Постанова
від 31.05.2018 по справі 334/2801/18
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

Дата документу 31.05.2018

Справа № 334/2801/18

Провадження № 3/334/893/18

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 травня 2018 року суддя Ленінського районного суду м. Запоріжжя Турбіна Т.Ф., розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління Держпраці у Запорізькій області, у відношенні:

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянки України, яка працює директором ДП Запорізька автобаза №7 , зареєстрована та проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2,

за ч. 1 ст. 41 КУпАП, -

ВСТАНОВИВ:

Згідно наданих суду матеріалів, 11.04.2018 року відносно ОСОБА_1 було складено протокол про адміністративне правопорушення, згідно якого остання під час виконання посадових обов'язків, маючи організаційно-розпорядчі функції, допустила порушення трудового законодавства, а саме: в порушення вимог ч.3 ст. 24 КЗпП України та Постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року, працівників Дочірнього підприємства Запорізька автобаза №7 (м. Запоріжжя вул. Каховська,44, ідентифікаційний код юридичної особи 01236489): ОСОБА_2 - прийнято на роботу 12.06.2017 року, ОСОБА_3 - прийнято на роботу 13.06.2017 року, ОСОБА_4 - прийнято на роботу 13.09.2017 року, ОСОБА_5 - прийнято на роботу 25.10.2017 року, ОСОБА_6 - прийнято на роботу 28.11.2017 року та на час проведення нев'їздного інспектування вказаних працівників підприємства було допущено до роботи без повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу, за що передбачена відповідальність за ч. 1 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Правопорушниця, будучи повідомленою згідно вимог чинного законодавства, в судове засідання не з'явилася, заяву про розгляд справи за її відсутності та заперечення на протокол про адміністративне правопорушення суду не надала.

Положеннями ч.3 ст. 24 КЗпП України передбачено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до Постанови Кабінету міністрів № 413 від 17.06.2015 року, повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів: засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису; на паперових носіях разом з копією в електронній формі; на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

Інформація, що міститься у повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування .

Вивчивши надані суду матеріали, суд встановив, що вина ОСОБА_1 підтверджується матеріалами даної справи, а саме: протоколом про адміністративне правопорушення № ЗП598/570/АН/П/ПТ0 від 11.04.2018 року, актом невиїзного інспектування юридичної особи, яка використовує найману працю № ЗП598/570/АН; від 11.04.2018 року, копією пояснень головного бухгалтера ОСОБА_7, копіями наказів про прийняття на роботу працівників, копіями Табелів обліку робочого часу

Враховуючи всі обставини, суд приходить до висновку про можливість накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу, передбаченого санкцією ч. 1 ст. 41 КУпАП.

Відповідно до ст.283 КУпАП постанова суду (судді) про накладення адміністративного стягнення повинна містити положення про стягнення з особи, щодо якої її винесено, судового збору. Відповідно до ст.4 п.2 Закону України Про судовий збір з ОСОБА_1 підлягає стягненню судовий збір у розмірі 352,40 грн.

Керуючись ч.1 ст.41, 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суддя -

ПОСТАНОВИВ:

Визнати ОСОБА_1 винною у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штрафу в дохід держави в розмірі 30 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що складає 510,00 (п'ятсот десять) гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у сумі 352,40 (триста п'ятдесят дві грн.40 коп.).

Постанова може бути оскаржена в апеляційний суд Запорізької області протягом десяти діб з дня її винесення через Ленінський районний суд м. Запоріжжя.

Суддя: Турбіна Т. Ф.

Дата ухвалення рішення31.05.2018
Оприлюднено21.06.2018
Номер документу74792391
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —334/2801/18

Постанова від 31.05.2018

Адмінправопорушення

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Турбіна Т. Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні