Рішення
від 14.05.2018 по справі 804/1390/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 49089 м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4, (веб адреса сторінки на офіційному веб -порталі судової влади України в мережі Інтернет - http://adm.dp.court.gov.ua)

14 травня 2018 року Справа № 804/1390/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Жукової Є.О.

при секретарі судового засідання Воробйовій П.В.

за участю:

представника позивача Січкарука О.О.

представника відповідача Роже А.Ю.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Дніпрі адміністративну справу за позовною заявою Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуаціях у Дніпропетровській області до КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ про застосування заходів реагування, -

ВСТАНОВИВ:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, в якому просило застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об'єкта, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська область, м.Кам'янське, вул.Звенигородська, 20 КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ - 02216342), до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації та зобов'язання зупинити експлуатацію вищезазначеного об'єкта.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26 лютого 2018 року у справі № 804/1390/18 провадження було відкрито та справа призначена до розгляду в порядку підготовчого провадження.

Позовні вимоги обґрунтовані наступним.

У період з 13.11.2017 р. по 22.11.2017 р. відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, ст. 5 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності проведено планову перевірку КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за адресою: Дніпропетровська область, м.Кам'янське, вул.Звенигородська, 20.

Актом планової перевірки об'єкта КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту від 22.11.2017 №300 встановлені порушення Кодексу цивільного захисту України № 5403-VІ, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, Державних будівельних норм України Системи протипожежного захисту , затверджено наказом Мінрегіону України від 13.11.2014 №312, Державних будівельних норм України Пожежна безпека об'єктів будівництва , затверджених наказом Мінрегіову України від 31.10.2016 року № 287, Правил будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок, Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях, затверджених наказом МНС України від 15.08.2007 № 557, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 03.09.2007 за № 1006/14273, Постанови Кабінету Міністрів України від 26 06 2013 №444 Порядок здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях , Постанови Кабінету Міністрів України від 19 08 2002 № 1200 Про затвердження Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю , Державних будівельних норм України Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №705 від 17.12.2010 р.

Позивач зазначає, що подальша експлуатація об'єкта КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ із зазначеними порушеннями пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту створюють загрозу життю та /або здоров'ю людей, а відтак, до відповідача повинні бути застосовані заходи реагування відповідно до заявленої позовної заяви.

В судове засідання, призначене на 14.05.2018 р., з'явились всі сторони у справі.

Представник позивача підтримав пред'явлену позовну заяву, посилаючись на обставини викладені безпосередньо в ній.

Представник відповідача заперечував щодо задоволення даної позовної заяви, виклавши свою позицію у відзиві на позовну заяву від 26.03.2018 р. вх.№15141/18, в якому зазначено наступне.

У кошторисі 2018 р. передбачені видатки на встановлення системи протипожежного захисту.

13.03.2018 р. КОМУНАЛЬНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за кошти батьків було додатково придбано 27 (двадцять сім одиниць) порошкових вогнегасників.

У КОМУНАЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ батьків встановлені металеві двері, які відокремлюють електрощитові від інших підвальних приміщень.

Зачинення зовнішнього евакуаційного виходу на ключ не допускається, знято навісний замок. Закривання дверей виконується за допомогою засуву.

Працюючий персонал та учні забезпечені ватно-марлевими пов'язками у кільксті 80 одиниць, відповідно до максимальної чисельності одночасного перебування учнів та персоналу.

Представник відповідача зазначив, що у КОМУНАЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ функціонує система цивільного захисту, яка передбачає навчання персоналу та учнів діям на випадок надзвичайних ситуацій різного характеру, у тому числі техногенної та пожежної безпеки. Діє внутрішня система оповіщення. Періодично два рази на рік відбуваються об'єктові тренування з евакуації, тиждень безпеки тощо. При цьому зазначено, що специфіка роботи закладу передбачає одночасне перебування у закладі не більше 50 осіб.

Стосовно таких порушень, як не влаштування пандуса на перепадах висот на евакуаційних та виходах з будівлі школи, так і щодо не заповнення отворів в протипожежних перешкодах, які відокремлюють електрощитові, повноважним представником відповідача зазначено, що останні будь-яких з перелічених у ДБН В.1.1-7:2016 робіт з моменту набрання ними чинності відповідач не здійснював, тому ці норми відповідач зазначає, що до нього не підлягають застосуванню.

З урахуванням вищезазначеного, повноважний представник відповідача просить суд у задоволенні пред'явлених позовних вимог відмовити в повному обсязі.

В судовому засіданні судом було поставлено на розгляд питання щодо можливості переходу до розгляду справи по суті за доказами, які наявні у матеріалах справи.

Повноважений представник позивача та відповідача не заперечували щодо переходу до розгляду справи по суті.

Таким чином, враховуючи зазначене вище, суд закрив підготовче провадження та перейшов до розгляду зазначеної справи по суті, застосувавши принцип процесуальної економії та у відповідності до ст.ст.192 - 211, 217, 224 - 228 КАС України безпосередньо 14.05.2018 року.

Дослідивши матеріали справи та наявні в них докази, проаналізувавши зміст норм матеріального та процесуального права, які регулюють спірні правовідносини, суд приходить до висновку про те, що даний адміністративний позов задоволенню не підлягає, виходячи з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до наказу від 27 вересня 2017 р. №6, виданого Кам'янським міським управлінням Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області, посвідчення на перевірку від 10.11.2017 р. №302 Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області було проведено планову перевірку об'єкта, а саме: КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за адресою: Дніпропетровська область, м.Кам'янське, вул.Звенигородська, 20.

В акті планової перевірки від 22.11.2017р. №300 Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області в рядках 1-6 були виявлені позивачем порушення, а саме: не дообладнано будівлю закладу системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , а саме: системою пожежної сигналізації, системою оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей п. 7.2 таблиці А.1 додатку А. п. 4 таблиці Б.1 додатку Б ДБН В.2.5-56:2014, що є порушенням п.1.2 глава 1 розділ V ППБ; не доукомплектовано приміщення будівлі первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками), що є порушенням п.3.6, п.3.8 глави 3 розділу V ППБУ; незаповнені отвори в протипожежних перешкодах, які відокремлюють електрощитові (відсутні протипожежні двері відповідно до ДБН В.1.1-7:2016 п.6.4, п. 6.31), що є порушенням п.1.24 глави 1 розділу ІV, п.2.3 глави 2 розділу ІІІ ППБУ; не влаштовано пандус на перепадах висот на евакуаційних та виходах з будівлі школи (п.7.3.8 ДБН В. 1.1-7-2016), що є порушенням п.2.23 глави 2 розділу ІІІ ППБУ; лопускається зачинення зовнішнього евакуаційного виходу на ключ, що є порушенням п.2.27, 2.37 глави 2 розділу ІІІ ППБУ; не забезпечено працюючий персонал засобами індивідуального захисту від вражаючих факторів (хлор, аміак), в зоні ураження яких знаходиться об'єкт, що є порушенням ст.20 п.4.3, п.4.6 КЦЗУ; ПТБ; ПКМУ №1200.

11.04.2018 року повноваженим представником відповідача була подана заява від 11.04.2018 р. за вх.№17897/18 про зупинення провадження у справі для проведення позапланової перевірки позивачем відповідача та надання доказів про проведення такої перевірки до суду з її результатами.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 11.04.2018 р. клопотання представника відповідача - КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ про зупинення провадження у справі №804/1390/18 було задоволено. Провадження в адміністративній справі №804/1390/18 за позовною заявою Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ про застосування заходів реагування було зупинено до 14 травня 2018 року.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14.05.2018 р. було поновлено провадження в адміністративній справі №804/1390/18 за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуаціях у Дніпропетровській області до КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ про застосування заходів реагування.

Під час судового розгляду справи, повноважним представником позивача було подано акт позапланової перевірки об'єкта КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту від 06.04.2018 №79.

В акті позапланової перевірки від 06.04.2018 р. №79 Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області в рядках 1-3 були виявлені позивачем порушення, а саме: не дообладнано будівлю закладу системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту , а саме: системою пожежної сигналізації, системою оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей п. 7.2 таблиці А.1 додатку А. п. 4 таблиці Б.1 додатку Б ДБН В.2.5-56:2014, що є порушенням п.1.2 глава 1 розділ V ППБ; незаповнені отвори в протипожежних перешкодах, які відокремлюють електрощитові (відсутні протипожежні двері відповідно до ДБН В.1.1-7:2016 п.6.4, п. 6.31), що є порушенням п.1.24 глави 1 розділу ІV, п.2.3 глави 2 розділу ІІІ ППБУ; не забезпечено працюючий персонал засобами індивідуального захисту від вражаючих факторів (хлор, аміак), в зоні ураження яких знаходиться об'єкт, що є порушенням ст.20 п.4.3, п.4.6 КЦЗУ; ПТБ; ПКМУ №1200.

Суд зазначає, що повноважним представником відповідача в підтвердження виконання зазначених вище порушень, які зафіксовані в акті перевірки від 06.04.2018 р. №79, було надано фото, якими засвідчено, що відповідачем - КОМУНАЛЬНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було обладнано будівлю закладу системами протипожежного захисту; акт приймання виконаних робіт за квітень 2018 року від 25.04.2018 р. №1; обсяги та норми забезпечення засобами радіаційного і хімічного захисту КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ погоджені з начальником Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області - А.А. Кульбач та затверджні директором КНЗК "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ - А.Ю. Роже 17.04.2018 р.

Правовідносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, а також правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю регулюються нормами Конституції України, Кодексу цивільного захисту України), Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" тощо.

Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. При цьому органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.1 Кодексу цивільного захисту України визначено, що Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.

Завдання і обов'язки суб'єктів господарювання визначені в ст. 20 вказаного кодексу.

Зокрема, відповідно до пунктів 21, 22, 23 частини 1 статті 20 Кодексу визначено, що до завдань і обов'язків суб'єктів господарювання у сфері цивільного захисту належить: забезпечення виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки; утримання у справному стані засобів цивільного та протипожежного захисту, недопущення їх використання не за призначенням; здійснення заходів щодо впровадження автоматичних засобів виявлення та гасіння пожеж і використання для цієї мети виробничої автоматики.

Частиною 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначено Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі - Закон).

Відповідно до статті 1 Закону державний нагляд (контроль) - це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Частиною 5 статті 4 Закону визначено, що повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.

Пунктом 7 статті 7 Закону передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.

Статтями 10, 11 зазначеного Закону передбачені права та обов'язки суб'єкта господарювання, серед яких: надавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акта органу державного нагляду (контролю), а також виконувати вимоги органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства.

З урахуванням вищенаведеного, суд не вбачає підстав для задоволення позовної заяви з якою управління звернулося до КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, оскільки керівництвом відповідача було усунено порушення зазначені як в акті перевірки від 22.11.2017р. №300, так і в акті перевірки від 06.04.2018 р. №79, що підтверджується актом виконаних робіт в КОМУНАЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 06.12.2017 р.; актом від 06.03.2018 р.; рахунком-фактурою від 13.03.2018 р.; договором №11/2016 від 23.05.2016 р.; договором №10/2018 від 12.03.2018 р.; кошторисом на 2018 р.; кошторисом на 2017 р.; кошторисом на 2016 р.; наказом №02 аг від 08.01.2018 р.; наказ №10 від 03.01.2017 р.; наказ №121 від 16.12.2016 р.; фото, якими засвідчено, що відповідачем - КОМУНАЛЬНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було обладнано будівлю закладу системами протипожежного захисту; акт приймання виконаних робіт за квітень 2018 року від 25.04.2018 р. №1; обсяги та норми забезпечення засобами радіаційного і хімічного захисту КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ погоджені з начальником Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області - А.А. Кульбач та затверджні директором КНЗК "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ - А.Ю. Роже 17.04.2018 р.

Отже, відповідачем було здійснено всі необхідні заходи щодо усунень порушень, виявлених Головним управлінням Держаної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області, які були відображені в акті перевірки від 06.04.2018 р. №79.

Пунктом 1 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом.

З аналізу наведених вище норм вбачається, що звернення до суду з даним адміністративним позовом щодо застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівель та споруд можливе у разі, якщо відповідачем не будуть виконані у встановлений органом державного нагляду строк законні вимоги позивача, які відображені у відповідному рішенні суб'єкта владних повноважень (приписі, розпорядженні чи постанові), яке є обов'язковим для виконання відповідачем згідно до вимог ст.68,69 Кодексу цивільного захисту України та ст.7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .

Приймаючи до уваги вищезазначене, суд вважає за необхідне у задоволенні позовної заяви Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуаціях у Дніпропетровській області до КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ про застосування заходів реагування відмовити у повному обсязі.

Вирішуючи питання про сплату судового збору, суд зазначає наступне.

Відповідно до ст.139 КАС України визначено порядок розподілу судових витрат.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.02.2018 року Головному управлінню Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області було відстрочено сплату судового збору до ухвалення судового рішення у справі, а тому суд вважає за необхідне стягнути з бюджетних асигнувань Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області судовий збір у розмірі 1 762,00 грн.

Керуючись ст.ст. 242-244, 246, 250, 254, 255, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позовної заяви Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуаціях у Дніпропетровській області до КОМУНАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ "ШКОЛА МИСТЕЦТВ М.КАМ'ЯНСЬКОГО" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ про застосування заходів реагування - відмовити у повному обсязі.

Стягнути з бюджетних асигнувань Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області судовий збір у розмірі 1 762,00 грн. (одна тисяча сімсот шістдесят дві грн., 00 коп.) на користь Державного бюджету України (Отримувач: УДКСУ у Чечелівському районі м. Дніпра; код ЄДРПОУ(отримувача): 37989253; рахунок: 31210206784008 за кодом бюджетної класифікації доходів: 22030101; банк: ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області; МФО: 805012).

Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в порядку та у строки, встановлені ст.295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Є.О. Жукова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.05.2018
Оприлюднено18.06.2018
Номер документу74718901
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/1390/18

Рішення від 14.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

Ухвала від 14.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

Ухвала від 11.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

Ухвала від 26.02.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

Ухвала від 26.02.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні