Ухвала
від 23.05.2018 по справі 405/2936/18
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/2936/18

1-кс/405/1463/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23.05.2018 року слідчий суддя Ленінського районного суду м. Кіровограда ОСОБА_1 , секретар ОСОБА_2 , розглянувши у кримінальному провадженні № 12017120020002490, клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів,-

ВСТАНОВИВ:

слідчим управлінням ГУНП в Кіровоградській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження, яке було 02.03.2017 року внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12017120020002490, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 26.09.2016 року за результатами проведеної процедури державних закупівель (відкриті торги) ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) укладений договір підряду №62/16 по об`єкту «Реконструкція очисних споруд Комунальний заклад « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (далі Договір від 26.09.2016 №62/16) на суму 8100050,40 грн.

22.12.2016 року на підставі листа ІНФОРМАЦІЯ_1 , за погодження ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), до проектно-кошторисної документації внесені зміни в частині обладнання для знезараження стоків по вказаному об`єкту.

У грудні 2016 року на підставі складених Підрядником і підписаних Замовником робіт довідок про вартість виконаних будівельних робіт (типова форма №КБ-3) і актів виконаних робіт (типова форма №КБ-2в) №1,2,3 на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) здійснено перерахування бюджетних коштів за придбане майно, необхідне при виконанні робіт по об`єкту «Реконструкція очисних споруд Комунальний заклад « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на загальну суму 5201513,19 грн., що підтверджується платіжними дорученнями, а саме: від 13.10.2016 №277 на суму 234169,86 грн., від 03.11.2016 №344 на суму 1175003,10 грн., від 02.12.2016 №464 на суму 1528016,40 грн., від 05.12.2016 №469 на суму 546396,33 грн., від 05.12.2016 №470 на суму 1213657,50 грн., від 27.12.2016 №703 на суму 489770,00 грн., від 27.12.2016 №705 на суму 14500,00 грн.

За результатами проведеної судової економічної експертизи встановлено, що збитки внаслідок включення в Акт №2 вартості устаткування від 05.12.2016 та Акту №2 приймання виконаних будівельних робіт від 05.12.2016 (ф.№КБ-2в) по об`єкту «Реконструкція очисних споруд Комунальний заклад « ІНФОРМАЦІЯ_3 » обладнання за цінами, що перевищують існуючі відпускні ціни на це обладнання на момент його придбання документального підтверджуються в сумі 1173181,00 грн.

Також встановлено, що на підставі договору підряду від 30.08.2016 №41/16, виконання робіт по об`єкту «Будівництво очисних споруд та розподільної системи водогону в смт.Новоархангельськ (коригування)» проводилось підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ). Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами та відповідно до пропозиції конкурсних торгів складає 3200000,00 грн., в тому числі за рахунок коштів фонду регіонального розвитку 2880000,00 грн., обласного бюджету 320000,00 грн., виконання яких доручається підряднику у 2016 році. Договірна ціна є динамічна. Додатковою угодою змінено вартість робіт у 2016 році та складає 3121341,40 грн., з них за рахунок коштів фонду регіонального розвитку 2801341,40 грн., з обласного бюджету 320000,00 грн.

У ході здійснення зустрічної звірки у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) перевірено придбання устаткування для виконання робіт та встановлено, що до довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) за грудень 2016 року на суму 848736,00 грн., включено вартість устаткування в сумі 337596,00 грн. Перевіркою первинних документів на придбання даного устаткування встановлено, що документи на придбання насосу FLUX F430 PP-40/3-1000 вартість 33918,24 грн. (з ПДВ), який включено до акту вартості устаткування за грудень 2016 року в бухгалтерському обліку товариства відсутні, що є порушенням ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1996.

В результаті не підтвердження вартості насосу, включеної до акту вартості устаткування за грудень 2016 року завищення вартості робіт складає 33918,24 грн. (з ПДВ), що є порушенням вимог п.6.4.4.1 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_5 від 05.07.2013 №293.

Учасники на розгляд клопотання не з`явились, слідчим надано заяву про розгляд клопотання без його участі та підтримав клопотання, представник ІНФОРМАЦІЯ_1 надав до суду заперечення, в яких просив відмовити в задоволенні клопотання.

Інших заяв, клопотань не надходило, а відтак слідчим суддею прийнято рішення про розгляд справи за даної явки.

Дослідивши надані стороною кримінального провадження матеріали, слідчий суддя прийшов до таких висновків.

Статтею 159КПК Українивизначено,що тимчасовийдоступ доречей ідокументів полягаєу наданністороні кримінальногопровадження особою,у володінніякої знаходятьсятакі речіі документи,можливості ознайомитисяз ними,зробити їхкопії тавилучити їх(здійснитиїх виїмку).

Дослідивши матеріали клопотання, яке погоджене прокурором, слідчий суддя зазначає, що останнє подане у відповідності до ст.160 КПК України, речі та документи дійсно перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , та мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні. Відомості, що містяться в цих документах можуть використовуватися як докази, та є неможливим іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

При цьому, не підлягає задоволенню клопотання слідчого в частині надання тимчасового доступу до вказаних в клопотанні речей та документів з можливістю їх вилучення в оригіналах, оскільки слідчим не доведено такої необхідності.

Враховуючи викладене, слідчий суддя вважає клопотання частково обґрунтованим, доведеним, а тому його необхідно задовольнити частково.

Керуючись ст.ст.160-164 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

надати слідчому відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_6 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 , по об`єктах будівництва «Реконструкція очисних споруд Комунальний заклад « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та «Будівництво очисних споруд та розподільної системи водогону в смт.Новоархангельськ (коригування)», а саме:

-положення про конкурсний комітет ІНФОРМАЦІЯ_7 , розпорядження або накази про затвердження його членів, протоколи засідань з приводу обрання переможця зазначених вище конкурсних торгів, протокол розкриття тендерних пропозицій, акцепт та звіт про проведення конкурсних торгів, тендерна документація та конкурсні пропозиції учасників;

-договори про проведення відповідних робіт із усіма невід`ємними додатками і специфікаціями;

-платіжні документи про отримання коштів за проведені роботи, у тому числі шляхом авансування;

-зведений кошторисний розрахунок вартості робіт;

-локальні кошториси;

-підсумкові відомості ресурсів;

-дефектні акти;

-відповідні договори підряду (субпідряду) зі всіма невід`ємними додатками та додатковими угодами (у разі наявності) на виконання робіт по об`єкту;

-акти приймання виконаних робіт форми КБ-2В;

-довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3;

-підсумкові відомості ресурсів до актів приймання виконаних будівельних робіт, складені у відповідному звітному періоді;

-виконавчу документацію з ремонтних робіт (загальний журнал виконаних робіт, акти на закриття прихованих робіт, спеціальні журнали з окремих видів робіт, журнали авторського нагляду), складену уповноваженими на те особами;

-відповідні договори на постачання будівельних матеріалів і матеріальних ресурсів з невід`ємними додатками (специфікації матеріалів);

-товарно-транспортні та видаткові накладні на постачання матеріальних ресурсів і транспортні витрати;

-проект і проектно-кошторисна документація по об`єкту, договори із усіма невід`ємними додатками і специфікаціями на виготовлення проекту із проектною організацією, документи про приймання-передачу виконаних робіт із виготовлення проекту, платіжні документи про оплату проектних робіт;

-повідомлення про початок виконання підготовчих робіт (про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт), заяви про внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, декларації про початок виконання підготовчих робіт, повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, заяви про внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, повідомлення про початок виконання будівельних робіт (про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт), повідомлення про початок виконання будівельних робіт, заяви про внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, декларації про початок виконання будівельних робіт, повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, заяви про внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт;

-декларації про готовність до експлуатації об`єкта, який належить до I-III категорії складності або декларації про готовність до експлуатації об`єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта, заяви про внесення змін до декларації про готовність об`єкта до експлуатації, акту готовності об`єкту до експлуатації.

В іншій частині клопотання відмовити.

Строк дії ухвали визначити до 23.06.2018 року.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Роз`яснити, що у разі невиконання даної ухвали слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Слідчий суддя ОСОБА_4

Дата ухвалення рішення23.05.2018
Оприлюднено22.02.2023
Номер документу74648315
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —405/2936/18

Ухвала від 23.05.2018

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Загреба А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні