Рішення
від 04.06.2018 по справі 804/2330/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 червня 2018 року Справа № 804/2330/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Рябчук О.С.

розглянувши у спрощеному провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1, Комунального закладу Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради до Дніпропетровської обласної ради, третя особа: Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення, -

ВСТАНОВИВ:

29 березня 2018 р. ОСОБА_1, Комунальний заклад Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради (далі - позивачі) звернулись до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Дніпропетровської обласної ради (далі - відповідач), третя особа: Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації з вимогами про:

- визнання протиправним та скасування рішення Дніпропетровської обласної ради від 16.03.2018 р. за № 330-12/VІІ 12-ої 7-го скликання в частині прийняття рішення про реорганізацію Комунального закладу Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради (юридична адреса: вул. Яружна, буд. 49а, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49094) шляхом приєднання до Комунального підприємства Молодіжний центр міжнародного партнерства, позашкільної та неформальної освіти Освіторум Дніпропетровської обласної ради (юридична адреса: вул. Лазаряна, буд. 2, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49000) під час розгляду Питання діяльності окремих обласних комунальних підприємств та закладів, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області .

В обґрунтування позовних вимог позивачі в адміністративному позові зазначили наступне. Комунальний заклад Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради вже тривалий час функціонує в м. Дніпрі. Рішенням Дніпропетровської обласної ради від 16.03.2018 р. № 330-12/VІІ заклад реорганізовано шляхом приєднання до Комунального підприємства Молодіжний центр міжнародного партнерства, позашкільної та неформальної освіти Освіторум Дніпропетровської обласної ради . Вказане рішення прийнято з численними процедурними порушеннями. Питання розглядалося не повноважною постійною комісією обласної ради. Крім того, установи, що об'єднуються, мають різні статутні завдання. Також, реорганізація комунального закладу призведе до порушення трудових прав працівників.

07.05.2018 р. від відповідача надійшов відзив на адміністративний позов. В обґрунтування своєї позиції відповідач зазначив наступне. Оскаржуване рішення винесено з дотриманням вимог законодавства повноважною постійною комісією обласної ради. Реорганізація комунальних закладів, підприємств, установ відноситься до компетенції Дніпропетровської обласної ради. Комунальний заклад Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради правомірно реорганізовано шляхом приєднання до Комунального підприємства Молодіжний центр міжнародного партнерства, позашкільної та неформальної освіти Освіторум Дніпропетровської обласної ради .

Від третьої особи пояснень щодо позовних вимог не надходило, про дату, час та місце розгляду справи третя особа повідомлена належним чином, що підтверджується матеріалами справи.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.

Комунальний заклад Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради зареєстрований 13.04.1993р., код ЄДРПОУ 19433339.

Відповідно до п. 2.1 розділу 2 статуту Комунального закладу Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради , затвердженого рішенням Дніпропетровської обласної ради від 02.12.2016 р. № 143-7/VІІ заклад створено з метою:

залучення школярів області до участі в міжнародних заходах, програмах, змаганнях;

вивчення та втілення в життя міжнародного досвіду в галузі освіти, виховання та оздоровлення дітей;

пропаганди української культури за кордоном;

знайомства з історією, культурою, побутом та визначними пам'ятками інших країн світу.

Згідно до п. 2.2. статуту головними завданнями закладу є:

реалізація державної політики в галузі освіти;

створення умов для гармонійного розвитку особистості, задоволення потреб дітей і підлітків у додатковій освіті, організації їхнього дозвілля;

виявлення, розвиток і підтримка юних талантів та обдарувань, стимулювання творчого самовдосконалення дітей та юнацтва;

формування в дітей та юнацтва національної самосвідомості, активної громадської позиції;

задоволення потреб учнівської молоді у професійному самовизначенні відповідно до інтересів і здібностей.

Відповідно до п. 2.3 статуту основними напрямами діяльності закладу є:

позашкільна освіта;

координування і розвиток дитячо-юнацького туризму та краєзнавства в області;

проведення обласних туристично-краєзнавчих масових заходів, змагань з різних видів туризму: пішохідного, водного, гірського велосипедного, спортивного орієнтування та інших, організація участі у Всеукраїнських та міжнародних заходах;

організація та проведення семінарів, курсів, тренінгів, конференцій тощо;

організація роботи туристських баз, наметових таборів;

організація гурткової роботи туристично-краєзнавчого напряму, участь у краєзнавчих експедиціях, конкурсах, зльотах;

організація екскурсійних подорожей по області, по Україні та за кордон;

організація участі творчих та спортивних колективів області у міжнародних молодіжних програмах;

надання методичної допомоги з питань туристично-краєзнавчої роботи педагогічним кадрам у регіоні;

підготовка педагогічних кадрів туристично-краєзнавчого профілю - інструкторів шкільного туризму, керівників гуртків, суддів з різних видів туризму.

Дніпропетровська обласна державна адміністрація листом № 17-4338/0/2-17 від 08.11.2017 р. звернулась до Дніпропетровської обласної ради з проханням розглянути на черговій сесії, зокрема, питання реорганізації Комунального закладу Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради шляхом приєднання до Комунального підприємства Молодіжний центр міжнародного співробітництва та туризму Дніпропетровської обласної ради .

Відповідно до протоколу № 43 засідання постійної комісії обласної ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства від 31.01.2018 р. заслухавши інформацію начальника відділу кадрової роботи з комунальними підприємствами, закладами та установами постійна комісія вирішила: п. 1 змінити назву Комунального підприємства Молодіжний центр Дніпропетровщини обласної ради на Комунальне підприємство Молодіжний центр міжнародного співробітництва та туризму Дніпропетровської обласної ради ; п. 3 реорганізувати Комунальний заклад Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради (юридична адреса: вул. Яружна, буд. 49а, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49094) шляхом приєднання до Комунального підприємства Молодіжний центр міжнародного співробітництва та туризму Дніпропетровської обласної ради (юридична адреса: вул. Лазаряна, буд. 2, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49000).

Згідно до протоколу № 45 засідання постійної комісії обласної ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства від 20.02.2018 р. вирішили заслухавши представників Комунального закладу Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради , Комунального підприємства Молодіжний центр міжнародного співробітництва та туризму Дніпропетровської обласної ради , директора Департаменту освіти і науки Дніпропетровської ОДА, радника голови Дніпропетровської обласної ради: звернутися до Департаменту освіти і науки Дніпропетровської ОДА з проханням надати до 26.02.2018 р. на розгляд постійної комісії економічне обґрунтування доцільності проведення реорганізації Комунального закладу Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради шляхом приєднання до комунального підприємства Молодіжний центр міжнародного співробітництва та туризму ; доручити директору Комунального закладу Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради та директору Комунального підприємства Молодіжний центр міжнародного співробітництва та туризму надати до 26.02.2018 р. на розгляд постійної комісії звіт фінансово-економічної діяльності за останні три роки; перенести розгляд зазначеного питання на наступне засідання постійної комісії.

Відповідно до протоколу № 46 засідання постійної комісії обласної ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства від 12.03.2018 р. на голосування ставилося питання про скасування раніше прийнятого рішення реорганізувати Комунальний заклад Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради (юридична адреса: вул. Яружна, буд. 49а, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49094) шляхом приєднання до Комунального підприємства Молодіжний центр міжнародного співробітництва та туризму Дніпропетровської обласної ради (юридична адреса: вул. Лазаряна, буд. 2, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49000).

За результатами голосування рішення про скасування рішення про реорганізацію не прийняте.

16.03.2018 р. Дніпропетровською обласною радою прийнято рішення № 330-12/VІІ.

Відповідно до п. 1 рішення вирішено змінити назву Комунального підприємства Молодіжний центр Дніпропетровщини обласної ради на Комунальне підприємство Молодіжний центр міжнародного партнерства, позашкільної та неформальної освіти Освіторум Дніпропетровської обласної ради .

Згідно до п. 6 рішення вирішено реорганізувати Комунальний заклад Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради (юридична адреса: вул. Яружна, буд. 49а, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49094) шляхом приєднання до Комунального підприємства Молодіжний центр міжнародного партнерства, позашкільної та неформальної освіти Освіторум Дніпропетровської обласної ради (юридична адреса: вул. Лазаряна, буд. 2, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49000).

Відповідно до п. 2.1 статуту Комунального підприємства Молодіжний центр Дніпропетровщини обласної ради (Комунальне підприємство Молодіжний центр міжнародного співробітництва та туризму Дніпропетровської обласної ради ) головною діяльністю підприємства є виконання соціальних програм з підтримки молоді Дніпропетровщини, забезпечення гарантій реалізації молодіжної політики у Дніпропетровській області щодо створення сприятливих умов для життєвого самовизначення, соціальне обслуговування молоді, надання соціально-психологічної та юридичної допомоги, сприяння самореалізації молодих громадян, їх професійній адаптації та працевлаштуванню, забезпечення вторинної зайнятості молоді та підвищення якості її трудової і підприємницької діяльності, організація молодіжного дозвілля, розвиток молодіжних громадських організацій, соціальна підтримка молоді ті сім'ї, сприяння поліпшенню їх добробуту та отримання прибутку від своєї діяльності згідно з чинним законодавством.

Згідно до п. 2.2 статуту основними напрямами діяльності підприємства є, зокрема:

сприяння забезпеченню прав молодих громадян, їх підприємницькій діяльності, з урахуванням особливостей умов життєдіяльності та життєвих цілей різних соціальних груп молоді;

організація проведення робіт із благоустрою та утримання територій у межах, установлених законодавством;

забезпечення сприятливих умов для культурного розвитку студентської молоді;

підтримка талановитої молоді шляхом відзначення та матеріального заохочення молодих мешканців області преміями Дніпропетровської обласної ради, цінними подарунками тощо за досягнення в різних сферах суспільного життя, професійній діяльності, активну участь у розбудові регіону;

організація та проведення масових та інших заходів;

розробка і втілення в життя проектів щодо пропаганди здорового способу життя та профілактики негативних явищ;

сприяння інтеграції молоді до європейського та світового середовища.

Відповідно до ч. 2 ст. 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні обласні та районні ради є органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст, у межах повноважень, визначених Конституцією України, цим та іншими законами, а такожповноважень, переданихїмсільськими, селищними, міськими радами.

Згідно до п. 20 ч. 1 ст. 43 вказаного Закону України виключно на пленарних засіданнях районної, обласної ради вирішуються такі питання: вирішення в установленому законом порядку питань щодо управління об'єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, що перебувають в управлінні районних і обласних рад; призначення і звільнення їх керівників.

Відповідно до ч. 1 ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Відповідно до ч.ч. 1, 4, 5 ст. 60 вказаного Закону України територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом від умерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини.

Районні та обласні ради від імені територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюють управління об'єктами їхньої спільної власності, що задовольняють спільні потреби територіальних громад.

Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

Відповідно до ч. 1 ст. 106 Цивільного кодексу України злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.

Згідно до Положення про постійні комісії Дніпропетровської обласної ради VІІ скликання (Додаток 1 до рішення Дніпропетровської обласної ради № 13-2/VІІ від 19.02.2016 р. до компетенції постійної комісії обласної ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства належать вивчення, попередній розгляд, підготовка висновків та проектів рішень з питань щодо:

забезпечення реалізації державної політики у сфері комунальної власності, житлово-комунального господарства, виконання її засад на території області, моніторинг та контроль у межах, установлених законодавством та цим Положенням;

затвердження та розвитку соціальних програм у сфері комунальної власності, житлово-комунального господарства, заслуховування звітів стосовно їх виконання;

ефективного водопостачання, водовідведення, теплопостачання й енергозабезпечення населення області та підприємств, установ, закладів, що належать до обласної комунальної власності;

підвищення ефективності використання об'єктів обласного комунального майна;

розподілу коштів обласного бюджету, внесення змін до нього та розгляду звітів про його виконання у сфері комунальної власності, житлово-комунального господарства;

розподілу переданих з державного бюджету коштів у вигляді дотацій, субвенцій, спрямованих на виконання заходів у сфері комунальної власності, житлово-комунального господарства;

ефективного управління та розпорядження об'єктами житлово-комунального господарства, а також підпорядкованими підприємствами, установами, закладами, що належать до обласної комунальної власності;

можливості встановлення пільг, надання фінансової допомоги житлово-комунальним підприємствам, іншим підприємствам, установам та закладам, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області;

створення, ліквідації, реорганізації, перепрофілювання підприємств, установ, закладів, що належать до обласної комунальної власності;

затвердження регіональних програм у сфері комунальної власності та житлово-комунального господарства, розгляду звітів про їх виконання;

установлення тарифів на житлово-комунальні послуги, які надаються підприємствами, що перебувають у спільній власності територіальних громад, представництво інтересів яких здійснює обласна рада, а також суб'єктами господарювання, що здійснюють управління (експлуатацію) цілісними майновими комплексами таких підприємств;

регулювання відносин, передбачених нормами чинного законодавства України та цим Положенням, що стосуються питань комунальної власності, житлово-комунального господарства.

До компетенції постійної комісії обласної ради з питань науки, освіти, сім'ї та молоді належать вивчення, попередній розгляд, підготовка висновків та проектів рішень з питань щодо:

забезпечення реалізації державної політики у сфері науки, освіти, сім'ї та молоді, контролю в межах, установлених законодавством та цим Положенням, виконання її засад на території області;

забезпечення реалізації державної та регіональної політики у сфері подолання дитячої безпритульності, бездоглядності та захисту прав неповнолітніх;

затвердження й розвитку соціальних програм науки, освіти, сім'ї та молоді;

розробки та вжиття необхідних заходів, спрямованих на розвиток науки, освіти, сім'ї та молоді;

розподілу коштів обласного бюджету, внесення змін до нього, розгляду звітів про його виконання у сфері науки, освіти, сім'ї та молоді;

затвердження регіональних програм у сфері науки, освіти, сім'ї та молоді, заслуховування звітів про їх виконання;

регулювання відносин, передбачених нормами законодавства України, що належать до компетенції постійної комісії.

Згідно до ч. 1 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 73 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Згідно до ст. 76 Кодексу адміністративного судочинства України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності субєкта владних повноважень обовязок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах субєкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно до п.п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності субєктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Оцінюючи усі докази, надані суду, у їх сукупності, суд приходить до наступного висновку.

У розумінні зазначених норм закону приєднання - це така форма реорганізації, при якій одна юридична особа включається до складу іншої юридичної особи, що продовжує існувати й далі, але в більшому масштабі. Приєднувана ж організація припиняє свою діяльність як самостійна юридична особа.

Відповідно до п. 6 рішення Дніпропетровської обласної ради від 16.03.2018 р. № 330-12/VІІ вирішено реорганізувати Комунальний заклад Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради (юридична адреса: вул. Яружна, буд. 49а, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49094) шляхом приєднання до Комунального підприємства Молодіжний центр міжнародного партнерства, позашкільної та неформальної освіти Освіторум Дніпропетровської обласної ради (юридична адреса: вул. Лазаряна, буд. 2, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49000).

З проаналізованих положень чинного законодавства вбачається, що здійснення реорганізації комунальних підприємств, закладів відноситься до компетенції відповідача.

Правомірним, також, є розгляд питання про реорганізацію позивача саме постійною комісією обласної ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, оскільки відповідно до Положення про постійні комісії Дніпропетровської обласної ради VІІ скликаннядо компетенції постійної комісії обласної ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства належить вивчення, попередній розгляд, підготовка висновків та проектів рішень з питань щодо, зокрема, створення, ліквідації, реорганізації, перепрофілювання підприємств, установ, закладів, що належать до обласної комунальної власності.

При цьому, згідно до п. 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: обґрунтовано, тобто з урахуванням обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

В оскаржуваному рішенні, протоколах засідання постійної комісії, відзиві на позов Дніпропетровською обласною радою не наведено обґрунтувань підстав та доцільності реорганізації Комунального закладу Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради .

З протоколу № 45 засідання постійної комісії обласної ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства від 20.02.2018 р. вбачається, що вирішено звернутися до Департаменту освіти і науки Дніпропетровської ОДА з проханням надати на розгляд постійної комісії економічне обґрунтування доцільності проведення реорганізації позивача; доручити директорам комунального підприємства та комунального закладу надати на розгляд постійної комісії звіт фінансово-економічної діяльності за останні три роки.

Відповідно до протоколу № 46 засідання постійної комісії від 12.03.2018 р. на голосування ставилося питання про скасування раніше прийнятого рішення реорганізувати Комунальний заклад Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради шляхом приєднання до Комунального підприємства Молодіжний центр міжнародного співробітництва та туризму Дніпропетровської обласної ради . За результатами голосування рішення про скасування рішення про реорганізацію не прийняте.

З протоколів не вбачається, яким чином здійснювався аналіз документів, витребуваних на засіданні комісії 20.02.2018 р. та інших матеріалів, які стали підставою для залишення в силі рішення про реорганізацію та які обставини стали підставою для реорганізації.

Матеріали справи не містять доказів наявності підстав проведення реорганізації Комунального закладу - позивача.

Крім того, при винесенні рішення відповідачем не враховано, що Комунальний заклад Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради та Комунальне підприємство Молодіжний центр міжнародного партнерства, позашкільної та неформальної освіти Освіторум Дніпропетровської обласної ради мають різні статутні напрями діяльності.

Також, оскаржуваним рішенням реорганізовано шляхом приєднання дві різні юридичні особи - комунальний заклад та комунальне підприємство.

Відповідачем не доведено наявності підстав та доцільності реорганізації Комунального закладу Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради .

Таким чином, п. 6 та пп. 6.1-6.5 рішення Дніпропетровської обласної ради від 16.03.2018 р. за № 330-12/VІІ не відповідають п.п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України оскільки винесені відповідачем на підставі, у межах повноважень, але не у спосіб, передбачений законодавством, та не обґрунтовано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення.

Враховуючи викладене, позовні вимоги ОСОБА_1, Комунального закладу Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради є обґрунтованими та такими, які підлягають задоволенню в повному обсязі.

Згідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа, тому судові витрати в розмірі 1 762,00 грн. підлягають стягненню на користь Комунального закладу Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради з Дніпропетровської обласної ради.

Керуючись ст. ст. 72-77, 242-246, 250, 255, 257, 261 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1, Комунального закладу Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради до Дніпропетровської обласної ради, третя особа: Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати п. 6 та пп. 6.1-6.5 рішення Дніпропетровської обласної ради від 16.03.2018 р. № 330-12/VІІ 12-ої 7-го скликання про реорганізацію Комунального закладу Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради (юридична адреса: вул. Яружна, буд. 49а, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49094) шляхом приєднання до Комунального підприємства Молодіжний центр міжнародного партнерства, позашкільної та неформальної освіти Освіторум Дніпропетровської обласної ради (юридична адреса: вул. Лазаряна, буд. 2, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49000).

Судові витрати в розмірі 1 762,00 грн. стягнути на користь Комунального закладу Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва Дніпропетровської обласної ради з Дніпропетровської обласної ради.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.С. Рябчук

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.06.2018
Оприлюднено12.06.2018
Номер документу74479508
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/2330/18

Постанова від 06.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 06.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 28.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Постанова від 04.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 04.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 04.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Постанова від 04.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 07.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Уханенко С.А.

Ухвала від 07.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Уханенко С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні