УХВАЛА 23 травня 2018 року Київ справа №815/4090/17 адміністративне провадження №К/9901/48477/18 Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Ханової Р.Ф., перевіривши касаційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 28 вересня 2017 року на постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 22 березня 2018 року у справі №815/4090/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажне управління №10» до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про визнання неправомірними та скасування податкових повідомлень-рішень,- в с т а н о в и в : Зазначена касаційна скарга надійшла до Верховного Суду як суду касаційної інстанції відповідно до КАС України. Ухвалою судді Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 23 квітня 2018 року касаційну скаргу залишено без руху з мотивів її невідповідності вимогам статті 330 Кодексу адміністративного судочинства, та встановлений строк для усунення недоліків протягом 10 днів з дня отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху. Відповідно до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення скаржник отримав зазначену ухвалу 02 травня 2018 року. На виконання зазначеної ухвали надійшло клопотання Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про продовження строку для усунення недоліків, де зазначає про те, що воно не має можливості своєчасно сплатити судовий збір через відсутність відповідних бюджетних асигнувань. Зі змісту клопотання вбачається, що наведені у ньому доводи є необґрунтованими, а надані докази є недостатніми та не підтверджують того, що майновий/фінансовий стан скаржника перешкоджав (перешкоджає) сплаті судового збору у встановленому законодавством порядку і розмірі. Обмежене фінансування бюджетної установи не може бути самостійною підставою для продовження строку на усунення недоліків касаційної скарги у частині сплати судового збору, встановленого законом. Обставини, пов'язані з фінансуванням установи чи організації з Державного бюджету України та відсутністю у неї коштів, призначених для сплати судового збору, не звільняють контролюючий орган від обов'язку своєчасної сплати судового збору. Таким чином, суддя-доповідач вважає, що у задоволенні клопотання слід відмовити. Станом на 22 травня 2018 року Головне управління Державної фіскальної служби в Одеській області не усунуло зазначені в ухвалі Верховного Суду від 23 квітня 2018 року недоліки касаційної скарги, тому вона вважається неподаною і підлягає поверненню. Керуючись ч.2 ст. 332, пунктом 1 ч.4 ст. 169 КАС України, у х в а л и в: В задоволенні заяви Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про продовження строку для усунення недоліків - відмовити. Касаційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 28 вересня 2017 року на постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 22 березня 2018 року у справі №815/4090/17 – повернути скаржнику. Копію ухвали про повернення касаційної скарги надіслати учасникам справи у порядку, визначеному статтею 251 цього Кодексу. Скаржнику надіслати копію ухвали про повернення касаційної скарги разом з касаційною скаргою та доданими до скарги матеріалами. Роз'яснити заявнику касаційної скарги, що її повернення не позбавляє права повторного звернення до Верховного Суду. Ухвала оскарженню не підлягає. Суддя Р.Ф.Ханова
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 23.05.2018 |
Оприлюднено | 30.05.2018 |
Номер документу | 74258369 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Ханова Р.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні