Рішення
від 23.05.2018 по справі 826/1756/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

23 травня 2018 року 14:45 № 826/1756/17

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі колегії суддів : головуючого судді Арсірія Р.О., суддів Кузьменка В.А., Огурцова О.П., за участі секретаря судового засідання Шевченко М.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Публічного акціонерного товариства Акціонерний комерційний банк Траст-капітал

до Міністерства юстиції України

державного реєстратора Комунального підприємства Київської обласної ради ГОТОВО Сипчу Крістіни Миколаївни

третя особа Товариство з обмеженою відповідальністю Брігус

про визнання протиправними та скасування рішення

за участі представників сторін:

від позивача - Самбірський В.С.

від відповідача-1 - не прибув

від відповідача-2 - не прибув

віл третьої особи - не прибув

Публічне акціонерне товариство Акціонерний комерційний банк Траст-капітал (надалі по тексту - ПАТ Акціонерний комерційний банк Траст-капітал та/або позивач) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Міністерства юстиції України (надалі - МЮУ та/або відповідач-1), державного реєстратора Комунального підприємства Київської обласної ради ГОТОВО Сипчу Крістіни Миколаївни (державний реєстратор та/або відповідач-2) про визнання протиправною бездіяльність Міністерства юстиції України при розгляді скарги ПАТ АКБ Траст-капігал від 26.09.2016; визнання протиправними та скасування рішення державного реєстратора Комунального підприємства Київської обласної ради ГОТОВО Сипчу К.М. про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 02.08.2016 № 30751254 щодо реєстрації права власності на земельну ділянку кадастровий № НОМЕР_1, що розташована за адресою: АДРЕСА_1, запис про право власності № 15707115.

В обґрунтування своїх вимог представник позивача зазначає, що з інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав № 68638841 йому стало відомо про прийняття рішення державним реєстратором Комунального підприємства Київської обласної ради ГОТОВО Сипчу К.М. про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 02.08.2016 за № 30751254 щодо реєстрації права власності на земельну ділянку кадастровий номер НОМЕР_1. Оскільки спірний запис порушує права позивача, останній звернувся зі скаргою до Міністерства юстиції України.

Представник відповідача-1 проти позову заперечував з підстав викладених у письмових запереченнях. Просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог.

Представник відповідача-2 в судове засідання не прибув, хоча був належним чином повідомлений про час і місце судового розгляду. Письмових заперечень/пояснень по суті позову не надав.

Третя особа заперечувала проти позову, просила суд відмовити у задоволенні позовних вимог.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, встановив.

Як слідує з матеріалів справи, з інформаційної довідки № 68638841 від 21.09.2016 позивачу стало відомо, що 02.08.2016 о 17:56:05 годин державним реєстратором Сипчу Кристіною Миколаївною Комунального підприємства Київської обласної ради ГОТОВО внесено запис № 15707115 про реєстрацію права власності ТОВ БРІГУС (ідентифікаційний код 18017633) на земельну діяльну за адресою: АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_1.

Підставою внесення вказаного вище запису було рішення державного реєстратора, прийняте 02 серпня 2016 року о 20:27:09 годині про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 30751254.

Як зазначено у спірному записі, підставою виникнення права власності є державний акт на право власності на земельну ділянку, серія та номер НОМЕР_4, виданий 27.07.2006, видавник: Броварський міський відділ земельних ресурсів, витяг ДЗК, серія та номер: НОМЕР_3, виданий 27.07.2016, видавник: відділ Держземагенства у м. Бровари.

Порушення прав Публічного акціонерного товариства Акціонерний комерційний банк Траст-капітал рішенням Державного реєстратора полягає у наступному.

Як зазначає позивач, згідно витягу з Державного земельного кадастру від 27.07.2016, серія та номер: НОМЕР_3, земельна ділянка за кадастровим номером НОМЕР_1 площею 0,6760 га, утворилася унаслідок поділу земельної ділянки, яка є власністю ТОВ БРІГУС згідно державного акту на право власності на земельну ділянку серія та номер НОМЕР_4, виданий 27.07.2006, видавник: Броварський міський відділ земельних ресурсів (кадастровий № НОМЕР_2, площа 1,0148 га) та передана у іпотеку згідно договору іпотеки від 12.10.2009, посвідченого ОСОБА_3, приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу за реєстровим № 5224.

Не погоджуючись з рішенням державного реєстратора, позивач подав скаргу на дане рішення до Міністерства юстиції України.

В подальшому, не отримавши рішення по поданій скарзі, позивач звернувся до суду за захистом своїх прав.

Оцінивши за правилами ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає, що позов підлягає частковому задоволенню, з наступних підстав.

Відповідно до п. 1 ст. 2 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (в редакції, чинній станом на дату прийняття рішення державним реєстратором), державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Приписами п. 7 ч. 1 ст. 7 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (в редакції, чинній станом на дату прийняття рішення державним реєстратором), розглядає скарги на рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб'єктів державної реєстрації прав, територіальних органів Міністерства юстиції України та приймає обов'язкові до виконання рішення, передбачені цим Законом.

Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 10 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (в редакції, чинній станом на дату прийняття рішення державним реєстратором), державним реєстратором є: 1) громадянин України, який має вищу освіту за спеціальністю правознавство, відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб'єктом державної реєстрації прав; 2) нотаріус; 3) державний виконавець - у разі державної реєстрації обтяжень, накладених під час примусового виконання рішень відповідно до закону.

Державний реєстратор: 1) встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом; відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав; відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов'язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації; 2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення; 3) під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних інформаційних систем, документів та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником. Органи державної влади, підприємства, установи та організації зобов'язані безоплатно протягом трьох робочих днів з моменту отримання запиту надати державному реєстратору запитувану інформацію в паперовій та (за можливості) в електронній формі; 4) під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовує відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України; 5) відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів таких прав; 6) присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації прав; 7) виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав); 8) формує документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав; 9) формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі. Ведення реєстраційної справи у паперовій формі здійснюється виключно державними реєстраторами, які перебувають у трудових відносинах з виконавчими органами міських рад міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київською, Севастопольською міськими, районними, районними у містах Києві та Севастополі державними адміністраціями, за місцезнаходженням відповідного майна; 10) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Відповідно до п.4 ч.1 ст.24 Закону у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями.

Суд зазначає, що державний реєстратор Сипчу К.М. внесла запис № 15707115 про реєстрацію права власності ТОВ БРІГУС на земельну ділянка за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. Лісова, земельна ділянка 24, кадастровий номер НОМЕР_1.

Підставою для прийняття даного запису є рішення державного реєстратора № 30751254 від 02.08.2016 про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.

При цьому, судом встановлено, що з огляду на інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, державна реєстрація новоутвореної земельної ділянки здійснена державним реєстратором під час дії арешту всього майна ТОВ БРІГУС , накладеного 03.12.2013 постановою про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження, постановленою головним держаним виконавцем ВДВС Деснянського районного управління юстиції у м. Києві Диких О.В. ВП № 39784136.

Проте, всупереч наведеним положенням, державним реєстратором, як суб'єктом владних повноважень, не доведено правомірність прийнятого ним рішення, що оскаржується.

Відповідно до положень ч. ч. 1, 2 ст. 37 Закону №1952-IV, рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб'єкта державної реєстрації прав можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду. Міністерство юстиції України розглядає скарги: 1) на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір); 2) на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

Згідно з ч. 3 ст. 37 Закону №1952-IV, рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб'єкта державної реєстрації прав можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів протягом 30 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

Рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України протягом 15 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

У разі якщо розгляд та вирішення скарги потребують перевірки діяльності державного реєстратора, суб'єкта державної реєстрації прав, а також залучення скаржника чи інших осіб, Міністерство юстиції України та його територіальні органи можуть подовжити строки розгляду та вирішення скарги, повідомивши про це скаржника. При цьому загальний строк розгляду та вирішення скарги не може перевищувати 45 календарних днів.

За положеннями ч. 5 ст. 37 Закону №1952-IV, скарга на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб'єкта державної реєстрації прав або територіального органу Міністерства юстиції України подається особою, яка вважає, що її права порушено, у письмовій формі та має містити:

1) повне найменування (ім'я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім'я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;

2) реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується;

3) зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, які порушено, на думку скаржника;

4) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;

5) засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника в результаті прийняття рішення про державну реєстрацію прав (у разі подання скарги на рішення про державну реєстрацію прав);

6) підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складання скарги.

Скарга на рішення про державну реєстрацію прав розглядається в порядку, визначеному цим Законом, виключно за умови, що вона подана особою, яка може підтвердити факт порушення її прав у результаті прийняття такого рішення.

Якщо скарга на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб'єкта державної реєстрації прав подається представником скаржника, до скарги додається довіреність чи інший документ, що підтверджує його повноваження, або копія такого документа, засвідчена в установленому порядку.

Відповідно до ч. 6 ст. 37 Закону №1952-IV, за результатами розгляду скарги Міністерство юстиції України та його територіальні органи приймають мотивоване рішення про: 1) відмову у задоволенні скарги; 2) задоволення (повне чи часткове) скарги шляхом прийняття рішення про: а) скасування рішення про державну реєстрацію прав; б) скасування рішення про відмову в державній реєстрації прав та проведення державної реєстрації прав; в) внесення змін до записів Державного реєстру прав та виправлення помилки, допущеної державним реєстратором; г) тимчасове блокування доступу державного реєстратора до Державного реєстру прав; ґ) анулювання доступу державного реєстратора до Державного реєстру прав; д) скасування акредитації суб'єкта державної реєстрації; е) притягнення до дисциплінарної відповідальності посадової особи територіального органу Міністерства юстиції України.

Рішення, передбачені підпунктами а , ґ та д пункту 2 цієї частини, приймаються виключно Міністерством юстиції України.

У рішенні Міністерства юстиції України чи його територіального органу за результатами розгляду скарги можуть визначатися декілька шляхів задоволення скарги.

Рішення, прийняте за результатами розгляду скарги, надсилається скаржнику протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.

Процедура розгляду скарг у сфері державної реєстрації на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора відповідно до Закону №1952-IV визначена Порядком розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1128 (далі - Порядок № 1128) та передбачає утворення для забезпечення розгляду таких скарг постійно діючих комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, положення та склад яких затверджуються Міністерством юстиції України або відповідним територіальним органом.

Згідно п.3 Положення № 1128 розгляд скарг здійснюється за заявою особи, яка вважає, що її права порушено (далі - скаржник), що подається виключно у письмовій формі та повинна містити обов'язкові відомості, передбачені Законами, а також відомості про бажання скаржника та/або його представника взяти участь у розгляді відповідної скарги по суті та про один із способів, зазначених у пункті 10 цього Порядку, в який скаржник бажає отримати повідомлення про зазначений розгляд. Така скарга у день її надходження реєструється суб'єктом розгляду скарги відповідно до вимог законодавства з організації діловодства у державних органах.

Відповідно до пп.4, 5 Положення № 1128 розгляд скарг здійснюється у строки, встановлені Законом України Про звернення громадян з урахуванням особливостей, передбачених Законами, які обраховуються з моменту реєстрації її суб'єктом розгляду скарги.

Перед розглядом скарги по суті комісія вивчає скаргу для встановлення:

1) чи віднесено розгляд скарги відповідно до Законів до повноважень суб'єкта розгляду скарги (належний суб'єкт розгляду скарги);

2) чи дотримано вимоги Законів щодо строків подання скарги та вимог щодо її оформлення;

3) чи наявні (відсутні) інші скарги у суб'єкта розгляду скарги.

Відповідно до п.8 Порядку № 1128 під час розгляду скарги по суті комісія встановлює наявність чи відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення скаржника, зазначених у скарзі, та інші обставини, які мають значення для об'єктивного розгляду скарги, у тому числі шляхом перевірки відомостей, що містяться в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно чи Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - реєстри), та у разі необхідності витребування документів, пояснень тощо у суб'єкта оскарження, і вирішує:

1) чи мало місце прийняття оскаржуваного рішення суб'єктом оскарження, чи мала місце оскаржувана дія або бездіяльність суб'єкта оскарження;

2) чи було оскаржуване рішення прийнято суб'єктом оскарження на законних підставах, чи здійснювалася дія або вчинялася бездіяльність суб'єктом оскарження на законних підставах;

3) чи належить задовольнити кожну з вимог скаржника або відмовити в їх задоволенні;

4) чи можливо поновити порушені права або законні інтереси скаржника іншим способом, ніж визначено ним у своїй скарзі (зокрема внесення шляхом виправлення технічних помилок у записах реєстрів взамін скасування рішення державного реєстратора);

5) які рішення підлягають скасуванню або які дії, що випливають з факту скасування рішення або з факту визнання оскаржуваних дій або бездіяльності протиправними, підлягають вчиненню.

Згідно п.17 Порядку № 1128 копії рішення, прийнятого за результатом розгляду скарги, засвідчені в установленому законодавством порядку, надсилаються скаржнику, суб'єкту оскарження, а також особам, які брали участь у розгляді скарги по суті, протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.

Як убачається з матеріалів справи, 26.09.2016 до Міністерства юстиції України надійшла скарга ПАТ АКБ Траст-капітал від 26.09.2016у № 003-017/004-071 на рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 02.08.2016 № 30751254, прийняте державним реєстратором прав на нерухоме майно Комунального підприємства Київської обласної ради ГОТОВО Сипчу К.М. (скарга зареєстрована в Міністерстві юстиції України 26.09.2016 за № 28980-0-33-16).

29.11.2016 відбулося засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Міністерства юстиції України, на якому вищезазначену скаргу розглянуто та задоволено в повному обсязі, а саме: скасовано рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 02.08.2016 № 30751254, прийняте державним реєстратором прав на нерухоме майно Комунального підприємства Київської обласної ради ГОТОВО Сипчу К.М. За результатами розгляду скарги прийнято наказ Міністерства юстиції України від 06.02.2017 № 290/5.

Таким чином, оскільки на час вирішення спору по суті заявлених позовних вимог відсутнє порушене право позивача у формі бездіяльності Міністерства юстиції України щодо розгляду скарги, позовні вимоги щодо визнання протиправною бездіяльності Міністерства юстиції України ПАТ АКБ Траст-капітал від 26.09.2016 є такими, що задоволенню не підлягають.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На думку Окружного адміністративного суду міста Києва, відповідачем-1 не доведено правомірність оскаржуваного рішення з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, адміністративний позов ПАТ АКТ Траст-Капітал підлягає частковому задоволенню - рішення державного реєстратора підлягає визнанню протиправним.

В той же час, Суд позбавлений можливості застосувати правові наслідки протиправності оскаржуваного акта індивідуальної дії шляхом його скасування, адже рішення державного реєстратора, як зазначено вище, вже скасоване Міністерством юстиції України.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 72-77, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов Публічного акціонерного товариства Акціонерний комерційний банк Траст-капітал (01103, м. Київ, вул. Підвисоцького, буд.7) задовольнити частково.

Визнати протиправним рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Комунального підприємства Київської обласної ради Готово (08150, Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Матросова, буд.11) № 30751254 від 02.08.2016 р.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення суду може бути оскаржено за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295 - 297 КАС України.

Головуючий суддя Р.О. Арсірій

Судді В.А. Кузьменко

О.П. Огурцов

Дата ухвалення рішення23.05.2018
Оприлюднено04.06.2018
Номер документу74405671
СудочинствоАдміністративне
Сутьчас і місце судового розгляду. Письмових заперечень/пояснень по суті позову не надав.

Судовий реєстр по справі —826/1756/17

Рішення від 23.05.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Ухвала від 08.02.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Ухвала від 08.02.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні