Рішення
від 21.05.2018 по справі 911/670/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"21" травня 2018 р. м. Київ Справа № 911/670/18

Суддя Конюх О.В., при секретарі судового засідання Бойко О.Ю., розглянувши справу

за позовом публічного акціонерного товариства Українська залізниця в особі Регіональної філії Придніпровська залізниця публічного акціонерного товариства Українська залізниця , м. Дніпро,

до відповідача товариства з обмеженою відповідальністю Укр-Транс-Інвест , м. Вишневе,

про стягнення 225 945,00 грн.

за участю представників:

від позивача: ОСОБА_1, довіреність від 26.10.2017 № 1779;

від відповідача: ОСОБА_2, довіреність від 02.04.2018;

СУТЬ СПОРУ:

позивач - публічне акціонерне товариство Українська залізниця в особі Регіональної філії Придніпровська залізниця публічного акціонерного товариства Українська залізниця , м. Дніпро (далі по тексту - ПАТ Укрзалізниця в особі РФ Придніпровська залізниця ) звернулось до господарського суду Київської області з позовною заявою НЮС-1/73 від 23.03.2018 до товариства з обмеженою відповідальністю Укр-Транс-Інвест , м. Вишневе (далі по тексту ТОВ Укр-Транс-Інвест ), в якій просить суд стягнути з відповідача на користь позивача 225 945,00 грн. штрафу.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що в накладній №36444602 у вагоні №67917823 маса вантажу вантажовідправником ТОВ Укр-Транс-Інвест було зазначена 68 500 кг, а фактично позивачем встановлено, що маса вантажу складає 69 900 кг, тобто на 1400 кг більше, ніж вказано у накладній. Відповідно до ст.118 Статуту залізниць України штраф підлягає стягненню за самий факт допущення вантажовідправником порушень, незалежно від того чи завдано залізниці у зв'язку з цим збитків. Враховуючи допущення відповідачем порушення, а саме зазначення в накладній недостовірних відомостей щодо маси вантажу, позивач нарахував до стягнення з відповідача штраф у розмірі 225 945,00 грн.

Також 02.04.2018 від ПАТ Укрзалізниця в особі РФ Придніпровська залізниця до господарського суду Київської області надійшло клопотання від 30.03.2018 про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін.

Ухвалою суду від 03.04.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, ухвалено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання у справі №911/670/18 призначено на 23.04.2018.

23.04.2018 від ТОВ Укр-Транс-Інвест до господарського суду Київської області надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач просить суд відмовити задоволенні позову.

Заперечення мотивовані тим, що на вимогу відповідача маса вантажу в вагоні №67917823 була перевірена залізницею на станції відправлення Івано-Франківськ Львівської залізниці. Зважування відбулось 09.02.2018 о 15:10 на вагах станції Івано-Франківськ Львівської залізниці ВЦ-150, що підтверджується електронною довідкою з Книги зважування вантажів на вагах форми ГУ-36 та електронною довідкою Інформація про дислокацію вагонів . Відтак, відповідач твердить, що масу вантажу в вагоні фактично визначено самим позивачем. Також відповідач наголошує на тому, що в комерційному акті, складеному позивачем в односторонньому порядку, зазначено, що зважування відбулось в статичному режимі з повною зупинкою та розчепленням. Однак в акті загальної форми №181 від 18.02.2018, що був складений безпосередньо під час зважування вагону, відсутнє зазначення про такий спосіб зважування. Вказує, що комерційний акт №450003/29/74 від 18.02.2018, акт загальної форми №181 від 18.02.2018, витяг з книги контрольних зважувань складені в односторонньому порядку позивачем без участі вантажоодержувача та вантажовідправника, а відтак не можуть бути належними доказами.

23.04.2018 від ПАТ Укрзалізниця в особі РФ Придніпровська залізниця до господарського суду Київської області надійшло клопотання про залучення до справи читабельної копії комерційного акту №450003/29/74.

Ухвалою суду від 23.04.2018 підготовче провадження закрито, призначено справу до судового розгляду по суті на 07.05.2018.

В судовому засідання 07.05.2018 оголошено перерву в розгляді справи №911/670/18 до 21.05.2018, про що присутніх представників повідомлено особисто під розпис.

18.05.2018 від ПАТ Укрзалізниця в особі РФ Придніпровська залізниця до господарського суду Київської області надійшла відповідь на відзив, в якій позивач зазначає, що з накладної №36444602 вбачається, що відповідач заповнив графу 24 маса вантажу, визначена відправником , а не 25 маса вантажу визначена залізницею . Крім того, вказує, що відповідно до Статуту залізниць України, виконання залізницею додаткових операцій, зокрема і зважування здійснюється на підставі окремих договорів, які відповідачем не подані. Також твердить, що згідно відомостей з перевізного документу відправлення вагона відбулось 09.02.2018 о 15:00, відтак, відомості про зважування вантажу на вагах залізниці о 15:10, зазначені у поданій відповідачем роздруківці книги зважування вантажів, не відповідає дійсності.

21.05.2018 від ПАТ Укрзалізниця в особі РФ Придніпровська залізниця до господарського суду Київської області надійшло клопотання про залучення до матеріалів справи копії конверту, у якому до позивача надійшов відзив ТОВ Укр-Транс-Інвест , та роздруківки з офіційного сайту УДППЗ Укрпошта щодо відстеження пересилання поштового відправлення. На твердження позивача, зазначені документи свідчать про поважність причин неподання позивачем відповіді на відзив у встановлений судом строк.

В судове засідання 21.05.2018 з'явились представники позивача та відповідача. В судовому засіданні 21.05.2018 представником позивача подано суду клопотання про доручення до матеріалів справи копії накладної №36444602. Суд залучив вказаний супровідний лист з додатком до матеріалів справи, однак зазначив, що вказана накладна, не може бути прийнята судом до уваги під час ухвалення рішення у даній справі з огляду на те, що подана з після закінчення строку, встановленого судом для подання доказів та без належного обґрунтування причин пропуску такого строку (частина 8 ст. 80 ГПК України). Крім того, суду не подано доказів направлення відповідачу зазначеного доказу, а відповідно до частини 9 ст. 80 ГПК України суд не бере до уваги відповідні докази у разі відсутності підтвердження надсилання (надання) їх копій іншим учасникам справи.

Розглянувши позов ПАТ Укрзалізниця в особі Регіональної філії Придніпровська залізниця до ТОВ Укр-Транс-Інвест про стягнення 225 945,00 грн., всебічно та повно вивчивши наявні у матеріалах справи докази, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до ст.509 ЦК України, ст.173 ГК України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку.

Зобов'язання згідно із ст.11, 509 ЦК України, ст. 174 ГК України виникають, зокрема, з договору та інших правочинів.

Відповідно до ч.1 ст.909 ЦК України за договором перевезення перевізник зобов'язаний доставити довірений йому відправником вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві), а відправник зобов'язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату.

Укладення договору перевезення вантажу, відповідно до ч.3 ст.909 ЦК України та ч.2 ст.307 ГК України, підтверджується складанням транспортної накладної.

Відповідно до ст.6 Статуту залізниць України накладна це основний перевізний документ встановленої форми, оформлений відповідно до Статуту та правил і наданий залізниці разом з вантажем. Накладна є обов'язковою двосторонньою письмовою формою угоди на перевезення вантажів, яка укладається між відправником і залізницею. Накладна супроводжує вантаж на всьому шляху перевезень до станції призначення.

У лютому 2018 року із станції Івано-Франківськ Львівської залізниці ТОВ Укр-Транс-Інвест здійснило відправлення вагону №67917823 згідно накладної №36444602 на станцію Сартана Донецької залізниці.

При оформлені зазначеної залізничної накладної №36444602 відповідачем вказано масу вантажу у вагоні №67917823 нетто 68 500 кг.

Згідно з п.28 Правил приймання вантажів до перевезення, затверджених Наказом Міністерства транспорту України №644 від 21.11.2000, вантажі, завантажені відправниками у вагони закритого типу (криті, ізотермічні, хопери, цистерни тощо) та контейнери, приймаються залізницею до перевезення шляхом візуального огляду кузова (котла) вагона (контейнера), пломб (ЗПП), без перевірки вантажу. Вантажі, завантажені відправниками у вагони відкритого типу (платформи, напіввагони тощо), приймаються залізницею до перевезення шляхом візуального огляду вагона, вантажу, його маркування (у т. ч. захисного) та кріплення у вагоні без перевірки маси та кількості вантажу.

Відповідно до статті 24 Статуту залізниць України, залізниця має право перевірити правильність відомостей про вантаж, зазначених відправником у накладній, на станції відправлення, під час перевезення та на станції призначення.

При перевезенні, а саме при проходженні вагону через станцію Нижньодніпровськ - Вузол Придніпропровської залізниці, на підставі ст. 24 Статуту залізниць України, позивачем проведено перевірку маси вантажу, під час якої було виявлено, що маса вантажу у вищезазначеному вагоні не відповідає масі вказаній відправником у накладній у зв'язку з чим складено комерційний акт №450003/29/74 від 18.02.2018.

За змістом комерційного акту №450003/29/74 від 18.02.2018 на підставі акту загальної форми №181 від 18.02.2018 на ст.Нижньодніпровськ-Вузол проведено контрольне зважування вантажу, за результатами якого виявлено, що у вагоні №67917823 вага брутто складає 92 000 кг, тара вагона з ПД 22100, фактична маса вантажу нетто 69 900 кг, що більше, ніж зазначено в накладній на 1 400 кг.

У розділі Д комерційного акту зазначено, що при зважуванні вагону в статичному режимі з повною зупинкою та розчепленням, у присутності заступника ДС Клюєва, АРВ Плітченко, приймальника поїздів Сергієнко на справних вагонних 150тн. електронно-тензометричних вагах станції ст.Нижньодніпровськ-Вузол заводський №032, що пройшли держповірку 29.12.2017,виявилось, що вага брутто складає 92000 кг, тара за документом - 22100 кг, вага нетто 69900 кг, що більше ваги вказаної в документі на 1400 кг. Навантаження вантажу рівномірне на рівні бортів, в верхньому ярусі вантаж пакетовано. В документі вказано - нанесено маркування, в дійсності через снігове покриття маркування не проглядається. Вагон без дверей, розвантажувальні люки з обох сторін закриті та укручені. В технічному відношенні вагон справний. При повторному зважуванні вагону вага підтвердилась, зав. вантажним двором за штатним розкладом немає.

Комерційний акт №450003/29/74 від 18.02.2018 підписано начальником станції, працівником станції та начальником вантажного району.

Пунктом 10 Правил складання актів, які затверджені наказом міністерства транспорту України №334 від 28.05.2002 передбачено, що комерційний акт підписує начальник станції (його заступник), начальник вантажного району (завідувач вантажного двору, складу, контейнерного відділу, контейнерного майданчика, сортувальної платформи) і працівник станції, який особисто здійснював перевірку, а також одержувач, якщо він брав участь у перевірці. Крім того, у разі необхідності, до перевірки вантажу і підписання акта можуть бути залучені також інші працівники залізниці.

Одночасно суд звертає увагу, що положеннями Правил передбачено можливість залучення інших працівників залізниці до перевірки вантажу і підписання акту.

Водночас, до підписання комерційного акта залучається три працівники залізниці в сукупності, перелік посад яких не є нормативно вичерпним.

Від так, суд встановив, що комерційний акт 450003/29/74 від 18.02.2018 підписаний належними особами у відповідності до п.10 Правил складання актів.

Статут залізниць України визначає обов'язки, права і відповідальність залізниць, а також підприємств, які користуються залізничним транспортом (ст.2 Статуту).

Статтею 37 Статуту залізниць України встановлено, що під час здавання вантажів для перевезення відправником має бути зазначена у накладній їх маса. Маса вантажів визначається відправником. Спосіб визначення маси зазначається у накладній.

На підставі цього Статуту затверджені Мінтрансом Правила перевезень вантажів, які є обов'язковими для всіх юридичних осіб (ст.5 Статуту).

Правилами перевезень вантажів, а саме п.1.1. розділу 4 Правил оформлення перевізних документів, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України за №863/5084 від 24.11.2000р., а також ст.23 Статуту передбачено, що відправник повинен надати станції на кожне відправлення вантажу заповнену накладну (комплект перевізних документів). У відповідності до цих Правил, а саме п.2.1. та п.2.2., графи "ОСОБА_3 вантажу, визначена відправником, кг", та "Спосіб визначення маси" заповнюються вантажовідправником. Маса вантажу згідно ст.37 Статуту та п.5. Правил приймання вантажів до перевезення, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.11.2000р. за №861/5082, визначається відправником.

Правильність внесених у накладну відомостей, як це передбачено п.2.3 Правил оформлення перевізних документів, своїм підписом підтверджує представник відправника. Так, правильність внесених відомостей до вищевказаної накладної підтвердив своїм підписом представник відправника.

Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.24 Статуту вантажовідправники несуть відповідальність за всі наслідки неправильності, неточності або неповноти відомостей, зазначених ним у накладній. Залізниця має право перевіряти правильність цих відомостей, а також періодично перевіряти кількість та масу вантажу, що зазначаються у накладній.

Згідно ч.1 ст.129 Статуту обставини, що можуть бути підставою для матеріальної відповідальності залізниці, вантажовідправника, вантажоодержувача, пасажирів під час залізничного перевезення, засвідчуються комерційними актами або актами загальної форми, які складають станції залізниць.

Для засвідчення обставини невідповідності маси вантажу з даними, зазначеними у транспортних документах законодавцем у ст.129 Статуту визначено складання комерційного акту.

Таким чином, підставою для матеріальної відповідальності вантажовідправника є обставини, викладені у комерційному акті.

Так, невідповідність фактичної маси вантажу з масою вантажу, яка зазначена відправником (відповідачем) у накладній №36444602, засвідчено належним доказом комерційним актом №450003/29/74 від 18.02.2018.

Вказаний комерційний акт за своєю формою та змістом відповідає вимогам Статуту залізниць України та Правил складання актів, а тому визнається судом належним доказом на підтвердження факту невідповідності маси, зазначеної у накладній, та фактичної маси вантажу.

Між тим, в матеріалах справи відсутні та відповідачем не надані жодні докази, які б свідчили про намагання оскаржити відомості викладені у комерційному акті.

Згідно з п.5.5 розділу 5 Правил оформлення перевізних документів, затверджених Наказом Міністерства транспорту України за №644 від 21.11.2000 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 24.11.2000 №863/5084, якщо під час перевезення вантажу або на станції його призначення буде виявлено неправильне зазначення у накладній маси, кількості місць вантажу, його назви, коду та адреси одержувача з відправника, порту стягується штраф у розмірі згідно зі статтею 118 Статуту залізниць України. При цьому відправник несе перед залізницею відповідальність за наслідки, які виникли.

Згідно із ст.122 Статуту залізниць України за неправильно зазначену у накладній масу вантажу з відправника стягується штраф у розмірі згідно із статтею 118 цього Статуту.

Тобто, чинне законодавство України пов'язує застосування до вантажовідправника наслідків встановлених ст.118 Статуту залізниць України із фактом неправильного зазначення у накладній маси вантажу, який підтверджується наявними у справі належними доказами.

Відтак, судом встановлено наявність підстав для застосування відповідальності, передбаченої вищеозначеним нормативним актом.

Відповідно до частини 1 статті 118 Статуту залізниць України, за пред'явлення вантажу, який заборонено до перевезень або який потребує під час перевезення особливих заходів безпеки, та з неправильним зазначенням його найменування або властивостей з відправника, крім заподіяних залізниці збитків і витрат, стягується штраф у розмірі п'ятикратної провізної плати за всю відстань перевезення .

Відповідно до ч.ч.1,2 ст.549 ЦК України неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання.

За перевезення вантажу згідно спірної накладної 36444602, мала бути сплачена провізна плата в розмірі 45189,00 грн. Позивачем нараховано та заявлено до стягнення з відповідача штраф в сумі 225 945,00 грн. (45 189 (провізна плата) х 5).

Відповідно до вищевказаних нормативно-правових актів відправник був зобов'язаний зазначити в накладній вірну масу всього вантажу, який знаходився у даному вагоні, і провізна оплата в даному випадку в накладній визначалася виходячи із маси всього вантажу, який знаходився у даному вагоні.

Так, суд приходить до висновку, що застосування позивачем до відповідача штрафних санкцій у розмірі п'ятикратної всієї суми провізної плати, визначеної вищевказаною накладною, в зв'язку з невиконанням відправником зобов'язання зазначити в накладній вірну масу всього вантажу, який знаходився у вказаному вагоні, відповідає як ст.ст.118, 122 Статуту залізниць України, так і ч.2 ст.549 ЦК України.

Суд враховує правову позицію, викладену в постанові Верховного суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 12.04.2018 №904/10497/16.

Суд взяв до уваги доводи відповідача, викладені у позові, та відхиляє їх з огляду на таке.

1. Щодо посилань на те, що на вимогу відповідача маса вантажу в вагоні №67917823 була перевірена залізницею на станції відправлення Івано-Франківськ Львівської залізниці ВЦ-150, а зважування здійснив працівник залізниці ОСОБА_3 Відтак, маса вантажу у вагоні була визначена самим позивачем , що підтверджується електронною довідкою з Книги зважування вантажів на вагонних вагах форми ГУ-36 та електронною довідкою Інформація про дислокацію вагонів .

Суд зазначає, що згідно накладної №36444602 вбачається, що відповідач заповнив графу 24 ОСОБА_3 вантажу, визначена відправника , а не 25 ОСОБА_3 вантажу, визначена залізницею . А відтак маса вантажу вказувалась вантажовідправником. По-друге, порядок участі працівників залізниці при зважуванні вагонів регулюється Статутом залізниць України та Збірником тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ними послуги (тарифне керівництво №1), затвердженим Наказом №317 від 26.03.2009 Міністерства транспорту та зв'язку України та зареєстровано в Мінюсті 15.04.2009 за №340/16356. Виконання залізницею додаткових операцій, пов'язаних з перевезенням вантажів, завантаженням, розвантажуванням, зважуванням , експедируванням тощо), здійснюється на підставі окремих договорів. П.3 Розділу 1 Тарифного керівництва №1 встановлено, що державні регульовані тарифи встановлюються на роботи і послуги, пов'язані з перевезенням вантажів перелік яких наведено в розділі ІІІ цього збірника. Так, зокрема до розділу ІІІ входить пункт 4 Збір за зважування вантажів або порожніх вагонів (контейнерів) та за участь працівника залізниці у зважуванні і/або видачі вантажу , де в п.4.2 передбачено, що за участь на вимогу вантажовласника працівника залізниці у зважуванні й/або видачі вантажу нараховується збір у розмірі 66,2 грн. за перші півгодини і 14,7 грн. за кожні наступні півгодини. Пунктом 2.6 Правил розрахунків за перевезення вантажів встановлено, що усі належні залізниці платежі за додаткові послуги, штрафи (які не були включені в перевізні документи і у відомості плати за користування вагонами та контейнерами) включаються в накопичувальні картки, які складаються станціями в трьох примірниках із зазначенням у них відомостей про надані послуги і їх вартість. Ці відомості підтверджується підписами працівника станції і вантажовласника. Один примірник накопичувальної картки, відомості плати за користування вагонами та контейнерами, за подавання, забирання вагонів та маневрову роботу надаються вантажовласнику.

Разом з тим, відповідачем не подано суду ані окремого договору зважування, ані письмової вимоги вантажовласника, ані доказів сплати державного регульованого тарифу, який відображається в накопичувальній картці, а від так твердження ТОВ Укр-Транс-Інвест про те, що зважування вантажу здійснював позивач є голослівним та безпідставним. Крім того, навіть зважування вагону на станції в порядку надання залізницею додаткових послуг із зважування, результати якого заносяться в книгу ГУ-36 не є контрольним зважуванням, яке б проводилось залізницею в порядку ст.24 Статуту залізниць України в якості контрольного переважування або перевірки відповідності маси вантажу і результати якого заносяться в книгу форми ГУ-78. Відповідальність за неправильність, неточність, неповноту відомостей про вантаж, зазначених у накладній, за законом несе вантажовідправник.

2. Щодо посилань на те, що комерційний акт №450003/29/74 від 18.02.2018, акт загальної форми №181 від 18.02.2018 складені в односторонньому порядку позивачем без участі вантажоодержувача та вантажовідправника, а відтак не можуть бути належними та допустимими доказами зважування.

Суд зазначає, що зазначені посилання відповідача є хибними, адже приписи п.10 Правил складання актів, затвердженого Наказом Міністерства транспорту України №334 від 28.05.2002р. містить положення про можливість підписання комерційного акту представником одержувача, проте в тому разі, якщо він брав участь у перевірці. Означене свідчить лише про наявність права одержувача приймати участь в перевірці та підписувати відповідний комерційний акт, а не законодавчо передбачена вимога, дотримання якої є обов'язковою.

3. Щодо посилань на те, що позивачем невірно вказано масу тари вагону.

Суд зазначає, що згідно з наведеними нормами законодавства штраф у п'ятикратному розмірі провізної плати застосовується у разі настання факту невірного зазначення маси вантажу, незалежно від розміру перевищення. При масі тари 22400 кг маса вантажу буде 69600 кг, що на 1100 кг більше ніж у накладній; при масі тари 22100 кг маса вантажу буде 69900 кг, що на 1400 кг більше, ніж зазначено у накладній, відтак зазначені посилання відповідача не спростовують наявності перевантаження.

Враховуючи вище наведене, позовні вимоги публічного акціонерного товариства Українська залізниця в особі Регіональної філії Придніпровська залізниця публічного акціонерного товариства Українська залізниця до товариства з обмеженою відповідальністю Укр-Транс-Інвест про стягнення 225 945,00 грн. підлягають задоволенню повністю.

Судовий збір відповідно до ст. 129 ГПК України покладається судом на відповідача.

Керуючись ст. ст. 4, 12, 73-92, 129, 233, 236-238, 240, 241 ГПК України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов публічного акціонерного товариства Українська залізниця в особі Регіональної філії Придніпровська залізниця публічного акціонерного товариства Українська залізниця задовольнити повністю.

2. Стягнути товариства з обмеженою відповідальністю "Укр-Транс-Інвест" (08133, Київська область, Києво-Святошинський район, місто Вишневе, вулиця Балукова, буд. 1, код 37756769)

на користь публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" (код 40075815) в особі Регіональної філії "Придніпровська залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" (49602, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 108, код 40081237)

225 945,00 грн. (двісті двадцять п'ять тисяч дев'ятсот сорок п'ять гривень нуль копійок) штрафу ,

3 389,17 грн. (три тисячі триста вісімдесят дев'ять гривень сімнадцять копійок) судового збору.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Дане рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана протягом двадцяти днів з дня складення повного тексту рішення відповідно до ст. ст. 240-241 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст рішення підписано 24.05.2018.

Суддя О.В. Конюх

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення21.05.2018
Оприлюднено24.05.2018
Номер документу74190739
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —911/670/18

Ухвала від 24.12.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

Ухвала від 28.08.2018

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Зеленін В.О.

Ухвала від 17.07.2018

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Зеленін В.О.

Рішення від 21.05.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

Ухвала від 23.04.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

Ухвала від 03.04.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні