10.2.2
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
23 травня 2018 рокуСєвєродонецькСправа № 812/672/18
Луганський окружний адміністративний суд
у складі головуючого судді Чиркіна С.М.,
за участю
секретаря судового засідання Моспанюк Є.С.,
та
представників сторін:
від позивача - ОСОБА_1,
від відповідача - ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу № 812/672/18 за адміністративним позовом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області до Луганського державного університету внутрішніх справ імені ОСОБА_3 про стягнення заборгованості у розмірі 529,20 грн,-
ВСТАНОВИВ:
16 березня 2018 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (далі - Позивача) до Луганського державного університету внутрішніх справ імені ОСОБА_3 (далі - Відподач) про стягнення заборгованості у розмірі 529,20 грн.
Ухвалою суду від 10.04.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, вирішено, що справа буде розглядатись за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін (а.с. 1-2).
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що в обґрунтуванням позовних вимог позивач зазначає, 16.07.2014 Артемівської міською виконавчою дирекцією Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності видано путівку № 005112 вартістю 5292,00 грн до дитячого оздоровчого закладу - Дочірнє підприємство Клінічний санаторій Курорт Березівські мінеральні води працівнику Луганського державного університету внутрішніх справ ім. Е.О. Дідоренка за довіреністю ОСОБА_4, що підтверджується листом ЛДУВС від 20.09.2017 № 891. Згідно із пунктом 3.6. Порядку фінансування оздоровлення дітей застрахованих осіб у дитячих закладах оздоровлення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 25.02.2009 № 17 десять відсотків вартості зазначеної путівки, а саме 529,20 грн підлягали перерахуванню до Артемівської МВД.
Таким чином, заборгованість відповідача перед позивачем складає 529,20 грн, виникла в липні 2014 рокі, що підтверджується звітом форми Ф4-ФСС з ТВП за 9 місяців 2014 року. Станом на 14.03.2018 заборгованість відповідача не погашена.
На підставі вищевикладеного позивач просив стягнути з відповідача заборгованості у розмірі 529,20 грн.
Відповідач позовні вимоги не визнав, про що подав відзив на позовну заяву (а.с. 30-33), в якому зазначив таке.
Фінансування оздоровлення дітей застрахованих осіб у дитячих закладах оздоровлення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності здійснювалося на підставі Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (далі - Закон) та Порядку фінансування оздоровлення дітей застрахованих осіб у дитячих закладах оздоровлення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 25.02.2009 № 17 (далі - Порядок).
11 серпня 2014 року територія Луганського державного університету внутрішніх справ імені ОСОБА_3 була захоплена невідомими озброєними особами. З цього моменту діяльність університету була унеможливлена. На захопленій території залишилася вся службова та фінансово-бухгалтерська документація (особові справи працівників університету, довіреності, цивільно-правові договори, особові картки, фінансові звіти, накладні, картки-талони на пальне, архівна документація тощо).
За таких обставин надати копії рішень комісії із соціального страхування, журнал обліку путівок до дитячих закладів оздоровлення, а також зворотні талони або довідки про термін перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення не передбачається можливим.
Пунктом 3.6. Порядку чітко прописано, що часткова оплата вартості путівки до дитячого закладу оздоровлення вноситься застрахованою особою. Застрахованою особою є співробітниця Відповідача - ОСОБА_4, а отже обов'язок по частковій оплаті путівки лежить саме на ній. Оскільки, на момент оплати часткової вартості путівки в навчальному закладі касове обслуговування було відсутнє, то застрахованою особою ОСОБА_4 оплата вартості путівки була здійснена через відділення поштового зв'язку селища Катеринівка (Ювілейне) м. Луганська 17 липня 2014 року, що підтверджується відповідним фіскальним чеком ФН НОМЕР_1.
Оскільки, а ні Закон, а ні Порядок не містять положень що до відповідальності Страхувальника за несплату застрахованою особою часткової вартості путівки, то вважаємо, що ЛДУВС імені ОСОБА_3 не є в даному випадку належним Відповідачем.
Просив у задоволенні позовних вимог відмовити повністю.
14.05.2018 Відповідач надав пояснення до позовної заяви (а.с. 74-75), в яких додатково зазначив, що в липні 2014 року селище Катеринівка (Ювілейне) було піддано обстрілами. З метою зберігання життя та здоров'я дітей Артемівською МВД ЛОВ ФСС з ТВП було організовано вивезення дітей до ДП Клінічний санаторій Курорт Березівські мінеральні води дитячий заклад оздоровлення санаторного типу БМВ . Враховуючи ситуацію, яка склалася в місті Луганськ, вивезення дітей здійснювалося в оперативному порядку, а підтверджуючі документи (путівка, накладна) оформлялися в домашніх умовах. Враховуючи, що станом на момент оплати частини вартості путівки - 17.07.2014 в селищі Катеринівка (Ювілейне) жодна банківська установа не функціонувала - застрахованою особою було прийнято рішення про здійснення платежу через відділення Укрпошти . Оскільки застрахована особа ОСОБА_4 в 2014 році відповідала - по своїм функціональним обов'язкам за звітність перед Артемівською МВД ЛОВ ФСС з ТВП, то їй достовірно було відомо про необхідність збереження всієї документація що до отримання путівки, у тому числі і зворотного талону до путівки № 005112, що і було нею зроблено.
Представник позивача в судовому засіданні підтримав доводи, аналогічні викладеним в позовній заяві, просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечив з підстав, зазначених у відзиві на позовну заяву та поясненнях до позовної заяви.
Заслухавши доводи представників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, судом встановлено таке.
Відповідач - Луганський державний університет внутрішніх справ імені ОСОБА_3 (код ЄДРПОУ 08682387) є державною організацією, зареєстрований за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1 (а.с. 98-103).
Відповідач був зареєстрований за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2, селище міського типу Катеринівка, вул. К Маркса, буд. 4 та перебував на обліку в Артемівській міський виконавчій дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Зазначене сторонами не оспорюється.
Статтею 1 Закону України від 18.01.2001 № 2240 Про загальнообов'язкове страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням , який діяв на час виникнення спірних правовідносин (далі - Закон України №2240) визначено, що загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, передбачає матеріальне забезпечення громадян у зв'язку з втратою заробітної плати (доходу) внаслідок тимчасової втрати працездатності, вагітності та пологів, догляду за малолітньою дитиною, компенсацію витрат у зв'язку зі смертю застрахованої особи або членів її сім'ї, а також надання соціальних послуг за рахунок бюджету Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонду), що формується шляхом сплати страхових внесків власником або уповноваженим ним органом, громадянами, а також за рахунок інших джерел, передбачених у вказаному Законі.
Фонд є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, провадить акумуляцію страхових внесків та інших коштів, призначених для фінансування матеріального забезпечення та соціальних послуг, забезпечує їх надання, а також здійснює контроль за використанням цих коштів (стаття 9 Закону України № 2240).
Пунктом 4 розділу VII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 1105:
- утворено Фонд соціального страхування України, реорганізувавши шляхом злиття Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
- припинено виконавчу дирекцію Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності шляхом приєднання до Фонду соціального страхування України;
- припинено управління та відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та виконавчі дирекції відділень цього Фонду, що є юридичними особами, шляхом приєднання до робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України;
- припинено всі відокремлені підрозділи Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та/або їх робочих органів та відділень протягом 30 днів з дня набрання чинності Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України від 6 грудня 2016 року № 1774-VIII, забезпечивши повне правонаступництво таких відокремлених підрозділів юридичними особами, які їх створили, а за їх відсутності - Фондом соціального страхування України, у тому числі щодо всіх прав, обов'язків та майна.
- припинення управлінь та відділень виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, відділень Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та виконавчих дирекцій відділень цього Фонду, а також їх відокремлених підрозділів, що знаходяться на тимчасово окупованій території, території проведення антитерористичної операції, здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, після прийняття ним відповідного рішення.
Пунктом 5 розділу VII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 1105 регламентовано, що Фонд соціального страхування України та його робочі органи є правонаступниками Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, його виконавчої дирекції, управлінь виконавчої дирекції цього Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, відділень у районах і містах обласного значення, а також Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, його виконавчої дирекції, відділень цього Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі та їх робочих органів.
Наказом виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 22 травня 2017 року № 252-ос припинено Луганське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (ідентифікаційний код 21785643), відокремленим підрозділом якого була Артемівська міська виконавча дирекція, шляхом приєднання до управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (ідентифікаційний код 26071405) (а.с. 11-10).
Згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань державна реєстрація Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (93404, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, проспект Центральний, будинок 17, ідентифікаційний код 41313100) є правонаступником припиненої юридичної особи Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (ідентифікаційний код 21785643) (а.с. 14-17).
Згідно з частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.
Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2011 року № 1074, який визначає механізм здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (далі - органи виконавчої влади) та їх територіальних органів, орган виконавчої влади утворюється шляхом утворення нового органу виконавчої влади або в результаті реорганізації (злиття, поділу, перетворення) одного чи кількох органів виконавчої влади. Орган виконавчої влади припиняється шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.
Згідно з пунктом 6 Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2011 року № 1074, права та обов'язки органів виконавчої влади переходять:
у разі злиття органів виконавчої влади - до органу виконавчої влади, утвореного внаслідок такого злиття;
у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади - до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади;
у разі поділу органу виконавчої влади - до органів виконавчої влади, утворених внаслідок такого поділу;
у разі перетворення органу виконавчої влади - до утвореного органу виконавчої влади;
у разі ліквідації органу виконавчої влади і передачі його завдань та функцій іншим органам виконавчої влади - до органів виконавчої влади, визначених відповідним актом Кабінету Міністрів України.
Отже, з огляду на викладене, у спірних правовідносинах Управлінню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області належить право вимоги як правонаступнику Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати.
Відповідно до інформації, зазначеної у звіті про путівки на санаторно-курортне лікування та путівки до дитячих закладів за ІІІ квартал 2014 року Відповідачем отримано путівку від робочих органів Фонду в кількості 1 на суму 5292,00 грн (а.с. 57).
Зобов'язання Відповідача на суму 5292,00 грн підтверджуються також інформацією, зазначеною у звіті зв І квартал 2018 року та акті звірки розрахунків від 01.04.2018 (а.с. 35).
Відповідно до інформації, зазначеної в довідці від 15.07.2014 № 146 (а.с. 109), ОСОБА_4, яка дійсно є співробітником Луганського державного університету внутрішніх справ імені ОСОБА_3 (а.с. 107), отримала путівку на санаторно-курортне лікування 15.07.2014.
Факт отримання путівки визнається сторонами.
Згідно з інформацією, зазначеною у фіскальному чеку ЛД УДППЗ Укрпошта №1494 від 17.07.2014 ОСОБА_4 здійснено оплату за путівку в сумі 529,20 грн Артемів МВД ЛОВ ЄДРПОУ 26071322 р/р 25604154917002 (а.с. 35).
В судовому засіданні представником відповідача не надано доказів щодо не належності р/р 25604154917002 Артемівській міський виконавчій дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
18.06.2015 на звернення ОСОБА_4 щодо ненадходження грошових коштів в сумі 529,20 грн, сплачених 17.07.2014 у відділенні поштового зв'язку смт. Ювілейне м. Луганськ Українське державне підприємство поштового зв'язку Укрпошта повідомило, що зазначене відділення поштового зв'язку знаходиться на території, що не підконтрольна українській владі, тож здійснити перевірку щодо оприбуткування сплачених грошових коштів не має можливості. Рішення щодо повернення суми зазначеного платежу чи перерахування його за призначенням після проведення виробничої документації буде здійснено після відновлення державними органами України контролю за відповідними територіями Луганської області (а.с. 41).
На підтвердження неможливості надати суду копії рішень комісії із соціального страхування, журнал обліку путівок до дитячих закладів оздоровлення, а також зворотні талони або довідки про термін перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення Відповідач надав такі документи:
- 17.10.2016 Відповідач подав до Головного управління Національної поліції заяву №857 про кримінальне правопорушення (а.с. 36-37), якою повідомив, що 11 серпня 2014 року територія Луганського державного університету внутрішніх справ імені ОСОБА_3 була захоплена невідомими озброєними особами. З цього моменту діяльність університету була унеможливлена. На захопленій території залишилася вся службова та фінансово-бухгалтерська документація (особові справи працівників університету, довіреності, цивільно- правові договори, особові картки, фінансові звіти, накладні, картки-талони на пальне, архівна документація тощо) (а.с. 36-37);
- відповідно до повідомлення від 01.11.2016 відомості про кримінальне правопорушення внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань (а.с. 38, 39).
11.10.2017 заступник директора філії Луганської дирекції ПАТ Укрпошта у відповідь на звернення Відповідача, повідомив, що про неможливість підтвердити або спростувати здійснення платежу у розмірі 529,20 грн через відділення поштового зв'язку с. Катеринівка (Ювілейне) м. Луганськ у зв'язку з відсутністю документації. яка знаходиться на непідконтрольній українській владі території (а.с. 40).
Довідкою від 20.04.2018 № 441 Відповідач повідомив суд, що без відображення заборгованості звіт Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності не приймається, тому у звіті Ф-4ФСС з ТВП відображені зобов'язання в сумі 529,20 грн (а.с. 42).
Вирішуючи адміністративний позов по суті заявлених позовних вимог та оцінюючи обґрунтованість заперечень відповідача, суд виходить з такого.
Пунктом 6 статті 34 Закону №2240-ІІІ визначено, що за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, надаються, зокрема, такі види матеріального забезпечення та соціальних послуг: забезпечення оздоровчих заходів (оплата путівок на санаторно-курортне лікування застрахованим особам та членам їх сімей, до дитячих оздоровчих закладів, утримання санаторіїв-профілакторіїв, надання соціальних послуг у позашкільній роботі з дітьми, у тому числі придбання дитячих новорічних подарунків) (статті 47, 48 цього Закону).
Відповідно до частини першої статті 47 Закону № 2240-ІІІ для забезпечення відновлення здоров'я застрахована особа та члени її сім'ї (а також особа, яка навчається у вищому навчальному закладі) мають право на отримання санаторно-курортного лікування, оздоровлення в спеціалізованих оздоровчих закладах (у тому числі дитячих) у межах асигнувань, установлених бюджетом Фонду на зазначені цілі, та в порядку і на умовах, визначених правлінням Фонду.
Згідно із статтею 48 Закону № 2240-ІІІ за рахунок коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, у межах асигнувань, що визначаються щорічно при затвердженні бюджету Фонду на наступний фінансовий рік, здійснюється часткове фінансування санаторіїв-профілакторіїв підприємств, установ, навчальних закладів та організацій, утримання дитячо-юнацьких спортивних шкіл, дитячих оздоровчих таборів і позашкільного обслуговування, у тому числі придбання дитячих новорічних подарунків, в порядку, визначеному правлінням Фонду.
З цього слідує, що визначення порядку використання коштів на забезпечення оздоровчих заходів (оплата путівок на санаторно-курортне лікування застрахованим особам та членам їх сімей, до дитячих оздоровчих закладів) законодавством віднесено до повноважень Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Відповідно до ст.ст. 11, 47 Закону №2240-III постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №17 від 25.02.2009 року затверджено Порядок фінансування оздоровлення дітей застрахованих осіб у дитячих закладах оздоровлення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. Вказана постанова зареєстрована в Міністерстві юстиції України №339/16355 14.04.2009 за і, з урахуванням змін, внесених згідно з постановами Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 15.04.2010 № 8, від 22.12.2010 № 31, від 03.04.2012 № 8 та від 08.10.2013 № 48, діє на даний час.
Відповідно до пунктів 3.6, 4.5 Порядку фінансування оздоровлення дітей застрахованих осіб у дитячих закладах оздоровлення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління ФСС ТВП від 25 лютого 2009 року № 17 (з наступними змінами та доповненнями, далі Порядок № 17), путівка до дитячого закладу оздоровлення, яка придбана за рахунок коштів Фонду за повну вартість, видається застрахованій особі з частковою оплатою у розмірі 10 відсотків її вартості. Часткова оплата вартості путівки до дитячого закладу оздоровлення вноситься застрахованою особою до каси страхувальника за основним місцем роботи, а за відсутності каси - через установу банку на рахунок органу Фонду за місцем обліку страхувальника. За відсутності квитанції до прибуткового касового ордера або квитанції про часткову оплату вартості путівки застрахованій особі путівка не видається. Сума витрат Фонду за путівки, які видані з порушенням цього Порядку, в тому числі невикористані, не приймаються до заліку та відшкодовуються за рахунок страхувальника.
Також згідно з частиною шостою статті 15 Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 23.09.1999 № 1105-XIV (у чинній редакції), у разі порушення порядку використання страхових коштів роботодавці відшкодовують Фонду в повному обсязі неправомірно витрачену суму страхових коштів та/або вартість наданих соціальних послуг і сплачують штраф у розмірі 50 відсотків такої суми. За несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів на страхувальників та інших отримувачів коштів Фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів. Одночасно на суми несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів і штрафних санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.
Разом з тим, як вбачається з матеріалів справи, ОСОБА_4 здійснено оплату за путівку в сумі 529,20 грн Артемів МВД ЛОВ ЄДРПОУ 26071322 р/р 25604154917002.
Таким чином, Відповідачем дотримано порядок використання страхових коштів Фонду.
Відповідно до статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
За наведених обставин, Позивач не спростував доводів Відповідача, тому суд дійшов висновку, що позовні вимоги не підтверджені належними та допустимими доказами, тому задоволення не належать.
Відповідно до статті 139 КАС України судові витрати покладаються на позивача.
Керуючись статтями 2, 5, 8, 9, 19, 20, 32, 72, 77, 90, 94, 132, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
У задоволенні адміністративного позову Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області до Луганського державного університету внутрішніх справ імені ОСОБА_3 про стягнення заборгованості у розмірі 529,20 грн відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до Донецького апеляційного адміністративного суду або через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення суду складено 25 травня 2018 року.
Суддя ОСОБА_5
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.05.2018 |
Оприлюднено | 27.05.2018 |
Номер документу | 74225765 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
С.М. Чиркін
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні