РІВНЕНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
33001 , м. Рівне, вул. Яворницького, 59
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 червня 2018 року Справа № 918/919/17
Рівненський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуюча суддя Коломис В.В., суддя Тимошенко О.М. , суддя Огороднік К.М.
секретар судового засідання Величко К.Я.
за участю представників сторін:
позивача - ОСОБА_1 (паспорт № АС339841 від 30.10.97), ОСОБА_2 (договір № 18/05/18-1 від 18.05.18);
відповідача - ОСОБА_3 (довіреність № 14 від 06.04.18);
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 на рішення господарського суду Рівненської області від 20 березня 2018 року (повний текст складено 02.04.2018) у справі № 918/919/17 (суддя Політика Н.А.)
за позовом Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1
до Вараської міської ради
про визнання незаконним та скасування рішення
В судовому засіданні оголошувалась перерва з 21 травня 2018 року по 05 червня 2018 року.
ВСТАНОВИВ:
Рішенням господарського суду Рівненської області від 20.03.2018 року у справі № 918/919/17 в позові Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Вараської міської ради про визнання незаконним та скасування рішення відмовлено.
Не погоджуючись з прийнятим судом першої інстанції рішенням, позивач - Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 звернувся до Рівненського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить рішення місцевого господарського суду скасувати та прийняти нове рішення, яким позов задоволити.
Обгрунтовуючи свої вимоги апелянт посилається на порушення господарським судом Рівненської області норм матеріального та процесуального права, а також на невідповідність висновків, викладених у рішенні місцевого суду, обставинам справи.
Відповідач у відзиві на апеляційну скаргу вважає оскаржуване рішення місцевого господарського суду законним та обгрунтованим, а тому просить залишити його без змін, а апеляційну скаргу - без задоволення.
Безпосередньо в судовому засіданні представники сторін повністю підтримали вимоги та доводи, викладені відповідно в апеляційній скарзі та у відзиві на неї.
Колегія суддів, заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування місцевим господарським судом норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційну скаргу слід задоволити, рішення місцевого господарського суду - скасувати, прийнявши нове рішення про задоволення позовних вимог в повному обсязі.
При цьому колегія суддів виходила з наступного.
Як вбачається з матеріалів справи, ФОП ОСОБА_1 є власником об'єкту нерухомого майна, а саме: будівлі, туалету на території продуктово-речового ринку, загальною площею 55,8 кв.м., що знаходиться за адресою: Рівненська обл., м. Вараш, мікрорайон Ювілейний, буд. 1 (а.с. 16).
12 серпня 2010 року між фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 та Кузнецовською міською радою було укладено Договір оренди земельної ділянки № 12/10, що зареєстрований у Кузнецовському міському відділі рівненської регіональної філії державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при держкомземі України" від 13.08.2010 року, відповідно до умов якого ФОП ОСОБА_1 було передано в оренду земельну ділянку площею 0,7381 га (кадастровий номер 5610700000:01:002:0002), що знаходиться: Рівненська область, м. Вараш, мікрорайон Ювілейний, 1, для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури.
В подальшому, 14 вересня 2012 року Кузнецовською міською радою прийнято рішення №591 "Про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки для викупу її у власність фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1С.", яким вирішено надати дозвіл фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки площею 7381,00 кв.м, що знаходиться за адресою: м. Кузнецовськ, м-н Ювілейний, 1, для викупу її у власність для здійснення підприємницької діяльності (а.с.11).
14 серпня 2017 року Вараська міська рада, розглянувши заяву (клопотання) ФОП ОСОБА_1 від 03.08.2017 року, звіт про експертну грошову оцінку суб'єкта оціночної діяльності TзOB "НІКОС. Оціночна компанія", рецензію на Звіт про експертну грошову оцінку земельної ділянки, беручи до уваги відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, керуючись ст. ст.12, 122, 125, 127, 128 Земельного кодексу України, п. 34 ст. 26, ч. 1 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", прийняла проект рішення № 873 "Про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення у власність фізичній особі - підприємцю ОСОБА_1С.", яким було передбачено:
1. Затвердити ціну продажу земельної ділянки площею 0,7381 га, що знаходиться: Рівненська область, м. Вараш, мікрорайон Ювілейний, 1, для викупу її у власність для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури, за рахунок земель, які перебувають в користуванні фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 на умовах договору оренди земельної ділянки № 12/10 від 12.08.2010 року, в розмірі 757 482 грн.
2. Продати фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 земельну ділянку площею 0,7381 га (кадастровий номер 5610700000:01:002:0002), що знаходиться: Рівненська область, м. Вараш, мікрорайон Ювілейний, 1, для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури, за рахунок земель, які перебувають в користуванні фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 на умовах договору оренди земельної ділянки № 12/10 від 12.08.2010 року, згідно умов продажу, викладених в додатку.
3. Зарахувати в рахунок оплати ціни земельної ділянки кошти в сумі 44 814,70 грн., внесені 02.10.2012 року фізичною особою - підприємцем ОСОБА_1 в якості авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки. Фізичній особі - підприємцю ОСОБА_1 внести кошти в сумі 712 667, 30 грн. в рахунок оплати ціни земельної ділянки.
4. Землевласнику земельну ділянку використовувати за цільовим призначенням.
5. Уповноважити міського голову укласти від імені Вараської міської ради договір купівлі - продажу земельної ділянки.
6. Договір купівлі-продажу земельної ділянки посвідчити нотаріально.
7. Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 право власності на земельну ділянку оформити відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", після повної сплати вартості земельної ділянки.
8. Договір оренди земельної ділянки № 12/10 від 12.08.2010 року, укладений між Кузнецовською міською радою та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1, що зареєстрований у Кузнецовському міському відділі рівненської регіональної філії державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при держкомземі України", від 13.08.2010 року, припиняє свою дію після повної сплати вартості земельної ділянки та державної реєстрації права власності на неї.
9. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу функціональних обов'язків.
Зі змісту протоколу постійної комісії з питань земельних відносин, архітектури, містобудування, благоустрою та екології від 01.09.2017 № 25 (а.с. 31-36) вбачається, що в порядок денний були включені під номером 1 та 2 наступні питання: 1. "Проект рішення № 892 від 23.08.2017 р. Про відмову в продажі земельної ділянки площею 0,7381 га несільськогосподарського призначення у власність фізичній особі - підприємцю ОСОБА_1С."; 2. "Проект рішення № 873 від 14.08.2017 р. Про продаж земельної ділянки площею 0,7381 га несільськогосподарського призначення у власність фізичній особі - підприємцю ОСОБА_1С.".
Однак, рекомендацію щодо підтримки того чи іншого проекту рішень ОСОБА_2 не було підтримано, оскільки жодне з проектів рішень не набрало достатньої кількості голосів задля того, щоб рішення по них були прийняті.
Також з матеріалів справи вбачається, що 28 листопада 2017 року Вараська міська рада, розглянувши заяву (клопотання) фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 від 03.08.2017 р. про затвердження ціни продажу і продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення площею 0,7381 га для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури за адресою м-й Ювілейний,1, та встановивши недостовірність поданих документів щодо належності; підприємцю ОСОБА_1 права приватної власності на об'єкти, які знаходяться на вказаній земельній ділянці, і належності їх до нерухомого майна, та виявивши, що частина земельної ділянки належить до земель загального користування, стосовно яких встановлено заборону передачі у приватну власність (Пояснювальна записка до проекту рішення додається), керуючись п. а. ч. 4 ст. 83, п. п. б, г ч. 5 ст. 128 Земельного Кодексу України, п. 34 ч. 1 ст. 26, ч. 1 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", прийняла рішення №928 "Про відмову в продажі земельної ділянки несільськогосподарського призначення у власність фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1С.", яким вирішила відмовити ФОП ОСОБА_1 у продажі земельної ділянки несільськогосподарського призначення площею 0,7381 га для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури за адресою Рівненська область, м. Вараш, мікрорайон Ювілейний, 1 (а.с.15).
З протоколу третього пленарного засідання двадцятої сесії Вараської міської ради сьомого скликання від 28.11.2017 року № 20 вбачається, що проект рішення № 873 від 14.08.2017 р. "Про продаж земельної ділянки площею 0,7381 га несільськогосподарського призначення у власність фізичній особі підприємцю ОСОБА_1С." не набрав необхідної кількості голосів для прийняття, а спірне рішення набрало достатньої кількості голосів, а тому прийнято було рішення саме про відмову позивачу в продажі вищенаведеної земельної ділянки (а.с. 37-38).
ФОП ОСОБА_1, посилаючись на те, що вказаним рішенням Вараської міської ради №928 від 28 листопада 2017 року порушено його право на придбання у власність земельної ділянки несільськогосподарського призначення, на якій знаходяться об'єкти нерухомості, що перебувають у його власності, звернувся до суду з позовом про визнання незаконним та скасування даного рішення. Крім того позивач зазначає, що ОСОБА_2 було прийнято два різних за змістом рішення з одного і того ж питання, які на сьогоднішній день є діючими, і саме рішення від 28 листопада 2017 року порушує право позивача, а відтак має бути скасованим судом.
Місцевий господарський суд, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи, проаналізувавши вимоги чинного законодавства, що регулюють спірні правовідносини, прийшов до висновку про відсутність правових підстав для задоволення позовних вимог.
При цьому, місцевий господарський суд зазначив в оскаржуваному рішенні, що при прийнятті спірного рішення ОСОБА_2 було виявлено, що частина земельної ділянки належить до земель загального користування, стосовно яких встановлено заборону передачі у приватну власність, що свідчить про законність прийняття відповідачем такого рішення. Також судом першої інстанції зазначено, що ФОП ОСОБА_1 звернувся до ОСОБА_2 із заявою про надання дозволу на викуп земельної ділянки площею 0,7381 га, що знаходиться: м. Вараш, м-н Ювілейний, 1, тобто останній претендував на земельну ділянку більшої площі, ніж нерухоме майно (загальною площею 55,8 кв.м), яке належить ФОП ОСОБА_1 на праві власності та яке розташоване на даній земельній ділянці.
Натомість, з такими доводами та власне висновками місцевого господарського суду колегія суддів погодитись не може з огляду на таке.
Стаття 13 Конституції України передбачає, що земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Згідно із ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.
Згідно ст. 12 Земельного кодексу України до повноважень міських рад у галузі земельних відносин на території міст, зокрема, належить розпорядження землями територіальних громад; передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.
Статтею 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" встановлена виключна компетенція сільських, селищних, міських рад, де зазначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання, зокрема, вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Відповідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частинами 2-9 статті 27 Регламенту Кузнецовської міської ради VII скликання, затвердженого рішенням міської ради №52 від 25 грудня 2015 року, передбачено, що проект рішення, що планується винести на розгляд ОСОБА_2, подається секретарю Ради. У випадку, якщо проектом рішення пропонується внести зміни до рішення міської ради, то до проекту рішення додається копія такого рішення ОСОБА_2. Проекти рішень, які подаються на розгляд ОСОБА_2, повинні містити:
1) заголовок, в якому зазначаються найменування ОСОБА_2, порядковий номер скликання, порядковий номер сесії; назва питання, з якого приймається рішення;
2) преамбулу, в якій подаються обґрунтування, мета і доцільність рішення, посилання на нормативно-правові акти;
3) текст рішення, виклад якого починається після слів: "Кузнецовська міська рада вирішила";
4) у правому верхньому куті аркуша обов'язковий напис "Проект", ім'я розробника даного проекту;
5) додатки до проекту рішення (якщо на них є посилання в пунктах самого рішення) за підписом розробника проекту.
До проекту рішення може додаватись пояснювальна записка та документи, підписані розробником проекту. До проекту рішення додаються, при необхідності, висновки відповідних комісій ОСОБА_2. Проект рішення невідкладно оприлюднюється на веб-сайті після його надходження.
Проект рішення перед його реєстрацією та оприлюдненням проходить візування у: Секретаря ради; Заступника Міського голови, відповідно до розподілу обов'язків; Керівника виконавчого органу чи інших посадових осіб, до компетенції яких належить дане питання; Юридичному відділі. Візи проставляються на зворотній стороні першого примірника останнього аркуша проекту рішення. Візування проекту рішення є обов'язковим, але не може означати скасування проекту рішення, зняття його з веб - сайту ради тощо.
Основні положення щодо візування документів зазначені в Типовій інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, ОСОБА_2 міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. № 1242 (далі - Типова інструкція).
Відповідно до пункту 62 Типової інструкції, внутрішнє погодження документу оформляється шляхом проставляння візи. Віза згідно вимог вказаного пункту Типової інструкції включає: особистий підпис, ініціали (ініціал імені) і прізвище особи, яка візує документ, дату візування із зазначенням у разі потреби найменування посади цієї особи. Обов'язковому датуванню і підписанню підлягають усі службові відмітки на документах, пов'язані з їх проходженням та виконанням, в тому числі візи.
Віза проставляється як на лицьовому, так і на зворотному боці останнього аркуша проекту документа, якщо місця для візування на лицьовому боці останнього аркуша документа недостатньо. Візи проставляються на примірниках документів, що залишаються в установі.
Вимоги щодо зовнішнього погодження документів викладені в пункті 69 Типової інструкції, а саме, зовнішнє погодження проектів документів оформляється шляхом проставлення на них грифа погодження, який включає в себе слово "ПОГОДЖЕНО", найменування посади особи та установи, з якою погоджується проект документа, особистий підпис, ініціали (ініціал імені), прізвище і дату або назву документа, що підтверджує погодження, його дату і номер (індекс).
Однак, вказані норми Регламенту та законодавства відповідачем дотримані не були.
Так, з протоколу третього пленарного засідання двадцятої сесії ОСОБА_2 сьомого скликання від 28.11.2017 року № 20 вбачається, що на голосування Вараської міської ради було винесено питання №92 про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення у власність фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 (проект рішення №873 від 14.08.2017) та питання №93 про відмову в продажі земельної ділянки несільськогосподарського призначення у власність фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1С.". Як вже зазначалося вище, проект рішення № 873 від 14.08.2017 не набрав необхідної кількості голосів для прийняття, а спірне рішення (проект рішення №892 від 23.08.2017) набрало достатньої кількості голосів, а тому прийнято було рішення саме про відмову позивачу в продажі вищенаведеної земельної ділянки.
При цьому, проект оспорюваного рішення №928 від 28.11.2017р. (проект зареєстрований за №892 від 23.08.2017р.) передбачену законодавством та Регламентом процедуру візування не проходив взагалі, що є істотним порушенням встановленого законом порядку.
Відтак, зважаючи на вищевикладені обставини, оспорюване рішення №928 від 28 листопада 2017 року "Про відмову в продажі земельної ділянки несільськогосподарського призначення у власність фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1С." прийнято Вараською міською радою в порушення Закону України "Про місцеве самоврядування" та Регламенту Вараької міської ради VIІ скликання.
Крім того слід зазначити, що відповідно до ч. 1 ст. 127 Земельного кодексу України, зокрема, органи державної влади та органи місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, здійснюють продаж земельних ділянок державної чи комунальної власності громадянам, юридичним особам та іноземним державам на підставах та в порядку, встановлених цим Кодексом.
Порядок продажу земельних ділянок державної та комунальної власності громадянам та юридичним особам визначає ст. 128 цього кодексу.
Згідно з ч. 2 ст. 128 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи, зацікавлені у придбанні земельних ділянок у власність, подають заяву (клопотання) до відповідного органу виконавчої влади або сільської, селищної, міської ради чи державного органу приватизації. У заяві (клопотанні) зазначаються місце розташування земельної ділянки, її цільове призначення, розміри та площа, а також згода на укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.
Орган державної влади, ОСОБА_2 міністрів Автономної Республіки Крим або орган місцевого самоврядування у місячний строк розглядає заяву (клопотання) і приймає рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (якщо такий проект відсутній) та/або про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи про відмову в продажу із зазначенням обґрунтованих причин відмови (ч. 3 ст. 128 Земельного кодексу України).
Частиною 5 ст. 128 Земельного кодексу України визначені підстави для відмови в продажу земельної ділянки, а саме: неподання документів, необхідних для прийняття рішення щодо продажу такої земельної ділянки; виявлення недостовірних відомостей у поданих документах; якщо щодо суб'єкта підприємницької діяльності порушена справа про банкрутство або припинення його діяльності; встановлена цим Кодексом заборона на передачу земельної ділянки у приватну власність; відмова від укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.
Як вже зазначалося вище, 14 вересня 2012 року Кузнецовською міською радою прийнято рішення №591 "Про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки для викупу її у власність фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1С.", яким вирішено надати дозвіл фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки площею 7381,00 кв.м, що знаходиться за адресою: м. Кузнецовськ, м-н Ювілейний, 1, для викупу її у власність для здійснення підприємницької діяльності.
На виконання даного рішення, 24 вересня 2012 року між фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 та Кузнецовською міською радою був укладений договір №204/09-12 про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки, згідно умов якого ФОП ОСОБА_1 зобов'язувався внести авансовий внесок розміром 44 814,70 грн., який в подальшому був сплачений в повному обсязі, що підтверджується наявною в матеріалах справи копією квитанції №23 від 02.10.2012р. (а.с. 17-18).
Тобто, Кузнецовська міська рада 14 вересня 2012 року прийняла рішення про продаж ФОП ОСОБА_1 земельної ділянки шляхом надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки площею 7381 кв.м., що знаходиться за адресою м. знецовськ, м-н Ювілейний, 1 попередньо отримавши письмову згоду на укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.
При цьому, в подальшому, оспорюваним рішенням від 28 листопада 2017 року №928 Вараська міська рада розглянувши заяву ФОП ОСОБА_1 про затвердження ціни продажу і продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення площею 0,7381 га відмовила ФОП ОСОБА_1 у продажі даної земельної ділянки.
Враховуючи викладене, судом першої інстанції не вірно застосовано положення ст. 128 Земельного кодексу України, так як при прийнятті оспорюваного рішення від 28.11.2017 Вараською міською радою не могли повторно перевірятися чи досліджуватися наявність обставин та підстав для надання дозволу чи відмови в заяві ФОП ОСОБА_1 про набуття права власності на земельну ділянку, яка перебуває у нього в оренді, оскільки ці підстави вже вивчалися міською радою, їм була надана належна відповідна оцінка і, як наслідок, це було виражено у прийнятому рішенні №591 від 14.09.2012, яке є чинним та не скасованим.
Відповідно до ст. 21 ЦК України, суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.
Отже, з викладеного слідує, що рішення від 28.11.2017 №928 прийняте Вараською міською радою з порушенням встановленого законом порядку, порушує право позивача на набуття права власності на земельну ділянку, яка перебуває у нього в оренді, а тому підлягає скасуванню.
З огляду на це, колегія Рівненського апеляційного господарського суду вважає, що скаржником доведено невідповідність висновків, викладених в рішенні місцевого господарського суду, обставинам справи.
Враховуючи викладене, апеляційну скаргу фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 слід задоволити; рішення господарського суду Рівненської області від 20.03.2018 у справі №918/919/17 - скасувати та прийняти нове рішення про задоволення позовних вимог.
При цьому, судовий збір, сплачений позивачем за подачу позовної заяви та апеляційної скарги у відповідності до вимог ст.129 ГПК України покладається на відповідача.
Керуючись ст. ст. 129, 275, 277, 281-284 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Апеляційну скаргу Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 задоволити.
2. Рішення господарського суду Рівненської області від 20 березня 2018 року у справі №918/919/17 - скасувати.
Прийняти нове рішення.
"Позов задоволити.
Визнати незаконним та скасувати рішення Вараської міської ради №928 від 28 листопада 2017 року "Про відмову в продажі земельної ділянки несільськогосподарського призначення у власність фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1С.".
Стягнути з Вараської міської ради (34440, Рівненська область, м. Вараш, майдан Незалежності 1, код ЄДРПОУ 35056612) на користь Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (34402, Рівненська область, м. Вараш, майдан Будівельників 25/2 кв.83, ІПН НОМЕР_1) 1600,00 грн. витрат зі сплати судового збору за подання позовної заяви.
Видати наказ."
3. Стягнути з Вараської міської ради (34440, Рівненська область, м. Вараш, майдан Незалежності 1, код ЄДРПОУ 35056612) на користь Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (34402, Рівненська область, м. Вараш, майдан Будівельників 25/2 кв.83, ІПН НОМЕР_1) 2400,00 грн. витрат зі сплати судового збору за подання апеляційної скарги.
4. Доручити господарському суду Рівненської області видати відповідні накази.
5. Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена до Верховного Суду в строк та в порядку, встановленому ст.ст. 287-291 ГПК України.
6. Матеріали справи №918/919/17 повернути господарському суду Рівненської області.
Повний текст постанови складений "13" червня 2018 р.
Головуюча суддя Коломис В.В.
Суддя Тимошенко О.М.
Суддя Огороднік К.М.
Суд | Рівненський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 05.06.2018 |
Оприлюднено | 14.06.2018 |
Номер документу | 74639409 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Рівненський апеляційний господарський суд
Коломис В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні