Рішення
від 08.06.2018 по справі 812/1066/18
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.3.13

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

08 червня 2018 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1066/18

Луганський окружний адміністративний суд

у складі головуючого судді Чиркіна С.М.,

за участю

секретаря судового засідання Якимчук В.В.,

та

представників сторін:

від позивача - не прибув,

від відповідача - не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу №812/1066/18 за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Інтермет-2009 до Головного управління ДФС у Луганській області про визнання неправомірним та скасування податкового повідомлення - рішення від 05.03.2018 № НОМЕР_1,-

ВСТАНОВИВ:

13 квітня 2018 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Інтермет-2009 (далі Позивач, ТОВ Інтермет - 2009 ) до Головного управління ДФС у Луганській області (далі Відповідач, ГУ ДФС у Луганській області) про визнання неправомірним та скасування податкового повідомлення - рішення від 05.03.2018 № НОМЕР_1.

Ухвалою від 17 квітня 2018 року відкрито провадження у справі та вирішено справу розглядати в порядку спрощеного позовного провадження (т.1 а.с. 1-2).

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що 03 квітня 2018 року Позивачем було отримано податкове повідомлення-рішення форми Р № НОМЕР_1 від 05.03.2018 видане Головним управлінням ДФС у Луганській області, щодо збільшення суми грошового зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності згідно підпункту 54.3.3 пункту 54.3 статті 54 п. 58.1 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2756-VI, підставою винесення податкового повідомлення-рішення став Акт камеральної перевірки від 12 січня 2018 року № 45/12-32-12-06/36380463. Даним податковим повідомленням-рішення Відповідачем було збільшено суму грошового зобов'язання за платежем орендна плата з юридичних осіб на загальну суму 144 623,26 грн. За податковим зобов'язанням - на суму 115 676,65 грн та штрафними (фінансовими) санкціями - на суму 28946,61 грн.

Вважав, що дане збільшення є протиправним, та сталося внаслідок того, що ТОВ Інтермет-2009 розрахував суми податкового зобов'язання по орендній платі за земельні ділянки державної або комунальної власності відповідно до ст.6 Закону України №1669-VII від 02.09.2014 Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , якою передбачено звільнення суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності під час проведення антитерористичної операції.

Позивач зазначив, що земельна ділянка знаходиться в оренді у Позивача площею 0,6176 га на підставі договору оренди землі №041041900187 від 15.04.2010, за адресою: Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Силікатна, район буд. 7.

Вважає, що він, як суб'єкт господарювання здійснював свою діяльність у м. Сєвєродонецьк Луганської області, в період з 14 квітня 2014 року і до 7 червня 2016 року звільнений від обов'язків платника орендної плати за земельну ділянку державної або комунальної власності щодо сплати за користування земельною ділянкою державної та комунальної власності, та, як наслідок, відповідальність, штрафні та фінансові санкції до нього, як платника орендної плати та земельного податку не застосовуються.

Позивач зазначив, що про проведення перевірки та складання Акту № 45/12-32-12-06/36380463 від 12.01.2018 йому стало відомо лише після отримання оскаржуваного податкового повідомлення рішення, тобто 03.04.2018, що позбавило його права на адміністративне оскарження.

Відповідач адміністривний позов не визнав, про що подав відзив на адміністративний позов (а.с. 20-22), в якому зазначив, що на підставі покладених функціональних обов'язків Відповідачем було проведено камеральну перевірку поданих Позивачем уточнюючих декларацій з орендної плати за землю за період з січня по грудень 2015р. по 2016р.

Вході проведення камеральної перевірки Відповідачем було встановлено заниження Позивачем податкових зобов'язань з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності у 2015 - 2016 році.

В якості нормативного обгрунтування своєї позиції послався на статтю 10 Закону України від 02 вересня 2014 року № 1669 «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» , вважає, що єдиним належним та достатнім документом, який підтверджує настання обставин непереборної сили (форс мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежне виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України.

На думку Відповідача, стаття 6 Закону України від 02 вересня 2014 року № 1669 Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції звільняє від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності та в свою чергу Законом № 1669 передбачено, що єдиним та належним доказом, який дозволяє не виконувати обов'язки є сертифікат Торгово-промислової палати. Зазначає, що Позивачем не надавалося до податкового органу сертифікату Торгово-промислової палати.

Крім того, порядок звільнення від сплати за використання земельними ділянками наведеною нормою Закону № 1669 не визначений.

Просив у задоволенні позовних вимог відмовити у повному обсязі.

15 травня 2018 року Позивач подав до суду відповідь на відзив (т.1 а.с. 137-140).

Представники сторін в судове засідання не прибули, про дату, та місце судового засідання повідомлені належним чином (т. 2 а.с. 122), надали клопотання про розгляд справи без їх участі (т. 2 а.с. 123-125).

З урахуванням вимог статті 205 КАС України суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності осіб, які не прибули, на підставі наявних доказів.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статті 90 КАС України, судом встановлено таке.

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю Інтермет - 2009 (код ЄДРПОУ 36380463), зареєстроване юридичною особою 13.02.2009, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внесено запис № 1 266 102 0000 032547 (т. 1 а.с.170-172, 173-174).

15.04.2010 між Позивачем та Сєвєродонецькою міською радою було укладено договір оренди землі № 041041900187, згідно якого відповідно до рішення сесії Сєвєродонецької міської ради від 25.03.2010 № 3975, передано в строке платне користування земельну ділянку - землі комерційного використання (під будівництво вантажно-розвантажувального майданчика), яка знаходится за адресою м. Сєвєродонецьк, вул. Селікатна, район буд. 7, загальною площею 0,6176 га, на строк 25 років. Згідно договору нормативно грошова оцінка земельної ділянки становила на періо будівництва - 359999,04 грн, після завершення будівництва - 1799871,68 грн орендна плата вносилась орендарем самостійно у грошовій формі та розмірі 10799,97 грн на рік наперіод будівництва, що складає 3,00% від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, та 107992,30 грн на рік після завершення будівництва, що складає 6,00% від нормативно грошової оцінки земельної ділянки (т.1 а.с. 7-8)

14.06.2012 до договору оренди, між Позивачем та Сєвєродонецькою міською радою було укладено додаткову угоду № 041041900187, згідно з якої нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить на період будівництва - 586102,40грн, після завершення будівництва - 2431058,88 грн, орендна плата вноситься орендарем самостійно у грошовій формі: з 01.07.2011. по 31.12.2011. на період будівництва - 17583,07 грн на рік, що складає 3,00% від нормативної грошової оцінки, з 01.07.2011 по 01.01.2011 після завершення будівництва - 97242,36 грн нарік, що складає 4,00% від нормативної грошової оцінки, з 01.01.2012 по 31.12.2012 на період будівництва - 17583,07 грн на рік. що складає 3.00% від нормативної грошової оцінки, з 01.01.2012 по 31.12.2012 після завершення будівництва - 109397,65 грн на рік, що складає 4,50% від нормативної грошової оцінки, з 01.01.2013 по 30.06.2013 на період будівництва - 17583,07 грн на рік. що складає 3,00% від нормативної грошової оцінки. з 01.1.2013 по 30.06.2013 після завершення будівництва та з 01.07.2013 по 31.12.2013 - 121552,94 грн на рік. що складає 5,00% від нормативної грошової оцінки, з 01.01.2014 по 31.12.2014 - 133708,24 грн на рік, що складає 5,50% від нормативної грошової оцінки, з 01.01.2015 - 145863,53 грн на рік, що складає 6,00% від нормативної грошової оцінки. Орендна плата вноситься у такі строки: щомісячно в розмірі: з 01.07.2011 по 31.12.2011 на період будівництва - 1465,26 грн з 01.07.2011 по 01.01.2011 після завершення будівництва - 8103,53 грн, з 01.01.2012 по 31.12.2012 на період будівництва - 1465,26 грн, з 01.01.2012 по 31.12.2012 після завершення будівництва- 9116,47 грн, з 01.01.2013 по 30.06.2013 на період будівництва- 1465,26 грн, з 01.01.2013 по 30.06.2013 після завершення будівництва та з 01.07.2013 по 31.12.2013 - 10129,41 грн, з 01.01.2014 по 31.12.2014. - 11142,35 грн, з 01.01.2015 - 12155,29 грн (т.1 а.с. 109-110).

30.06.2015 між ТОВ Інтермет - 2009 та Сєвєродонецькою міською радою укладено додаткову угоду № 4 Про внесення змін до договору оренди землі від 15.04.2010 №041041900187, де нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: з 01.07.2015 по 30.06.2017 на період будівництва - 732147,59 грн; з 01.07.2015 після завершення будівництва - 3036830,90 грн. Орендна плата вноситься Позивачем самостійно у грошовій формі в розмірі: з 01.07.2015 по 30.06.2017 на період будівництва - 21964,43 грн на рік, що складає 3,00% від нормативної грошової оцінки; з 01.07.2015 по 24.03.2035 після завершення будівництва - 151841,55 грн на рік, що складає 3.00% від нормативної грошової оцінки. Орендна плата вноситься у такі строки щомісячно в розмірі: з 01.07.2015 по 30.06.2017 на період будівництва - 1830,37 грн, з 01.07.2015 по 24.03.2035 після завершення будівництва - 12653,46 грн (т.1 а.с. 111).

14.02.2015 Позивачем подано до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ Міндоходів у Луганській області звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за січень 2015 року №9015154638, у графі 13 якої нараховано орендної плати за 2015 рік, усього 1465,26 грн, із сплатою у січні 1465,26 грн (т.1 а.с. 29-31, 29-231).

20.04.2015 Позивачем подано до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ Міндоходів у Луганській області звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за лютий 2015 року №1500012012, у графі 13 якої нараховано орендної плати за 2015 рік, усього 17583,07 грн, із сплатою у лютому 1465,26 грн (т.1 а.с. 32-34, 223-225).

20.04.2015 Позивачем подано до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ Міндоходів у Луганській області звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за березень 2015 року №1500012015, у графі 13 якої нараховано орендної плати за 2015 рік, усього 17583,07 грн, із сплатою у березні 1465,26 грн (т.1 а.с. 35-37, 217-219).

15.05.2015 Позивачем подано до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ Міндоходів у Луганській області звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за квітень 2015 року №4096724933, у графі 13 якої нараховано орендної плати за 2015 рік, усього 17583,07 грн, із сплатою у квітні 1465,26 грн (т.1 а.с. 38-40, 211-213).

17.06.2015 Позивачем подано до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ Міндоходів у Луганській області звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за травень 2015 року № НОМЕР_2, у графі 13 якої нараховано орендної плати за 2015 рік, усього 17583,07грн, із сплатою у травні 1465,26 грн (т.1 а.с. 41-43, 205-207).

09.07.2015 Позивачем подано до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ Міндоходів у Луганській області звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за червень 2015 року №1500015326, у графі 13 якої нараховано орендної плати за 2015 рік, усього 17583,07грн, із сплатою у червні 1465,26 грн (т.1 а.с. 44-45, 193-195).

03.08.2015 Позивачем подано до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ Міндоходів у Луганській області звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за липень 2015 року №9162932095, у графі 13 якої нараховано орендної плати за 2015 рік, усього 21964,43 грн, із сплатою у липні 1830,37 грн (т.1а.с.46-47, 199-201).

09.09.2015 Позивачем подано до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ Міндоходів у Луганській області звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за серпень 2015 року №9187026358, у графі 13 якої нараховано орендної плати за 2015 рік, усього 21964,43 грн, із сплатою у серпні 1830,37 грн (т.1 а.с.48-50, 186-192).

15.10.2015 Позивачем подано до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС у Луганській області звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за вересень 2015 року №9211226218, у графі 13 якої нараховано орендної плати за 2015 рік, усього 1830,37 грн, із сплатою у вересні 1830,37 грн (т.1 а.с.51-52, 186-189).

20.11.2015 Позивачем подано до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС у Луганській області звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за жовтень 2015 року №9238158914, у графі 13 якої нараховано орендної плати за 2015 рік, усього 1830,37 грн, із сплатою у жовтні 1830,37 грн (т.1 а.с. 53-55, 182-185).

15.12.2015 Позивачем подано до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС у Луганській області звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за листопад 2015 року №9277005846, у графі 13 якої нараховано орендної плати за 2015 рік, усього 0 грн, із сплатою у листопаді 0 грн (т.1 а.с. 56-58).

13.01.2016 Позивачем подано до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС у Луганській області звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за грудень 2015 року №9271200609, у графі 13 якої нараховано орендної плати за 2015 рік, усього 1830,37 грн, із сплатою у грудні 1830,37 грн (т.1 а.с.59-60, 175-177, 178-181).

27.12.2017 Позивачем до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС У Луганській області в наслідок самостійно виявлених помилок подано уточнюючу Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за січень 2015 року № НОМЕР_3 у графі 8 якої розмір завищення податкового зобовязання минилух податкових періодів або періодів поточного року, за якими минув термін сплати на 2015 рік складає 21964,43 грн, у тому числі в січні 1830,37 грн (т.1 а.с. 63-64, 226-228).

27.12.2017 Позивачем до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС У Луганській області в наслідок самостійно виявлених помилок подано уточнюючу Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за лютий 2015 року № НОМЕР_4 у графі 8 якої розмір завищення податкового зобовязання минилух податкових періодів або періодів поточного року, за якими минув термін сплати на 2015 рік складає 21964,43 грн, у тому числі у лютому 1830,37грн. (т.1 а.с. 61-62, 220-22).

27.12.2017 Позивачем до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС У Луганській області подано уточнюючу Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за березень 2015 року № НОМЕР_5 у графі 8 якої розмір завищення податкового зобовязання минилух податкових періодів або періодів поточного року, за якими минув термін сплати на 2015 рік складає 21964,43 грн, у тому числі у березні 1830,37 грн (т.1 а.с. 65-66, 214-216).

27.12.2017 Позивачем до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС У Луганській області в наслідок самостійно виявлених помилок подано уточнюючу Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за квітень 2015 року № НОМЕР_6 у графі 8 якої розмір завищення податкового зобовязання минилух податкових періодів або періодів поточного року, за якими минув термін сплати на 2015 рік складає 21964,43 грн, у тому числі у квітні 1830,37 грн (т.1 а.с. 67-68, 208-210).

27.12.2017 Позивачем до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС У Луганській області в наслідок самостійно виявлених помилок подано уточнюючу Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за травень 2015 року № НОМЕР_7 у графі 8 якої розмір завищення податкового зобовязання минилух податкових періодів або періодів поточного року, за якими минув термін сплати на 2015 рік складає 21964,43 грн, у тому числі в травні 1830,37 грн (т.1 а.с. 69-70, 202-204).

27.12.2017 Позивачем до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС У Луганській області подано уточнюючу Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за червень 2015 року № НОМЕР_8 у графі 8 якої розмір завищення податкового зобовязання минилух податкових періодів або періодів поточного року, за якими минув термін сплати на 2015 рік складає 21964,43 грн, у тому числі у червні 1830,37 грн (т.1 а.с. 71-72, 199-201).

27.12.2017 Позивачем до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС У Луганській області в наслідок самостійно виявлених помилок подано уточнюючу Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за липень 2015 року № НОМЕР_9 у графі 8 якої розмір завищення податкового зобовязання минилух податкових періодів або періодів поточного року, за якими минув термін сплати на 2015 рік складає 21964,43 грн, у тому числі у липні 1830,37 грн (т.1 а.с. 73-74, 196-198).

27.12.2017 Позивачем до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС У Луганській області подано уточнюючу Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за серпень 2015 року № НОМЕР_10 у графі 8 якої розмір завищення податкового зобовязання минилух податкових періодів або періодів поточного року, за якими минув термін сплати на 2015 рік складає 21964,43 грн, у тому числі в серпні 1830,37 грн (т.1 а.с. 75-76, 190-192, т. 2 а.с. 9-11).

27.12.2017 Позивачем до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС У Луганській області в наслідок самостійно виявлених помилок подано уточнюючу Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за вересень 2015 року № НОМЕР_11 у графі 8 якої розмір завищення податкового зобовязання минилух податкових періодів або періодів поточного року, за якими минув термін сплати на 2015 рік складає 21964,43 грн,у тому числі у вересні 1830,37 грн (т.1 а.с. 77-78, 186-189).

27.12.2017 Позивачем до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС У Луганській області подано уточнюючу Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за жовтень 2015 року № НОМЕР_12 у графі 8 якої розмір завищення податкового зобовязання минилух податкових періодів або періодів поточного року, за якими минув термін сплати на 2015 рік складає 21964,43 грн, у тому числі у жовтні 1830,37 грн. (т. 1 а.с. 79-80, 247-249).

27.12.2017 Позивачем до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС У Луганській області в наслідок самостійно виявлених помилок подано уточнюючу Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за листопад 2015 року № НОМЕР_13 у графі 8 якої розмір завищення податкового зобовязання минилух податкових періодів або періодів поточного року, за якими минув термін сплати на 2015 рік складає 21964,43 грн, у тому числі у листопаді 1830,37 грн (т. 1 а.с. 81-82, 238-240).

27.12.2017 Позивачем до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС У Луганській області подано уточнюючу Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за грудень 2015 року № НОМЕР_14 у графі 8 якої розмір завищення податкового зобовязання минилух податкових періодів або періодів поточного року, за якими минув термін сплати на 2015 рік складає 21964,43 грн, у тому числі у лютому 1830,37 грн (т. 1 а.с. 83-84).

04.02.2016 Позивачем подано до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС у Луганській області звітну податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за 2016рік № НОМЕР_15, у графі 3 якої нараховано орендної плати за 2016 рік, усього 31475,04 грн, із помісячною сплатою протягом 2016 року по 2622,92 грн (т.1а.с.85-86).

27.12.2017 Позивачем до ДПІ у м. Сєвєродонецьк ГУ ДФС У Луганській області подано уточнюючу Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності за 2016 рік № НОМЕР_16 у графі 8 якої розмір завищення податкового зобовязання минилух податкових періодів або періодів поточного року, за якими минув термін сплати на 2016 рік складає 13822,38 грн, у тому числі у січні - травні по 2641,22грн., а в червні - 616,28 грн (т. 1 а.с. 87-88, т. 2 58-60).

Зазначене кореспондується з інформацією, наявною в інтегрованій картці платника податків (т. 1 а.с. 89-106).

Також, Позивачем на підтвердження показників зазначених в уточнених розрахунках надано розкриття окремих результатів діяльності щодо уточнюючої податкової декларації з плати за землю земельний порядок та/або орендна плата за земельни ділянки державної або комунальної власності за грудень 2015 року (т. 1 а.с. 235-237).

Розкриття окремих результатів діяльності щодо уточнюючої податкової декларації з плати за землю земельний порядок та/або орендна плата за земельни ділянки державної або комунальної власності за листопад 2015 року (т. 1 а.с. 244-246, т. 2 а.с. 104-106).

Розкриття окремих результатів діяльності щодо уточнюючої податкової декларації з плати за землю земельний порядок та/або орендна плата за земельни ділянки державної або комунальної власності за жовтень 2015 року (т. 2 а.с. 1-3, 68-70).

Розкриття окремих результатів діяльності щодо уточнюючої податкової декларації з плати за землю земельний порядок та/або орендна плата за земельни ділянки державної або комунальної власності за вересень 2015 року (т. 2 а.с. 6-11, 71-73).

Розкриття окремих результатів діяльності щодо уточнюючої податкової декларації з плати за землю земельний порядок та/або орендна плата за земельни ділянки державної або комунальної власності за серпень 2015 року (т. 2 а.с. 12-17,74-76).

Розкриття окремих результатів діяльності щодо уточнюючої податкової декларації з плати за землю земельний порядок та/або орендна плата за земельни ділянки державної або комунальної власності за липень 2015 року (т. 2 а.с. 18-24, 77-79).

Розкриття окремих результатів діяльності щодо уточнюючої податкової декларації з плати за землю земельний порядок та/або орендна плата за земельни ділянки державної або комунальної власності за червень 2015 року (т. 2 а.с. 25-30, 80-82).

Розкриття окремих результатів діяльності щодо уточнюючої податкової декларації з плати за землю земельний порядок та/або орендна плата за земельни ділянки державної або комунальної власності за травень 2015 року (т. 2 а.с. 31-36,83-85).

Розкриття окремих результатів діяльності щодо уточнюючої податкової декларації з плати за землю земельний порядок та/або орендна плата за земельни ділянки державної або комунальної власності за квітень 2015 року (т. 2 а.с. 37-42, 86-88).

Розкриття окремих результатів діяльності щодо уточнюючої податкової декларації з плати за землю земельний порядок та/або орендна плата за земельни ділянки державної або комунальної власності за березень 2015 року (т. 2 а.с. 43-48, 89-91).

Розкриття окремих результатів діяльності щодо уточнюючої податкової декларації з плати за землю земельний порядок та/або орендна плата за земельни ділянки державної або комунальної власності за лютий 2015 року (т. 2 а.с. 49-54, 92-94).

Розкриття окремих результатів діяльності щодо уточнюючої податкової декларації з плати за землю земельний порядок та/або орендна плата за земельни ділянки державної або комунальної власності за січень 2015 року (т. 2 а.с. 55-57).

Розкриття окремих результатів діяльності щодо уточнюючої податкової декларації з плати за землю земельний порядок та/або орендна плата за земельни ділянки державної або комунальної власності за 2016 рік (т. 2 а.с. 61-67, 95-97).

Розкриття окремих результатів діяльності щодо уточнюючої податкової декларації з плати за землю земельний порядок та/або орендна плата за земельни ділянки державної або комунальної власності за січень 2015 року (т. 2 а.с. 98-100).

Розкриття окремих результатів діяльності щодо уточнюючої податкової декларації з плати за землю земельний порядок та/або орендна плата за земельни ділянки державної або комунальної власності за грудень 2015 року (т. 2 а.с.101-103).

Зазначені обставини підтверджені в сукупності належними доказами та визнані сторонами.

ГУ ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку податкової звітності з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (уточнюючої) за 2015-2016 роки ТОВ Інтермет - 2009 , за результатами проведення якої складено акт від 12.01.2018 № 45/12-32-12-06/36380463 (т. 1 а.с. 23-27, далі акт № 45).

У висновках Акту № 45 зазначено про заниження Позивачем суми податкових зобов'язань з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності за січень-грудень 2015 року, 2016 рік на загальну суму 115676,65 грн, чим порушено вимоги пункту 288.1 пункту 288.4 статті 288 Податкового кодексу України, відповідальність передбачена пунктом 123.1 статті 123 Податкового кодексу України.

На підставі акту № 45 Відповідачем прийняте податкове повідомлення-рішення від 05.03.2018 № НОМЕР_1 ГУ ДФС у Луганській області яким збільшено ТОВ Інтермет - 2009 грошове зобов'язання за платежем орендна плата з юридичних осіб на 144623,26 грн, у тому числі за податковим зобов'язанням на 115676,65 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями на 280946,6 грн (т. 1 а.с. 12).

Податкове повідомлення рішення є предметом спору у справі оскільки сторони по різному трактують порядок застосування ст. 6 Закону № 1669.

Згідно з розрахунком податкового зобов'язання та штрафних (фінансових) санкцій, доданим до податкового повідомленням-рішенням від 05.03.2018 № НОМЕР_1, до позивача застосована штрафна (фінансова) санкція в розмірі 25% від загальної суми заниження податкового зобов'язання (т. 1 а.с. 12).

Вирішуючи адміністративний позов по суті заявлених позовних вимог та оцінюючи обґрунтованість заперечень відповідача, суд виходить з такого.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.

У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу України:

- грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

- податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);

- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1);

- податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).

Згідно з підпунктом 54.1 статті 54 Податкового Кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

У відповідності із пунктом 49.18 статті 49 Податкового Кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:

- календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (підпункт 49.18.1);

- календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (підпункт 49.18.2);

- календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (п. п. 49.18.3);

- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним (підпункт 49.18.4);

- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.5).

Згідно з пунктом 50.1 статті 50 Податкового кодексу України у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового Кодексу України зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Розділом ХІІІ Податкового кодексу України врегульовані питання, пов'язані з обчисленням та платою за землю.

Статтею 285 Податкового кодексу України передбачено, що базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим за 12 місяців).

Згідно із пунктом 286.1 статті 286 Податкового кодексу України підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі (пункт 286.2 статті 286 Податкового кодексу України).

Платник плати за землю має право подавати щомісяця нову звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації до 1 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним (пункт 286.3 статті 286 Податкового кодексу України).

Згідно пункту 287.3 статті 287 Податкового кодексу України, податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Разом з тим, Указом Президента України № 405/2014 від 14 квітня 2014 року введено в дію рішення РНБО України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності України та розпочато проведення Антитерористичної операції (далі - АТО) на території Донецької і Луганської областей.

Відповідно до статті 1 Закону України від 02 вересня 2014 року № 1669-VII Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції (далі - Закон № 1669-VII), тут і надалі положення Закону наведені в редакції чинній до 08.06.2016, період проведення антитерористичної операції - час між датою набрання чинності Указом Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.

Територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014.

Статтею 6 Закону № 1669-VII встановлено, що під час проведення антитерористичної операції звільнено суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.

Відповідно до статті 6 Закону № 1669-VII, в редакції Закону № 1365-VIII від 17.05.2016, звільнено суб'єктів господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону.

Виходячи з наведених приписів, суд дійшов висновку, що датою початку періоду проведення АТО є 14.04.2014. Відповідно, у період з 14.04.2014 до 07.06.2016 включно суб'єкти господарювання, що здійснювали діяльність на території проведення АТО, були звільнені від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної форми власності.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція затверджений перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, згідно з підпунктом 17 пункту 2 додатку по Луганській області територією проведення АТО визначено, зокрема м. Сєвєродонецьк Луганської області.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05 листопада 2014 року № 1079-р зупинена дія розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053-р, при цьому в самому змісті цього розпорядження відсутнє будь-яке нормативне обґрунтування.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1275-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України визнано такими, що втратили чинність: розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 № 1053 та від 05.11.2014 № 1079, та знову затверджений перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, згідно з підпунктом 17 пункту 2 додатку по Луганській області територією проведення АТО визначено, м. Сєвєродонецьк Луганської області.

Оскільки земельна ділянка Позивача розташована на території м. Сєвєродонецьк Луганської області, тобто на території проведення АТО, суд вважає, що ТОВ Інтермент - 2009 у період з 14.04.2014 по 07.06.2016 включно звільнялося від плати за землю за цією земельною ділянкою в силу статті 6 Закону № 1669-VII.

Відповідно, судом встановлено, що позивач правомірно подав уточнені Податкові декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2015 та 2016 роки, в яких визначив податкові зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки, керуючись статтею 6 Закону № 1669-VII.

Суд критично оцінює твердження Відповідача про те, що стаття 6 Закону № 1669-VII може застосовуватися лише за наявності сертифікату Торгово-промислової палати України, з огляду на наступне.

Закон № 1669-VII є спеціальним законом у спірних правовідносинах, а тому його застосування не ставиться у залежність від внесення відповідних змін до Податкового кодексу України, що спростовує посилання відповідача в скарзі.

Також, суд вважає за необхідне зазначити, що стаття 6 Закону № 1669-VII є спеціальною нормою по відношенню до статті 10 цього Закону, оскільки Сертифікат ТПП є єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує форс-мажорні обставини для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежне виконання) зобов'язань, отже Сертифікат ТПП застосовується при вирішенні питання звільнення від нарахування штрафних санкцій та пені. Отже, Сертифікат ТПП не є принциповою підставою для звільнення позивача від сплати за користування земельною ділянкою, що розташована на території проведення АТО, оскільки, як прямо встановленою нормою статті 6 Закону № 1669-VII, звільнено суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.

Аналогічну позицію висловлює Верховний суд України в постанові від 08 травня 2018 року, де погоджується з висновками судів попередніх інстанцій про те, що Закон № 1669-VII є спеціальним законом у спірних правовідносинах, а тому його застосування не ставиться у залежність від внесення відповідних змін до Податкового кодексу України. Неприйнятним є посилання податкового органу на положення статті 10 Закону № 1669-VII, з огляду на те, що положення статті 6 цього Закону, як норми прямої дії, не вимагають додаткового отримання сертифіката про засвідчення настання форс-мажорних обставин.

Сертифікат Торгово-промислової палати України відповідно до статті 10 Закону № 1669-VII потрібен для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежне виконання) зобов'язань, натомість положення статті 6 Закону №1669-VII передбачають звільнення від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності, тобто від виконання зобов'язань, а не звільнення від відповідальності за невиконання зобов'язань.

Відтак, згідно з положеннями Закону № 1669-VII достатньою підставою зокрема для звільнення від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності конкретних суб'єктів господарювання є встановлення факту здійснення ними діяльності на території проведення антитерористичної операції.

Згідно з частиною третьою статті 11 Закону № 1669-VII закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону. Положення цього Закону підлягають застосуванню у межах спірних відносин виходячи із положень податкового принципу презумпції правомірності рішень платника податку закріпленого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Податкового кодексу України та пункту 56.21 статті 56 цього Кодексу.

Також, суд зазначає, що згідно з частиною третьою статті 11 Прикінцеві та перехідні положення Закону № 1669-VII закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону.

Крім того, Закон № 1669-VII прийнято у часі пізніше ніж Податковий кодекс України.

Пунктом 56.21 статті 56 Податкового кодексу України визначено, що у разі коли норма цього Кодексу чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі цього Кодексу, або коли норми різних законів чи різних нормативно-правових актів, або коли норми одного і того ж нормативно-правового акта суперечать між собою та припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу, рішення приймається на користь платника податків.

Зважаючи на вищевикладене, враховуючи, що норми Закону № 1669-VII та Податкового кодексу України є суперечливими, податковий орган, отримавши від Позивача уточнені податкові декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2015 та 2016 роки, керуючись пунктом 56.21 статті 56 Податкового кодексу України, мав застосувати законодавство, більш сприятливе для платника податків, та погодитися з тим, що платник податків у період часу з 14.04.2014 по 07.06.2016 був звільнений від плати за земельні ділянки, розташовані на території проведення АТО, тобто застосувати положення статті 6 Закону № 1669-VII.

На користь такої позиції свідчить й судова практика Європейського Суду з прав людини, якою згідно з частинами першою та другою статті 8 Кодексу адміністративного судочинства України має керуватися суд при вирішенні справи, застосовуючи принцип верховенства права.

Так, Європейський Суд з прав людини у справі Сєрков проти України , заява № 39766/05, пар. 33, 41, 42, 43, 44 рішення від 07.07.2011 зазначив, що перша та найважливіша вимога статті 1 Першого протоколу до Конвенції полягає в тому, що будь-яке втручання державного органу в мирне володіння майном повинно бути законним. Так, друге речення пункту 1 передбачає, що позбавлення власності можливе тільки на умовах, передбачених законом , а пункт 2 визнає, що держави мають право здійснювати контроль за використанням майна шляхом введення в дію законів . Більше того, верховенство права, один з основоположних принципів демократичного суспільства, притаманне всім статтям Конвенції. Таким чином, питання, чи було дотримано справедливого балансу між загальними інтересами суспільства та вимогами захисту основоположних прав окремої особи, виникає лише тоді, коли встановлено, що оскаржуване втручання відповідало вимозі законності та не було свавільним (див. рішення у справі Ятрідіс проти Греції (Iatridis v.) [ВП], заява № 31107/96, п. 58, ECHR 1999).

Суд також зазначає, що можливість таких різних тлумачень одних і тих самих положень законодавства головним чином була спричинена неналежним станом національного законодавства з цього питання. Правила, які було закріплено в Указі Президента та в Законі про ПДВ, надавали необґрунтовану свободу вибору щодо тлумачення того, яким чином вони можуть співвідноситись, а також розуміння чіткої сфери їх застосування та значення їх вимог.

Відповідно, на думку Суду, відсутність необхідної передбачуваності та чіткості національного законодавства з такого важливого фіскального питання, яка призводила до його суперечливого тлумачення судом, порушує вимоги Конвенції щодо якості закону .

У цьому контексті Суд не може не брати до уваги вимоги статті 4.4.1 Закону про погашення зобов'язань платників податків, який передбачає, що у разі якщо норма закону або іншого нормативного акта, виданого на основі закону, або якщо норми різних законів або нормативних актів дозволяють неоднозначне або множинне тлумачення прав та обов'язків платників податків і контролюючого органу, рішення приймається на користь платника податків. Проте у цій справі державні органи обрали тлумачення національного законодавства, менш сприятливе для платників податків, що призвело до стягнення ПДВ із заявника (див. також рішення у справі Щокін проти України (Shchokin v.), заяви № 23759/03 та № 37943/06, п. 57, від 14 жовтня 2010 року).

Вищезазначені міркування є достатніми, щоб надати Суду можливість дійти висновку, що втручання у майнові права заявника було незаконним у контексті статті 1 Першого протоколу. Відповідно, Суд постановляє, що було порушення цього положення.

Отже, задекларовані в уточнюючих деклараціях позивача нульові показники зобов'язання з плати за землю протягом періоду з 01.01.2015 по 07.06.2016 відповідають вимогам Закону № 1669 і свідчать про реалізацію позивачем зазначеного права.

Відповідно до пункту 123.1 статті 123 Податкового кодексу України у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.

Посилаючись на вказану норму, Відповідач нарахував позивачу штрафні (фінансові) санкції.

Однак, з огляду на те, що за результатами розгляду справи суд дійшов висновку про безпідставність визначення податковим органом Позивачу податкового зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки комунальної власності за період з 01.01.2015 по 07.06.2016, підстави для застосування до підприємства Відповідачем штрафних (фінансових) санкцій, що передбачені статтею 123 Податкового кодексу України, у вказаний період відсутні.

За таких обставин судом встановлено, що податкове повідомлення-рішення від 05.03.2018 № НОМЕР_1 в частині збільшення ТОВ Інтермет - 2009 суми грошового зобов'язання за платежем орендна плата з юридичних осіб, розташованими на території проведення АТО, за період з 01.01.2015 по 07.06.2016 включно є протиправним та підлягає скасуванню.

З огляду на те, що позовні вимоги позивача, який не є суб'єктом владних повноважень, задоволено в повному обсязі, суд вважає за необхідне стягнути з Головного управління ДФС у Луганській області судові витрати зі сплати судового збору за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Інтермет - 2009 у сумі 2169,35 грн.

Керуючись статтями 2, 5, 8, 9, 19, 20, 32, 72, 77, 90, 94, 132, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Інтермет - 2009 до Головного управління ДФС у Луганській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення від 05.03.2018 № НОМЕР_1 задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення форма Р Головного управління ДФС у Луганській області від 05.03.2018 № НОМЕР_1, яким збільшено Товариству з обмеженою відповідальністю Інтермет - 2009 суму грошового зобов'язання за платежем орендна плата з юридичних осіб , код платежу 18010600, на суму 144623,26 грн, в тому числі за податковим зобов'язанням - на суму 115676,65 грн за штрафними (фінансовими) санкціями - на суму 28946,61 грн.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю Інтермет-2009 (93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Силікатна, буд. 7 ідентифікаційний код юридичної особи 36380463) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Луганськійобласті (93401, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72, ідентифікаційний код юридичної особи 39591445) витрати зі сплати судового збору у розмірі 2169,35 (дві тисячі сто шістьдесят дев'ять) гривень 35 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до Донецького апеляційного адміністративного суду або через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено та підписано 13 червня 2018 року.

Суддя ОСОБА_1

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.06.2018
Оприлюднено14.06.2018
Номер документу74639230
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1066/18

Ухвала від 28.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 23.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Постанова від 23.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 08.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 09.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 09.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 02.08.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 02.08.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 23.07.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Рішення від 08.06.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.М. Чиркін

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні