Постанова
від 11.12.2009 по справі 3-4763/09
ВОРОШИЛОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ДОНЕЦЬКА

                                                                                                                                           

ПОСТАНОВА

11 грудня  2009 года Ворошиловський районний суд м.Донецька у складі:

головуючого - судді Бухтіярової І.О.,

при секретарі – Галич Л.В.

за участю адвоката – ОСОБА_1

 разглянувши  матеріали, які надійшли із Головного відділу по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Управління  СБ України в Донецькій області про притягнення до адміністративної відповідальності: ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянина України, ІНФОРМАЦІЯ_3, працюючого головним інспектором відділу митного оформлення №1 митного поста ,Азов-порт" Маріупольської митниці, мешкає: АДРЕСА_1,

за ст.  5  ч. 3  п. "Г" Закону України «Про боротьбу з корупцією»,-

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшли матеріали із Головного відділу по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Управління  СБ України в Донецькій області про притягнення до адміністративної відповідальності   ОСОБА_2, за те, що він, будучи посадовою особою митних органів України, тобто особою уповноваженою на виконання функцій держави, а саме головним інспектором відділу митного оформлення №1 митного поста „Азов-порт" Маріупольської митниці ДМС України (наказ про призначення на посаду №410-к від 31.10.2008 року), 02.07.2009 року, 04.07.2009 року, 12.07.2009 року та 20.07.2009 року здійснив митне оформлення товарів, порушуючи вимоги нормативно-правових актів та документів з питань митної справи, чим надав незаконні переваги ТОВ „СоюзПромінвестДонбас" (м. Донецьк, вул. Хірургічна, буд. 22 а, код ЄДРПОУ-31226834) та ТОВ „Техінвест" (м. Донецьк, вул. Університетська, буд. 112, код ЄДРПОУ-32749296), ТОВ „Ресурс Енерго Трейд" (АДРЕСА_2) шляхом прийняття рішення - індивідуального правозастосовного акту (прийняття до митного оформлення ВМД та здійснення митного оформлення товарів за вказаними ВМД) та порушив спеціальні обмеження, направлені на попередження корупції.

Класифікація товарів в УКТЗЕД, яка є товарною номенклатурою Митного тарифу України, затвердженого Законом України "Про Митний тариф України" від 05.04.01 N 2371-III (із змінами та доповненнями) здійснюється відповідно до Основних правил інтерпретації УКТЗЕД, та з урахуванням Пояснень до УКТЗЕД, затверджених наказом Державної митної служби України від 31.01.04 N 68 (із змінами та доповненнями).

Відповідно до статті 313 Митного кодексу України митні органи класифікують товари, тобто відносять товари до класифікаційних угрупувань, зазначених в УКТЗЕД.

У товарній позиції 2701 за УКТЗЕД класифікують товари - вугілля кам'яне, антрацит; брикети, котуни та аналогічні види твердого палива, одержані з кам'яного вугілля.

Згідно з УКТЗЕД класифікація вугілля в товарній підпозиції 2701 11 з текстовим описом "антрацит" визначається Приміткою 1 до товарних підпозицій (група 27) де зазначено наступне: "У товарній підпозиції 2701 11 термін "антрацит" означає вугілля з граничним вмістом летких речовин (у перерахунку на суху безмінеральну основу) не більш як 14%.", тобто, в товарній підпозиції 2701 11 класифікується вугілля (кам'яне вугілля, напівантрацит або антрацит) пиловидне або не пиловидне, але неагломероване за умови, що згаданий вміст летких речовин (у перерахунку на суху безмінеральну основу) становить не більш як 14 мас. %.

У товарній підкатегорії 2701 11 10 00 за УКТЗЕД класифікують вугілля з граничним вмістом летких речовин (у перерахунку на суху безмінеральну основу) не більш як  10%  і відповідно в товарній  підкатегорії 2701   11   90  00 класифікують вугілля  з граничним вмістом летких речовин (у перерахунку на суху безмінеральну основу) більш як 10 мас.%, але не більш як 14 мас. %.

Приміткою 2 до товарних підпозицій групи 27 визначено, що у товарній підпозиції 2701 12 термін "вугілля бітумінозне" означає вугілля з граничним вмістом летких речовин (у перерахунку на суху безмінеральну основу) більше 14% і з граничною теплотою згоряння (у перерахунку на вологу безмінеральну основу) не менш як 5833 ккал/кг, тобто, для віднесення товару до цієї товарної підпозиції згідно з вимогами УКТЗЕД необхідно враховувати два критерії це 1) граничний вміст летких речовин (більш як 14%) і 2) граничну теплоту згоряння не менш як 5833 ккал/кг.

Бітумінозне вугілля в свою чергу деталізовано на рівні товарних категорій на коксівне вугілля (товарна підкатегорія 2701 12 10 00) та інше бітумінозне вугілля (товарна підкатегорія 2701 12 90 00).

Коксівне вугілля містить (згідно Додаткової примітки до товарної категорії 2701 12 10) леткі компоненти в межах від 19 до 41 мас. % і граничну теплоту згоряння не менш як 5833 ккал/кг визначеною Приміткою 2 до товарних підпозицій групи 27.

У товарній підкатегорії 2701 12 90 00 класифікують інше бітумінозне вугілля з граничним вмістом летких речовин (у перерахунку на суху безмінеральну основу) більше 14 мас.%, але менше 19 мас.% і більше 41 мас.% з граничною теплотою згоряння (у перерахунку на вологу безмінеральну основу) не менш як 5833 ккал/кг.

Разом з цим, згідно Постанови KM України від 09.06.1997 року № 574 „Про затвердження Положення про вантажну митну декларацію": „митний орган не приймає ВМД для оформлення якщо вона заповнена декларантом з порушеннями цього Положення, Інструкції про порядок заповнення ВМД. У разі відмови в прийнятті ВМД для оформлення обов'язково заповнюється картка відмови у митному оформленні згідно з порядком, установленим Державною митною службою". Крім цього, у випадках передбачених чинним законодавством України при виявленні ознак порушення митних правил розглядається питання щодо складання протоколів про порушення митних правил, що передбачено Митним кодексом України.

02.07.2009 року до відділу митного оформлення №1 митного поста „Азов-порт" Маріупольської митниці ДМС України (далі - ВМО №1) подано вантажну митну декларацію (далі - ВМД) та пакет документів (контракт, інвойс тощо) з метою митного оформлення у режимі „Експорт-10" товару - ?вугілля марки Т фракція 0-50 мм, 688 тн. Показники якості: зола - 12 %, волога - 10 %, сірка 0,95 %, летких речовин макс. - 17,8 %, теплота згорання 6350 ккал/кг.". Відправником вказаного товару є - ТОВ „СоюзПромінвестДонбас" (м. Донецьк, вул. Хірургічна, буд. 22 а, код ЄДРПОУ -31226834). Головний інспектор відділу митного оформлення №1 митного поста „Азов-порт" Маріупольської митниці ДМС України ОСОБА_2, вищезазначену ВМД прийняв до митного оформлення та зареєстрував за номером №703070506/2009/601371. У графі 33 вищезазначеної ВМД зазначено код товару - НОМЕР_1 згідно з УКТЗЕД.  02.07.2009 року ОСОБА_2 здійснив митне оформлення товару за вказаною ВМД,

04.07.2009 року до ВМО №1 Маріупольської митниці ДМС України також було подано ВМД та пакет документів (контракт, інвойс тощо) з метою митного оформлення у режимі „Експорт-10" товару - „вугілля донецьке марки Т для пиловидного спалювання 3807 тн. Показники якості: зола - 17,3 - 20,07 %, волога - 6,3 - 7 %, сірка 1,04 - 1,4 %, летких речовин - 10,3 - 10,9 %, теплота згорання 6068 - 6356 ккал/кг. Клас 0-100 мм. ТУ 10.1-23472138-183:2005". Відправником вказаного товару є - ТОВ „Техінвест" (м. Донецьк, вул. Університетська, буд. 112, код ЄДРПОУ - 32749296). Головним інспектором відділу митного  оформлення  №1   митного  поста  „Азов-порт"  Маріупольської митниці  ДМС України ОСОБА_2, вищезазначену ВМД прийняв до митного оформлення та зареєстрував за номером №703070506/2009/601443. У графі 33 вищезазначеної ВМД зазначено код товару - НОМЕР_1 згідно з УКТЗЕД. 04.07.2009 року ОСОБА_2 здійснив митне оформлення товару за вказаною ВМД.

12.07.2009 року до ВМО №1 Маріупольської митниці ДМС України також було подано ВМД та пакет документів (контракт, інвойс тощо) з метою митного оформлення у режимі „Експорт-10" товару - „вугілля донецьке марки Т для пиловидного спалювання 695 тн. Показники якості: зола - 14,8 - 16,8 %, волога - 6,3 - 7 %, сірка 1,32 - 1,38 %, летких речовин - 10,8 - 10,9 %, теплота згорання 6408 - 6468 ккал/кг. Клас 0-100 мм. ТУ 10.1-23472138-183:2005". Відправником вказаного товару є - ТОВ „Техінвест" (м. Донецьк, вул. Університетська, буд. 112, код ЄДРПОУ - 32749296). Головним інспектором відділу митного оформлення №1 митного поста „Азов-порт" Маріупольської митниці ДМС України ОСОБА_2, вищезазначену ВМД прийняв до митного оформлення та зареєстрував за номером №703070506/2009/601623. У графі 33 вищезазначеної ВМД зазначено код товару - НОМЕР_1 згідно з УКТЗЕД. 12.07.2009 року ОСОБА_2 здійснив митне оформлення товару за вказаною ВМД.

12.07.2009 року до ВМО №1 Маріупольської митниці ДМС України також було подано ВМД та пакет документів (контракт, інвойс тощо) з метою митного оформлення у режимі „Експорт-10" товару - „вугілля донецьке марки Т для пиловидного спалювання 623 тн. Показники якості: зола - 19,8 %, волога - 7,2 %, сірка 1,32 %, летких речовин - 11 %, теплота згорання 6126 ккал/кг. Клас 0 -100 мм. ТУ 10.1-23472138-183:2005". Відправником вказаного товару є - ТОВ „Техінвест" (м. Донецьк, вул. Університетська, буд. 112, код ЄДРПОУ - 32749296). Головним інспектором відділу митного оформлення №1 митного поста „Азов-порт" Маріупольської митниці ДМС України ОСОБА_2, вищезазначену ВМД прийняв до митного оформлення та зареєстрував за номером №703070506/2009/601624. У графі 33 вищезазначеної ВМД зазначено код товару - НОМЕР_1 згідно з УКТЗЕД. 12.07.2009 року ОСОБА_2 здійснив митне оформлення товару за вказаною ВМД.

20.07.2009 року до ВМО №1 Маріупольської митниці ДМС України також було подано ВМД та пакет документів (контракт, інвойс тощо) з метою митного оформлення у режимі „Експорт-10" товару - „вугілля марки Т фракція 0-50 мм, 3223,473 тн. Показники якості: зола - 7 - 14,2 %, волога - 9,5 - 10 %, сірка 0,85 - 1 %, летких речовин - 16,5 - 18,0 %, теплота згорання 6030-6200 ккал/кг.". Відправником вказаного товару є - ТОВ „Ресурс Енерго Трейд" (АДРЕСА_3). Головним інспектором відділу митного оформлення №1 митного поста „Азов-порт" Маріупольської митниці ДМС України ОСОБА_2, вищезазначену ВМД прийняв до митного оформлення та зареєстрував за номером №703070506/2009/601803. У графі 33 вищезазначеної ВМД зазначено код товару - НОМЕР_1 згідно з УКТЗЕД. 20.07.2009 року ОСОБА_2 здійснив митне оформлення товару за вказаною ВМД.

У відповідності до п. 11 ч. 3 наказу ДМС України № 314 - прийняття ВМД до оформлення було здійснено ОСОБА_2 шляхом поставлення штампів «ПМК» № 027 у графі D основних аркушів та всіх додаткових аркушів ВМД, а також особистим підписом, зазначенням свого прізвища та часу прийняття ВМД на перших аркушах ВМД.

У відповідності до п. 29 ч. 3 наказу ДМС України № 314 - митне оформлення по вказаним вище ВМД було завершено ОСОБА_3 шляхом поставлення свого підпису, прізвища, та особистого штампу «ОНП» № 032 в графе D основних аркушів та всіх додаткових аркушах. За результатами перевірки документації, поданої разом із ВМД, відповідно до алгоритму митного оформлення товарів, визначеного Наказом ДМС України № 314 від 20.04.09, а саме п. 17 вказаного Наказу (перевірка правильності класифікації та кодування товарів (згідно з поданими документами)) головним інспектором Маліком В.О., було зроблено висновок щодо відповідності заявленого коду товарів та його опису у графі 31 ВМД даним про товари, які були наведені у товаросупровідних документах, що підтверджується проставленням на зворотному боці основного аркушу ВМД „правильність класифікації перевірено" з зазначенням прізвища, дати та підпису ОСОБА_2

Згідно   акту   про   результати   тематичної  перевірки   від   10.09.2008   року, товар за вказаними ВМД було класифіковано невірно з порушенням вимог Закону України „Про митний тариф України" від 05.04.2001 року №2371 та наказу Держмитслужби від 31.01.2004 року №68 „Про затвердження Пояснень до УКТЗЕД." Зокрема товар за ВМД №703070506/2009/601371 від 02.07.2009 року необхідно класифікувати за кодом НОМЕР_2 згідно УКТЗЕД, за ВМД №703070506/2009/601443 від 04.07.2009 року - за кодом НОМЕР_3, за ВМД №703070506/2009/601623 від 12.07.2009 року необхідно класифікувати за кодом НОМЕР_3 згідно УКТЗЕД, за ВМД №703070506/2009/601624 від 12.07.2009 року - за кодом НОМЕР_3, за ВМД №703070506/2009/601803 від 20.07.2009 року - за кодом НОМЕР_2.

У разі виявлення порушень Постанови KM України від 09.06.1997 року № 574 „Про затвердження Положення про вантажну митну декларацію": „митний орган не приймає ВМД для оформлення якщо вона заповнена декларантом з порушеннями цього Положення, Інструкції про порядок заповнення ВМД. Таким чином, у разі відмови в прийнятті ВМД для оформлення головним інспектором Малік В.О. обов'язково повинна була заповнитися картка відмови у митному оформленні згідно з порядком, установленим Державною митною службою". Крім цього, у випадках передбачених чинним законодавством України при виявленні ознак порушення митних правил розглядається питання щодо складання протоколів про порушення митних правил, що передбачено Митним кодексом України.

Враховуючи те, що головним інспектором відділу митного оформлення №1 митного поста „Азов-порт" Маріупольської митниці ДМС України ОСОБА_2 картку відмови в митному оформленні оформлено не було, то зазначені незаконні дії дали можливість ТОВ „СоюзПромінвестДонбас" та ТОВ „Техінвест", ТОВ „Ресурс Енерго Трейд":

•  зекономити час, необхідний для оформлення нової ВМД та підготовки додаткових документальних матеріалів, необхідних для вірного митного оформлення;

•   отримати певні гарантії на подальшу співпрацю з іноземним контрагентом у зв'язку із своєчасним, безперебійним виконанням умов контракту, що в результаті гарантувало вказаним суб'єктам ЗЕД отримання постійного прибутку;

У відповідності до посадової інструкції, затвердженої начальником Маріупольської митниці ДМС України ОСОБА_4 31.10.2008 року, службовим обов'язком діяльності головного інспектора відділу митного оформлення №1 митного поста „Азов-порт" Маріупольської митниці ОСОБА_2: додержання усіма юридичними й фізичними особами законодавства України з питань митної справи; здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, які переміщуються через митний кордон України у зоні діяльності митного поста „Азов-порт"; здійснення боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил, складання протоколів про порушення митних правил. Головний інспектор Малік В.О. відповідно до законів України „Про державну службу", „Про боротьбу з корупцією", Дисциплінарного статуту митної служби України, інших законодавчих актів несе відповідальність за: невиконання або неналежне виконання своїх службових обов'язків; порушення вимог законів та інших нормативно-правових актів України з питань митної справи, державної служби, а також наказів та розпоряджень безпосередніх та/або прямих керівників; порушення порядку здійснення митного контролю та митного оформлення предметів, що переміщується через митний кордон України.

Той факт, що ОСОБА_2 неодноразово здійснював митне оформлення товарів за неправильним кодом згідно УКТЗЕД вказує на умисність дій з його боку щодо прийняття вищезазначених незаконних рішень, в інтересах третіх осіб.

У своїй діяльності ОСОБА_2 керується законодавством України, наказами Державної митної служби, митного органу, та посадовою інструкцією.

Таким чином, ОСОБА_2 будучи посадовою особою, при виконанні функцій держави, діючи в інтересах певних юридичних осіб, надав незаконні переваги ТОВ „СоюзПромінвестДонбас", ТОВ „Техінвест", ТОВ „Ресурс Енерго Трейд" шляхом прийняття рішення - індивідуального правозастосовного акту (прийняття до митного оформлення ВМД   №703070506/2009/601371,             №703070506/2009/601443, 703070506/2009/601623, №703070506/2009/601624, №703070506/2009/601803 та митне оформлення товарів за вказаними ВМД), внаслідок якого, у вказаного підприємства виникли певні, непередбачені чинним законодавством права перед іншими суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності.

З урахуванням викладеного, ОСОБА_2, будучи посадовою особою, при виконанні функцій держави, 02.07.2009 року, 04.07.2009 року, 12.07.2009 року та 20.07.2009 року порушив спеціальні обмеження, направлені на попередження корупції, передбачені п. "Г" ч. 3 ст. 5 Закону України "Про боротьбу з корупцією", відповідальність за яке передбачена ст. 8 зазначеного закону.

 У судовому засіданні ОСОБА_2, не визнав факт адміністративного правопорушення, пояснив, що т ематичною перевіркою, проведеною Маріупольською митницею у вересні 2009 p., було встановлено факти невірної класифікації товарів - вугілля кам'яне з боку посадових осіб ВMO № 1 м/п „Азов-Порт" під час здійснення митного контролю й митного оформлення товарів із застосуванням вантажної митної декларації. Але жодних фактів, які б свідчили про надання посадовими особами ВМО № 1 будь-яких переваг тим чи іншим суб'єктам ЗЕД під час проведення митного оформлення кам'яного вугілля, немає. За наявною інформацією протягом довгого часу співробітники Маріупольської митниці (також як і інших митних органів), проводили митне оформлення даної категорії товарів із визначенням помилкового коду кам'яного вугілля. При цьому ця помилка була загальною для оформлень всіх суб'єктів ЗЕД. Під час проведення митних оформлень він вважав, що діє правомірно та сумлінно. Вантаж переміщувався через митний кордон України за процедурою відповідно до ст. 83 МКУ, тобто із застосуванням періодичної митної декларації (ПМД), яка оформлюється на переміщення товарів за певний погоджений з митним органом період у 30 діб.

Подання ПМД вказує на намір юридичної особи перемістити певну кількість вантажу за певний період часу. Здійснення митних процедур під час оформлення такої ВМД виключають можливість здійснення митних процедур безпосередньо з вантажем (митний огляд, переогляд, встановлення кількості та інше), що свідчить про неможливість надання юридичним особам будь-яких преференцій по переміщенню вантажу з боку посадових осіб митниці.

Наступний етап процедури переміщення вантажу з застосуванням ПМД- це подання доручення на навантаження. При цьому митний орган дозволяє навантаження судна закордонного плавання шляхом оформлення доручення на навантаження. Фактично тільки в цей період здійснення процедури переміщення за ПМД є можливість здійснення митного контролю безпосередньо вантажу, в той же час законодавство не передбачає можливості для митних органів надання особам картки відмови.

Після пропуску вантажу через митний кордон процедура переміщення за ПМД має бути завершена шляхом подання ВМД у загальному порядку, яка повинна надаватись митним органам до моменту закінчення строку дії ПМД (30 діб). В момент подачі ВМД в загальному порядку вантаж вже перетнув митний кордон України та не знаходиться на її території. Посадові особи митних органів в момент здійснення митного оформлення ВМД в загальному порядку фізично ніяк не можуть вплинути на процес переміщення вантажу (ні затримати, ні сприяти в переміщенні). Митні органи під час здійснення митного оформлення такої ВМД здійснюють контроль фактичної кількості вже переміщеного вантажу. В цей час митниця фактично не працює з юридичною особою, що здійснювала переміщення вантажу через митний кордон. Виконання ж зобов'язання покладається на митного брокера. З чого випливає, що юридичним особам   (суб'єктам  ЗЕД)   під   час   процедури   митного   оформлення ВМД загальному порядку ніяких переваг надати фактично не можливо.

Помилка в ккласифікації товарів товарної позиції 2701 (вугілля кам'яне), що експортується з митної території України не приводить до матеріальних збитків держави та не впливає на заходи нетарифного регулювання.

Суд, вислухавши пояснення ОСОБА_2, адвоката ОСОБА_1, який наполягав на закритті провадження по справі, дослідивши матеріали справи, вважає, що в  діях ОСОБА_2, відсутній склад правопорушення, передбачений п. «Г» ч.3 ст.5 Закону України «Про боротьбу з корупцією», з наступних підстав:

Правова природа будь-якого корупційного правопорушення визначається виходячи зі змісту поняття корупції, наведеного в ч.1 ст.1 Закону України “Про корупцію”, а саме: корупційними визнаються лише ті неправомірні діяння, вчинені особою, уповноваженою на виконання функцій держави, які спрямовані на задоволення корисливого або іншого особистого інтересу такої особи чи інтересу третіх осіб.

У  справі  немає жодних даних,  що свідчили б про наявність у ОСОБА_2 корисливого умислу чи  будь-якої  іншої  особистої заінтересованості  в отриманні певних пільг,  послуг чи переваг за оформлення вказаного вантажу.

Пунктом  „г"  ч.3  ст.5  ЗУ  „Про  боротьбу з  корупцією"  державному службовцю, який с посадовою особою, забороняється  надавати незаконні переваги фізичним або юридичним особам під час підготовки і прийняття нормативно-правових актів чи рішень.

В той же час, для кваліфікації правопорушення, як корупційне, передбачене п. ,,г" ч.3 ст.5 Закону, необхідна обов'язкова об'єктивна сторона у вигляді вчинення певних дій для надання переваг фізичним або юридичним особам. Переваги, про які йдеться у пункті „г" - це матеріальні або інші вигоди, привілеї, виключні права на що-небудь, пільги.  Надання переваг можливо в умовах спеціальної законодавчо визначеної процедури за участю двох і більше претендентів,  наслідком чого є порушення законних прав того претендента, який має переважне право на прийняття рішення на свою користь.

Суду незрозуміло, у порівнянні з якими суб'єктами митних оформлень, які ставляться в вину посадовій особі ВМО№ І ОСОБА_2, було надано переваги ТОВ „СоюзПромінвестДонбас", ТОВ „Техінвест", ТОВ „Ресурс Енерго Трейд".

В матеріалах справи відсутні посилання на тих суб'єктів митних оформлень, яким були надані картки відмови у митному оформленні товарів товарної позиції 2701(вугілля кам'яне), що експортується з митної території України.

Згідно листа Маріупольської митниці від 10.12.2009 року № 11-15/11/5827, картки відмови у митному оформленні товарів товарної позиції 2701(вугілля кам'яне), що експортується з митної території України, жодному суб'єкту ЗЕД не оформлювались.

Таким чином, суд вважає, що у діях посадової особи ВМО№ І  ОСОБА_2, відсутній склад правопорушення, передбачений   п. «Г» ч.3 ст.5 Закону України «Про боротьбу з корупцією», провадження по справі підлягає закриттю.

Керуючись п. «Г» ч.3 ст.5 Закону України «Про боротьбу з корупцією», ст. 247 ч.1 п.1 КУпАП суд-

                         ПОСТАНОВИВ:

Провадження по справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 за п. «Г»  ч.3 ст.5 Закону України  «Про боротьбу з корупцією» -закрити.

Суддя Ворошиловського районного

суду м. Донецька                                   ОСОБА_5

СудВорошиловський районний суд м. Донецька
Дата ухвалення рішення11.12.2009
Оприлюднено19.01.2010
Номер документу7450707
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —3-4763/09

Постанова від 07.09.2009

Адмінправопорушення

Суворовський районний суд м.Херсона

Головко О. В.

Постанова від 16.12.2009

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд м. Чернівців

Дудаков Сергій Євгенович

Постанова від 04.08.2009

Адмінправопорушення

Приморський районний суд м.Одеси

Загороднюк В.І.

Постанова від 28.04.2009

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Марчук Н.О.

Постанова від 11.12.2009

Адмінправопорушення

Ворошиловський районний суд м. Донецька

Бухтіярова Ірина Олександрівна

Постанова від 08.09.2009

Адмінправопорушення

Дзержинський районний суд м.Харкова

Подус Ганна Сергіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні