Рішення
від 15.05.2018 по справі 806/1284/18
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 травня 2018 року м.Житомир справа № 806/1284/18

категорія 6.2.1

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Черняхович І.Е.,

секретар судового засідання Кривенко Л.М.,

за участю: позивача ОСОБА_1,

представника відповідача ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області про визнання бездіяльності протиправною, зобов'язання розглянути клопотання від 05.02.2018 та передати в користування земельну ділянку за кадастровим №1820983500:05:000:0989 площею 171,4828 га,

встановив:

До Житомирського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 (далі - позивач) з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області (далі - відповідач), в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області щодо не розгляду клопотання ОСОБА_1 від 05.02.2018;

- зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області розглянути клопотання ОСОБА_1 від 05.02.2018 та передати в користування земельну ділянку за кадастровим № 1820983500:05:000:0989 площею 171,4828 га для ведення фермерського господарства терміном на 49 років.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що розпорядженням голови Брусилівської районної державної адміністрації від 14.04.2010 № 108 ОСОБА_1 надано дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок площею 320,00 га для передачі в оренду строком на 49 років для ведення фермерського господарства за рахунок земель запасу та резерву, що розташовані за межами населених пунктів Озерської сільської ради.

В подальшому, ОСОБА_1 замовив проект землеустрою та подав його на погодження до Відділу Держгеокадастру у Брусилівському районі Житомирської області. Як зазначає позивач, Відділом Держгеокадастру у Брусилівському районі Житомирської області розглянуто проект землеустрою та надано одній із земельних ділянок, площею 171,4828 га, кадастровий номер 1820983500:05:000:0989.

Також у позові позивачем зазначено, що на даний час проект землеустрою знаходиться у відділі у Брусилівському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області.

05 лютого 2018 року ОСОБА_1 звернувся до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області з клопотанням заключити договір оренди та передати в оренду терміном на 49 років земельну ділянку за кадастровим номером 1820983500:05:000:0989 площею 171,4828 розташовану за межами Озерської сільської ради Брусилівського району Житомирської області для ведення фермерського господарства згідно розпорядження голови Брусилівської районної державної адміністрації від 14.04.2010 № 108.

Разом з тим, станом на 12 березня 2018 року Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області не розглянуло клопотання позивача та рішення за результатами розгляду на його адресу не надіслало.

Вважаючи дії Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області протиправними, а свої права порушеними позивач звернувся з даним позовом до суду.

Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 14 березня 2018 року відкрито спрощене позовне провадження та призначено адміністративну справу до розгляду у судовому засіданні з викликом сторін на 11 квітня 2018 року.

03 квітня 2018 року до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач просить відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог у повному обсязі за безпідставністю. Така позиція відповідача ґрунтується на тому, що позивач у встановлений законом спосіб не отримував дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення спірної земельної ділянки. Крім того, позивачем не надано доказів, що ним дійсно було укладено договір на виготовлення проекту землеустрою та що проект дійсно було виготовлено. Також відповідач звертає увагу, що у 2010 році ОСОБА_1 звертався за отриманням дозволу на виготовлення документації із землеустрою на земельну ділянку розміром 320,00 га, тоді як у клопотанні позивач просить про укладення договору та передачу у користування земельної ділянки площею 171,4828 га. Тобто, навіть у разі якщо позивачем на підставі отриманого у 2010 році дозволу розроблявся проект землеустрою, то він не має відношення до поданого у 2018 році клопотання про заключення договору оренди.

11 квітня 2018 року в судове засідання з'явились позивач та представник відповідача. Під час засідання представником відповідача було заявлено клопотання про долучення до матеріалів справи копії клопотання позивача від 05.02.2018 та копію відповіді на нього від 01.03.2018 № Г-387/0-390/6-18. Суд на місці ухвалив долучити вищезазначені документи до матеріалів справи. Крім того, судом було зобов'язано відповідача надати витяг із земельного кадастру на спірну земельну ділянку. З метою надання відповідачу часу для подачі додаткових доказів, в судовому засіданні було оголошено перерву до 10 травня 2018 року.

10 травня 2018 року до суду надійшло клопотання представника відповідача, в якому останній у зв'язку з із необхідності більшого часу для підготовки інформації, яку суд витребовував під час попереднього судового засідання, просив відкласти розгляд справи. Суд задовольнив зазначене клопотання та призначив наступне судове засідання на 15 травня 2018 року.

14 травня 2018 року представником позивача до канцелярії суду було подано копію витягу з Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки за кадастровим номером 1820983500:05:000:0989 та клопотання про долучення витягу до матеріалів справи.

15 травня 2018 року в судове засідання з'явились позивач та представник відповідача. Під час засідання позивач заявив клопотання про заміну позовних вимог, однак суд керуючись ст. 47 та ст. 204 КАС України, відмовив позивачу в прийнятті змінених позовних вимог. Крім того позивач просив суд долучити до матеріалів справи проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення земельних ділянок для ведення фермерського господарства ОСОБА_1 загальною площею 341,3042 га та висновки № 19 від 22.02.2016 та № 43 від 20.07.2016 про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Вищезазначені документи були долучені судом до матеріалів справи.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.

Розпорядженням голови Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області від 14.10.2010 №108 надано дозвіл ОСОБА_1 на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок площею 320,00 га для передачі в оренду строком на 49 років для ведення фермерського господарства за рахунок земель запасу та резерву, що розташовані за межами населених пунктів Озерської сільської ради (а.с. 7)/

05 лютого 2018 року ОСОБА_1 звернувся до Головного управління Держгекадастру у Житомирській області із клопотанням заключити договір оренди та передати в оренду терміном на 49 років земельну ділянку за кадастровим номером 1820983500:05:000:0989 площею 171,4828 га, розташовану за межами Озерської сільської ради Брусилівського району Житомирської області, для ведення фермерського господарства згідно розпорядження голови Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області від 14.04.2010 № 108 (а.с.6)/

Позивач у позовній заяві стверджує, що його клопотання не розглянуто, що свідчить про протиправну бездіяльність відповідача, чим порушені його права. Тому звернувся до суду та просить зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області розглянути клопотання та передати земельну ділянку в оренду.

Розглянувши позовну заяву, відзив на позовну заяву та подані сторонами документи та матеріали, заслухавши пояснення сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення на них, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку, що позов не підлягає задоволенню за таких підстав.

Спірні правовідносини між сторонами по даній справі щодо порядку надання земельних ділянок державної або комунальної власності в користування, в тому числі на умовах оренди, громадянам регулюються правовими нормами Земельного кодексу України, що були чинні на день виникнення таких відносин.

За приписами ч. 2 та 3 ст. 22 Земельного кодексу України до земель сільськогосподарського призначення, окрім іншого, належать сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги), такі землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам, окрім іншого, для сінокосіння та випасання худоби.

В розумінні вимог ст. 93 Земельного кодексу України земельні ділянки можуть передаватися в оренду громадянам та юридичним особам України, іноземцям і особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним об'єднанням і організаціям, а також іноземним державам.

Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування, в тому числі на умовах оренди, врегульовано правовими нормами ст. 123 та 124 цього ж Кодексу.

Відповідно до ст.124 Земельного кодексу передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.

Центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб. (ч.4 ст.122 Земельного кодексу)

Як вбачається з матеріалів справи, позивач звернувся до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області з клопотанням від 05.02.2018, в якому просив надати в оренду терміном на 49 років земельну ділянку з кадастровим номером 1820983500:05:000:0989 площею 171,4828 га, яка розташована за межами Озерської сільської ради Брусилівського району Житомирської області для ведення фермерського господарства згідно розпорядження голови Брусилівської районної державної адміністрації Житомирської області від 14.10.2010 № 108.

Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області листом від 01.03.2018 № Г-387/0-390/6-18 від 01.03.2018 відмовило позивачу в укладенні договору оренди землі та передачі у користування для ведення фермерського господарства земельної ділянки площею 171,4828 га, яка розташована за межами населених пунктів Озерської сільської ради Брусилівського району Житомирської області. Відмова мотивована тим, що відповідно до статті 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об'єднання). Окрім того, частиною 10 статті 123 Земельного кодексу України визначено, що рішенням про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюються затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Оскільки позивачем не надано проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, тому у Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області відсутні правові підстави для укладення договору оренди землі та передачі земельної ділянки у користування. (а.с.24-25).

Отже, за результатами розгляду клопотання позивача, відповідачем надано відповідь зазначеним листом, тому доводи позивача стосовно бездіяльності Головного управління Держгеокадастру, що полягає у не розгляді його клопотання є спростованими та безпідставними.

Як стверджує представник відповідача та відповідно до дослідженого судом вказаного листа, підставою для відмови у наданні в оренду земельної ділянки слугувала відсутність розробленого проекту землеустрою щодо відведення вказаної ділянки саме в оренду ОСОБА_1 строком на 49 років.

Водночас, позивач стверджує, що він виготовив проект землеустрою та подав його на погодження до відділу Держгеокадастру у Брусівському районі Житомирської області. Відділом Держгеокадастру у Брусівському районі Житомирської області проект землеустрою розглянуто та надано, одній із земельних ділянок площею 171,4828 га кадастровий номер 1800983500:05:000:0989. Також позивач зазначає, що проект землеустрою на вказану земельну ділянку кадастровим номером 1800983500:05:000:0989 знаходиться у Відділі в Брусилівському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області та погоджено начальником відділу, що підтверджується копією висновку № 43 від 20.07.2016, а тому відсутні підстави для виготовлення нового проекту. Разом з тим, оригінал висновку № 43 від 20.07.2016 про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у позивача відсутній.

Суд не приймає до уваги такі доводи позивача, виходячи з наступного.

Передача в оренду зазначених земельних ділянок громадянам, юридичним особам здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 Земельного кодексу України.

Як зазначено в ч. 2 ст. 123 Земельного кодексу України, особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. (ч. 3 ст. 123 Земельного кодексу України)

За приписами ч. 6 ст. 123 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, до яких відноситься відповідач, у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування .

Рішенням про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюються: затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки; вилучення земельних ділянок у землекористувачів із затвердженням умов вилучення земельних ділянок (у разі необхідності); надання земельної ділянки особі у користування з визначенням умов її використання і затвердженням умов надання, у тому числі (у разі необхідності) вимог щодо відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва (ч. 10 ст. 123 Земельного кодексу України).

Системний аналіз наведених норм права дає підстави для висновку, що прийняттю рішення про передачу земельної ділянки в оренду конкретній особі передує стадія розгляду, погодження та затвердження проекту землеустрою щодо відведення такої земельної ділянки в оренду з визначенням умов її використання і затвердженням умов надання, за отриманням дозволу на виготовлення кого необхідно звернутися з відповідною заявою до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Водночас, докази того, що позивачем дотримано процедуру щодо виготовлення, погодження, затвердження проекту землеустрою щодо відведення в оренду земельної ділянки з кадастровим номером 1820983500:05:000:0989 площею 171,4828 га, яка розташована за межами Озерської сільської ради Брусилівського району Житомирської області, у матеріалах справи відсутні.

Що стосується посилань позивача на нібито вже розроблений проект землеустрою на земельну ділянку, що знаходиться у Відділі в Брусилівському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області, то слід зазначити таке.

За приписами ст. 1 Закону України від 22.05.2003 № 858-IV "Про землеустрій" цільове призначення земельної ділянки - це використання земельної ділянки за призначенням, визначеним на підставі документації із землеустрою у встановленому законодавством порядку.

Відповідно до вимог ст. 25 цього ж Закону види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно цим Законом. Документація із землеустрою розробляється у вигляді схеми, проекту, робочого проекту або технічної документації.

До видів документації із землеустрою, окрім іншого відносяться: г) проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; ґ) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок; і) технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); к) технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель.

В розумінні вимог ст. 26 цього ж Закону органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі є самостійними замовниками відповідної документації із землеустрою.

Таким чином, для відведення земельних ділянок в оренду розробляються проекти землеустрою щодо відведення таких земельних ділянок з визначенням умов використання і затвердженням умов надання.

При цьому, для кожної конкретної мети використання земельної ділянки, розробляється відповідний вид документації. Тобто, для відведення земельної ділянки має виготовлятися саме проект землеустрою для відведення земельної ділянки в оренду.

Разом з тим, доказів того, що позивачем розроблений, погоджений та затверджений в установленому порядку проект землеустрою для відведення бажаної ним земельної ділянки в оренду, матеріали справи не містять.

Натомість, позивачем до матеріалів справи подана копія титульної сторінки примірнику № 3 проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення фермерського господарства ОСОБА_1 загальною площею 314,3042 га за рахунок земель запасу та земель резерву, що розташовані за межами населених пунктів Озерської сільської ради Брусилівського району Житомирської області, датованого 2013 роком. Також надано копію схеми розміщення земельних ділянок, в т.ч. земельної ділянки з кадастровим номером 1820983500:05:000:0989 площею 171,4828 га, кадастровий план земельної ділянки (а.с. 54-57).

Крім того, позивач стверджує, що перший примірник даного проекту знаходиться у Відділі Держгеокадастру у Брусилівському районі Житомирської області .

Відповідач стверджує протилежне. Зокрема, Відділ Держгеокадастру у Брусилівському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області листом від 24.03.2018 №31-609-99.5-215/2-17 повідомив ОСОБА_1, що направити висновок та перший примірник проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення фермерського господарства загальною площею 341,3042 га, є неможливим, оскільки у відділі такий проект відсутній (а.с.48-49).

При цьому, суд не бере до уваги посилання позивача на постанову Житомирського окружного адміністративного суду від 11.01.2017 у справі №806/2238/16, якою зобов'язано Відділ Держгеокадастру у Брусилівському районі Житомирської області направити на адресу ОСОБА_1 висновок та перший примірник проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок площею 341,3042 га на території Озерської сільської ради для ведення фермерського господарства, оскільки як вбачається з мотивувальної частини, таке рішення прийнято у зв'язку з невиконанням відповідачем вимог суду щодо надання доказів отримання ОСОБА_1 відповіді на заяву (а.с.8-9).

На підставі зазначеного суд приходить до висновку, що факт наявності затвердженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за кадастровим номером 1820983500:05:000:0989 у користування ОСОБА_1 під час розгляду справи не доведено.

Натомість, з наявного з матеріалах справи витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку за кадастровим номером 1820983500:05:000:0989, вбачається, що державна реєстрація даної земельної ділянки була здійснена ще 20.07.2012 на підставі проекту від 22.09.2011 щодо відведення земельних ділянок в користування гр.ОСОБА_3, виготовленого ДП "УкрЗемПроект". Більш того, 20.07.2012 спірна земельна ділянка за кадастровим номером 1820983500:05:000:0989 була передана гр. ОСОБА_3, в оренду терміном на 49 років.

Відповідно до статті 79-1 Земельного кодексу України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Формування земельних ділянок здійснюється: у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності; шляхом поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок; шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, проектами землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб, проектами землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; шляхом інвентаризації земель державної чи комунальної власності у випадках, передбачених законом; за проектами землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв). Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.

З наведеного вбачається, що земельна ділянка за кадастровим номером 1820983500:05:000:0989 була сформована за проектом землеустрою ОСОБА_3 та передана їй в оренду ще в 2012 році.

Частиною 1 статті 123 Земельного кодексу України встановлено, що надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.

Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.

Тобто, на земельну ділянку за кадастровим номером 1820983500:05:000:0989 не було необхідності в 2013 році складати нову документацію із землеустрою, а тому суд вважає, що позивач не міг отримати висновок про погодження проекту землеустрою щодо відведення цієї земельної ділянки, оскільки земельна ділянка перебувала в оренді іншої особи.

Відповідно до ч. 3 ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Дослідивши надані сторонами матеріали, з огляду на встановлені суперечності, суд не може взяти до уваги як доказ погодження проекту землеустрою висновок Відділу Держгеокадастру у Брусилівському районі Житомирської області № 43 від 20.07.2016, тому відхиляє його.

З огляду на досліджені в ході розгляду справи докази, суд зазначає, що відсутність погодженого проекту землеустрою щодо відведення в оренду ОСОБА_1 земельної ділянки за кадастровим номером 1820983500:05:000:0998 та перебування спірної земельної ділянки в оренді у іншої особи виключає можливість прийняття відповідачем рішення про передачу такої земельної ділянки в оренду з визначенням умов її використання і затвердженням умов надання, а отже і в суду на даний час відсутні підстави зобов'язувати відповідача надавати позивачу вказану земельну ділянку в оренду.

Враховуючи викладене, суд вважає, що відповідач в ході розгляду справи довів правомірність своїх дій.

Таким чином, суд приходить до висновку про безпідставність позовних вимог, а тому відмовляє у задоволенні позову у повному обсязі.

Керуючись статтями 9, 77, 90, 242-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України,

вирішив:

В задоволенні позову ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області про визнання бездіяльності протиправною, зобов'язання розглянути клопотання від 05.02.2018 та передати в користування земельну ділянку за кадастровим № 1820983500:05:000:0989 площею 171,4828 га - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Житомирського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя І.Е.Черняхович

Повне судове рішення складене 29 травня 2018 року

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.05.2018
Оприлюднено04.06.2018
Номер документу74318710
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —806/1284/18

Рішення від 15.05.2018

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

Ухвала від 14.03.2018

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні