Справа № 755/6208/18
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"05" червня 2018 р. Дніпровський районний суд м. Києва у складі: суддя Шевченко В.М., секретар судового засідання Лупко М.В., розглянувши матеріал, який надійшов від Головного управління ДФС у м. Києві, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1, рнокпп НОМЕР_1, працює керівником ТОВ Магнум Імпортер , проживає за адресою: АДРЕСА_1 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, (далі КУпАП),
УСТАНОВИВ:
згідно із даними протоколу № 661/26-15-12-08-22/08 про адміністративне правопорушення від 13.04.2018 головним державним ревізором-інспектором відділу камеральних перевірок податкової звітності податку на прибуток управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у м. Києві Грібінюк Ю.І. при проведенні камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток за 2017р. ТОВ Магнум Імпортер , код ЄДРПОУ 40348855, 02094, м. Київ, Дніпровський район, вул. Червоноткацька, 27/2, встановлено що посадова особа ОСОБА_1, керівник ТОВ Магнум Імпортер , вчинив ведення податкового обліку з порушенням податкового законодавства, а саме: пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, зі змінами тп доповненнями, що відображено в акті перевірки від 16.03.2018 № 546/26-15-12-08-20/40348855 за період 2017 рік. .
В судові засідання 04.05.2018, 16.05.2018, 05.06.2018 ОСОБА_1 не з'явився, про день, час та місце розгляду справи повідомлявся шляхом направлення судової повістки за адресою місця проживання, а також за місцем знаходження підприємства.
Відповідно до вимог ст. 251 КУпАП, доказами в справі про адміністративні правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Вимоги до змісту протоколу про адміністративні правопорушення чітко визначені положеннями ст.256 КУпАП, яких повинна дотримуватись та виконувати посадова особа, уповноважена на складання такого протоколу.
Згідно із положеннями ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності; місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості необхідні для вирішення справи. Крім того, протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання. Разом з тим, при складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 КУпАП, про що робиться відмітка у протоколі.
Однак, вивченням справи про адміністративне правопорушення, встановлено, що при складанні протоколу про адміністративне правопорушення не були виконані вимоги, передбачені ст. 256 КУпАП.
Відповідно до ч. 1 ст. 268 КУпАП особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.
Основних положень провадження в справах про адміністративні правопорушення, передбачених розділом IV КУпАП, повинні дотримуватись не тільки суди, але й посадові особи, уповноважені на складання протоколів про адміністративні правопорушення (ст.ст.254, 255 КУпАП).
У протоколі про адміністративне правопорушення відсутня дата і час вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення; відсутня інформація на підтвердження місця його проживання за вказаною у протоколі адресою. Крім цього за матеріалами справи убачається, що особу, яка притягується до адміністративної відповідальності, не було повідомлено за місцем проживання щодо необхідності явки до ГУ ДФС у м. Києві з метою підписання протоколу про адміністративне правопорушення, також за адресою проживання не направлявся другий примірник складеного у відсутність особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, протоколу про адміністративне правопорушення.
На підставі викладеного, суд приходить до висновку, що невідповідність протоколу про адміністративне правопорушення вимогам ст. 256 КУпАП та недоліки, допущені при оформленні справи про адміністративне правопорушення тягнуть за собою повернення адміністративної справи ГУ ДФС у м. Києві, оскільки наявність таких порушень перешкоджає всебічному, повному і об'єктивному розгляду адміністративної справи з дотриманням, гарантованих Конституцією України та передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення, прав особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, в тому числі може призвести до неможливості виконання в подальшому постанови суду.
За таких обставин, керуючись вимогами ст.ст. 254, 256, 278, 280, 287 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний матеріал № 755/6208/18 (провадження № 3/755/3553/18) про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3, за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, повернути до ГУ ДФС у м. Києві - для належного оформлення та усунення недоліків, викладених в мотивувальній частині даної постанови.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя: В. Шевченко
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 05.06.2018 |
Оприлюднено | 11.06.2018 |
Номер документу | 74504912 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Дніпровський районний суд міста Києва
Шевченко В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні