Постанова
від 22.05.2018 по справі 446/1420/15-а
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 травня 2018 рокуЛьвів№ 876/1971/18

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:

Головуючого судді Сеника Р.П.,

суддів Попка Я.С., Хобор Р.Б.,

з участю секретаря судового засідання Мацьків М.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Львові апеляційну скаргу ОСОБА_1 на постанову Кам'янка-Бузького районного суду Львівської області від 12 грудня 2017 року у справі № 446/1420/15-а за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Ременівської сільської ради Камянка-Бузького району Львівської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог ОСОБА_2 про визнання незаконним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, -

суддя в 1-й інстанції - Самсін М.Л..,

час ухвалення рішення - 12.12.2017 року, 13:09 год,

місце ухвалення рішення - м. Кам'янка - Бузька Львівської області,

дата складання повного тексту рішення - не зазначено,

В С Т А Н О В И В :

Позивач ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Ременівської сільської ради про визнання незаконним та скасування рішення, зобов'язання вчинення дій, в якому просив визнати незаконним та скасувати рішення Ременівської сільської ради Кам'янка-Бузького району Львівської області від 21 серпня 2014 року за № 323 Про розгляд заяви ОСОБА_1 та рішення Ременівської сільської ради Кам'янка-Бузького району Львівської області від 15 квітня 2015 року № 4 Про розгляд заяви ОСОБА_1В. Зобов'язати Ременівську сільську раду Кам'янка-Бузького району Львівської області розглянути на черговій сесії сільської ради відповідно до чинного законодавства питання затвердження проекту технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,1903 га, розташованої в. с. Ременів біля вул. Зарічної ОСОБА_1 для ведення особистого селянського господарства. Стягнути судові витрати.

Позовні вимоги мотивує тим, що 28 жовтня 2009 року Ременівська сільська рада Кам'янка-Бузького району Львівської області рішенням № 12 Про надання дозволу на виготовлення технічних документів та матеріалів для передачі у безкоштовну власність , зокрема надала дозвіл позивачу ОСОБА_1 ні виготовлення технічних документів та матеріалів для передачі у безкоштовну власність для будівництва та обслуговування житлових будинків та земельних ділянок для ведення ОСГ загальною площею 0,38 га. На підтвердження попереднього рішення 1 листопада 2013 року Ременівська сільська рада рішенням № 9 Про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки надала дозвіл ОСОБА_1 на розроблення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,2 га в с. Ременів по вул. Зарічній для ведення особистого селянського господарства. Відповідно до рішення Ременівської сільської ради, ДП Львівський інститут землеустрою 16.04.2014 року виготовив для позивача проект технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), за який він здійснив оплату у розмірі 4 547,87 грн. 03 червня 2014 року відділом Держземагенства у Кам'янка-Бузькому районі була зареєстрована земельна ділянка (кадастровий номер 4622185200:01:002:0112; місце розташування: Львівська область Кам'янка-Бузький район, с. Ременів, вул. Зарічна, вид використання - для ведення особистого селянського господарства; площа - 0,1903 гаї. на підтвердження якого позивачем був отриманий витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 03.06.2014 р. № НВ- 4601285542014. 21 серпня 2014 року Ременівська сільська рала рішенням № 323 відмовила у затвердженні проекту технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,1903 га. розташованої в с. Ременів біля вулиці Зарічної, призначеної для ведення особистого селянського господарства. Свою відмову відповідач обґрунтовує тим, що при внесенні відомостей про дану земельну ділянку до державного земельного кадастру було виявлено, що згідно з кадастровою зйомкою її межа заходиться на суміжну земельну ділянку ОСОБА_2 , що було упущено при геодезичному встановленню та узгодженню з суміжними землекористувачами меж даної ділянки. Справді, відповідно до актів обмірів земельних ділянок, що підшиті у технічному звіті обміру присадибних ділянок колгоспу 17 вересня с. Ременів Кам'янка-Бузького району Львівської області від 1989 року згідно з Актом № 68 за ОСОБА_3 рахувалося 0,07 га, матір'ю ОСОБА_2. Та згадані дані про земельні ділянки не визначають їх чітких меж та місця розташування. 09 лютого 2015 року позивач звернувся до Ременівської сільської ради щодо повторного здійснення перегляду справи щодо затвердження проекту технічної документації і землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,1903 га, розташованої в с. Ременів. Також за заявою позивача до Ременівської сільської ради був керований рекомендований лист з приводу порушеного питання Кам'янка-Бузькою радою Львівської області. Проте, 15 квітня 2015 оку Ременівська сільська рада рішенням № 4 повторно відмовила позивачу у затвердженні проекту технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки |в натурі (на місцевості) площею 0,1903 га, розташованої в с. Ременів біля вул. Зарічної, призначеної для ведення особистого селянського господарства з підстав, аналогічних, що і у рішенні відповідача від 21.08.2014 р. № 323. Вважає незаконним рішення відповідача та необгрунтованим, оскільки стверджувати, що спірна земельна ділянка заходиться на суміжну земельну ділянку ОСОБА_2 не має правових підстав, оскільки межі земельної ділянки ОСОБА_2 не визначені в натурі (на місцевості), ОСОБА_4 не розробляв технічної документації із землеустрою на цю земельну ділянку та не має жодних правовстановлюючих документів на неї, більше того ОСОБА_4 не є суміжним сусідом позивача.

Постановою Кам'янка-Бузького районного суду Львівської області від 12 грудня 2017 року у справі № 446/1420/15-а позовні вимоги задоволено частково.

Постанову суду першої інстанції оскаржив позивач , подавши на неї апеляційну скаргу.

В апеляційній скарзі апелянт покликається на неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи, недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції вважає встановленими, порушення судом норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи. Апелянт свою апеляційну скаргу мотивує тим, що судом першої інстанції неправильно трактовано зобов'язання відповідача вчинити дії, зокрема, щодо повторного розгляду його заяви про затвердження проекту технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,1903 га, розташованої в с. Ременів біля вул. Зарічної Калівошку Іллі Васильовичу для ведення особистого селянського господарства, як виключні право органу місцевого самоврядування.

Крім того судом першої інстанції необгрунтовано було відмовлено у стягненні судових витрат, а саме витрат на правову допомогу та суми сплаченого судового збору.

Просить скасувати постанову Кам'янка-Бузького районного суду Львівської області від 12 грудня 2017 року у справі № 446/1420/15-а та прийняти нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги повністю.

Особи, які беруть участь у справі, в судове засідання не прибули, про дату, час і місце апеляційного розгляду повідомлені належним чином, а тому, суд апеляційної інстанції, відповідно до ч. 4 ст. 229, п.2 ч. 1 ст. 311 та ч. 2 ст. 313 КАС України, вважає можливим проведення розгляду справи за їхньої відсутності без здійснення фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Заслухавши доповідь судді - доповідача, дослідивши обставини справи, доводи апеляційної скарги та заперечення на неї, колегія суддів приходить до переконання, що апеляційна скарга підлягає до задоволення з наступних підстав.

Як встановлено судом першої інстанції та вбачається з матеріалів справи, що на підставі рішення № 9 Ременівської сільської ради Кам'янка-Бузького району Львівської області двадцять другої позачергової сесії шостого скликання від 01.11.2013 року надано дозвіл ОСОБА_1 для розроблення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтованою площею 0,20 га в с. і Ременів по вул. Зарічна для ведення особистого селянського господарства, (а. с. 11).

21.08.2014 р. рішенням № 323 Ременівської сільської ради Кам'янка-Бузького району Львівської області двадцять восьмої сесії шостого скликання, розглянувши заяву ОСОБА_1 про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення в натурі (на місцевості) меж земельної ділянки площею 0,1903 га розташованої в с. Ременів біля вулиці Зарічна, призначеної для ведення особистого селянського господарства, беручи до уваги те, що при внесенні відомостей про дану земельну ділянку до державного земельного кадастру (державній реєстрації ділянки) було виявлено, що згідно кадастрової зйомки її межа заходить на суміжну земельну ділянку ОСОБА_2, що було упущено при геодезичному встановленню та узгодженню з суміжними землекористувачами меж даної ділянки, зважаючи на необхідність корегування в технічній документації параметрів згаданої ділянки вирішила відмовити ОСОБА_1 у затвердженні технічної документації із землеустрою щодо встановлення в натурі (на місцевості) меж земельної ділянки площею 0,1903 га розташованої в селі Ременів біля вулиці Зарічна, призначеної для ведення особистого селянського господарства. Рекомендовано ОСОБА_1 звернутися в спеціалізовану землевпорядну організацію, якою було розроблено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення в натурі (на місцевості) меж земельної ділянки площею 0,1903 га розташованої в селі Ременів біля вулиці Зарічна, призначеної для ведення особистого селянського господарства для проведення меж цієї ділянки у відповідність до її фактичного використання на місцевості.

18.03.2015 року позивач звернувся із заявою до Кам'янка- Бузької районної ради щодо затвердження технічної документації із землеустрою по встановленні в натурі меж земельної ділянки призначеної для ведення особистого селянського господарства. Згідно заяви ОСОБА_1 начальником відділу захисту прав громадян, земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища виконавчого апарату Кам'янка-Бузької районної ради ОСОБА_5 у присутності землевпорядника Ременівської сільської ради ОСОБА_2 та ОСОБА_1 31 березня 2015 року проведено обстеження земельних ділянок вищевказаних громадян з виїздом на місце та встановлено наступне: рішенням двадцять восьмої сесії шостого скликання Ременівської сільської ради від 21 серпня 2014 року № 323 прийнято рішення відмовити ОСОБА_1 у затвердженні технічної документації із землеустрою щодо встановлення в натурі (на місцевості) меж земельної ділянки площею 0,1903 га розташованої в с. Ременів біля вулиці Зарічна, призначеної для ведення особистого селянського господарства, у зв'язку з тим, що при внесенні відомостей про дану земельну ділянку до державного земельного кадастру було виявлено, що згідно кадастрової зйомки її межа заходить на суміжну земельну ділянку ОСОБА_2, що було упущено при геодезичному встановленню та узгодженню з суміжними землекористувачами меж даної ділянки. Зйомка проводилась без представника Ременівської сільської ради. Встановлено, що відповідно до актів обмірів земельних ділянок (далі Акти), що підшиті у технічному звіті обміру присадибних ділянок колгоспу 17 Вересня с. Ременів Кам'янка-Бузького району Львівської області від 1989 року згідно Акту № 68 за гр. ОСОБА_3 рахувалось 0,07 га, матір'ю гр. ОСОБА_2. Даних про ОСОБА_1 відсутні по причині відсутності на той час житлового будинку. Згадані дані про земельні ділянки не визначають їх чітких меж та місця розташування. У згаданих Актах площі присадибних землекористувань включають в себе, в тому числі, земельні ділянки в польових землях колгоспу. Враховуючи вищенаведене, Кам'янка-Бузька районна рада рекомендує розглянути заяву ОСОБА_1 на сесії Ременівської сільської ради і пропонує такі варіанти у вирішенні даного питання: 1) запропонувати обмін земельними ділянками; 2) надати гр. ОСОБА_2 земельну ділянку рівноцінну в іншому місці; 3) винести спірну земельну ділянку з середини на край з сторони заїзду.

15.04.2015 року рішенням № 4 тридцять третьої сесії шостого скликання Ременівської сільської ради Кам'янка-Бузького району Львівської області розглянувши заяву ОСОБА_1 про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення в натурі (на місцевості) меж земельної ділянки площею 0,1903 га розташованої в с. Ременів біля вулиці Зарічна, призначеної для ведення особистого селянського господарства, беручи до уваги те, і що при внесенні відомостей-про дану земельну ділянку до державного земельного кадастру (державній реєстрації ділянки) було виявлена що згідно кадастрової зйомки її межа заходить на суміжну земельну ділянку ОСОБА_2, що було упущено при геодезичному встановленню та узгодженню з суміжними землекористувачами меж даної ділянки, зважаючи на необхідність корегування в технічній документації параметрів згаданої ділянки , вирішила повторно відмовити ОСОБА_1 у затвердженні технічної документації із землеустрою щодо встановлення в натурі (на місцевості) меж земельної ділянки площею 0,1903 га розташованої в селі Ременів біля вулиці Зарічна, призначеної для ведення особистого селянського господарства. Повторно рекомендовано ОСОБА_1 звернутися в спеціалізовану землевпорядну організацію, якою було розроблено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення в натурі (на місцевості) меж земельної ділянки площею 0,1903 га розташованої в селі Ременів біля вулиці Зарічна, призначеної для ведення особистого селянського господарства для проведення меж цієї ділянки у відповідність до її фактичного використання на місцевості.

Задовольняючи частково позовні вимоги у справі, суд першої інстанції виходив з того, що положенням ч.9 ст.118 ЗК України, яка визначає виключне право органів місцевого самоврядування та державних органі на прийняття рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність, а тому суд не може зобов'язати відповідача повторно розглянути питання затвердження проекту технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,1903 га, розташованої в с. Ременів біля вул. Зарічної Калівошку Іллі Васильовичу для ведення особистого селянського господарства.

Колегія суддів не погоджується з таким висновком суду першої інстанції з наступних підстав.

Згідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Частиною 1 статті 116 ЗК України встановлено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування (ч.2 цієї статті). Передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених Кодексом, провадиться один раз по кожному виду використання (ч.4 цієї статті).

Згідно п. б ч. 1 ст.121 ЗК України, громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної та комунальної власності в розмірах, зокрема, для ведення особистого селянського господарства не більше 2,0 гектара.

Статтею 118 ЗК України визначений порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами. Відповідно до ч.ч.6,7 цієї статті, громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки, зокрема, із земель комунальної власності, для ведення особистого селянського господарства, подають клопотання до відповідного органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки.

Відповідний орган місцевого самоврядування у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно- правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно- територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Згідно з положеннями ч.1ст.122 3К України, сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Колегія суддів зазначає, виходячи з викладеного та аналізуючи в системному зв'язку підстави звернення позивача до відповідача з заявою про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,1903 га розташованої в селі Ременів біля вулиці Зарічна та надання її у власність, виходячи зі змісту статей 116, 118, 121, 122 ЗК України, законодавчо визначених підстав для відмови в задоволенні заяви, визначених ст.118 ЗК України та тих підстав для відмови в задоволенні заяви ОСОБА_1, які зазначені 21.08.2014 р. рішенням № 323 Ременівської сільської ради Кам'янка- Бузького району Львівської області двадцять восьмої сесії шостого скликання та 15.04.2015 року рішенням № 4 тридцять третьої сесії шостого скликання Ременівської сільської ради Кам'янка-Бузького району Львівської області, що при внесенні відомостей про дану земельну ділянку до державного земельного кадастру (державній реєстрації ділянки) було виявлено, що згідно кадастрової зйомки її межа заходить на суміжну земельну ділянку, що було упущено при геодезичному встановленню та узгодженню з суміжними землекористувачами меж даної ділянки, зважаючи на необхідність корегування в технічній документації параметрів згаданої ділянки, вбачається, що при прийнятті даного рішення орган місцевого самоврядування допустив порушення норм ст. ст. 116, 118 ЗК України, оскільки в ч.9 ст.118 ЗК України не зазначено про такі підстави для відмови.

Вказане порушення слід виправити, шляхом зобов'язання скликання Ременівської сільської ради Кам'янка-Бузького району Львівської області повторно розглянути на черговій сесії сільської ради питання затвердження проекту технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,1903 га, розташованої в с. Ременів біля вул. Зарічної Калівошку Іллі Васильовичу для ведення особистого селянського господарства.

Щодо заявлено клопотання про відшкодування витрат на правничу допомогу в розмірі 4500 грн 00 коп.

Відповідно ст. 134 КАС України витрати, пов'язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави (ч.1 ). За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката (ч.2).

Згідно з ч. 4 ст. 134 КАС України для визначення розміру витрат на правничу допомогу з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.

На підтвердження витрат на правничу допомогу адвоката було долучено договір про надання правової допомоги від 21.06.2015, укладений між ОСОБА_6 та ОСОБА_1, рахунок-фактура №1 від 02.10.2015 року, квитанцію №ПН1099 від 06.11.2015 року на суму 4500 грн, сплачену за правничу допомогу, акт виконаних робіт № 1 від 02.10.2015 року.

Відтак, колегія суддів, оцінивши надані представником позивача докази розміру витрат на надання правничої допомоги, вважає, що такі є обґрунтованими, та підлягають відшкодуванню.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Підсумовуючи вищенаведене, колегія суддів прийшла до висновку, що позовна заява є обгрунтованою, підставною та підлягає до задоволення.

Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу .

Відповідно до ст. 317 КАС України підставою для скасування судового рішення та ухвалення нового рішення є неповне з'ясування судом обставин справи, що мають значення для справи, невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи.

Відповідно до ч. 6 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України якщо суд апеляційної чи касаційної інстанції, не повертаючи адміністративної справи на новий розгляд, змінить судове рішення або ухвалить нове, він відповідно змінює розподіл судових витрат.

Керуючись ст. 139, 229, 308, 310, 311, 313, 315, 317, 321, 322, 325,328, 329 КАС України, апеляційний суд,

ПОСТАНОВИВ :

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - задовольнити .

Постанову Кам'янка-Бузького районного суду Львівської області від 12 грудня 2017 року у справі № 446/1420/15-а - скасувати та прийняти нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги .

Визнати незаконним та скасувати рішення Ременівської сільської ради Кам'янка-Бузького району Львівської області від 21 серпня 2014 року за № 323 Про розгляд заяви ОСОБА_1В. та рішення Ременівської сільської ради Кам'янка-Бузького району Львівської області від 15 квітня 2015 року № 4 Про розгляд заяви ОСОБА_1В. .

Зобов'язати Ременівську сільську раду Кам'янка-Бузького району Львівської області повторно розглянути на черговій сесії сільської ради питання затвердження проекту технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,1903 га, розташованої в с. Ременів біля вул. Зарічної Калівошку Іллі Васильовичу для ведення особистого селянського господарства.

Стягнути з Ременівської сільської ради Кам'янка-Бузького району Львівської області на користь ОСОБА_1 витрати на правову допомогу в розмірі 4500,00 грн., 73 грн. 08 коп. судового збору за подання позовної заяви та 730 грн. 80 коп. судового збору за подання апеляційної скарги.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя ОСОБА_4 судді ОСОБА_7 ОСОБА_8 Повне судове рішення складено 23.05.2018 року

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.05.2018
Оприлюднено24.05.2018
Номер документу74169016
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —446/1420/15-а

Постанова від 12.12.2017

Адміністративне

Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області

Самсін М. Л.

Постанова від 22.05.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 24.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 13.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 14.03.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Постанова від 08.06.2017

Адміністративне

Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області

Самсін М. Л.

Постанова від 12.12.2017

Адміністративне

Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області

Самсін М. Л.

Постанова від 24.07.2015

Адміністративне

Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області

Костюк У. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні