Ухвала
від 11.06.2018 по справі 234/10625/17
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

11 червня 2018 року справа № 234/10625/17

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ, вул. Марата, 15

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії: головуючого судді: Сіваченка І.В., суддів: Гайдара А.В., Шишова О.О., при секретарі судового засідання - Романченко Г.О., за участю позивача - ОСОБА_1, третіх осіб - ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання ОСОБА_1 про зупинення апеляційного провадження за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на рішення Краматорського міського суду Донецької області від 25 січня 2018 року у справі № 234/10625/17 (суддя в І інстанції Лутай А.М.) за позовом ОСОБА_1 до Краматорської міської ради, треті особи - ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_5, Управління освіти Краматорської міської ради про визнання протиправними та нечинними рішень,-

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Краматорської міської ради, треті особи - ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_5, Управління освіти Краматорської міської ради, в якому зазначив, що 12.07.2017 року Краматорською міською радою було прийнято рішення № 24/VІІ-257 Про ліквідацію Краматорської школи-інтернату І-ІІ ступенів № 3 Краматорської міської ради Донецької області, код ЄДРПОУ 25704825 , а також рішення № 24/VІІ-258 Про погодження безоплатної передачі у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, що перебувають в управлінні Донецької обласної ради об'єкту права комунальної власності територіальної громади міста Краматорська .

Позивач вважає, що ці рішення є протиправними та підлягають визнанню нечинними з моменту прийняття, оскільки рішення № 24/VІІ-257 Про ліквідацію Краматорської школи-інтернату І-ІІ ступенів № 3 Краматорської міської ради Донецької області, код ЄДРПОУ 25704825 прийнято з порушенням Конституції України, Європейської Хартії Місцевого самоврядування. У місті Краматорську не були належним чином забезпечені всі форми участі населення у громадських обговореннях необхідності ліквідації Школи-інтернату №3 , а саме: не було проведено громадські слухання, загальні збори громадян, інші форми консультацій з громадськістю. До відома депутатів Краматорської міської ради багаторазово було доведено про протизаконність прийняття рішень від імені територіальної громади без забезпечення участі у відповідних питаннях самої територіальної громади, всіх жителів м. Краматорська. Депутатів причетних до скоєння злочину шляхом повалення конституційного ладу, узурпації місцевого самоврядування, перевищення влади та службової недбалості попереджено про кримінальну відповідальність. Такий висновок зроблено на підставі того, що до виключної компетенції міської ради не віднесено вирішення питання щодо одноособового прийняття рішення про розпоряджання майном, що є у власності територіальної громади без участі територіально громади м. Краматорська.

Зазначав, що місцеве самоврядування в Україні, відповідно до ст.ст. 140-143 Конституції України здійснюється територіальною громадою відповідної адміністративної територіальної одиниці як безпосередньо, так і через органи утворені територіальною громадою. Зміна цієї системи не відноситься до компетенції Краматорської міської ради. Рішенням Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 закріплено принцип, за яким права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, яка відповідає перед людиною за свою діяльність. Органи місцевого самоврядування є відповідальними за свою діяльність перед юридичними і фізичними особами. Таким чином, посадові особи органів місцевого самоврядування не можуть приймати рішення, виконання яких обмежує права громадян на участь у місцевому самоврядуванні. Це Рішення Конституційного суду є гарантією стабільності суспільних відносин між органами місцевого самоврядування і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям протизаконного рішення.

Враховуючи вищезазначене, позивач просив суд визнати протиправними та нечинними з моменту прийняття рішення Краматорської міської ради від 12.07.2017 року № 24/VІІ-257 Про ліквідацію Краматорської школи-інтернату І-ІІ ступенів №3 Краматорської міської ради Донецької області, код ЄДРПОУ 25704825 , рішення Краматорської міської ради від 12.07.2017 року № 24/VІІ-258 Про погодження безоплатної передачі у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, що перебувають в управлінні Донецької обласної ради об'єкту права комунальної власності територіальної громади міста Краматорська , а також стягнути з відповідача на його користь понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 487,20 грн.

Рішенням Краматорського міського суду Донецької області від 25 січня 2018 року у справі № 234/10625/17 у задоволенні позовних вимог було відмовлено.

Не погодившись з таким рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, посилаючись на порушення норм матеріального та процесуального права, просив рішення місцевого суду скасувати та прийняти нове, яким задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

У судовому засіданні позивач заявив клопотання про зупинення провадження у справі № 234/10625/17. В обгрунтування клопотання позивач зазначав, що по факту вчиненого кримінального правопорушення - внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційного документу - реєстраційної карти (форми № 6) під час заснування юридичної особи з назвою Краматорська міська рада (ЄДРПОУ 24812116) здійснюється кримінальне провадження ЄРДР № 42018051390000070 від 24.05.2018.

Враховуючи викладене, просив зупинити провадження у справі № 234/10625/17 до вирішення питання по справі ЄРДР № 42018051390000070 від 24.05.2018 в порядку кримінального судочинства.

Треті особи у судовому засіданні підтримали доводи клопотання позивача.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, пояснення учасників апеляційного провадження, перевіривши матеріали справи, обговоривши доводи клопотання, вважає що зазначене клопотання задоволенню не підлягає з огляду на наступне.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд зупиняє провадження у справі в разі об'єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі; суд не може посилатися на об'єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.

Як на підставу для зупинення провадження у справі № 234/10625/17 позивач посилався на те, що по факту вчиненого кримінального правопорушення - внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційного документу - реєстраційної карти (форми № 6) під час заснування юридичної особи з назвою Краматорська міська рада (ЄДРПОУ 24812116) здійснюється кримінальне провадження ЄРДР № 42018051390000070 від 24.05.2018.

Разом з тим, колегія суддів зазначає що здійснення кримінального провадження ЄРДР № 42018051390000070 від 24.05.2018 не позбавляє суд об'єктивної можливості розгляду апеляційної скарги ОСОБА_1 на рішення Краматорського міського суду Донецької області від 25 січня 2018 року у справі № 234/10625/17. Зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.

Враховуючи викладене, колегія суддів приходить до висновку, що клопотання позивача про зупинення апеляційного провадження у справі № 234/10625/17 задоволенню не підлягає.

Керуючись статтями 23, 33, 236, 292, 310, 321, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання ОСОБА_1 про зупинення апеляційного провадження за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на рішення Краматорського міського суду Донецької області від 25 січня 2018 року у справі № 234/10625/17 - відмовити.

Повне судове рішення - 13 червня 2018 року.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя І.В. Сіваченко

Судді А.В. Гайдар

ОСОБА_6

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.06.2018
Оприлюднено14.06.2018
Номер документу74639869
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —234/10625/17

Ухвала від 26.06.2018

Адміністративне

Краматорський міський суд Донецької області

Лутай А. М.

Ухвала від 28.11.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 12.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 12.10.2018

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 11.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 20.07.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 18.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 26.06.2018

Адміністративне

Краматорський міський суд Донецької області

Лутай А. М.

Ухвала від 12.01.2018

Адміністративне

Краматорський міський суд Донецької області

Лутай А. М.

Постанова від 11.06.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні