Ухвала
від 22.05.2018 по справі б19/311-08/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

"22" травня 2018 р. м. Київ Справа № Б19/311-08/13

за заявою Національної акціонерної компанії Нафтогаз України , м. Київ (код ЄДРПОУ 20077720) - Кредитор

до Відкритого акціонерного товариства Васильківський шкірзавод , Київська обл., м. Васильків (код ЄДРПОУ 00307862) - Боржник/ОСОБА_1

про банкрутство

Суддя Наріжний С.Ю.

За участю секретаря Ющенко А.В.

За участю представників учасників у справі:

ліквідатор ОСОБА_1 арбітражний керуючий ОСОБА_2;

від НАК Нафтогаз України : ОСОБА_3

від РВ ФДМ України по Київській області: ОСОБА_4

ВСТАНОВИВ:

у провадженні господарського суду Київської області знаходиться справа № Б19/311-08/13 за заявою Національної акціонерної компанії Нафтогаз України про банкрутство Відкритого акціонерного товариства Васильківський шкірзавод , порушена ухвалою суду від 15.07.2008 за загальною процедурою банкрутства відповідно до Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом в ред., чинній до 19.01.2013 (надалі також: Закон про банкрутство ).

Ухвалою господарського суду Київської області від 31.01.2011 затверджено реєстр вимог кредиторів ВАТ Васильківський шкірзавод , до якого включено: ПАТ Банк Фінанси та Кредит з вимогами на суму 14357992,44 грн., які забезпечені заставою та відносяться до 1 черги; НАК Нафтогаз України з вимогами на суму 30030000 грн., які віднесено 4 черги; ВАТ Кременчукм'ясо з вимогами на суму 638631,42 грн. які віднесено до 4 черги; ПКТ ОСОБА_5А.С. ОСОБА_6 &С. - 2011605,46 грн. які віднесено до 4 черги та 321 грн. судових витрат.

Постановою господарського суду Київської області від 22.08.2011 визнано банкрутом ВАТ Васильківський шкірзавод , відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором ОСОБА_1 арбітражного керуючого ОСОБА_2, вирішено інші процедурні питання у справі.

В подальшому строк ліквідаційної процедури неодноразово продовжувався судом з об'єктивних підстав.

Ухвалою суду від 14.10.2013 визнано грошові вимоги ТОВ Євроформат Інжиніринг у сумі 121052,89 грн. - 4 черга.

Ухвалами суду від 20.10.2014 визнано грошові вимоги ОСОБА_7 у сумі 109131,97 грн. - 1 черга; ОСОБА_8 у сумі 158221,92 грн. - 1 черга; ОСОБА_9 у сумі 145522,04 грн. - 1 черга; ОСОБА_10 у сумі 80102,15 грн. - 1 черга; ОСОБА_11 у сумі 84720,21 грн. - 1 черга.

Ухвалою суду від 19.11.2014 визнано грошові вимоги ОСОБА_12 у сумі 79785,96 грн. - 1 черга.

Ухвалами суду від 10.12.2014 визнано грошові вимоги кредитора ОСОБА_13 у сумі 85918,68 грн. - 1 черга; ОСОБА_14 у сумі 75244,18 грн. - 1 черга; ОСОБА_15 у сумі 75265,20 грн. - 1 черга; ОСОБА_16 у сумі 77319,54 грн. - 1 черга; ОСОБА_17 у сумі 100608,12 грн. - 1 черга; ОСОБА_18 у сумі 82331,16 грн. - 1 черга; ОСОБА_19 у сумі 71101,98 грн. - 1 черга; ОСОБА_20 у сумі 78792,12 грн. - 1 черга; ОСОБА_21 у сумі 71617,08 грн. - 1 черга; ОСОБА_22 у сумі 60606,06 грн. - 1 черга; ОСОБА_23 у сумі 73047,24 грн. - 1 черга; ОСОБА_24 у сумі 69368,82 грн. - 1 черга; ОСОБА_25 у сумі 79289,04 грн. - 1 черга; ОСОБА_26 у сумі 54079,44 грн. - 1 черга; ОСОБА_27 у сумі 46080,24 грн. - 1 черга; ОСОБА_28 у сумі 77125,62 грн. - 1 черга.

Ухвалою суду від 14.01.2015 визнано грошові вимоги ОСОБА_29 у сумі 69580,92 грн. - 1 черга.

Ухвалою суду від 15.04.2015 визнано грошові вимоги: ПП Світ-Постач у сумі 486426,72 грн. - 4 черга; ВВД ФСС від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України у Васильківському районі Київської області у сумі 84553,92 грн. - 2 черга; Компанії Alfey Solutions OU у сумі 110095,00 грн. - 4 черга; ТОВ Екохім-Інвест у сумі 344978,57 грн. - 4 черга; ТОВ Український Шкіряний Сервіс у сумі 307296,39 грн. - 4 черга; Васильківської ОДПІ Київської області у сумах: 21,33 грн. - 3 черга; 0,10 грн. - 6 черга; ОСОБА_30 у сумі 70338,42 грн. - 1 черга.

Ухвалою суду від 11.02.2016 відмовлено у затвердженні звіту ліквідатора ВАТ Васильківський шкірзавод арбітражного керуючого ОСОБА_2 від 05.10.2015 № 02-05/1028 (вх. № 25182/15); зобов'язано ліквідатора ОСОБА_1 арбітражного керуючого ОСОБА_2 здійснювати ліквідаційну процедуру у відповідності із Законом про банкрутство, та за наслідками здійснення ліквідаційної процедури ОСОБА_1 надати суду обґрунтований звіт про виконану роботу, з підтверджуючими доказами.

Ухвалою господарського суду Київської області від 24.01.2017 ліквідатора ОСОБА_1 арбітражного керуючого ОСОБА_2 зобов'язано завершити ліквідаційну процедуру у відповідності із Законом про банкрутство та за наслідками завершення ліквідаційної процедури ОСОБА_1 надати суду обґрунтований звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ВАТ Васильківський шкірзавод з підтверджуючими доказами.

У зв'язку з відсутністю у суду протягом тривалого часу інформації про хід ліквідаційної процедури ухвалою суду від 05.03.2018 зобов'язано ліквідатора ОСОБА_1 арбітражного керуючого ОСОБА_2 в строк, який не може перевищувати п'ятнадцяти днів з дня вручення даної ухвали, подати до господарського суду Київської області звіт ліквідатора ОСОБА_1 та ліквідаційний баланс ВАТ Васильківський шкірзавод у встановленому Законом про банкрутство порядку щодо завершення ліквідаційної процедури з підтверджуючими доказами, а в разі неможливості подання зазначених документів надати обґрунтовані пояснення, щодо дій які необхідно вчинити в ліквідаційні процедурі для її завершення.

05.04.2018 до господарського суду Київської області ліквідатором ОСОБА_1 подано звіт від 02.04.2018 № 02-05/110/18 (вх. № 6743/18) за наслідками ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс ОСОБА_1.

Ухвалою суду від 06.04.2018 розгляд звіту ліквідатора призначено в судовому засіданні 24.04.2018.

Ухвалою суду від 20.04.2018 залучено РВ ФДМ України по Київській області в якості учасника у справі № Б19/311-08/13 про банкрутство ВАТ Васильківський шкірзавод .

23.04.2018 до суду надійшли письмові пояснення ліквідатора ОСОБА_1 від 23.04.2018 № 02-05/119/18 (вх. № 8014/18) щодо проведення засідання комітету кредиторів.

Ухвалою суду від 24.04.2018 розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу ОСОБА_1 відкладено на 22.05.2018.

18.05.2018 до суду надійшли письмові пояснення ліквідатора ОСОБА_1 № 02-05/125/18 щодо проведення перевірки та № 02-05/123/18 щодо передачі гуртожитків.

24.04.2018 в судове засідання з'явились ліквідатор ОСОБА_1, а також представники кредитора НАК Нафтогаз України і РВ ФДМ України по Київській області.

Ліквідатор ОСОБА_1 зазначив, що ним вжито всіх заходів в ліквідаційній процедурі, що передбачені Законом про банкрутство, однак кредитор НАК Нафтогаз України ухиляється від затвердження звіту ліквідатора без належного обґрунтування.

Представник кредитора усно зазначив про те, що кредиторські вимоги НАК Нафтогаз України в повному обсязі не задоволені, отже з позиції кредитора, ліквідатором не повністю виконано ліквідаційну процедуру, в зв'язку з чим НАК Нафтогаз України , як кредитор, що має більшість голосів на комітеті кредиторів, не може схвалити і погодити відповідний звіт ліквідатора. Письмових заперечень проти звіту ліквідатора кредитором подано не було.

Представник РВ ФДМ України по Київській області в судовому засіданні усно зазначила, що претензій щодо дій ліквідатора в частині передачі гуртожитків до комунальної власності не має.

Детально дослідивши поданий до суду звіт ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури та матеріали справи в цілому, заслухавши пояснення представників учасників у справі, судом встановлено таке.

Провадження у даній справі про банкрутство здійснюється відповідно до загальної процедури, передбаченої Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (надалі також: Закон про банкрутство ) в ред., чинній до 19.01.2013.

В період з 05.12.2011 по 26.12.2011 ліквідатором ОСОБА_1 на підставі наказу від 05.12.2011 № 92 проведено інвентаризацію майнових активів ВАТ Васильківський шкірзавод , за результатами якої складено інвентаризаційні описи та сформовано ліквідаційну масу ОСОБА_1, яка складалася з майнового комплексу ВАТ Васильківський шкірзавод .

Майновий комплекс Боржника перебував в іпотеці АТ Банк Фінанси та Кредит відповідно до договору іпотеки № 886ЦИК/0904 від 28.12.2004, за яким забезпечувалися зобов'язання ВАТ Васильківський шкірзавод за кредитними правовідносинами.

Крім цього, згідно звіту ліквідатора ОСОБА_1, з метою формування ліквідаційної маси ОСОБА_1 ліквідатором направлено низку запитів до реєструючих та контролюючих органів, у тому числі: Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо перебування у власності ОСОБА_1 цінних паперів; УДАІ ГУ МВС України в Київській області та Головного сервісного центру МВС України щодо наявності у ОСОБА_1 транспортних засобів; Державної інспекції України з безпеки та морському та річковому транспорті і Державної служби України з безпеки на транспорті щодо прав ОСОБА_1 на морські чи річкові судна; Державного космічного агентства України щодо наявності у ОСОБА_1 космічних об'єктів та унікальних об'єктів космічної діяльності; ТУ Держгірпромнагляду України та ГУ Держпраці у Київській області щодо інформації про зареєстровані за ОСОБА_1 відповідні споруди та техніку; КП КОР Західне БТІ щодо наявності у ОСОБА_1 нерухомого майна; Державної служби інтелектуальної власності України щодо інформації про наявність у ОСОБА_1 прав інтелектуальної власності; Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у м. Києві та Державної архітектурно-будівельної інспекції України щодо наявності у ОСОБА_1 відповідних дозволів і документів декларативного характеру; Державної авіаційної служби України щодо прав ОСОБА_1 на авіаційні судна; Державної інспекції сільського господарства в Київській області та Держпродспоживслужби стосовно зареєстрованої за Боржником техніки.

Копії відповідних запитів та відповідей реєструючих органів додані ліквідатором ОСОБА_1 до звіту.

Так, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом № 09/04/24845/НК від 26.12.2014 і № 09/01/6396 від 04.04.2017 повідомила про відсутність ОСОБА_1 серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу).

Відповідно до довідки УДАІ ГУ МВС України в Київській області № 18/1894 від 10.03.2015, за ОСОБА_1 обліковується транспортний засіб ЗІЛ 4314.

Згідно довідки Головного сервісного центру МВС України станом на 09.03.2017 за Боржником транспортні засоби не зареєстровані (довідка № 31/1503 від 10.03.2017).

Відповідно до листа Державної інспекції України з безпеки та морському та річковому транспорті № 406-05/2/3-15 від 07.04.2015 і листа Державної служби України з безпеки на транспорті № 3061/02/15-17 від 18.04.2017, записи щодо суден, власником або судновласником яких є ОСОБА_1, відсутні.

Державне космічне агентство України листом від 18.12.2014 № 5153/10-4.2/14 повідомило ліквідатора ОСОБА_1 про відсутність запитуваної інформації щодо ОСОБА_1.

ТУ Держгірпромнагляду України листом № 04-17/7455 від 31.12.2014 та ГУ Держпраці у Київській області листом від 29.03.2017 № 11/3443 повідомили ліквідатора про те, що за ОСОБА_1 відповідні споруди і техніка не зареєстровані.

КП КОР Західне БТІ листом від 29.12.2014 № 1081 повідомило ліквідатора ОСОБА_1 про те, що станом на 31.12.2012 за ОСОБА_1 нерухомого майна не зареєстровано.

Згідно відповіді Державної служби інтелектуальної власності України від 30.12.2014 № 1-8/9631, доступ до запитуваної інформації з державних реєстрів на безоплатній основі відкрито в мережі Інтернет на офіційних веб-порталах. Згідно звіту ліквідатора, за наслідком проведеного пошуку відповідних відомостей на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет, наявності прав ОСОБА_1 на об'єкти інтелектуальної власності не встановлено.

Відповідно до листа Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у м. Києві № 7/26-22/1712/07 від 17.12.2014 та листа Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 10.03.2017 № 10/10-5/1003/02, відсутня інформація щодо видачі Боржнику документів дозвільного та декларативного характеру, а також щодо прийняття в експлуатацію об'єктів замовника будівництва

Державна авіаційна служба України листом № 20.1.19-14616 від 22.12.2014 повідомила, що за ОСОБА_1 повітряних суден не зареєстровано.

Державної інспекції сільського господарства в Київській області листом від 07.12.2015 № 05-09/3140 повідомила ліквідатора про те, що за ОСОБА_1 обліковується 6 одиниць техніки, а саме три трактори колісних і три причіпа.

Згідно довідки Держпродспоживслужби станом на 09.03.2017 за ОСОБА_1 транспортних засобів не зареєстровано (довідка № 603-17-12/4513 від 09.03.2017).

Також ліквідатором було отримано Інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, Державного реєстру іпотек, з якої вбачається, що за ОСОБА_1 не обліковується речових прав на нерухоме майно.

Відповідно до ОСОБА_22 з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, інформація щодо ОСОБА_1 відсутня.

Отже, за наслідками інвентаризації майна ліквідатором було сформовано ліквідаційну масу ОСОБА_1 в складі: 1) транспортних засобів та техніки у кількості 12 одиниць, 2) обладнання у кількості 414 інвентарних одиниць, 3) основних засобів у кількості 250 інвентарних одиниць, 4) сировини, що належить Боржнику у кількості 52 інвентарних одиниці.

З метою забезпечення збереження майнового комплексу Боржника ліквідатором були укладені договори охорони з суб'єктами охоронної діяльності: ТОВ Козацька стріла - договір № 31 від 26.10.2011 і № 237 від 19.09.2013; ТОВ ОА Вимпел - договір № 10 від 31.01.2014.

Реалізація майна ОСОБА_1 була здійснена ліквідатором в порядку, встановленому ст. 44 та розділом IV Закону про банкрутство в ред., чинній з 19.01.2013 відповідно до п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону.

Зокрема, з матеріалів справи вбачається, що за наслідком вчинення дій щодо визначення організатора аукціону з продажу майна ОСОБА_1 ліквідатором було визначено організатором аукціону ТОВ Центр з реалізації проблемних активів , з яким було укладено договір від 01.04.2014 на організацію і проведення аукціону з продажу майна ВАТ Васильківський шкірзавод . Ухвалою суду від 19.05.2014 організатора аукціону визнано учасником у даній справі про банкрутство.

07.11.2014 за наслідками другого повторного аукціону з продажу майна ОСОБА_1 переможцем аукціону визнано ТОВ Перт , яке запропонувало найвищу ціну вартості лоту 3018194,08 грн.

07.11.2014 між Боржником і переможцем аукціону укладено договір купівлі-продажу майна та 10.11.2014 підписано ОСОБА_11 передання права власності на майно.

11.11.2014 приватним нотаріусом Васильківського міського нотаріального округу ОСОБА_31 видано свідоцтво про придбання нерухомого майна на аукціоні при продажі майна у справі про банкрутство.

Так, сума продажу майна ОСОБА_1 за наслідками аукціону склала 3018194,08 грн.

13.11.2014 з урахуванням сплаченої організатору аукціону винагороди (105636,79 грн.) та витрат на оплату послуг нотаріуса (30182,00 грн.) на ліквідаційний рахунок ОСОБА_1 надійшли грошові кошти у сумі 2882375,29 грн.

Ліквідатором ОСОБА_1 було здійснено розподіл отриманих коштів відповідно до ст. 31 Закону про банкрутство наступним чином: 112670,00 грн. - повернення фінансової допомоги, внесеної на погашення заборгованості із заробітної плати; 32660,00 грн. оплата бухгалтерських послуг ТОВ Бюро арбітражного керування в ліквідаційній процедурі; 45000,00 грн. повернення коштів ПАТ Кременчук м'ясо по договору про участь у витратах, пов'язаних із утриманням і збереженням майна ОСОБА_1; 70000,00 грн. оплата архівних послуг ТОВ Холдер ; 40000,00 грн. оплата послуг ТОВ Інноваційна група Шеду з проведення оцінки; 694845,60 грн. оплата охоронних послуг ТОВ Козацька стріла ; 296558,40 грн. оплата охоронних послуг ТОВ ОА Вимпел ; 67500,00 грн. відшкодування витрат ліквідатора; 73186,00 грн. оплата послуг ліквідатора за період з 01.11.2011 по 31.10.2014; 1422534,25 грн. погашення вимог заставного кредитора АТ Банк Фінанси та Кредит . В ході ліквідаційної процедури було погашено окремо внесені до реєстру вимоги із заробітної плати працівникам Боржника у сумі 112670,00 грн. за рахунок коштів поворотної фінансової допомоги, внесеної ліквідатором.

Крім цього зі звіту ліквідатора вбачається, що майно, яке в процесі приватизації не увійшло до статутного капіталу Боржника та залишалось на його балансі (гуртожиток загальною площею 192,4 кв.м. за адресою: м. Васильків, вул. Володимирська, 74; гуртожиток загальною площею 142,5 кв.м. за адресою: м. Васильків, вул. Володимирська, 74), було передане у встановленому порядку до комунальної власності територіальної громади м. Василькова та на баланс КП Комбінат комунальних послуг м. Василькова , що підтверджується листом Васильківської міської ради Київської області від 25.12.2014 № 1763/01-06 та рішеннями Васильківської міської ради Київської області від 20.12.2013 № 02.43-46-VI і від 12.12.2014 № 04.06-68-VI. Як вже зазначено вище, в судовому засіданні представник РВ ФДМ України по Київській області зазначила про відсутність претензій до роботи ліквідатора щодо передачі відповідних об'єктів до комунальної власності.

Відповідно до звіту ліквідатора та доданих до нього документів, іншого майна ОСОБА_1, яке можливо було б включити до ліквідаційної маси, ліквідатором виявлено не було.

Таким чином, як зазначено у звіті ліквідатора, решта кредиторських вимог згідно ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, як такі, що не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Ліквідатором ОСОБА_1 подано ліквідаційний баланс ОСОБА_1 станом на 31.03.2018, згідно якого у ОСОБА_1 відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести решту розрахунків з кредиторами ОСОБА_1.

Таким чином судом встановлено, що відповідні кредиторські вимоги не можуть бути погашені в зв'язку з відсутністю майна ОСОБА_1, отже такі вимоги вважаються погашеними.

Відповідно до звіту ліквідатора та довідки ГУ ДФС у Київській області від 10.03.2017 № 581/Ш/10-36-08-01-15, всі банківські рахунки ОСОБА_1 є закритими.

Згідно звіту ліквідатора, документація ОСОБА_1, яка підлягає довгостроковому зберіганню була впорядкована та передана на зберігання до Комунального управління Васильківський міський трудовий архів згідно ОСОБА_11 приймання-передачі від 24.04.2015 та 28.04.2015, про що архівною установою видано архівні довідки № 01-12/12 від 24.04.2015 та № 01/03-04 від 28.04.2015.

Крім цього ліквідатором відповідно до вимог Закону про банкрутство вжито заходів щодо зупинення обігу акцій ОСОБА_1, зокрема 26.12.2014 НКЦПФР винесено розпорядження № 88-ЦД-З про зупинення обігу акцій ВАТ Васильківський шкірзавод .

Також ліквідатором ОСОБА_1 додано до матеріалів справи докази звільнення працівників ОСОБА_1 у зв'язку з ліквідацією підприємства.

Врахувавши вищевикладене, судом встановлено, що ліквідатором ОСОБА_1 в ході ліквідаційної процедури здійснено всі необхідні заходи, передбачені Законом про банкрутство.

Судом враховано, що відповідно до матеріалів справи, ГТУЮ у Київській області було проведено позапланову невиїзну перевірку діяльності арбітражного керуючого ОСОБА_2 з предмету додержання законодавства під час виконання повноважень ліквідатора у справі № Б19/311-08/13 і відповідно до ОСОБА_11 перевірки від 14.05.2018 № 23/18, порушень у діяльності арбітражного керуючого не виявлено.

В той же час, матеріали справи не містять доказів затвердження звіту ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури комітетом кредиторів.

Так, згідно ч. 1 ст. 32 Закону про банкрутство, після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Як вже зазначено вище, представник кредитора НАК Нафтогаз України усно заперечив проти поданого звіту ліквідатора з підстав того, що кредиторські вимоги НАК Нафтогаз України , отже з позиції кредитора ліквідатором не в повному обсязі виконано відповідні обов'язки.

При цьому суд зазначає, що кредитором не надано письмових заперечень проти звіту та не зазначено, які саме заходи в ліквідаційній процедурі вжиті ліквідатором неналежно.

Також з матеріалів справи вбачається, що кредитор НАК Нафтогаз України , як особа, що має більшість голосів на комітеті кредиторів, протягом 2015-2018 років ухилився від затвердження звіту ліквідатора у даній справі (протоколи від 29.04.2015, 29.05.2015, 01.07.2015, 07.08.2015, 02.03.2016, 18.03.2016, 05.04.2016, 19.04.2016, 29.04.2016, 31.05.2016, 24.10.2016, 22.12.2016, 05.04.2018, 19.04.2018) з викладених вище підстав.

Відносно даної позиції кредитора НАК Нафтогаз України щодо несхвалення звіту ліквідатора суд вважає за необхідне зазначити, що відповідні схвалення та погодження комітетом кредиторів тих чи інших звітів (у тому числі звіту ліквідатора) за своїм змістом є додатковими гарантіями дотримання прав учасників провадження у справі про банкрутство та в силу Закону про банкрутство господарський суд не зв'язаний такими погодженнями (або ж їх відсутністю) у своїх правових позиціях та процесуальних діях під час провадження у справі про банкрутство; наявність чи відсутність відповідних погоджень підлягає дослідженню судом та обґрунтованому врахуванню або відхиленню.

Якщо судом встановлено, що за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута (ч. 2 ст. 32 Закону про банкрутство).

У разі, якщо господарський суд дійшов висновку, що ліквідатор не виявив або не реалізував усі наявні майнові активи ліквідаційної маси, необхідні для повного задоволення кредиторів, він виносить ухвалу про призначення нового ліквідатора (ч. 4 ст. 32 Закону про банкрутство).

Так, за результатами розгляду поданого ліквідатором ОСОБА_1 звіту за підсумками ліквідаційної процедури, судом встановлено, що ліквідатором ОСОБА_1 під час виконання повноважень у даній справі вжито всіх можливих заходів, передбачених Законом про банкрутство для ліквідаційної процедури, зокрема щодо виявлення та реалізації майна ОСОБА_1 і максимального погашення кредиторських вимог.

Кредитором НАК Нафтогаз України не надано обґрунтованих заперечень, які свідчили б про неповноту вжитих ліквідатором заходів.

Таким чином суд враховує вказану вище позицію кредитора НАК Нафтогаз України щодо несхвалення звіту ліквідатора та зазначає, що відповідна позиція не є підставою для суду відмовити у затвердженні звіту ліквідатора ВАТ Васильківський шкірзавод від 02.04.2019 № 02-05/110/18 за підсумками ліквідаційної процедури.

Згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство в ред., чинній до 19.01.2013, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону.

У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку закрити провадження у справі № Б19/311-08/13.

Керуючись ст. 232-235, 255, п. 17.5. розділу ХІ ГПК України, ст. 32, 40 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , суд

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора Відкритого акціонерного товариства Васильківський шкірзавод - арбітражного керуючого ОСОБА_2 та ліквідаційний баланс Відкритого акціонерного товариства Васильківський шкірзавод (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Володимирська, 74; код ЄДРПОУ 00307862), станом на 31.03.2018.

2. Ліквідувати юридичну особу ОСОБА_1 - Відкрите акціонерне товариство Васильківський шкірзавод (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Володимирська, 74; код ЄДРПОУ 00307862).

3. Зобов'язати державного реєстратора та орган державної статистики за місцем знаходження Боржника провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - Відкритого акціонерного товариства Васильківський шкірзавод (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Володимирська, 74; код ЄДРПОУ 00307862) та виключити Відкрите акціонерне товариство Васильківський шкірзавод (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Володимирська, 74; код ЄДРПОУ 00307862) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

4. Зобов'язати ліквідатора повідомити Головне територіальне управління юстиції у Київській області про завершення ліквідаційної процедури.

5. Провадження у справі № Б19/311-08/13 про банкрутство Відкритого акціонерного товариства Васильківський шкірзавод (08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Володимирська, 74; код ЄДРПОУ 00307862) закрити.

6. Ухвалу надіслати: державному реєстратору, Головному Управлінню статистики в Київській області.

Копію ухвали надіслати: учасникам у справі про банкрутство та Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Київській області.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена протягом десяти днів з дати складення та підписання повного тексту ухвали шляхом подання апеляційної скарги до Київського апеляційного господарського суду через господарський суд Київської області.

Повний текст ухвали виготовлено і підписано 29.05.2018.

Суддя С.Ю. Наріжний

Дата ухвалення рішення22.05.2018
Оприлюднено04.06.2018
Номер документу74345112
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —б19/311-08/13

Ухвала від 30.08.2018

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Пантелієнко В.О.

Ухвала від 10.07.2018

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Пантелієнко В.О.

Ухвала від 22.05.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 22.05.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 24.04.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 20.04.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 06.04.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 05.03.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 24.01.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 29.11.2016

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні