимог ч.1 ст.161 КАС України позивачу слід надати докази надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення відповідачу належно оформленої позовної заяви, а також копії доданих до неї документів.
Згідно ст. 44 КАС України учасники справи зобов'язані, зокрема, сприяти своєчасному, всебічному, повному та об'єктивному встановленню всіх обставин справи; подавати наявні у них докази в порядку та строки, встановлені законом або судом, не приховувати докази.
При цьому, суд вважає за необхідне зазначити, що у разі своєчасного виконання ухвали суду та направлення необхідних документів засобами поштового зв'язку, позивачу, з метою попередження повернення судом позовної заяви позивачеві з підстав невиконання вимог ухвали суду про залишення адміністративного позову без руху, необхідно завчасно повідомити суд відповідними засобами зв'язку (телефон, факс, електронна пошта, тощо) про надіслання матеріалів, оскільки згідно з п.1 розділу ІІ Нормативів і нормативних строків пересилання поштових відправлень, затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України № 958 від 28 листопада 2013 року , зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 28.01.2014 р. за №173/24950, нормативні строки пересилання простої письмової кореспонденції операторами поштового зв'язку (без урахування вихідних днів об'єктів поштового зв'язку): місцевої - Д+2; у межах області та між обласними центрами України - Д+3, пріоритетної - Д+1, де Д день подання поштового відправлення до пересилання в об'єкті поштового зв'язку або опускання простого листа чи поштової картки до поштової скриньки до початку останнього виймання; 2, 3 кількість днів, протягом яких пересилається поштове відправлення.
Керуючись ст.ст. 160, 161, 169, 243, 294 КАС України, суддя, -
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов Головного управління ДСНС України в Одеській області до публічного акціонерного товариства СКТБ Елемент про вжиття заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи, - залишити без руху.
Надати позивачу 5-денний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання ухвали.
У разі не усунення недоліків позовної заяви позовна заява буде повернута позивачу відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства.
Копію ухвали невідкладно надіслати позивачу.
Згідно ч. 2 ст. 256 КАС України ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею, і не підлягає оскарженню згідно ст. 294 КАС України.
Суддя: Г.П. Самойлюк
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.05.2018 |
Оприлюднено | 24.05.2018 |
Номер документу | 74166659 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Самойлюк Г. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні