ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А 20 червня 2018 року № 826/6686/18 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючої судді Кузьменко А.І., розглянувши клопотання представника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІШ - ЛОГІСТІКС» про розгляд справи в спрощеному позовному провадженні з повідомленням (викликом) сторін в адміністративній справі за позовом Товариства з обмежено відповідальністю «ФІШ - ЛОГІСТІКС» до Державного агентства рибного господарства України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії В С Т А Н О В И В : Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІШ - ЛОГІСТІКС» (далі по тексту – позивач, ТОВ «ФІШ - ЛОГІСТІКС») звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Державного агентства рибного господарства України, в якому просить: - визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Державного агентства рибного господарства України з розгляду заяв користувачів про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей Чорному морі із затоками, лиманами та протоками на 2018-2022 рік, затвердженого Протоколом №2 від 30 листопада 2017 року, щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІШ - ЛОГІСТІКС»; - визнати протиправним та скасувати рішення Державного агентства рибного господарства України щодо відмови у встановленні частки добування (вилову) водних біоресурсів для промислових цілей Чорному морі із затоками, лиманами та протоками, зазначене у листі №2-6.2-17/1165-18 від 22 лютого 2018 року; - зобов'язати Державне агентство рибного господарства України підготувати та надати до Міністерства аграрної політики протягом 5 (п'яти) робочих днів після набрання рішенням законної сили проект змін до Наказу Міністерства аграрної політики №2 від 04 січня 2018 року «Про затвердження квот добування водних біоресурсів загальнодержавного значення у 2018 році» з внесенням Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІШ - ЛОГІСТІКС» до нього на умовах згідно задоволеної заяви К/194 від 28 липня 2018 року. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 16 травня 2018 року відкрито провадження у справі та вирішено здійснити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи. 18 червня 2018 року на адресу Окружного адміністративного суду міста Києва від представника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІШ - ЛОГІСТІКС» надійшло клопотання про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін. В обґрунтування заявленого клопотання представник позивача послався на те, що ознайомившись з позицією відповідача щодо заявлених позивачем позовних вимог, викладену у відзиві на позовну заяву, позивач вважає, що спір необхідно розглядати в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін з метою повного та всебічного встановлення обставин справи. Розглянувши клопотання представника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІШ-ЛОГІСТІКС», Окружний адміністративний суд міста Києва зазначає наступне. У відповідності до пункту 20 частини 1 статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративна справа незначної складності (малозначна справа) - адміністративна справа, у якій характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин. Пунктом 10 частини 6 статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що для цілей цього Кодексу справами незначної складності є справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження. Згідно з частиною 1 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності, а частиною 2 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті. При цьому, частиною 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін. Згідно з положеннями пункту 2 частини 6 цієї ж статті, суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін, зокрема, якщо характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи. Також, суд вважає за необхідне зазначити, що практика Європейського суду з прав людини з питань гарантій публічного характеру провадження у судових органах в контексті пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка ратифікована Україною на підставі Закону України «Про ратифікацію Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, Першого протоколу та протоколів N 2, 4, 7 та 11 до Конвенції» від 17 липня 1997 року №475/97-ВР (далі – Конвенція) свідчить про те, що публічний розгляд справи може бути виправданим не у кожному випадку (рішення від 8 грудня 1983 року у справі «Ахеn v. Germany», заява №8273/78, рішення від 25 квітня 2002 року «Varela Assalino contre le Portugal», заява № 64336/01). Так, у випадках, коли мають бути вирішені тільки питання права, то розгляд письмових заяв, на думку ЄСІІЛ, є доцільнішим, ніж усні слухання, і розгляд справи на основі письмових доказів є достатнім. Заявник (в одній із зазначених справ) не надав переконливих доказів на користь того, що для забезпечення справедливого судового розгляду після обміну письмовими заявами необхідно було провести також усні слухання. Зрештою, у певних випадках влада має право брати до уваги міркування ефективності й економії. Зокрема, коли фактичні обставини не є предметом спору, а питання права не становлять особливої складності, та обставина, що відкритий розгляд не проводився, не є порушенням вимоги пункту 1 статті 6 Конвенції про проведення публічного розгляду справи. За таких підстав та з урахуванням того, що характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін, а також враховуючи, що бажання сторони у справі викласти під час проведення судового засідання свої аргументи, які висловлені нею в письмових та додаткових поясненнях (в матеріалах справи міститься відповідь позивача на відзив відповідача), не зумовлюють необхідність призначення до розгляду справи з викликом її учасників, будь – яких інших достатніх причин, з яких вбачається необхідність розгляду справи в судовому засіданні представником позивача не наведено, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання представника позивача та призначення розгляду справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін. Керуючись частиною 5 статті 262, частиною 4 статті 260, 241 - 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд – У Х В А Л И В: Клопотання представника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІШ - ЛОГІСТІКС» про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін залишити без задоволення. Ухвала оскарженню не підлягає. Суддя А.І. Кузьменко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.06.2018 |
Оприлюднено | 23.06.2018 |
Номер документу | 74817842 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Беспалов Олександр Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Беспалов Олександр Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Беспалов Олександр Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Губська Людмила Вікторівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кузьменко А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні