Рішення
від 29.05.2018 по справі 807/349/18
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

29 травня 2018 року м. Ужгород№ 807/349/18 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Іванчулинця Д.В.,

при секретарі судових засідань Фількорн В.В.,

за участю сторін та осіб, які беруть участь у розгляді справи:

представника позивача - Кобзар С.П.,

представника відповідача - Гайовича С.В.,

представники третіх осіб не з'явилися;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань в приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Заступника керівника Ужгородської місцевої прокуратури Закарпатської області Пантьо Михайла Михайловича (АДРЕСА_1) в інтересах держави до Управління освіти Ужгородської міської ради (пл. Жупанатська, буд. 3, м. Ужгород, Закарпатська область, 88000, код ЄДРПОУ - 02143264), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Дошкільний навчальний заклад № 16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області (вул. Айвозовського, буд. 9, м. Ужгород, Закарпатської області, 88000, код ЄДРПОУ - 34835507), Дошкільний навчальний заклад № 18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області (вул. Айвозовського, буд. 6, м. Ужгород, Закарпатської області, 88000, код ЄДРПОУ - 34835486), про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

23 квітня 2018 року, Заступник керівника Ужгородської місцевої прокуратури Закарпатської області Пантьо Михайло Михайлович (далі - позивач) в інтересах держави звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду із позовом до Управління освіти Ужгородської міської ради (далі - відповідач), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Дошкільний навчальний заклад № 16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області (далі - третя особа 1), Дошкільний навчальний заклад № 18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області (далі - третя особа 2), яким просить суд: 1) прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі; 2) визнати бездіяльність Управління освіти Ужгородської міської ради щодо тривало невжиття заходів до оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,4770 га під дошкільним навчальним закладом № 16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області, розташованого за адресою: м. Ужгород, вул. Айвазовського, буд. 9 і на земельну ділянку площею 0,7837 га під дошкільним навчальним закладом № 18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області розташованого за адресою: м. Ужгород, вул. Айвазовського, буд. 6 - протиправною; 2) зобов'язати Управління освіти Ужгородської міської ради в межах компетенції вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,4770 га під дошкільним навчальним закладом № 16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області, розташованого за адресою: м. Ужгород, вул. Айвазовського, буд. 9 і на земельну ділянку площею 0,7837 га під дошкільним навчальним закладом № 18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області розташованого за адресою: м. Ужгород, вул. Айвазовського, буд. 6; 4) вирішити питання про стягнення судового збору з відповідача у встановленому законом порядку; 5) про час та місце розгляду справи повідомляти Ужгородську місцеву прокуратуру, прокуратуру Закарпатської області та сторін у справі (а.с.6-17).

Представник позивача у судовому засіданні підтримав заявлені позовні вимоги у повному обсязі з мотивів наведених у позовній заяві та просив суд задовольнити позов повністю.

Представник відповідача у судовому засіданні визнав позовні вимог повністю, окрім пункту про стягнення судового збору за рахунок його бюджетних асигнувань.

Представники третіх осіб у судове засідання не з'явилися.

Заслухавши пояснення представника позивача та представника відповідача, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, враховуючи ту обставину, що представник відповідача визнав позов, суд приходить до висновку про задоволення адміністративного позову, виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно статті 12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад належить розпорядженнями землями територіальних громад.

Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад відноситься вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Статтею 33 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачені повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у сфері регулювання земельних відносин, зокрема, щодо надання у користування земельних ділянок та здійснення контролю за додержанням земельного законодавства, використанням та охороною земель.

Під час вивчення Ужгородською місцевою прокуратурою стану додержання земельного законодавства встановлено, що правовстановлюючі документи на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом №16 загального розвитку Ужгородської міської ради Ужгородської міської ради, юридична адреса: 88000, Закарпатська область, місто Ужгород, вулиця Айвазовського, будинок 9 та дошкільним навчальним закладом №18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області, юридична адреса: 88000, Закарпатська область, місто Ужгород, вулиця Айвазовського, будинок 9 відсутні.

Вказаний факт підтверджується листом № 715/03-18 від 15 березня 2018 року Ужгородської міської ради Закарпатської області.

Таким чином, відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільними навчальними закладами створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеними земельними ділянками, ризики для нормального функціонування ДНЗ та здійснення виховного процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

Відповідно до ст. 38 Закону України Про дошкільну освіту матеріально-технічна база дошкільного навчального закладу включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майно дошкільного навчального закладу належить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Згідно частини 3 статті 22 Закону України Про освіту передбачено, що заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний.

Відповідно до вимог ч.2 ст.80 Закону України Про освіту порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.

Згідно ч.1 ст.92 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Пунктом ґ частини 2 статті 92 Земельного кодексу України права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають заклади освіти незалежно від форми власності.

Частинами 1 та 2 статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Відповідно до вимог ч.1 ст.122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Статтями 125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .

Відповідно до частин 1-3 статті 3 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.

Права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

Відповідно до статуту дошкільного навчального закладу №16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області затвердженого комісією управління освіти протокол №1 від 02 березня 2016 року та наказом начальника Управління освіти Ужгородської міської ради Бабунич О.Ю. №68 від 11 березня 2016 року, заклад є комунальним закладом. Дитячий садочок є юридичною особою, має свою печатку і штамп встановлено зразка, бланки з власними реквізитами.

Згідно п.1.1. та 1.3. Статуту дошкільного навчального закладу №16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області (надалі Статут), дошкільний навчальний заклад заснований на комунальній формі власності. Засновником дошкільного навчального закладу (надалі Засновник) є Ужгородська міська рада в особі Управління освіти, яке здійснює фінансування дошкільного навчального закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріали, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

Відповідно п.9.1, 9.2 Статуту матеріально-технічна база закладу включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі централізованої бухгалтерії, яка обслуговує дошкільний заклад. Вимоги до матеріально-технічної бази визначаються відповідними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами і правилами, а також Типовим переліком обов'язкового обладнання дошкільного закладу, у тому числі колекційного, навчально-наочних посібників, іграшок, навчально-методичної, художньої та іншої літератури.

Заклад відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.

Майно закладу належить до комунальної власності територіальної громади міста Ужгорода.

Так, згідно довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України №1003777485 від 23 березня 2018 року комплекс будівель дитячого навчального закладу за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Айвазовського, буд. 9, є комунальним закладом та відповідно до затвердженого Статуту знаходиться у комунальній власності територіальної громади м. Ужгорода - Ужгородської міської ради в особі Управління освіти.

Відповідно до п. 11.3 Статуту зміст, форма та періодичність контролю, не пов'язаного з навчально-виховним процесом у закладі, встановлюється засновником дошкільного закладу, тобто Ужгородською міською радою в особі Управління освіти відповідно до чинного законодавства.

Відповідно до статуту дошкільного навчального закладу №18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області затвердженого комісією управління освіти протокол №3 від 30 серпня 2016 року та наказом начальника Управління освіти Ужгородської міської ради Бабунич О.Ю. №175 від 05 вересня 2016 року, заклад є комунальним закладом. Дитячий садочок є юридичною особою, має свою печатку і штамп встановлено зразка, бланки з власними реквізитами.

Згідно п. 1.3. та 1.5. Статуту дошкільного навчального закладу №18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області (надалі Статут), дошкільний навчальний заклад заснований на комунальній формі власності. Засновником дошкільного навчального закладу (надалі Засновник) є Ужгородська міська рада. Засновник або уповноважений ним орган здійснює фінансування дошкільного навчального закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріали, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

Відповідно п.9.1, п. 9.2 Статуту дошкільному навчальному закладу в оперативне управління передано земельну ділянку, будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, спортивні та ігрові майданчики, вартість яких відображається у зведеному балансі ЦБ №2.

Заклад відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.

Майно закладу належить до комунальної власності територіальної громади міста Ужгорода.

Так, згідно довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України №1003777503 від 23 березня 2018 року комплекс будівель дитячого навчального закладу за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Айвазовського, буд. 6, є комунальним закладом та відповідно до затвердженого Статуту знаходиться у комунальній власності територіальної громади м. Ужгорода в особі Ужгородської міської ради.

Відповідно до п. 11.3 Статуту зміст, форма та періодичність контролю, не пов'язаного з навчально-виховним процесом у закладі, встановлюється засновником дошкільного закладу, тобто Ужгородською міською радою відповідно до чинного законодавства.

Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства України земельна ділянка дошкільного навчального закладу №16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області та земельна ділянка дошкільного навчального закладу №18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області повинні бути оформлені на праві постійного користування з обов'язковою державною реєстрацією цього права.

За цим позовом прокурор набуває статусу позивача, оскільки, орган, уповноважений здійснювати функції щодо зобов'язання оформити належним чином право користування земельними ділянками дошкільного навчального закладу №16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області та дошкільного навчального закладу №18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області, відсутній.

Відповідно до вимог ч.2 ст. 5 Закону України Про освіту державну політику у сфері освіти визначає Верховна Рада України, а реалізують Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади у сфері освіти і науки, інші центральні органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Положеннями ч.2 ст.66 Закону України Про освіту передбачено, що районні, міські ради та ради об'єднаних територіальних громад відповідають за реалізацію державної політики у сфері освіти на відповідній території, мають право засновувати заклади освіти, реорганізовувати і ліквідовувати їх, забезпечують їх діяльність та розвиток.

Згідно ч.2 ст.19 Закону України Про дошкільну освіту передбачено, що органи місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти в межах їх компетенції: забезпечують реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території; здійснюють інші повноваження відповідно до Конституції України, законів України Про місцеве самоврядування в Україні , Про освіту , цього Закону та положень про них.

Статтею 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що територіальним громадам міст, сіл, селищ належить право комунальної власності на заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права. Від імені та в інтересах територіальних громад правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності здійснюють органи місцевого самоврядування.

Такими, зокрема, відповідно до ст. 11 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , є виконавчі органи рад - виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи, які згідно ст. 18.1 вказаного Закону можуть бути відповідачами у судах.

Саме до відання виконавчих органів міських рад належить, зокрема, підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо надання під забудову для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальних громад (ст. 33 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні ).

Рішенням XII сесії міської ради VII скликання від 30.03.2017 за №624 затверджені положення про структурні підрозділи Ужгородської міської ради (додатком №29 до вказаного рішення міської ради затверджено Положення про Управління освіти).

Так, згідно п. 1.1 вищевказаного Положення Управління освіти є виконавчим органом міської ради, утворюється міською радою, підзвітне і підконтрольне міській раді, підпорядковане виконавчому комітету міської ради, міському голові та заступнику міського голови відповідно до розподілу повноважень, а з питань здійснення делегованих повноважень підконтрольне відповідним органам виконавчої влади.

До повноважень Управління освіти зокрема належить наступне:

• здійснення управління загальноосвітніми, дошкільними та позашкільними навчальними закладами усіх типів і форм власності, розташованими на території міста (п.3.1.1);

• готування проектів рішень про закріплення за дошкільними та загальноосвітніми навчальними закладами, крім ліцеїв, гімназій, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів) та приватних шкіл, територій обслуговування, відповідно до якої ведеться облік дітей і підлітків шкільного віку та дітей дошкільного віку (п. 3.1.6.);

• організація фінансового забезпечення загальноосвітніх, дошкільних навчальних закладів (п.3.4.).

Тобто, Управління освіти Ужгородської міської ради зобов'язано вжити заходів для оформлення правовстановлюючих документів, а міська рада на пленарних засіданнях розглядає внесені пропозиції та приймає відповідні рішення.

Отже вжиті заходи були недостатніми для оформлення відповідних правовстановлюючих документів на земельні ділянки, що перебувають у користуванні дошкільних закладів, тим самими відповідач допустив протиправну бездіяльність.

За даними Ужгородської міської ради дошкільний навчальний заклад №16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області фактично користується земельною ділянкою, площею 0,4770 га, а дошкільний навчальний заклад №18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області фактично користується земельною ділянкою, площею 0,7837 га.

Рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельними ділянками якими фактично користуються дошкільний навчальний заклад №16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області та дошкільний навчальний заклад №18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області в комунальну власність Ужгородською міською радою не приймались.

Так само й інших дій, спрямованих на оформлення правовстановлюючих документів більш не вживалося.

Отже, жодних заходів щодо визнання права користування на земельну ділянку на якій розміщені дошкільний навчальний заклад №16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області та дошкільний навчальний заклад №18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області не вжито.

Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України 24 березня 2016 року № 234, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2016 року за № 563/28693, визначено певні вимоги до облаштування дошкільного закладу.

Так, п. 2 розділу 1 Санітарного регламенту визначено, що використання території, будівель, приміщень, споруд, обладнання дошкільних навчальних закладів іншими юридичними та фізичними особами з метою, що не пов'язана з навчально-виховним процесом та життєдіяльністю дітей, забороняється.

Така бездіяльність Управління освіти Ужгородської міської ради, у вигляді невиконання вимог Земельного кодексу України, Законів України може призвести до нецільового використання земельних ділянок закладів дошкільної освіти.

В даному випадку фактичними користувачами земельних ділянок та зацікавленими особами в їх отриманні у постійне користування є дошкільний навчальний заклад №16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області та дошкільний навчальний заклад №18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області.

Пунктом 11.1. Статуту дошкільного навчального закладу №18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області встановлено, що даний дошкільний заклад підпорядкований і підзвітний засновнику та уповноваженому ним органу Управлінню освіти

Ужгородської міської ради.

Статутом дошкільного навчального закладу №16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області у п.8.1 зазначено, що даний дошкільний заклад підпорядкований і підзвітний - Ужгородській міській раді, уповноваженому ним органу управління освітою - Управлінню освіти Ужгородської міської ради.

Відповідно до зазначених вище положень земельного законодавства Управління освіти Ужгородської міської ради повинно було звернутися з клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок до Ужгородської міської ради, яка наділена повноваженнями щодо передачі у постійне користування зазначеної земельної ділянки. В подальшому, після розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки дошкільному закладу необхідно подати зазначений проект до міської ради для його затвердження та передачі земельних ділянок в постійне користування дошкільним навчальним закладам.

Таким чином, в порушення наведених вимог земельного законодавства протягом тривалого часу Управлінням освіти Ужгородської міської не забезпечено здійснення заходів щодо оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на якій розміщені дошкільний навчальний заклад №16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області та дошкільний навчальний заклад №18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області.

Відповідачем не надано доказів вжиття ними заходів, спрямованих на належне оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, а тому позовні вимоги про визнання незаконною бездіяльності відповідача щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під дошкільним навчальним закладом №16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області та дошкільним навчальним закладом №18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області є обґрунтованими.

У зв'язку із цим, діяльність дошкільних навчальних закладів підлягає приведенню у відповідність до законодавства.

Оскільки, Управлінням освіти Ужгородської міської ради в межах компетенції упродовж тривалого часу, не здійснено належних та достатніх дій і заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на якій знаходяться ДНЗ, вказане питання підлягає вирішенню судом.

Крім того, наявність акта на право постійного користування земельними ділянками дозволить покращити роботу дошкільних закладів, привести їх до вимог діючого законодавства.

Підставою залучення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - дошкільного навчального закладу №16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області та дошкільного навчального закладу №18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області на стороні відповідача є обґрунтоване припущення, що судове рішення у справі може вплинути на їх права та обов'язки, оскілок між вказаною третьою особою відповідачами, існують певні

правовідносини (права і обов'язки).

Згідно вимог ч. 5 ст. 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, коли право звернення до суду для вирішення публічно-правового спору надано такому суб'єкту законом.

Окрім цього, ч. 2 ст. 20 КАС України передбачено, що окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті, тобто крім адміністративних справ з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності, адміністративних справ, пов'язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму, адміністративних справ, пов'язаних з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, адміністративних справ з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті.

Отже, адміністративний позов підлягає до задоволення у повному обсязі.

Судові витрати по справі, відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.241, ч.3 ст.243, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Позовну заяву Заступника керівника Ужгородської місцевої прокуратури Закарпатської області Пантьо Михайла Михайловича (АДРЕСА_1) в інтересах держави до Управління освіти Ужгородської міської ради (пл. Жупанатська, буд. 3, м. Ужгород, Закарпатська область, 88000, код ЄДРПОУ - 02143264), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Дошкільний навчальний заклад № 16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області (вул. Айвозовського, буд. 9, м. Ужгород, Закарпатської області, 88000, код ЄДРПОУ - 34835507), Дошкільний навчальний заклад № 18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області (вул. Айвозовського, буд. 6, м. Ужгород, Закарпатської області, 88000, код ЄДРПОУ - 34835486), про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити повністю .

2. Визнати протиправною бездіяльність Управління освіти Ужгородської міської ради щодо тривало невжиття заходів до оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,4770 га під дошкільним навчальним закладом № 16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області, розташованого за адресою: м. Ужгород, вул. Айвазовського, буд. 9 і на земельну ділянку площею 0,7837 га під дошкільним навчальним закладом № 18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області розташованого за адресою: м. Ужгород, вул. Айвазовського, буд. 6.

3. Зобов'язати Управління освіти Ужгородської міської ради (пл. Жупанатська, буд. 3, м. Ужгород, Закарпатська область, 88000, код ЄДРПОУ - 02143264) в межах компетенції вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,4770 га під дошкільним навчальним закладом № 16 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області, розташованого за адресою: м. Ужгород, вул. Айвазовського, буд. 9 і на земельну ділянку площею 0,7837 га під дошкільним навчальним закладом № 18 санаторного типу Ужгородської міської ради Закарпатської області розташованого за адресою: м. Ужгород, вул. Айвазовського, буд. 6.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п'ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається у відповідності до вимог п. 15.5 ч. 1 Розділу VІІ "Перехідні положення" КАС України (у редакції Закону №2147-VІІІ від 03.10.2017 року).

Відповідно до статті 243 частини 3 КАС України 29 травня 2018 року було проголошено вступну та резолютивну частини рішення. Повний текст рішення було виготовлено та підписано 11 червня 2018 року, оскільки в період з 06 червня 2018 року по 08 червня 2018 року головуючий суддя перебував у відрядженні.

СуддяД.В. Іванчулинець

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.05.2018
Оприлюднено13.06.2018
Номер документу74606831
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —807/349/18

Рішення від 29.05.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 10.05.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 27.04.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні