МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 травня 2018 р. № 814/940/18 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Брагар В. С. розглянув в порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовом:Управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні, вул. Гайдара. 13, м. Одеса, Одеська область, 65078
в інтересах держави в особі:Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, вул. Московська, 8, корп. 30, м. Київ, 01010
до відповідача:Приватного акціонерного товариства "Будівельний альянс", вул. Індустріальна, 3-Б, м. Миколаїв, 54040
про:стягнення штрафних санкцій в сумі 10200,00 грн.,
Управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні звернулось в інтересах Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісія, НКЦПФР або позивач) до суду з позовом до Приватного акціонерного товариства "Будівельний альянс" (далі - ПАТ "Будівельний альянс" або відповідач) про стягнення штрафних санкцій в сумі 10200,00 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач послався на порушення відповідачем вимог Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", у зв'язку з чим, на підставі Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", до нього застосовано штрафні санкції.
Ухвала про відкриття спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні) направлялася на адресу відповідача, однак поштова кореспонденція повернулася на адресу суду не врученою та з відміткою пошти "за закінченням терміну зберігання".
Відповідач відзив на позов не надав.
Відповідно до ч.1 ст. 263 КАС України, суд розглядає справу в порядку письмового провадження.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши наявні в них фактичні дані, суд, -
ВСТАНОВИВ:
Як вбачається з матеріалів справи, уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у відношенні ПАТ "Будівельний альянс" були складені акти про правопорушення на ринку цінних паперів від 11.12.2017р.:
- за № 343-ПУ-З-Е, відповідно до якого встановлено порушення чинного законодавства на ринку цінних паперів з боку ПАТ "Будівельний альянс", а саме: не розкрило річну інформацію емітента цінних паперів за 2016 рік шляхом опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Комісії, у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, що є порушенням вимог підпункту 4 пункту 4 розділу II Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Комісії від 03.12.2013 № 2826, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24.12.2013 за №2180/24712 (із змінами) (далі - Положення № 2826);
- №344-ПУ-З-Е, відповідно до якого встановлено порушення чинного законодавства на ринку цінних паперів з боку ПАТ "Будівельний альянс", а саме: не розкрило річну інформацію емітента цінних паперів за 2016 рік шляхом її розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР, у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, що є порушенням вимог підпункту 4 пункту 4 розділу II Положення № 2826.
- №345-ПУ-З-Е, відповідно до якого встановлено порушення чинного законодавства на ринку цінних паперів з боку ПАТ "Будівельний альянс", а саме: у термін не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, не надано до Комісії електронну форму регулярної річної інформації емітента цінних паперів за 2016 рік, що є порушенням вимог підпункту 4 пункту 4 розділу II Положення № 2826.
За результатами розгляду справ про правопорушення на ринку цінних паперів, уповноваженою особою Комісії у відношенні відповідача були винесені постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 26.12.2017р. №321-ПУ-1-Е, №322-ПУ-1-Е, №323-ПУ-1-Е, відповідно до яких до ПАТ "Будівельний альянс" застосовані штрафні санкції у загальному розмірі 10200,00 грн.
З матеріалів справи також видно, що вказані постанови направлені відповідачу.
У встановленому законом порядку не оскаржені, фінансові санкції відповідачем не сплачені, у зв'язку з чим позивач звернувся до суду з даним позовом.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" державне регулювання ринку цінних паперів - це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.
Згідно з ст. 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, зокрема, має право здійснювати контроль за достовірністю і розкриттям інформації, що надається емітентами та особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, і саморегулівними організаціями, та її відповідністю встановленим вимогам, а також має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.
Відповідно до ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Згідно з п. 7 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Як встановлено судом, сума штрафу, відповідачем не сплачена.
Разом з тим, відповідно до ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Згідно з п. 3 роз. XVIII Положення про порядок складання та розкриття інформації компаніями з управління активами та особами, що здійснюють управління активами недержавних пенсійних фондів, та подання відповідних документів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Комісії від 02.10.2012 № 1343 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.10.2012 за № 1764/22076, юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до Державного бюджету України.
Таким чином, враховуючи викладене, а також зважаючи на те, що, по-перше, штраф у встановлений чинним законодавством строк відповідачем не сплачено, по-друге, доказів оскарження постанов, відповідачем суду не надано, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.
Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись статтями 6, 72-77, 241-246, 263, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Позов Управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні (вул. Гайдара. 13, м. Одеса, Одеська область, 65078 код ЄДРПОУ 41483489) до Приватного акціонерного товариства "Будівельний альянс" (вул. Індустріальна, 3-Б, м. Миколаїв, 54040 код ЄДРПОУ 31764025) задовольнити повністю.
2. Стягнути з Приватного акціонерного товариства "Будівельний альянс" (вул. Індустріальна, 3-Б, м. Миколаїв, 54040, код ЄДРПОУ 31764025) штрафні санкції у розмірі 10200,00 грн. (десять тисяч двісті гривень) до Державного бюджету України, який слід перераховувати на рахунок, відкритий на ім'я територіального органу Держказначейства за місцезнаходженням платника по коду бюджетної класифікації 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції", символ звітності банку 106, МФО 826013, ЄДРПОУ 37992781, ГУДКУСУ в Миколаївській області, р/р 31118106700003.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду першої інстанції подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або справу було розглянуто в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до статті 297 Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням пункту 15.5 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя В. С. Брагар
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.05.2018 |
Оприлюднено | 30.05.2018 |
Номер документу | 74285197 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Брагар В. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні