Провадження № 3-3154/18
в справі № 760/7811/18
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25.05.2018 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Зелінська М.Б., розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов від Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, працюючого керівником політичної партії "Незалежна політична платформа", місце проживання: АДРЕСА_1, місце реєстрації: АДРЕСА_2, за ст. 21221 КУпАП,-
В С Т А Н О В И В:
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 60-22/42 від 13.03.2018 року, складеного головним спеціалістом відділу з питань роботи із політичними партіями, які одержують фінансування із державного бюджету, Департаменту з питань запобігання політичній корупції Макієнком В.С., політична партія "Незалежна політична платформа" (код ЄДРПОУ 39737014) не подала звіт за ІV квартал 2017 року до Національного агентства з питань запобігання корупції.
Граничний термін подання Звіту політичними партіями за ІV квартал 2017 року встановлено 09.02.2018 року згідно з Положенням про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства від 28.07.2016 року № 2.
Таким чином, ОСОБА_1 своїми винними діями вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст. 21221 КУпАП.
Гр. ОСОБА_1 в судове засідання не з'явився, хоча про місце і час розгляду справи неодноразово своєчасно сповіщений, про що є дані в матеріалах справи. Клопотань про відкладення розгляду справи від ОСОБА_1 не надійшло. Зважаючи на викладене та відповідно до правил ст. 268 КУпАП, вважаю за можливе розглянути справу за його відсутності на підставі даних адміністративної справи.
Відповідно до ст. 245 КУпАП завданням провадження в справах про адміністративне правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що спричиняють вчиненню адміністративний правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян в дусі додержання законів, зміцнення законності.
Згідно ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган(посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно ст. 212 21 КУпАП відповідальність наступає при порушенні встановленого порядку або строків подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру або подання фінансового звіту, оформленого з порушенням встановлених вимог.
Відповідно до вимог ст. 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Відповідно до ст. 245 КУпАП завданням провадження в справах про адміністративне правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що спричиняють вчиненню адміністративний правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян в дусі додержання законів, зміцнення законності.
Згідно ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати, чи винна дана особа у вчиненні правопорушення.
Дослідивши матеріали справи, приходжу до висновку про те, що в діях ОСОБА_1 як керівника політичної партії "Незалежна політична платформа" вбачається склад адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 21221КУпАП.
Вина ОСОБА_1 підтверджується даними протоколу про адміністративне правопорушення № 60-22/42 від 13.03.2018 року (а.с. 2-5), відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 6-12, листами № 60-14/9029/18 та № 60-14/9935/18 від 03.03.2018 року та 14.03.2018 року відповідно (а.с. 15-22), копією звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру від 2.07.2017 року (а.с. 13-14).
Відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП , якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частині третій цієї статті.
Адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов'язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 164-14, 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення (ч. 3 ст. 38 КУпАП).
З огляду на встановлене, надаючи оцінку всім зібраним доказам в їх сукупності, враховуючи характер вчиненого правопорушення та особу, яка притягається до адміністративної відповідальності, вважаю, що ОСОБА_1 необхідно піддати адміністративному стягненню, виходячи з вимог ст. 21221 КУпАП, у виді штрафу в дохід держави.
Відповідно до ст. 40-1 КУпАП та Закону України Про судовий збір з ОСОБА_3 підлягає стягненню судовий збір, оскільки на нього накладено адміністративне стягнення.
На підставі викладеного, та керуючись ст. ст. 9, 33,40-1, 212 21 , 251, 268 КУпАП, -
П О С Т А Н О В И В:
визнати винним ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 21221КУпАП.
Піддати ОСОБА_1 адміністративному стягненню у виді штрафу в дохід держави в розмірі трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що на день розгляду справи становить 5 100 (п'ять тисяч сто) гривні 00 копійок, та підлягає сплаті за наступними реквізитами: рахунок отримувача: 31118106700010, отримувач коштів: УДКСУ у Солом'янському районі, код отримувача (код за ЄДРПОУ) 38050812, банк отримувача ГУ ДКСУ у м. Києві, код банку отримувача (МФО) 820019.
Стягнути з ОСОБА_1 в дохід держави судовий збір у розмірі 352 (триста п'ятдесят дві) гривні 40 (сорок) копійок, який необхідно сплатити на р/р 31212206700010 МФО 820019, одержувач платежу: УДК СУ у Солом'янському районі м. Києва, код отримувача: 38050812, код класифікації доходів бюджету: 22030101, код суду: 050.
Постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з моменту винесення до Апеляційного суду міста Києва через районний суд.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Постанова пред'являється до виконання протягом трьох місяців.
Суддя: М.Б. Зелінська
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 25.05.2018 |
Оприлюднено | 13.06.2018 |
Номер документу | 74629938 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Зелінська М. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні