3.7.2
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
05 червня 2018 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1086/18
Луганський окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді - Петросян К.Є.,
за участю: секретаря судового засідання - Грищенко М.І.,
представника позивача - ОСОБА_1,
представника відповідача - не прибув,
представника третьої особи - Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) - ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Першого заступника керівника Луганської місцевої прокуратури №2 до Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Донбаспродукти» , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) про стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування,-
ВСТАНОВИВ:
16 квітня 2018 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Першого заступника керівника Луганської місцевої прокуратури №2 до Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Донбаспродукти» , третя особа Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека), в якому позивач просить стягнути з позивача на користь третьої особи плату за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові параметри яких перевищують нормативні в сумі 781,07 грн.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 29.01.2018 посадовими особами Управління Укртрансбезпеки у Харківській області виявлено факт перевезення вантажу із перевищенням вагових обмежень, встановлених Правилами дорожнього руху України без дозволу, виданого уповноваженим підрозділом Національної поліції або документа про внесення плати за проїзд великовагових транспортних засобів. Зокрема, посадовими особами Управління проведено габаритно-ваговий контроль вантажного автомобіля марки MAN, моделі TGA03, реєстраційний номер НОМЕР_1, який належить перевізнику ТОВ «Компанія Донбаспродукти» . За результатами проведеної перевірки складено довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю та акт №0010155 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, на підставі яких проведено розрахунок плати за перевищення нормативних вагових параметрів вантажного автомобіля.
Відповідно до ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 879 від 27.06.2007, відповідачу нарахована плата за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування на загальну суму 22,00 евро.
Водій автомобіля ОСОБА_3 відмовився від підписання акта, у зв'язку з чим, старшим державним інспектором відповідно до п.22 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 № 1567, зроблено відповідний запис.
Відповідно до показників валютного ринку, що міститься на офіційному Інтернет - представництві Національного банку України на день проведення розрахунку, 29.01.2018 курс гривні до 100 евро становить 3550,3086 гривень. Таким чином, станом на 29.01.2018 сума 22,00 євро еквівалентна 781,07 грн, яку позивач просить стягнути з відповідача.
Ухвалою суду від 14 травня 2018 року відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін (а.с.1-2).
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі, надав пояснення, аналогічні викладеним у позові, просив позов задовольнити у повному обсязі.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зареєстроване місцезнаходження відповідача: 91015, м.Луганськ, кв.Зарєчний, 3Г (а.с.51-54).
Відомості про наявність у відповідача електронної пошти у суду відсутні.
Про дату, час і місце судового розгляду справи відповідач повідомлений шляхом розміщення оголошення про виклик до суду з одночасним повідомленням про постановлення ухвали від 14.05.2018 на офіційному веб-сайті Луганського окружного адміністративного суду.
Таким чином, судом вжито всіх заходів щодо належного повідомлення відповідача про дату, час та місце розгляду справи.
Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) в судовому засіданні позовні вимоги підтримала, просила позов задовольнити у повному обсязі.
Заслухавши пояснення представника позивача, представника третьої особи, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов наступного.
Судом встановлено, що на підставі наказу Державної служби України з безпеки на транспорті № 68 від 25.01.2018 про затвердження графіка проведення рейдових перевірок у період з 29.01.2018 по 04.02.2018, які здійснюються територіальними органами Державної служби України з безпеки на транспорті, графіку роботи пересувного пункту габаритно - вагового контролю на мережі доріг загального користування Харківської області на січень 2018 року, затвердженим начальником управління Укртрансбезпеки у Харьківській області ОСОБА_4 та направлення від 29.01.2018, посадовими особами Управління Укртрансбезпеки у Харківській області виявлено факт перевезення вантажу із перевищенням вагових обмежень, встановлених Правилами дорожнього руху України без дозволу, виданого уповноваженим підрозділом Національної поліції або документа про внесення плати за проїзд великовагових транспортних засобів Зокрема, посадовими особами Управління проведено габаритно-ваговий контроль вантажного автомобіля марки MAN, моделі TGA03, реєстраційний номер НОМЕР_1 (а.с.18 на звороті, 20-28).
За результатами проведеної перевірки складено довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю та акт №0010155 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, на підставі яких проведено розрахунок плати за перевищення нормативних вагових параметрів вантажного автомобіля. Водій автомобіля ОСОБА_3 відмовився від підписання акту (а.с.14-16).
Результати контролю нормативно - вагових параметрів транспортного засобу марки МАN TGA03, номерний знак НОМЕР_1, також оформлено чеком про зважування від 29.01.2018 (а.с.17).
Дослідженням змісту чеку та довідки встановлено співпадіння відомостей про перевищення навантаження на осі транспортного засобу марки МАN TGA03, номерний знак НОМЕР_1, зазначених у цих документах, з відомостями, зазначеними в акті перевірки від 29.01.2018.
На підставі акта перевірки від 29.01.2018 та відповідно до ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 879 від 27.06.2007, відповідачу нарахована плата за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування на загальну суму 22,00 евро (а.с.16).
Відповідно до показників валютного ринку, що міститься на офіційному Інтернет - представництві Національного банку України на день проведення розрахунку, 29.01.2018 курс гривні до 100 евро становить 3550,3086 гривень. Таким чином, станом на 29.01.2018 сума 22,00 євро еквівалентна 781,07 грн.
Згідно з відомостями, наданими на запит позивача регіональним сервісним центром в Луганській області МВС від 29.03.2018 № 31/12/4443-2093, відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру МВС станом на 27.03.2018 автомобіль марки МАN TGA03, номерний знак НОМЕР_1, 2004 року випуску, білого кольору, шассі-WMAH21ZZ55M399284 зареєстрований за Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія Донбаспродукти» , код ЄДРПОУ 31673829, адреса реєстрації: м.Луганськ, вул.Боженко, 66 (а.с.31).
Таким чином, власником транспортного засобу на день здійснення перевірки 29.01.2018 є Товариство з обмеженою відповідальністю "Донбаспродукти".
Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з такого.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року № 103 затверджено Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті (далі Положення № 103).
Відповідно до пункту 1 Положення № 103 Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).
Згідно з підпунктами 1, 3 пункту 4 Положення № 103 основними завданнями Укртрансбезпеки є: реалізація державної політики з питань безпеки на автомобільному транспорті загального користування (далі - автомобільний транспорт), міському електричному, залізничному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті; здійснення державного нагляду (контролю) за безпекою на автомобільному, міському електричному, залізничному, морському та річковому транспорті.
Пунктом 5 Положення № 103 визначено, що Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань, зокрема:
- здійснює габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування (підпункт 15);
- здійснює нарахування плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, під час здійснення габаритно-вагового контролю (підпункт 27);
- видає в установленому порядку обов'язкові до виконання приписи щодо усунення порушень вимог нормативно-правових актів з питань безпеки на транспорті та здійснює контроль за виконанням таких приписів (підпункт 28);
- у випадках, передбачених законом, складає протоколи про адміністративні правопорушення, розглядає справи про адміністративні правопорушення і накладає адміністративні стягнення (підпункт 29).
Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи та Держспецтрансслужбу (пункт 8 Положення № 103).
Таким чином, судом встановлено, що відповідач через свої територіальні органи, зокрема, Управління Укртрансбезпеки у Харківській області, здійснює державний нагляд та контроль за дотриманням перевізниками законодавства про автомобільний транспорт з правом прийняття рішень, обов'язкових до виконання.
Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначені Законом України від 05.04.2001 року № 2344-III Про автомобільний транспорт (далі Закон № 2344).
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 6 Закону № 2344 державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі).
Рейдові перевірки дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України (частина сімнадцята статті 6 Закону № 2344).
Статтею 48 Закону № 2344 визначено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.
Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів для водія є посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.
У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов'язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків.
Процедуру здійснення державного контролю за додержанням суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту (далі - суб'єкти господарювання), вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, норм міжнародних договорів про міжнародне автомобільне сполучення, наявністю відповідних ліцензій і ліцензійних карток, виконанням ними ліцензійних умов, а також процедуру здійснення державного нагляду за забезпеченням такими суб'єктами господарювання безпеки автомобільних перевезень визначає Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року № 1567 (далі - Порядок № 1567).
Відповідно до пункту 4 Порядку № 1567 державний контроль на автомобільному транспорті (далі - державний контроль) здійснюється посадовими особами органу державного контролю (далі - посадові особи) у форменому одязі, які мають відповідне службове посвідчення, направлення на перевірку, сигнальний диск (жезл) та індивідуальну печатку, шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок (перевірок на дорозі).
Згідно з пунктом 14 Порядку № 1567 рейдова перевірка транспортних засобів проводиться в будь-який час на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах руху, автовокзалах, автостанціях, автобусних зупинках, місцях посадки та висадки пасажирів, стоянках таксі і транспортних засобів, місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, місцях здійснення габаритно-вагового контролю, під час виїзду з підприємств та місць стоянки, на інших об'єктах, що використовуються суб'єктами господарювання для забезпечення діяльності автомобільного транспорту.
Відповідно до пункту 15 Порядку № 1567 під час проведення рейдової перевірки перевіряється виключно: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.
Статтею 33 Закону України від 08.09.2005 року № 2862-IV Про автомобільні дороги визначено, що рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Аналізуючи вищевикладене, суд вважає, що водій транспортного засобу, у разі перевезення вантажів з перевищенням вагових обмежень, зобов'язаний мати дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів.
Також відповідно до пункту 16 Порядку № 1567 під час рейдової перевірки можливе здійснення габаритно-вагового контролю.
Постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 року № 879 Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - Порядок № 879).
Пунктом 2 Порядку № 879 визначено, що терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення, зокрема:
великовагові та великогабаритні транспортні засоби - транспортні засоби, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні навантаження на вісь (осі) та загальна маса або габарити яких перевищують один з параметрів, що зазначені у пункті 22.5 Правил дорожнього руху , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 41, ст. 1852). При цьому транспортний засіб не може вважатися великоваговим та/або великогабаритним, якщо його параметри не перевищують нормативи більш як на 2 відсотки (підпункт 3);
габаритно-ваговий контроль - контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який включає перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких транспортних засобів установленим законодавством параметрам і нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів (підпункт 4).
Відповідно до пункту 22.5 Правил дорожнього руху за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м., за висотою від поверхні дороги - 4 м. (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35 м.), за довжиною - 22 м. (для маршрутних транспортних засобів - 25 м.), фактичну масу понад 40 т. (для контейнеровозів - понад 44 т., на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією для них маршрутах - до 46 т.), навантаження на одиночну вісь - 11 т. (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т.), здвоєні осі - 16 т., строєні - 22 т. (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т., здвоєні осі - 18 т., строєні - 24 т.) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.
Згідно з пунктом 3 Порядку № 879 габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та відповідними підрозділами МВС, що забезпечують безпеку дорожнього руху.
Пунктом 11 Порядку № 879 визначено, що режим роботи пересувного пункту встановлюється Укртрансбезпекою за погодженням з відповідним підрозділом МВС, що забезпечує безпеку дорожнього руху.
Як слідує з пунктів 12 та 13 Порядку № 879 вимірювальне і зважувальне обладнання для здійснення габаритно-вагового контролю повинне утримуватись у робочому стані; періодично проводиться повірка (метрологічна атестація) такого обладнання з подальшим клеймуванням (пломбуванням) та видачею відповідного свідоцтва спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері метрології. Під час здійснення габаритно-вагового контролю не допускається використання вимірювального і зважувального обладнання, періодична повірка (метрологічна атестація) якого не проведена, а також обладнання, що перебуває у несправному стані.
З вищевикладеного вбачається, що відповідач через свої територіальні органи має право в ході рейдової перевірки, оформленої направленням на перевірку, здійснювати габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування, місце проведення якого, а також графік роботи пересувного пункту, погоджені з відповідними підрозділами МВС. Габаритно-ваговий контроль має здійснюватися з використанням вимірювального і зважувального обладнання, періодичну повірку (метрологічну атестацію) якого підтверджено відповідним свідоцтвом.
Відповідно до абзацу другого пункту 27 Порядку № 879 плата за проїзд справляється в національній валюті за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком на день проведення розрахунку.
Згідно із вимогами пункту 28 Порядку № 879 плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками, виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень.
Пунктом 30 Порядку № 879 встановлено, що плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу справляється за встановленими ставками залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту за формулою П = (Рзм + Рнв + Рг) х В, де П розмір плати за проїзд; Рзм розмір плати за перевищення загальної маси транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рнв розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі) (за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рг - розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за ширину + за довжину) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; В - відстань перевезення, кілометрів.
Відповідно до пункту 31-1 Порядку № 879 якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків у п'ятикратному розмірі.
Перевізник зобов'язаний протягом 30 календарних днів з моменту визначення плати внести її та повідомити про це відповідний територіальний орган Укртрансбезпеки.
Як вбачається з матеріалів справи, плата за проїзд відповідачем станом на час розгляду справи не сплачена, доказів зворотного суду не надано. Так само суду не надано доказів оскарження розрахунку плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, відповідно до якого відповідачу слід сплатити 22 євро.
Таким чином, з урахуванням того, що визначена контролюючим органом плата за проїзд в розмірі 781,07 грн відповідачем у встановлені законодавством строки ТОВ "Донбаспродукти" не сплачена, доказів погашення зазначеної заборгованості станом на день розгляду справи по суті не надано, суд вважає, що позовні вимоги першого заступника керівника Луганської місцевої прокуратури №2 до Товариства з обмеженою відповідальністю "Донбаспродукти" є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Згідно з вимогами частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З урахуванням наведеного, на думку суду у спірних правовідносинах позивач, як суб'єкт владних повноважень, діяв обґрунтовано та без порушень меж повноважень, визначених Законами України.
Відповідно до частини першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (частина друга статті 78 КАС України).
Доказів, які б доводили необґрунтованість заявленого позову, відповідач суду не надав, а отже позовні вимоги підлягають задоволенню у спосіб захисту права, визначений позивачем.
Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору (частина третя статті 139 КАС України).
З викладеного слідує, що витрати суб'єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб'єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб'єкту владних повноважень, не підлягає.
Оскільки позивач у вказаній справі є суб'єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з відповідача судового збору на користь позивача.
Керуючись статтями 2, 7-9, 19, 20, 32, 72-77, 90, 139, 205, 241-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Першого заступника керівника Луганської місцевої прокуратури №2 до Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Донбаспродукти» , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) про стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування, - задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Донбаспродукти» (код ЄДРПОУ 31673829, 91015, Луганська область, м.Луганськ, Артемівський район, кв.Зарєчний, буд.3Г) на користь Державної служби України з безпеки на транспорті (р/р 31212216700002, одержувач УК у м.Харкові, МФО 851011, код ЄДРПОУ банку 37999649, банк ГУДКСУ у Харківській області, код бюджетної класифікації 22160100) плату за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові параметри яких перевищують нормативні в сумі 781,07 грн (сімсот вісімдесят одна гривня 07 коп).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення суду складено та підписано 06 червня 2018 року.
Суддя ОСОБА_5
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.06.2018 |
Оприлюднено | 10.06.2018 |
Номер документу | 74543504 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
К.Є. Петросян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні