Ухвала
від 17.08.2017 по справі 200/14044/17
БАБУШКІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 200/14044/17

Провадження №1-кс/200/8454/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 серпня 2017 року м.Дніпро

Слідчий суддя Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю старшого слідчого в ОВС ОСОБА_2 , розглянувши у приміщенні суду в м.Дніпропетровську клопотання старшого слідчого в ОВС ОСОБА_2 по кримінальному провадженню №12017040000000133 від 17.02.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України про надання тимчасового доступу до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що слідчим управлінням ГУНП в Дніпропетровській області в ході вивчення матеріалів журналістського розслідування « ІНФОРМАЦІЯ_1 в карман «тендерной ОПГ», опублікованого в мережі Інтернет на сайті « ІНФОРМАЦІЯ_2 », де зазначені факти порушень службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 (далі по тексту - ІНФОРМАЦІЯ_1 ) (код НОМЕР_1 ) під час проведення ними процедур державних закупівель та проводячи з використанням офіційних сайтів органів влади - « ІНФОРМАЦІЯ_4 », « ІНФОРМАЦІЯ_5 » аналіз ціноутворення на товарно-матеріальні цінності, які були придбані за рахунок бюджетних коштів у 2016-2017 роках, встановлено, що на протязі 2016-2017 роках посадовцями вищезазначеного Департаменту під час проведення процедури закупівлі товарів навмисно вказувалась завищена «очікувана вартість» їх придбання, що в свою чергу в подальшому слугувало підставою закупівлі таких товарно-матеріальних цінностей за завищеною їх вартістю.

Таким чином встановлені непоодинокі факти розкрадання бюджетних коштів через держзакупівлі посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 , в результаті навмисного завищення «очікуваної вартості» товарно-матеріальних цінностей необхідних для закупівлі.

Разом із цим прослідковується і той факт, що всі товарно-матеріальні цінності як правило закуповуються у одних і тих самих фізичних та юридичних осіб.

Враховуючи викладене, а також те, що в ході проведення досудового слідства по вказаному кримінальному провадженню виникла необхідність у проведенні cудово-почеркознавчої експертизи, для проведення якої необхідний доступ до оригіналів документів, а саме: пакетів тендерної документації щодо проведення ІНФОРМАЦІЯ_3 (код НОМЕР_1 ) протягом 2016-2017 років тендерної процедури по закупівлі за кошти міського бюджету товарів та послуг з наступними суб`єктами підприємницької діяльності: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_2 ), ПП « ОСОБА_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_13 ), ФОП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_14 ), ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_20 ), ФОП « ОСОБА_6 » (код НОМЕР_21 ), ПП « ОСОБА_7 » (код НОМЕР_22 ), ПП « ОСОБА_8 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_24 ), ФОП « ОСОБА_9 » (код НОМЕР_25 ), ФОП « ОСОБА_10 » (код НОМЕР_26 ), ФОП « ОСОБА_11 » (код НОМЕР_27 ), ФОП « ОСОБА_12 » (код НОМЕР_28 ), ФОП « ОСОБА_13 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_30 ), ФОП « ОСОБА_14 » (код НОМЕР_31 ), ФОП « ОСОБА_15 » (код НОМЕР_32 ), ФОП « ОСОБА_16 » (код НОМЕР_33 ), ФОП « ОСОБА_17 » (код НОМЕР_34 ), ФОП « ОСОБА_18 » (код НОМЕР_35 ), ФОП « ОСОБА_19 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_37 ), ФОП « ОСОБА_20 » (код НОМЕР_38 ), ФОП « ОСОБА_21 » (код НОМЕР_39 ), ФОП « ОСОБА_22 » (код НОМЕР_40 ), ФОП « ОСОБА_23 » (код НОМЕР_41 ), ФОП « ОСОБА_24 » (код НОМЕР_42 ), ФОП « ОСОБА_20 » (код НОМЕР_43 ), ФОП « ОСОБА_25 » (код НОМЕР_44 ), ФОП « ОСОБА_26 » (код НОМЕР_45 ), ФОП « ОСОБА_27 » (код НОМЕР_46 ), ФОП « ОСОБА_28 » (код НОМЕР_47 ), ФОП « ОСОБА_29 » (код НОМЕР_48 ); наказів про утворення та положення про комітети конкурсних торгів ІНФОРМАЦІЯ_3 ; усіх договорів купівлі-продажу товарно-матеріальних цінностей укладених між ІНФОРМАЦІЯ_3 та вищезазначеними фізичними та юридичними особами з додатками та специфікаціями до них; платіжних доручень про здійснення оплати за постачання вказаних товарно-матеріальних цінностей; актів виконаних робіт (акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей); документів на товарно-матеріальні цінності (технічні паспорти, інструкції і т.ін.), завірені належним чином копії наказів про призначення на посади та посадові інструкції службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 , які безпосередньо підписували вищезазначені договори, що перебувають у приміщеннях профільних департаментів ІНФОРМАЦІЯ_25 за адресою: АДРЕСА_1 .

Оскільки отримати вказані документи іншим способом не виявляється можливим, старший слідчий в ОВС СУ ГУНП ОСОБА_2 за погодженням із прокурором прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_30 , звернувся до суду із клопотанням про надання тимчасового доступу до речей і документів.

У судовому засіданні слідчий клопотання підтримав та надав пояснення аналогічні клопотанню.

Розглянувши клопотання та дослідивши надані до нього додатки, вислухавши слідчого, приходжу до висновку про те, що клопотання підлягає задоволенню з наведених у ньому підстав, так як іншим шляхом отримати інформацію, яка може бути використана при доведенні факту вчинення кримінального правопорушення та вини осіб, які вчинили кримінальне правопорушення, тобто сприяти встановленню істини у справі, немає. Тому відомості, що містяться у зазначених документах, можуть мати значення для досудового розслідування та бути доказами під час судового розгляду.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.104,110, 159-166, 309, 369, 370-372 КПК України,

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого задовольнити.

Зобов"язати керівника профільних департаментах ІНФОРМАЦІЯ_25 за адресою: АДРЕСА_1 , надати старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_2 по кримінальному провадженню за №12017040000000133 від 17.02.2017 тимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення (виїмку) у а саме: оригінали тендерної документації щодо проведення ІНФОРМАЦІЯ_3 (код НОМЕР_1 ) протягом 2016-2017 років тендерної процедури по закупівлі за кошти міського бюджету товарів та послуг з наступними суб`єктами підприємницької діяльності: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_2 ), ПП « ОСОБА_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_13 ), ФОП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_14 ), ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_20 ), ФОП « ОСОБА_6 » (код НОМЕР_21 ), ПП « ОСОБА_7 » (код НОМЕР_22 ), ПП « ОСОБА_8 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_24 ), ФОП « ОСОБА_9 » (код НОМЕР_25 ), ФОП « ОСОБА_10 » (код НОМЕР_26 ), ФОП « ОСОБА_11 » (код НОМЕР_27 ), ФОП « ОСОБА_12 » (код НОМЕР_28 ), ФОП « ОСОБА_13 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_30 ), ФОП « ОСОБА_14 » (код НОМЕР_31 ), ФОП « ОСОБА_15 » (код НОМЕР_32 ), ФОП « ОСОБА_16 » (код НОМЕР_33 ), ФОП « ОСОБА_17 » (код НОМЕР_34 ), ФОП « ОСОБА_18 » (код НОМЕР_35 ), ФОП « ОСОБА_19 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_37 ), ФОП « ОСОБА_20 » (код НОМЕР_38 ), ФОП « ОСОБА_21 » (код НОМЕР_39 ), ФОП « ОСОБА_22 » (код НОМЕР_40 ), ФОП « ОСОБА_23 » (код НОМЕР_41 ), ФОП « ОСОБА_24 » (код НОМЕР_42 ), ФОП « ОСОБА_20 » (код НОМЕР_43 ), ФОП « ОСОБА_25 » (код НОМЕР_44 ), ФОП « ОСОБА_26 » (код НОМЕР_45 ), ФОП « ОСОБА_27 » (код НОМЕР_46 ), ФОП « ОСОБА_28 » (код НОМЕР_47 ), ФОП « ОСОБА_29 » (код НОМЕР_48 ); наказів про утворення та положення про комітети конкурсних торгів ІНФОРМАЦІЯ_3 ; усіх договорів купівлі-продажу товарно-матеріальних цінностей укладених між ІНФОРМАЦІЯ_3 та вищезазначеними фізичними та юридичними особами з додатками та специфікаціями до них; платіжних доручень про здійснення оплати за постачання вказаних товарно-матеріальних цінностей; актів виконаних робіт (акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей); документів на товарно-матеріальні цінності (технічні паспорти, інструкції і т.ін.), завірені належним чином копії наказів про призначення на посади та посадові інструкції службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 , які безпосередньо підписували вищезазначені договори, що перебувають у приміщеннях профільних департаментів ІНФОРМАЦІЯ_25 за адресою: АДРЕСА_1

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до них, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Строк дії ухвали до « 17 » вересня 2017 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення17.08.2017
Оприлюднено01.03.2023
Номер документу74419601
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання тимчасового доступу до речей і документів

Судовий реєстр по справі —200/14044/17

Ухвала від 30.03.2018

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Сліщенко Ю. Г.

Ухвала від 30.03.2018

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Сліщенко Ю. Г.

Ухвала від 17.08.2017

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Сліщенко Ю. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні