Постанова
від 30.05.2018 по справі 281/394/18
ЛУГИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Лугинський районний суд Житомирської області

Справа № 281/394/18

Провадження по справі № 3/281/194/18

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 травня 2018 року смт Лугини

Суддя Лугинського районного суду Житомирської області Свинченко Г.Д. розглянувши матеріали, які надійшли з Управління державного агентства рибного господарства у Житомирській області, стосовно ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, українця, громадянина України зареєстрованого та проживаючого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_3, пенсіонера, паспорт серії ВМ 703269, у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 85 КУпАП ,

ВСТАНОВИВ:

29.05.2018 з Управління Державного агентства рибного господарства у Житомирській області на адресу Лугинського районного суду Житомирської області надійшов адміністративний матеріал відносно ОСОБА_1 про притягнення його до адміністративної відповідальності за ч. 4 ст. 85 КУпАП .

Згідно ст. 278 КУпАП орган (посадова особа) під час підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує питання чи вірно складені протоколи та інші матеріали справи.

Як вбачається з наданого протоколу про адміністративне правопорушення № 000761 від 15.05.2018 ОСОБА_1 притягується до адміністративної відповідальності за ч.4 ст. 85 КУпАП , за те, що він в день складання протоколу про адміністративне правопорушення о 20 год. 30 хв. ловив рибу сітками знаряддями лову виготовленими з сіткоснастевого матеріалу, використання яких в даний час в даному місці заборонено, ловив рибу з дерев'яного човна.

Відповідно до ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Відповідно ст. 278 Кодексу України про адміністративні правопорушення орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання: 1) чи належить до його компетенції розгляд даної справи; 2) чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення; 3) чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду; 4) чи витребувано необхідні додаткові матеріали; 5) чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.

Відповідно до ч.2 ст. 283 КУпАП постанова повинна містити опис обставин, установлених під час розгляду справи, відомості про особу стосовно якої розглядається справа.

В протоколі про адміністративне правопорушення № 000761 від 15.05.2018 складеного відносно ОСОБА_1 не вказано реєстраційний номер облікової картки платника податків, особи яка притягається до адміністративної відповідальності, що унеможливлює розгляд справи по суті, оскільки номер РНОКПП правопорушника є обов'язковою умовою Постанови про притягнення до адміністративної відповідальності згідно вимог Закону України Про виконавче провадження .

Крім того, в протоколі про адміністративне правопорушення та в поясненнях ОСОБА_1 містяться розбіжності в номері будинку в якому проживає та зареєстрований останній, а саме в протоколі номер будинку 117, а в поясненнях номер будинку 17, що позбавляє в своє чергу суд повідомити належним чином ОСОБА_1В про день та час розгляду справи.

Також у вищевказаному протоколі про адміністративне правопорушення (№ 000761 від 15.05.2018) не точно вказане місце складання та місце скоєння адміністративного правопорушення, тобто: область, район, населений пункт, вулиця та інші дані, що ідентифікують місце складання та місце вчинення правопорушення.

Крім того, не конкретизовано, які саме предмети та знаряддя лову риби просить конфіскувати та знищити начальник Управління Державного агентства рибного господарства у Житомирській області ОСОБА_2

За таких обставин, вважаю, що справа про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 4 ст. 85 Кодексу України про адміністративні правопорушення підлягає поверненню до Управління Державного агентства рибного господарства у Житомирській області для доопрацювання.

Керуючись ст. ст. 256 , 278 КУпАП , суддя

П О С Т А Н О В И В :

Матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч.4 ст. 85 КпАП України повернути до Управління державного агентства рибного господарства у Житомирській області для доопрацювання.

Постанова оскарження не підлягає.

Суддя Г.Д. Свинченко

СудЛугинський районний суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення30.05.2018
Оприлюднено01.06.2018
Номер документу74361554
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —281/394/18

Постанова від 27.06.2018

Адмінправопорушення

Лугинський районний суд Житомирської області

Свинченко Г. Д.

Постанова від 30.05.2018

Адмінправопорушення

Лугинський районний суд Житомирської області

Свинченко Г. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні