Рішення
від 01.06.2018 по справі 826/1670/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 червня 2018 року № 826/1670/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого Бояринцевої М.А., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Ранго Студія" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ранго Студія" звернулося до суду з позовом, в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України № 541168/40556519 від 5 січня 2018 року про відмову реєстрації податкової накладної № 39 від 14 грудня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України № 541167/40556519 від 5 січня 2018 року про відмову реєстрації податкової накладної № 38 від 8 грудня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України № 541166/40556519 від 5 січня 2018 року про відмову реєстрації податкової накладної № 37 від 7 грудня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "Ранго Студія" № 37 від 7 грудня 2017 року на загальну суму 1 378 556,68 грн., в тому числі ПДВ;

- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "Ранго Студія" № 38 від 8 грудня 2017 року на загальну суму 689 278,44 грн., в тому числі ПДВ;

- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "Ранго Студія" № 39 від 14 грудня 2017 року на загальну суму 806 806,44 грн., в тому числі ПДВ.

В обґрунтування наведених вимог позивач посилається на Податковий кодекс України, Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567, Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246, Порядок роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 566, та зазначає, що відповідачем безпідставно прийнято рішення про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю "Ранго Студія" в реєстрації податкових накладних № 37 від 07.12.2017, № 38 від 08.12.2017, № 39 від 14.12.2017, оскільки податкові накладні та подані позивачем документи про підтвердження реальності здійснення операцій відповідають вимогам законодавства.

Від відповідача надійшов відзив на позов, в якому відповідач посилається на Конституцію України, Податковий кодекс України, наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567 Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , постанову Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією ДФС про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації , наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 566 Про затвердження Порядку роботи Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , постанову Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних та зазначає про правомірність рішень про відмову реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, оскільки Товариством з обмеженою відповідальністю "Ранго Студія" надано не всі документи на підтвердження реальності здійснених операцій відповідно до визначеного переліку.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Товариством з обмеженою відповідальністю "Ранго Студія", відповідно до приписів пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України складено податкові накладні № 37 від 07.12.2017, № 38 від 08.12.2017, № 39 від 14.12.2017.

Згідно з отриманою квитанцією № 9280927335 від 28.12.2017 податкову накладну №37 від 07.12.2017 прийнято, але реєстрацію зупинено з тих підстав, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567, а саме: за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 59.11.11. У квитанції запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

Згідно з отриманою квитанцією № 9280779981 від 28.12.2017 податкову накладну №38 від 08.12.2017 прийнято, але реєстрацію зупинено з тих підстав, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567, а саме: за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 59.11.11. У квитанції запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

Згідно з отриманою квитанцією № 9280813253 від 28.12.2017 податкову накладну №39 від 14.12.2017 прийнято, але реєстрацію зупинено з тих підстав, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567, а саме: за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 59.11.11. У квитанції запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

Позивачем на розгляд Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації з метою реєстрації податкової накладної № 37 від 07.12.2017 подано наступні документи:

- договір про виробництво (створення) аудіовізуального твору та передачу (відчуження) майнових прав № 1072017 від 01.07.2017, укладеного між ТОВ Ранго Студія та ТОВ Гравіс-Кіно з додатками;

- банківську виписку від 07.12.2017, в якій вказане платіжне доручення № 2228 від 07.12.2017 про проведення операції щодо зарахування авансу по оплаті за виробництво та виключні майнові права згідно рахунку № 12 від 25.10.2017.

З метою реєстрації податкової накладної № 38 від 08.12.2017 позивачем подано:

- договір про виробництво (створення) аудіовізуального твору та передачу (відчуження) майнових прав № 1072017 від 01.07.2017, укладеного між ТОВ Ранго Студія та ТОВ Гравіс-Кіно з додатками;

- банківську виписку від 08.12.2017, в якій вказане платіжне доручення № 2253 від 08.12.2017 про проведення операції щодо зарахування авансу по оплаті за виробництво та виключні майнові права згідно рахунку № 13 від 07.12.2017.

З метою реєстрації податкової накладної № 39 від 14.12.2017 позивачем подано:

- договір про виробництво (створення) аудіовізуального твору та передачу (відчуження) майнових прав № 1072017 від 01.07.2017, укладеного між ТОВ Ранго Студія та ТОВ Гравіс-Кіно з додатками;

- банківську виписку від 14.12.2017, в якій вказане платіжне доручення № 2292 від 14.12.2017 про проведення операції щодо зарахування авансу по оплаті за виробництво та виключні майнові права згідно рахунку № 13 від 07.12.2017 та рахунку № 14 від 08.12.2017.

За результатами розгляду поданих ТОВ Ранго Студія документів Комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняті рішення від 5 січня 2018 року № 541166/40556519, № 541167/40556519 та № 541168/40556519 про відмову у реєстрації податкових накладних № 37 від 07.12.2017, № 38 від 08.12.2017, № 39 від 14.12.2017 з підстав надання платником податку документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Не погоджуючись з прийнятими рішеннями, позивач оскаржив їх в адміністративному порядку. Рішеннями Комісії з питань розгляду скарг від 19.01.2018 № 7910/40556519, №7911/40556519, № 7909/40556519 скарги залишено без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Відповідно до пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України (в редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин) в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно із пунктом 74.3 статті 74 Податкового кодексу України зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

Пунктом 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабміну України від 29.12.2010 № 1246 (в редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин), встановлено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи містить підпункт 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної / розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу. Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зі змісту оскаржуваних рішень вбачається, що контролюючим органом сформовано висновок про відповідність податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН, затверджених наказом Мінфіну України від 13.06.2017 № 567.

Пункт 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567 (в редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин), містить у собі визначення двох різних критеріїв моніторингу податкової накладної:

1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється); 2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

Як вбачається з матеріалів справи, фіскальним органом зазначено про невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТЗЕД, що не відповідає критеріям, визначених пунктом 6 Критерії оцінки ступеня ризиків в зв'язку з чим зупинено реєстрацію податкових накладних.

Згідно відзиву відповідача, Комісією ДФС прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в з'язку з наданням позивачем на розгляд Комісії не всіх документів на підтвердження реальності здійснених операцій відповідно до визначеного переліку, а саме не надано:

- акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції.

Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567 (який був чинним на час виникнення спірних правовідносин):

1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв:

договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв:

договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

З урахуванням наведеного суд приймає до уваги позицію відповідача щодо не подання позивачем вичерпного переліку документів, а тому суд зазначає про правомірність оскаржуваних рішень комісії Державної фіскальної служби України про відмову реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Разом з тим, позивачем під час розгляду справи на підтвердження реальності здійснених операцій за участю ТОВ Гравіс-Кіно надано копію договору від 01.07.2017 №1072017 про виробництво (створення) аудіовізуального твору та передачу (відчуження) майнових прав, укладеного між ТОВ Ранго Студія та ТОВ Гравіс-Кіно з додатками, за умовами якого Студія за завданням Замовника приймає на себе зобов'язання з виробництва (створення) Фільму на основі Сценарію із наступною передачею (відчуженням) Замовнику передбачених цим договором виключних майнових прав на фільм. Пунктом 3.2 договору визначено, що замовник виплачує Студії ціну договору шляхом перерахування відповідних грошових сум на поточний рахунок Студії відповідно до графіку платежів, який затверджується сторонами і фіксується в додатку № 2 до цього договору. Згідно з пунктом 3.3 договору, для здійснення платежів за цим договором Студія зобов'язується виставляти Замовнику рахунки із зазначенням всіх необхідних реквізитів не пізніше, ніж за 14 календарних днів до настання передбаченого договором строку платежу.

Також позивачем надано копії рахунків-фактур від 25.10.2017 № 12, від 07.12.2017 №13, від 08.12.2017 № 14, згідно яких виставлені рахунки щодо попередньої оплати за виробництво (створення) та виключні майнові права на фільм Опер за викликом .

Згідно платіжних доручень від 07.12.2017 № 2228, від 08.12.2017 № 2253, від 14.12.2017 № 2292, ТОВ Ранго Студія отримало оплату за виробництво та передачу прав згідно вказаних рахунків.

Аналіз наданих позивачем документів не дає підстав для сумніву щодо дійсності укладання договору від 01.07.2017 № 1072017 про виробництво (створення) аудіовізуального твору та передачу (відчуження) майнових прав, на виконання вимог якого складені спірні податкові накладні № 37 від 07.12.2017, № 38 від 08.12.2017, № 39 від 14.12.2017.

При цьому, суд приймає до уваги позицію позивача щодо реєстрації податкових накладних ТОВ Ранго Студія виписаних за аналогічних підстав.

З урахуванням наведеного суд зазначає про наявність правових підстав для реєстрації податкових накладних № 37 від 07.12.2017, № 38 від 08.12.2017, № 39 від 14.12.2017.

Відповідно до підпункту 201.16.4. пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, відповідно до п. 19, п. 20 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день:

1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку № 1246).

З урахуванням наведеного та враховуючи, що рішення Комісії ДФС України про відмову у реєстрації податкових накладних від 5 січня 2018 року № 541166/40556519, №541167/40556519 та № 541168/40556519 судом визнано правомірними, відповідно з урахуванням положень підпункту 201.16.4 пункту 201.16 статті 201, пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, пункту 19, пункту 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29 грудня 2010 року № 1246, суд приходить до висновку про задоволення позову в частині зобов'язання відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 37 від 07.12.2017, № 38 від 08.12.2017, № 39 від 14.12.2017 датою набрання законної сили рішенням суду.

За таких обставин, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог в частині, тому позов визнається таким, що підлягає задоволенню частково.

Відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст. ст. 241-246, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В И Р І Ш И В:

1. Позов задовольнити частково.

2. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "Ранго Студія" № 37 від 7 грудня 2017 року датою набрання судовим рішенням законної сили.

3. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "Ранго Студія" № 38 від 8 грудня 2017 року датою набрання судовим рішенням законної сили.

4. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "Ранго Студія" № 39 від 14 грудня 2017 року датою набрання судовим рішенням законної сили.

5. В іншій частині позову - відмовити.

6. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Ранго Студія" (04116, м. Київ, вул. Старокиївська, 26, ідентифікаційний код 40556519) судові витрати у розмірі 5 286 (п'ять тисяч двісті вісімдесят шість) грн. за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8, ідентифікаційний код 39292197).

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, передбачені статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення суду може бути оскаржена за правилами, встановленими статтями 292-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя М.А. Бояринцева

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення01.06.2018
Оприлюднено04.06.2018
Номер документу74408314
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/1670/18

Ухвала від 16.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 12.07.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Рішення від 01.06.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 23.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 02.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні