Ухвала
від 06.06.2018 по справі 814/2045/17
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

У Х В А Л А

06 червня 2018 р.м.ОдесаСправа № 814/2045/17

Категорія: 8.3.3 Головуючий в 1 інстанції: Мельник О.М.

Колегія суддів Одеського апеляційного адміністративного суду у складі головуючого судді Вербицької Н.В., суддів Крусяна А.В., Градовського Ю.М. ознайомившись з апеляційною скаргою Головного управління ДФС у Миколаївській області на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 07 лютого 2018 року по справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю НИКАХИМ до Головного управління ДФС у Миколаївській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

В С Т А Н О В И В :

Ухвалами судді Одеського апеляційного адміністративного суду Романішина В.Л. від 21.03.18 р. та 02.05.18р. апеляційна скарга Головного управління ДФС у Миколаївській області на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 07 лютого 2018 року, залишена без руху та продовження строк усунення недоліків апеляційної скарги, з метою усунення недоліків у семиденний строк з дня отримання копії ухвали, а саме сплати судового збору у розмірі 2400 грн

05 червня 2018 року, за результатами повторного автоматизованого розподілу, через довготривале перебування судді у відпустці, справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю НИКАХИМ до Головного управління ДФС у Миколаївській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, передано судді Одеського апеляційного адміністративного суду Вербицькій Н.В.

Вважаємо за необхідне прийняти до свого провадження справу за апеляційною скаргою Головного управління ДФС у Миколаївській області на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 07 лютого 2018 року по справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю НИКАХИМ до Головного управління ДФС у Миколаївській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

25 травня 2018 року до суду, на виконання ухвали, надійшло клопотання ГУ ДФС у Миколаївській області щодо відстрочення сплати судового збору.

Розглянувши зазначене клопотання, судова колегія вважає, що воно не підлягає задоволенню, з огляду на наступне.

Підстави, за яких судовий збір може бути відстрочено визначені ч.1 ст.8 Закону України Про судовий збір . з матеріалів справи не вбачається та апелянтом не надано доказів існування умов, визначених цією статтею.

Органи Державної фіскальної служби є державними органами, що здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, тобто суб'єктом, що реалізує свою владну компетенцію, а відсутність чи недостатність фінансування їх діяльності не може свідчити про наявність підстав для звільнення від сплати судового збору, або, як в даному випадку, для відстрочення терміну усунення недоліків.

Органи доходів і зборів є державними органами, які утримуються за рахунок Державного бюджету України, та мають право в межах бюджетних асигнувань здійснити розподіл коштів, якими можна було б забезпечити сплату судового збору.

Як вбачається з матеріалів справи, ухвалою від 21.03.2018р. апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Миколаївській області залишено без руху та надано апелянту семиденний строк з дня отримання копії вказаної ухвали для усунення недоліків, а саме: надання доказів сплати судового збору.

На виконання вимог вказаної ухвали Головне управління ДФС у Миколаївській області подало клопотання про продовження строку на усунення недоліків апеляційної скарги, яке задоволено ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 02 травня 2018 року.

Тобто з дня звернення ГУ ДФС у Миколаївській області з апеляційною скаргою, в якій жодним чином не ставилось питання про сплату судового збору, що є порушенням п.5 ст.296 КАС України, у апелянта було більше ніж 2,5 місяці для усунення її недоліку, а саме сплати судового збору

Відповідно до рішення Європейського суду з прав людини від 19.06.2001 у справі Креуз проти Польщі право на суд не є абсолютним, воно може обмежуватися державою різноманітними засобами, в тому числі фінансовими.

Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що обставини, пов'язані з фінансуванням установ чи організацій з Державного бюджету України та відсутністю в ньому коштів призначених для сплати судового збору суб'єктами владних повноважень, не є підставою для систематичного продовження строку на усунення недоліків касаційної скарги або відстрочення такої сплати.

Відповідно до ч.2 ст.298 КАС України до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених ст. 296 цього Кодексу, застосовуються положення ст.169 даного кодексу.

Згідно з п. 1 ч. 4 ст. 169 КАС України позовна заява повертається позивачеві, якщо він не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, у встановлений судом строк.

Відповідно до ч. 8 ст. 169 КАС України повернення апеляційної скарги не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

Керуючись ст.18, 169, ст. 296, 298, 321 КАС України, колегія суддів -

У Х В А Л И Л А:

Прийняти справу за апеляційною скаргою Головного управління ДФС у Миколаївській області на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 07 лютого 2018 року по справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю НИКАХИМ до Головного управління ДФС у Миколаївській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

Повернути апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Миколаївській області на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 07 лютого 2018 року.

Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з моменту вручення судового рішення.

Ухвала складена та підписана колегією суддів 06 червня 2018 року.

Головуючий: Н.В. Вербицька

Суддя: А.В. Крусян

Суддя: Ю.М. Градовський

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.06.2018
Оприлюднено07.06.2018
Номер документу74487918
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —814/2045/17

Постанова від 05.09.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 02.08.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 02.08.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 23.07.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 04.07.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 06.06.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 02.05.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Романішин В.Л.

Ухвала від 21.03.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Романішин В.Л.

Рішення від 07.02.2018

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мельник О.М.

Ухвала від 15.12.2017

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мельник О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні