Справа № 615/861/18
Провадження № 3/615/291/18
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07 червня 2018 року м. Валки
Суддя Валківського районного суду Харківської області Логвінов А.О, розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов з Головного управління ДФС у Харківській області про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, працюючого керівником ТОВ "Валківський молочний завод" (код ЄДРПОУ 37948133), реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1, проживаючого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2,
за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 163-2 КУпАП, -
В С Т А Н О В И В:
До Валківського районного суду Харківської області надійшов адміністративний матеріал, який містить протокол про адміністративне правопорушення № 30/20-40-12-09-34 від 22.05.2018 року, складений головним державним ревізором-інспектором відділу адміністрування податків і зборів з юридичних осіб території обслуговування Південної ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління ДФС у Харківській області ОСОБА_2, відповідно до якого ОСОБА_1 несвоєчасно подав платіжне доручення до установи банку на сплату узгодженої суми податку на додану вартість за січень 2018 року, чим порушив п. 57.1. ст. 57, п. 203.2 ст. 203 ПК України, відповідальність за що передбачена ч. 2 ст. 163-2 КУпАП.
Відповідно до ст. 278 КУпАП орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення зокрема вирішує, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення, чи витребувано необхідні додаткові матеріали.
Перевіривши адміністративний матеріал у порядку, передбаченому ст. 278 КУпАП, приходжу до висновку про необхідність повернення матеріалів справи для дооформлення.
Згідно ч. 1 ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Відповідно до п.п. 4, 5, 6 Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої наказом Міністерства фінансів України № 566 від 02.07.2016 року (далі по тексту - Інструкція) зміст протоколу повинен відповідати вимогам, викладеним у статті 256 КУпАП.
У протоколі під час його складання обов'язково зазначається стаття КУпАП, згідно з якою передбачено адміністративну відповідальність. При викладенні обставин правопорушення у протоколі вказуються місце та час його вчинення, суть правопорушення, які саме протиправні дії чи бездіяльність вчинила особа, стосовно якої складається протокол, та які положення законодавства порушено. Якщо є свідки правопорушення та потерпілі, до протоколу вносяться їх прізвища, імена та по батькові, а також місце проживання.
Частина 2 статті 163-2 КУпАП передбачає адміністративну відповідальність за неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), вчинене особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення.
В порушення вимог КУпАП та положень Інструкції, протокол про адміністративне правопорушення № 30/20-40-12-09-34 від 22.05.2018 року не містить зазначення узгодженої суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість, що підлягала сплаті, термін сплати такої суми та дату фактичної сплати із зазначенням реквізитів відповідного документу, що підтверджує сплату податкового зобов'язання.
Окрім того, згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 30/20-40-12-09-34 від 22.05.2018 року, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 163-2 КУпАП, яка передбачає відповідальність за неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), вчинене особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення.
Таким чином, кваліфікуючою ознакою адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 163-2 КУпАП є вчинення одного із порушень, передбачених ч. 1 ст. 163-2 КУпАП, особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення.
Відповідно до ст. 23 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.
Статтею 24 КУпАП визначені види адміністративних стягнень.
Згідно ст. 39 КУпАП якщо особа, піддана адміністративному стягненню, протягом року з дня закінчення виконання стягнення не вчинила нового адміністративного правопорушення, то ця особа вважається такою, що не була піддана адміністративному стягненню.
Адміністративний матеріал відносно ОСОБА_1 містить постанову Валківського районного суду Харківської області від 11.04.2018 року по справі № 615/344/18, провадження № 3/615/152/18, про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-2 КУпАП.
Відповідно до вказаної постанови, ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-2 КУпАП та на підставі ст. 22 КУпАП звільнено від адміністративної відповідальності, обмежившись усним зауваженням, а провадження у справі закрито.
З вищевикладеного вбачається, що при визнанні винним ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-2 КУпАП, він не був підданий адміністративному стягненню.
Інших доказів того, що ОСОБА_1 був підданий протягом року адміністративному стягненню, адміністративний матеріал не містить.
Відповідно до ч. 2 ст. 7 КУпАП провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюються на основі суворого додержання законності.
З урахуванням викладеного, вважаю за необхідне направити адміністративний матеріал до Головного управління ДФС у Харківській області для належного дооформлення та усунення вищевказаних недоліків.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 7, 23-24, 39, 163-2, 251, 256, 257, 283 КУпАП, -
П О С Т А Н О В И В :
Адміністративний матеріал про притягнення до відповідальності ОСОБА_1 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 163-2 КУпАП , повернути до Головного управління ДФС у Харківській області - для належного дооформлення.
Постанова суду оскарженню не підлягає.
Суддя А.О. Логвінов
Суд | Валківський районний суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 07.06.2018 |
Оприлюднено | 12.06.2018 |
Номер документу | 74593080 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Валківський районний суд Харківської області
Логвінов А. О.
Адмінправопорушення
Валківський районний суд Харківської області
Логвінов А. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні